خدمات سایت


متن کامل خبر

مدرک مربیگری بین المللی قلعه نویی صادر شد

آرشیو
سومین برد سپاهان در لیگ قهرمانان بدست آمد تا این تیم اولین تیم صعودکننده ایرانی به دور دوم لیگ قهرمانان باشد. اتفاقی که اولین بار در تاریخ برای قلعه نویی اتفاق می افتد.
1390/01/17 03:30:35 ق.ظ

نماینده ایران در سومین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه فولادشهر میزبان الغرافه بود و در پایان با برتری 2 بر صفر مهمانش را بدرقه کرد.

در این دیدار هادی عقیلی در دقیقه 54 از روی نقطه پنالتی قفل دروازه نماینده قطر را گشود. این ضربه پنالتی حاصل خطای مدافعان الغرافه بر روی ابراهیم توره بود.

الغرافه که در نیمه نخست بازی نسبتا پایاپایی با سپاهان انجام داده بود، پس از دریافت گل اول رو به حمله‌های احساسی آورد تا فضا برای سپاهانی‌ها بازتر شود.

در حالی که سپاهان چندین فرصت خوب گلزنی را از دست داده بود، احمد جمشیدیان در دقیقه 64 با شوتی محکم از پشت محوطه جریمه برهان قاسم را غافل‌گیر کرد تا اختلاف دو برابر شود.

نایب قهرمان آسیا در سال 2007 می‌توانست گل‌های بعدی را نیز به ثمر برساند اما تعلل مهاجمان این تیم باعث شد تا فرصت‌ها یکی پس از دیگر از دست برود و در پایان نتیجه 2 بر صفر بر تابلوی امتیازهای ثبت شود.

سپاهان با این پیروزی امتیازهای کامل تمام دیدارهای دور رفت مرحله گروهی را به دست آورد و با 9 امتیاز در آستانه صعود به مرحله یک هشتم نهایی قرار گرفت.

نماینده اصفهان در سه بازی برگشت خود به فکر کسب امتیازهای بیشتر و قطعی کردن صدرنشینی‌اش خواهد بود.

دیگر دیدار این گروه امشب میان تیم‌های الهلال عربستان و الجزیره امارات برگزار خواهد شد.

ساعتی پیش تیم فوتبال پرسپولیس دیگر نماینده ایران در دیدار خارج از خانه مقابل بنیادکار به تساوی بدون گل دست یافت.

با این پیروزی ، سپاهان 9 امتیازی شد و تقریبا صعودش را قطعی کرد. این تیم با هدایت امیر قلعه نویی به مرحله دوم بازی ها رسید تا قلعه نویی پس از دو دور ناکامی ، در سومین حضور آسیایی اش موفق شود و از این پس دیگر به دلیل ناکامی های آسیایی اش از بار اتهام سنتی بودن و عدم کارآمدی در میادین بین المللی خارج شود. از حالا می توان با موفقیت بدست آمده برای قلعه نویی ، ادعا کرد که این مربی دیگر صاحب مدرک بین المللی شده است

منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1192

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 799

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2568

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2918

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3019

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3186

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3053

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4081