خدمات سایت


متن کامل خبر

نکونام: دو تیم اسپانیایی مرا می‌خواهند

آرشیو
جواد نکونام هافبک ایرانی تیم فوتبال اوساسونا باز هم یک فصل موفقیت‌آمیز را در رقابت‌های لالیگا پشت سر گذاشت.
1390/02/24 03:51:11 ق.ظ

او در اکثر بازی‌های تیم شهر پامپلونا جزو بازیکنان ثابت تیمش بود و به قول خودش در این فصل دو رکورد جالب توجه را برجای گذاشته است. در ضمن تیم او در آخرین بازی خود سه‌ویا را شکست داد تا خیال اوساسونا بابت ماندن در لیگ اسپانیا راحت شود.

وضعیت نکونام در اوساسونا برای سال آینده هنوز مشخص نیست و خودش در این زمینه می‌گوید:«اوساسونا به من پیشنهاد سه ساله داده که البته اگر در هر فصل تعداد بازی هایم از 20 بازی بالاتر برود، قراردادم خود به خود 2 سال دیگر تمدید می‌شود یعنی این قرارداد 5ساله می‌شود. آنها پیشنهاد داده‌اند و من هم نظر خودم را گفته‌ام در ضمن مسئولان اوساسونا می‌دانند که دو تیم دیگر در لالیگا خواهان جذب من هستند.»

چند ماه پیش این بحث مطرح شد که نکونام قرار است به فوتبال ایران برگردد ولی خودش در این مورد می‌گوید:« اصلا این خبر صحت ندارد و هیچ کس با من حرف نزده است. چند وقت پیش بحث استقلال به میان آمد ولی این موضوع هم شایعه بود. من در حال حاضر بدون مشکل خاصی در اوساسونا بازی می‌کنم. حداقل تا دو سال آینده یا حتی بیشتر به فوتبال ایران برنمی‌گردم و می‌توانم هنوز در اروپا فوتبال بازی کنم. من از اول هم دوست داشتم در اسپانیا بازی کنم چون لالیگا بهترین لیگ دنیاست و به بازی کردن در لیگ‌های دیگر فکر نمی‌کنم.»

او از عملکردش در این فصل راضی است: «فصل خوبی داشتم. من رکورددار بهترین گلزن تاریخ باشگاه اوساسونا در پست هافبک هستم و همچنین در بین بازیکنان خارجی این باشگاه بیشترین دقایق حضور در میدان را داشته‌ام که از این لحاظ هم رکورددار هستم.» ارتباط نکونام با رسانه‌ها مدتی است که محدود شده و خودش در این مورد می‌گوید: «اینطوری هم من راحت‌ترم هم روزنامه‌ها.

من اصلا دوست ندارم در مورد گذشته حرف بزنم. به هر حال یکسری اتفاقات افتاد و انتقادات مغرضانه‌ای صورت گرفت. جام ملت‌ها برای هیچ بازیکنی در تیم ملی خوب نبود ولی باید این را بگویم که یک فوتبالیست هیچ وقت نمی‌تواند 10 سال پیاپی روی فرم باشد.» کارلوس کروش در مصاحبه اخیر خود از سن بالای فوتبالیست‌های ایرانی و کمبود استعدادها حرف زده است. نکونام در این خصوص می‌گوید: «وقتی یک مربی می‌خواهد حرف بزند تمام چیزها را بررسی می‌کند و بی‌جهت نظر نمی‌دهد.»

کروش به خوبی می‌داند که سن بازیکن، فوتبال بازی نمی‌کند و هر کس آماده باشد به زمین می‌رود ولی او به دنبال پشتوانه‌سازی است و می‌خواهد یک کار ساختاری انجام دهد. هنوز که تیم ملی هیچ دیداری انجام نداده و کروش هم کارش را با تیم ملی شروع نکرده است ولی شک نداشته باشید که تیم ما نسبت به زمان مربی قبلی شاداب‌تر و روان‌تر بازی خواهد کرد. اگر در یک سال آینده به خوبی برنامه‌ریزی کنیم و از لحاظ استعدادیابی، برگزاری اردوهای تدارکاتی و انجام بازی‌های دوستانه قوی عمل کنیم یقه کره و ژاپن را خواهیم گرفت. فراموش نکنیم که در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2006 چقدر راحت ژاپن را بردیم.»

همبازی مسعود شجاعی در مورد وضعیت این بازیکن و احتمال‌ ماندن یا جدایی‌اش می‌گوید: «مسعود متأسفانه دچار یک مصدومیت بد شد تا نتواند تا پایان فصل تیم را همراهی کند. او در حال حاضر مراحل درمانی را پشت سر می‌گذارد. قرارداد مسعود هم تمام شده ولی من نمی‌دانم که چه شرایطی برای او به وجود خواهد آمد.»

مدتی پیش هواداران فوتبال 4 ال کلاسیکو را در 20 روز تجربه کردند. خیلی‌ها معتقدند مورینیو این بازی هیجان‌انگیز را با تفکراتش خراب کرد. نکونام در این خصوص می‌گوید:«سبک بازی رئال مادرید چیزی نیست که الان آن را می‌بینیم. در فوتبال اسپانیا هم خیلی‌ها از این مربی انتقاد می‌کنند که چرا رئال با این همه ستاره باید مقابل بارسلونا دفاعی بازی کند. در مجموع باید بگویم که بارسا بهترین تیم دنیاست و فعلا هیچ تیمی نمی‌تواند با آنها مقابله کند.»

به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1186

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 788

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2560

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2913

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3013

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3171

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3045

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4073

تصویری از فرهاد مجیدی در روز تلخ وداع با پدر image تصویری از فرهاد مجیدی در روز تلخ وداع با پدر 1397/04/30

بازیکن سابق استقلال در سوگ پدر نشسته است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3593

رکوردی که با دیدار ایران- مراکش شکسته شد  image رکوردی که با دیدار ایران- مراکش شکسته شد 1397/03/27

ورزش سه نوشت:جدال با مراکش نه تنها یک برد شیرین و سه امتیاز ارزشمند برای ایران به ارمغان داشت بلکه بسیاری از رکوردهای ملی را نیز تغییر داد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3708