خدمات سایت


متن کامل خبر

تکذیب قهر کروش از سوی ترابیان/ او زمین تمرین اختصاصی می خواهد

آرشیو
« سه روز قبل کروش قهر کرده بود و می خواست ایران را ترک کند.»
1390/02/28 02:41:00 ق.ظ

این شایعه ای بود که روز گذشته از ساختمان فدراسیون فوتبال به بیرون درز کرد و رسانه ای شد. شایهع ای پر جزئیات از یک اختلاف کوچک که انگار یکباره بزرگ شده بود. علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال و عباس ترابیان ، سرپرست تیم ملی ابایی ندارند از اینکه بگوینند این روز ها اولویت نخست شان ایجاد تغییرات لازم و مورد نظر سرمربی جدید تیم ملی است در کمپ تیم های ملی فوتبال. او نه سالن آماده سازی کمپ را تائید کرده و نه محل مورد نظر فدراسیونی ها برای ریکاوری . استخر و و تجهیزات بدنسازی از دیگر ملزوماتی ست که فدراسیونی ها به کمک نهاد های مختلف از سازمان ورزش گرفته تا شهرداری تهران ، برایش به تکاپو افتاد ه اند و می خواهند تا قبل از دوم خرداد که نخستین اردوی تیم ملی در این زمان برپا می شود ، فراهم شان کنند.

اما مشکل این است که کروش پرتغالی حتی چمن تمرین کمپ را هم نپسندیده. چمنی که افشین قطبی ، سرمربی سابق تیم ملی در گفت و گویش با خبرآنلاین درباره آن گفته است:« راستش ما در چمن کمپ به دلیل ناهمواری اش نمی توانستیم کار با توپ انجام بدهیم. این مشکلی است که بسیاری از چمن ها در لیگ ایران داشتند.» کروش هم دقیقا به همین بهانه ، فدراسیون را تحت فشار گذاشته بود تا چمنی با کیفیت بذر چمن زمین شماره یک را در مجموعه آزادی برای تیم ملی بزرگسالان آماده کنند و بر همین اساس ، زمین شماره 3 مجموعه از یک ماه قبل زیر کشت رفته تا آماده شود.

شایعه اما درباره همین زمین بود. چمنی که می گفتند سبب خشم و حتی قهر کروش شده است. روایت غیر مستند ، این است:« کروش برای بازدید از زمین شماره 3 به این محل می رود . زمینی که او از فدراسیون خواسته تا هیچ کس در آن تمرین نکند و چمنش فقط برای تیم ملی بزرگسالان باشد اما وقتی می رسد ، می بیند یکسری پیرمرد درحال تمرین هستند. پیرمردهایی که بازنشستگان کانون وکلا بودند و انگار زمین را در آن سانس اجاره کرده بودند. مربی پرتغالی با دیدن این صحنه ، خشمگین می شود و با بازگشت به هتل ، چمدان هایش را می بندد تا ایران را ترک کند...»

معمولا ابتدا شایعات از فدراسیون فالگوش شده به بیرون درز می کنند و بزرگنمایی می شوند . بعد با قدرت از سوی مقامات عالیرتبه فدراسیون تکذیب شده و بعد از مدتی به مرور و بخش به بخش تائید می شوند. این بار اما خبرآنلاین پیش از انتشار اصل شایعه ، صحت آن را از سرپرست تیم ملی می پرسد. ترابیان هم این بار جزء به جزء به ابهامات پاسخ می دهد. او از زمین کمپ شروع می کند و می گوید:« خیلی صادقانه می گویم که ماجرای قهر و تمرین پیرمردها وجود نداشته. کروش کارش را می کند و البته شرایطی هم برای کارش دارد. مثلا او ایرادهایی به زمین چمن کمپ گرفته . یا مثلا اصرار دارد که یک زمین تمرین ، مختص تیم ملی بزرگسالان می خواهد و ما هم در حال آماده سازی یکی از زمین های مجموعه آزادی و البته حتی چند محل دیگر در خارج از این مجموعه که مختص تمرینات مختلف تیم ملی باشد ، هستیم. کروش با دقت خاصی همه چیز را بررسی می کند. برای مثال او خودش خم می شود و جنس چمن را بدقت بررسی می کند. او از این چیزها ، اگر حس کند به روند آماده سازی تیم ، ضربه می زند ، ایراد می گیرد و خواهان اصلاحش می شود. با این وجود ما بر سر چمن ، قهر و آشتی نداشتیم. او چند مرحله به مکان های در نظر گرفته شده برای تمرین تیم ملی ، سر زده و آنها را ارزیابی کرده است. مثلا او اصرار دارد باید جایگاه خبرنگاران در زمین تمرین مشخص باشد . یا اینکه سکوهایی که قرار است میزبان تماشاگران یا مربیان لیگی باشد که به تماشای تمرینات بیایند ، از قبل دیده شده باشند. او خیلی ساختاری پیش می رود. امکاناتی هم که برای کمپ خواسته ، همه برای فوتبال مان می ماند و در آینده باعث رشد بیشترمان خواهد شد.»

بخش دیگر شایعه ، جلسه ای است که در هتل المپیک برگزار می شود تا کروش متقاعد به ماندن شود. کروش که بر اساس شایعه ، چمدان بسته ، آماده ترک ایران بوده! جلسه ای با حضور ترابیان و علی کفاشیان!

کروش با ناراحتی از منزل مسکونی اش سخن می گوید و شرایط نامساعد زندگی در هتل. ترابیان برای این بخش هم توضیحاتی تکمیلی دارد؛« بله او می خواهد خارج از هتل زندگی کند . این خواست ما هم هست اما شرایط جایی که برای او در نظر داریم باید مناسبش باشد. مثلا کروش عادت دارد هر روز صبح ، قبل از هر کاری شنا کند و باید خانه مورد نظرش استخر داشته باشد . یا مثلا محیطی که برایش می گیریم باید آرامش خاصی داشته باشد که خیال خودمان هم راحت باشد. ما سری قبل ، چنین خانه ای را پیدا کردیم که متاسفانه صاحبش تا فهمید برای کروش می خواهیم ، قیمتش را 10 برابر کرد. همین حالا هم ما به دنبال منزل برای او و دستیارانش هستیم. با این وجود کروش برای مان اولتیماتومی تعیین نکرده که یک هفته ای باشد یا یک ماهه!»

و البته بحث جدی دیگر ، ماجرای دستیاران سرمربی است. بحث قراردادهای شان؛« دستیاران خارجی اش که قرارداد دارند و در غیر این صورت اصلا به ایران نمی آمدند. برای دستیاران ایرانی او یعنی امید نمازی هم ، مشکل خاصی نیست. او کارش را با تیم شروع می کند. ببینید فدراسیون و کروش در تعامل کامل هستند. او خواست هایی برای مجهز شدن امکانات تیم ملی دارد و ما هم تمام تلاش مان را در این زمینه می کنیم. حالا کمبودهایی هم ممکن است باشد اما خبری مثل اختلاف و قهر میان ما نیست. خوشحالم که زنگ زدید و خودتان این نکات را پرسیدید و تا من هم خیلی شفاف پاسخ تان را بدهم. خیال تان راحت که خبری از قهر و بستن چمدان و ... میان ما و کروش نیست.»

منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1187

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 789

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2561

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2914

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3014

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3174

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3046

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4074