خدمات سایت


متن کامل خبر

پایان کار کشتی فرنگی ایران با چهار طلا

آرشیو
اخباری و باباجان‌زاده هم دو طلای دیگر برای کشتی فرنگی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا گرفتند.
1390/03/01 09:31:59 ب.ظ

اخباری سومین مدال طلا را به تیم کشتی فرنگی ایران هدیه کرد. کشتی گیر وزن 84 کیلوگرم کشورمان با برتری برابر حریفی از کره جنوبی به عنوان قهرمانی رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا دست پیدا کرد.

دیدار فینال وزن 84 کیلوگرم بیست و یکمین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی آسیا عصر امروز یکشنبه در سالن "یونوس آباد" شهر تاشکند بین داود اخباری از ایران و " چو هیو چول" از کره جنوبی برگزار شد.

در این مبارزه داود اخباری وقت اول با وجود تساوی 3 بر 3 برابر حریف به واسطه اجرای فن با امتیاز بالاتر به پیروزی رسید. در وقت دوم نیز کشتی گیر کشورمان به پیروزی یک بر صفر رسید و عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد تا سومین مدال طلای تیم ملی کشتی فرنگی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا حاصل شود. در این وزن کشتی گیرانی از چین و ازبکستان به طور مشترک به عنوان سوم و مدال برنز دست یافتند.

همچنین بشیر باباجان‌زاده کشتی گیر وزن 120 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با پیروزی برابر حریف چینی به عنوان قهرمانی آسیا دست پیدا کرد.

دیدار فینال وزن 120 کیلوگرم بیست و یکمین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا عصر امروز یکشنبه در سالن "یونوس آباد" شهر تاشکند برگزار شد که طی آن بشیر باباجانزاده برابر "مینگ کیانگ" از چین به پیروزی رسید و مدال طلا گرفت.

در این مبارزه باباجانزاده در وقت اول با نتیجه 3 بر صفر حریف خود را شکست داد و در وقت دوم نیز یک بر صفر به پیروزی رسید و به مدال طلای آسیا دست یافت. در این وزن کشتی گیرانی از عراق و قرقیزستان به مدال برنز مشترک دست پیدا کردند.

پیش از این تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در بیست و یکمین مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا توسط محسن حاجی‌پور و عبدالمحمد پاپی به مدال برنز رسیده بود و علی محمدی، محسن قاسمی و داود اخباری نیز تیم ایران را صاحب مدال طلا کرده بودند.

منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1179

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 777

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2553

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2906

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3002

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3161

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3035

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4064