خدمات سایت


متن کامل خبر

تعرفه‌ مكالمات تلفن همراه

آرشیو
وزير ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات گفته است كه تعرفه‌ی تلفن همراه امسال افزايش نخواهد يافت؛ بر اين اساس در اين گزارش بار ديگر تعرفه‌های تلفن همراه شبكه ارتباطات سيار در كشور را اعلام كرديم.
1390/04/28 10:31:27 ق.ظ

شاید در ابتدا نیاز باشد كه بار دیگر تاكید كنیم مشتركان تلفن همراه باید دقت كنند كه چنانچه در نواحی مرزی زندگی و یا در آن نواحی رفت و آمد دارند، به نام شبكه برروی گوشی خود توجه داشته باشند، چرا كه ممكن است شبکه ثبت شده برروی گوشی، شبكه تلفن همراه ایران نباشد و در نتیجه آن‌ها مجبور به پرداخت هزینه مكالمات بین‌الملل شوند.

تعرفه‌ خدمات سیم‌كارت دایمی همراه اول به گونه‌ایست كه نرخ یك دقیقه مكالمه (در ساعت پیك یعنی از 8 تا 21) از این سیم‌كارت به سیم‌كارت دایمی یا اعتباری و یا تلفن ثابت 447 ریال و در ساعات غیرپیك (21 تا 8) جمعه‌ها و تعطیلات رسمی 358 ریال است.

هم‌چنین تعرفه‌های خدمات سیم‌كارت دایمی همراه اول در مورد نرخ یك دقیقه مكالمات بین‌ شهری طبق موارد فوق در ساعات پیك 760 ریال و غیر پیك 536 ریال محاسبه می‌شود.

این تعرفه‌ها درباره سیم‌كارت اعتباری همراه اول، از این سیم‌كارت به سیم‌كارت‌های اعتباری، دائمی و تلفن ثابت، در ساعات پیك و مكالمه‌ استانی 670 ریال و ساعات غیر پیك، جمعه‌ها و تعطیلات رسمی 536 ریال است و بین استانی در ساعات پیك 1139 ریال و در ساعات غیرپیك 804 ریال و هزینه‌ ارسال پیامك فارسی 106 ریال و لاتین 264 ریال محاسبه می‌شود.

سقف تعرفه برای ارسال هر پیام به صورت MMS مبلغ 100 تومان است یعنی مشتركان می‌توانند پیام‌های تصویری و صوتی خود را با حجم حداكثر 300 كیلوبایت ارسال كنند؛ به طور كلی می‌توان گفت هر MMSكه زیر 50 كیلو بایت باشد به مبلغ 50 تومان است و بین 50 تا300 كیلوبایت هم مبلغ 100 تومان می‌شود.

اما تعرفه‌ استفاده از سرویس صندوق پستی مانند مكالمه محاسبه می‌شود كه البته این هزینه برای گوش كردن پیغام‌ها است یعنی اگر با تلفن همراهی تماس گرفته شده و پیغامی گذاشته شود و مشترك به این پیام‌ها گوش نكند، هزینه‌ای برای وی محاسبه نمی‌شود اما به همان میزانی كه مشترك به این پیام‌ها گوش دهد هزینه برایش محاسبه می‌شود.

هزینه‌ استفاده از سرویس دایورت (انتقال تماس‌ها) طبق كسب اطلاع خبرنگار ایسنا به اندازه‌ مكالمه است، یعنی به هر میزانی كه از این سرویس استفاده شود مثل تعرفه‌ مكالمه یعنی همان 447 ریال محاسبه می‌شود.

تعرفه‌ پیامك‌های فارسی در سیم‌كارت‌های دائمی نیز به مبلغ 89 ریال و پیامك‌های لاتین به مبلغ 222 ریال محاسبه می‌شوند و انجام هر مكالمه‌ای حتی درصورت مفقود شدن گوشی برعهده خود مشترك است، پس مشتركان باید توجه داشته باشند كه در مسافرت‌های خارج از كشور مواظب گم شدن یا به سرقت رفتن گوشی خود باشند و درصورت گم یا سرقت شدن خیلی سریع نسبت به قطع آن اقدام كنند.

شاید برخی از مشتركان تلفن همراه كه از رومینگ استفاده می‌كنند این موضوع را ندانند كه هزینه‌های كم‌تر از 60 ثانیه در مكالمات بین‌الملل یك دقیقه محاسبه می‌شوند؛ یعنی تعرفه‌های رومینگ به‌صورت ثانیه‌ای محاسبه نشده و دقیقه‌ای محاسبه می‌شوند، بنابراین با توجه به گران بودن نرخ رومینگ بین‌الملل در اپراتورهای دیگر کشورها و نیز محاسبه نرخ رومینگ آن اپراتورها به‌صورت دقیقه‌‎‎‎ای، به مشترکان تلفن همراه توصیه می‌شود از تکرار تماس‌های ناموفق بپرهیزند.

به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




آخرین وضعیت بازار رمزارزها / بیت‌کوین همچنان در مدار سقوط image آخرین وضعیت بازار رمزارزها / بیت‌کوین همچنان در مدار سقوط 1403/02/08

سودآوری استخراج بیت‌کوین پس از هاوینگ چهارم به پایین‌ترین میزان خود رسیده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3

بیت کوین رکورد زد image بیت کوین رکورد زد 1403/02/04

صندوق قابل معامله در بورس بیت‌کوین بلک راک در آستانه شکستن نقطه عطف بزرگ پس از جریان ورودی ۶۹ روزه قرار گرفته است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 32

هشدار وزارت راه به پلتفرم‌‌ها: بخش املاک دیوار و شیپور مسدود می‌شود image هشدار وزارت راه به پلتفرم‌‌ها: بخش املاک دیوار و شیپور مسدود می‌شود 1403/02/04

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن از انسداد پلتفرم‌های دیوار و شیپور در صورت عدم افزودن وب‌سرویس احراز هویت خبر داد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 34

سونی 28 اردیبهشت‌ماه رویداد ویژه اکسپریا 2024 را برگزار خواهد کرد image سونی 28 اردیبهشت‌ماه رویداد ویژه اکسپریا 2024 را برگزار خواهد کرد 1403/02/02

در این رویداد احتمالاً گوشی نسل جدید اکسپریا 1 VI معرفی خواهد شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 26

به اعتقاد یک سناتور آمریکایی، حباب‌های سبز آی‌مسیج، باعث خراب کردن روابط مخصوصاً در بین نوجوان‌ها می‌شود. image به اعتقاد یک سناتور آمریکایی، حباب‌های سبز آی‌مسیج، باعث خراب کردن روابط مخصوصاً در بین نوجوان‌ها می‌شود. 1403/02/01

الیزابت وارن، سناتور ایالات متحده، اعلام کرد که پیام‌های متنی سبزرنگ آیفون در حال خراب کردن روابط اجتماعی هستند و این تنها یکی از ترفندهای ناپسند اپل برای حفظ انحصار خود بر بازار گوشی‌های هوشمند است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 27

قابلیت Private Space در اندروید 15، امنیت شما را چند برابر می‌کند image قابلیت Private Space در اندروید 15، امنیت شما را چند برابر می‌کند 1403/01/29

گوگل با معرفی قابلیت Private Space در اندروید 15 کمک می‌کند به امکانات امنیتی جدیدی در اپلیکیشن‌ها و نوتیفیکیشن‌ها دست پیدا کنید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 46

مدل لوکس آیفون ۱۵ پرو با الهام از پدرخوانده و پیکی بلایندرز رونمایی شد image مدل لوکس آیفون ۱۵ پرو با الهام از پدرخوانده و پیکی بلایندرز رونمایی شد 1403/01/29

برند کاویار نسخه‌ی لوکس آیفون ۱۵ پرو را برای علاقه‌مندان به فیلم‌های معروف پدرخوانده معرفی کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 50

پیکسل 8a پیش از معرفی رسمی، در وب‌سایت یک اپراتور آمریکایی ظاهر شد image پیکسل 8a پیش از معرفی رسمی، در وب‌سایت یک اپراتور آمریکایی ظاهر شد 1403/01/26

اطلاعات پیکسل 8a این‌بار توسط یک اپراتور آمریکایی برملا شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 43

سقوط سنگین ارزش بیت کوین و اتریوم image سقوط سنگین ارزش بیت کوین و اتریوم 1403/01/25

ارزش اتریوم حدود ۱۰ درصد و بیت‌کوین تقریبا پنج درصد سقوط کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 49

کاربران به مشکلات استفاده از ویژن پرو اشاره می‌کنند؛ از سردرد تا کبودی دور چشم image کاربران به مشکلات استفاده از ویژن پرو اشاره می‌کنند؛ از سردرد تا کبودی دور چشم 1403/01/22

کاربران به مواردی از جمله سردرد، خستگی چشم و درد ناشی از وزن دستگاه اشاره کرده‌اند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 62