خدمات سایت


متن کامل خبر

جزییات دستگیری عقرب موتورسوار

آرشیو
پليس هنگام مواجه شدن با مرد متجاوز به او دستور ايست داد ولي متهم با افزودن بر سرعت خود تلاش كرد راهي براي فرار بيابد. اين‌گونه بود كه تعقيب و گريز آغاز شد و ماموران در نهايت دست به سلاح بردند و مرد فراري را با شليك گلوله به پايش زخمي و دستگير كردند.
1390/04/30 05:26:44 ق.ظ

مردي كه با ترفندي خاص وارد خانه زنان تنها مي‌شد و با تهديد به طعمه‌هايش تعرض مي‌كرد، در كرمان دستگير شد.

به گزارش شرق، اين مرد كه «م-ص» معرفي شده است بنا بر اعلام پايگاه اطلاع‌رساني دادگستري استان كرمان به نقل از دادستان كرمان به عقرب موتورسوار مشهور است و براي تجاوز به زنان از شگردي منحصر به فرد استفاده مي‌كرد.

اين پرونده زماني تشكيل شد كه يكي از قربانيان عقرب موتورسوار به پليس شكايت كرد و گفت: «وقتي در خانه تنها بودم كسي زنگ زد. در را كه باز كردم مرد غريبه‌اي را ديدم كه كلاه‌كاسكت به سر و ماسك بهداشتي به صورت داشت. او كه مي‌گفت ماموران پليس در تعقيبش هستند با خواهش از من خواست اجازه بدهم وارد خانه شود و خودش را پنهان كند. اول نمي‌خواستم با اين خواسته او مقاومت كنم اما آنقدر التماس كرد كه دلم برايش سوخت و اجازه دادم وارد شود. بعد از آن او يك كلت را به طرفم گرفت و من را تهديد كرد و گفت اگر داد و فرياد راه بيندازم شليك مي‌كند. او سپس به من تعرض كرد و فراري شد.»

اين زن، تنها شاكي مرد ناشناس نبود و پليس در جريان تحقيقات متوجه شد، متهم زنان ديگري را نيز با همين شيوه فريب داده و پس از ورود به خانه‌شان با توسل به زور به آنان تعرض كرده است. كارآگاهان كه با توجه به اظهارات شاكيان فهميده بودند متهم با يك موتوسيكلت در سطح شهر تردد مي‌كند تحقيقات ويژه‌اي را در اين خصوص انجام دادند تا اينكه سرانجام متهم سوار بر موتورش توسط ماموران شناسايي شد.

پليس هنگام مواجه شدن با مرد متجاوز به او دستور ايست داد ولي متهم با افزودن بر سرعت خود تلاش كرد راهي براي فرار بيابد. اين‌گونه بود كه تعقيب و گريز آغاز شد و ماموران در نهايت دست به سلاح بردند و مرد فراري را با شليك گلوله به پايش زخمي و دستگير كردند.

عقرب موتورسوار بعد از درمان و بهبودي نسبي تحت بازجويي قرار گرفت و جزيياتي از جرايم او فاش و مشخص شد وي زناني را در مجتمع‌هاي مسكوني يا اماكن تجاري خلوت طعمه قرار داده است و به اين دليل از كلاه و ماسك استفاده مي‌كرد كه توسط قربانيان شناسايي نشود و احتمال دستگيري‌اش كاهش يابد. همچنين مشخص شد متهم براي تهديد و ارعاب طعمه‌هايش از سلاح سرد يا يك كلت پلاستيكي استفاده مي‌كرد.

او همچنين براي ورود به خانه‌ها از قبل منازلي را كه زنان در آن تنها بودند، شناسايي مي‌كرد. در حال حاضر تحقيقات از اين متهم ادامه دارد تا زواياي پنهان جنايت‌هاي او فاش شود. در همين حال «يدالله موحد» دادستان عمومي و انقلاب كرمان به پايگاه اطلاع‌رساني دادگستري اين استان گفت: «پنهان كردن صورت به وسيله ماسك بهداشتي و كلاه زمينه شناسايي اين مجرم را توسط مردم يا افراد مورد تعرض به حداقل رسانده بود اما بعد از طرح چندين شكايت و گزارش مردمي، رسيدگي و كشف اين جرم در دستور كار كميته ويژه‌اي متشكل از مسوولان قضايي، انتظامي، امنيتي و اطلاعاتي قرار گرفت و سرانجام او دستگير شد.»

اين مقام قضايي بدون اشاره به تعداد قربانيان عقرب موتورسوار گفت: «اين مجرم تاكنون به چندين فقره تعرض نسبت به بانوان اقرار كرده و انجام تحقيقات و مقدمات رسيدگي و محاكمه وي در دستور كار جدي دستگاه قضايي است. اين پرونده در حالي گشوده شده است كه ماه پيش يك مرد ديگر در كرمان به اتهام تعرض به 16 زن خانه‌دار به‌دار آويخته شده بود. آن متهم 20 ساله كه «مجيد-ح» نام داشت با جعل عنوان مامور گاز وارد خانه زنان تنها مي‌شد و آنان را مورد آزار قرار مي‌داد.»

مجيد به قصد انتقام‌جويي آن جنايت‌ها را انجام داده بود، چراكه وقتي نوزاد بود پدرش فوت شده و مادر او را به بهزيستي سپرده اما در آنجا توسط زنان پرستار مورد بدرفتاري قرار گرفته بود و تصور مي‌كرد زنان مسبب ناكامي‌ها و بدبختي‌هايش هستند.

منبع : عصر ایران
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




قوی‌ترین طوفان خورشیدی دو دهه اخیر به زمین رسید؛ پیدایش شفق قطبی در کشورهای مختلف image قوی‌ترین طوفان خورشیدی دو دهه اخیر به زمین رسید؛ پیدایش شفق قطبی در کشورهای مختلف 1403/02/23

به گفته ادارهٔ ملی اقیانوسی و جوی ایالات متحده آمریکا (NOAA)، این قدرتمندترین طوفان خورشیدی 20 سال گذشته است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 36

test sdf sd fsdf  image test sdf sd fsdf 1401/05/29

tsdf sdf sdf sdf

امتیاز:
تعداد بازدید: 0

فاجعه‌ای در توییتر، بزرگترین هک تاریخ توییتر رقم خورد! image فاجعه‌ای در توییتر، بزرگترین هک تاریخ توییتر رقم خورد! 1399/04/26

دقایقی پیش به شکل مرموزی حساب‌های کاربری توییتر اپل، ایلان ماسک، بیل گیتس، بایننس و... هک شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 7587

حادثه دلخراش در مرکز درمانی «سینا» به روایت تصویر image حادثه دلخراش در مرکز درمانی «سینا» به روایت تصویر 1399/04/11

مرکز پزشکی سینا واقع در خیابان شریعتی تهران، شامگاه سه‌شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ دچار آتش سوزی و انفجار شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 6522

تهران بار دیگر لرزید image تهران بار دیگر لرزید 1399/03/07

لحظاتی قبل زلزله تهران را لرزاند و در نقاطی از شهر این زلزله حس شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 7321

۱۰ نفر شهید و ۲۱ مجروح در حادثه تروریستی اهواز  image ۱۰ نفر شهید و ۲۱ مجروح در حادثه تروریستی اهواز 1397/06/31

معاون سیاسی استانداری خوزستان درباره آخرین وضعیت حادثه تروریستی صبح امروز در رژه نیروهای مسلح در اهواز گفت: تروریست ها 4 نفر بودند که در پی این حادثه 10 نفر شهید شدند و 21 نفر هم مجروح شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8363

 طوفان در البرز جان دو نفر را گرفت image طوفان در البرز جان دو نفر را گرفت 1397/06/28

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس البرز از فوت دو نفر بر اثر طوفان شب سه‌شنبه 27 شهریور در البرز خبر داد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8225

وقوع اولین قتل مرتبط با بیت کوین در ایران image وقوع اولین قتل مرتبط با بیت کوین در ایران 1397/06/24

مردی که برای فروش ارز مجازی (بیت کوین) به شکنجه گاهی در مشهد کشانده شده بود، برای فرار از چنگ افراد مسلح، دست به جنایت زد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8886

تصادف دردناک اتوبوس و تانکر سوخت در سنندج  image تصادف دردناک اتوبوس و تانکر سوخت در سنندج 1397/04/20

تصادف مرگبار تانکر حامل سوخت با یک اتوبوس در سنندج موجب کشته شدن ۱۳تن و زخمی شدن ۹ تن دیگر شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8731

راننده‌ اوبر مسافرش را به ضرب گلوله کشت image راننده‌ اوبر مسافرش را به ضرب گلوله کشت 1397/03/12

طی گزارش های اخیر یک راننده‌ اوبر به مسافرش شلیک کرده و او را به ضرب گلوله به قتل رسانده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8892