خدمات سایت


متن کامل خبر

کریم باقری هم به صف منتقدان پرسولیس پیوست

آرشیو
لایه های کریم باقری از مدیریت پرسپولیس
1390/05/03 10:09:34 ب.ظ

کریم باقری دل چرکین است. کاپیتان سابق پرسپولیس از برخورد مسئولان باشگاه با خود گله دارد . از اینکه برای پرداخت طلب هایش حتی حاضر نمی شوند تا جوابگوی تلفن هایش باشند.

از بازی مالدیو شروع کنیم؟

بازی را ندیدم یعنی آخرهای بازی را دیدم. شنیدم اما تیم مالدیو ضد فوتبال بازی کرده. آنها اگر بازی روان انجام می دادند حتما بیشتر از 4 گل می خوردند.

بعد از بازی با ماداگاسکار ، از کروش انتقادهای زیادی شد.

این اتفاقات که در فوتبال ما عادی است. من همان روز اول که همه جوگیر حضور کروش بودند گفتم او باید بداند به ایران آمده. همه این ها که امروز به به می گویند با یک بازی دوستانه شمشیرها را از رو می کشند. مگر چه اتفاقی افتاده ؟ در یک بازی دوستانه تیم بعد از بدنسازی خوب بازی نکرده ، این که دلیل انتقاد نمی شود. اما بد هم نیست. خوبی اش این است که حالا دیگر کروش هم بهتر متوجه می شود که به کجا آمده و در تصمیم گیری هایش بهتر عمل می کند . به نظرم باید از این مربی حمایت شود تا او و بازیکنان بتوانند به اوج آمادگی برسند. اول باید زمان در اختیار مربی بگذاریم و بعد اگر نتیجه نگرفت ، انتقاد کنیم.

بازی با مالدیو همه را یاد آن نتیجه 17 بر صفر می اندازد

اصلا. آن سال ها گذشته . اشتباه محض است که بخواهیم آن نتیجه را مقایسه کنیم با بازی های امروز.

یعنی آنها قوی تر شدند یا ما پسرفت کردیم.

تقریبا جفتش رخ داده. هم ما از نظر پتانسیل فوتبالی افت داشتیم و هم آنها تلاش کردند که بهتر باشند. برای همین هم هست که دیگر نباید انتظار نتایج خارق العاده داشته باشیم. مهم بردن و رسیدن به یک سطح ایده آل از آمادگی است.

خود تو هم یکی از بازیکنانی هستی که گل های زیادی به مالدیو زدی!

درباره گذشته حرف زدن که خیلی درست نیست. من آن سال 9 گل به مالدیو و در دو بازی رفت و برگشت زدم.سال 1997 با 20 گل ملی در رده دوم بهترین گلزن ملی جهان قرار گرفتم اما آن روزها ما هرچی می زدیم رفت تو گل. این را بگذارید به حساب شانس من نه توان فنی.( خنده)

فصل نقل و انتقالات با همه حاشیه هایش تمام شد. الان بحث سر این است که پرسپولیس بهتر نتیجه گرفته یا استقلال؟

به نظرم هر دو تیم بد کار نکردند. سعی کردند بر اساس نیازهای شان بازیکن بگیرند. حالا حتما بازیکنانی هم بودند که می خواستند اما نتوانستند که جذب شان کنند اما به هر حال بازیکنی را جایگزین اولویت اصلی تیم کرده اندمهمتر از اسم هایی که این ور یا آن ور رفتند، این است که در شروع لیگ ، بازیکنانی که می گویند ستاره هستند ، بتوانند برای تیم های شان خوب بازی کنند. همیشه و هر سال ، چند هفته اول لیگ ، مردم به ورزشگاه می آیند چون میل دیدن بازی خوب دارند اما وقتی کیفیت بازی ها را می بینند ، دلزده می شوند و باز شرایط طوری می شود که استقلال و پرسپولیس باید در آزادی با 2 هزار نفر طرفدار به مصاف حریف بروند.

یعنی این بازیکنان ارزش رقم هایی که می گیرند را ندارند؟

من این حرف را نمی زنم چون درست نیست درباره بچه هایی که خیلی های شان ، همبازی ام بودند این طور حرف بزنم. من نمی دانم چرا فوتبال این قدر گران شد و باید یقه چه کسی را برای این اتفاق بگیریم اما حرفم این است که باید در ازای پولی که می گیرند ، کیفیت بازی هم داشته باشند تا مردم بگویند این پول نوش جان شان. بدون شک گرانی در افت فوتبال مان نقش داشته اما نمی دانم نقش آن چقدر است.

تو سال قبل زیر سقف پول گرفتی؟

راستش را بخواهی من سقف را رعایت کردم چون می گویم وقتی قانونی گذاشته شده همه باید اجرایش کنیم و سازمان لیگ هم باید اصرار داشته باشد که این قانون اجرا شود. تازه من همان میزان سقف قراردادم را هم هنوز کامل نگرفتم!

مگر مشکل مالی ات با تیم حل نشده؟

نه . تازه هرچه زنگ هم می زنم کسی جوابم را نمی دهد. حتی دیگر تلفنم را هم جواب نمی دهند. امروز به موبایل کاشانی زنگ زدم و پیغام گذاشتم که این آخرین تماسم خواهد بود. متوجه نمی شوم که چرا این رفتار را با من می کنند.

شاید دلیلش حمایتت از دایی در روزهای اوج اختلاف او با باشگاه باشد. روزهایی که تو رفتی و کاپ قهرمانی را برایش بالای سر بردی.

من که با دایی قهر نبودم. من و علی همیشه با هم رابطه خوبی داشتیم . بعد هم که او به من زنگ زد ، نمی توانستم درخواستش را قبول نکنم. من دخالتی در مسئله دایی و کاشانی ندارم و نمی ئدانم چه بین شان گذشته ، فقط برایم عجیب است که این وسط چرا کاشانی جواب تلفن مرا نمی دهد.

و این باعث ناراحتی ات شده؟

خودت جای من بودی چه حسی داشتی؟من از دست شان دلخورم. دیشب زنگ زدم و یکی گوشی را جواب داد و گفت 20 دقیقه بعد با من تماس گرفته می شود اما از دیروز تا حالا خبری از آقای کاشانی نشده.

چند وقت قبل هم یک مدت رابطه تان سرد شده بود اما دوباره با هم خوب شدید ، چرا همان موقع طلبت را نگرفتی؟

آن موقع هم حرف زدم گفتند برو با مسئول مالی حرف بزن. فعلا که مدام امروز و فردایم می کنند. چیز خاصی نمی گویند. قصه ما این شکلی شده است که یک مدت جواب نمی دهند بعد هم که جواب بدهند ، امروز و فردا می کنند. چند وقت پیش رفتم دفتر کاشانی. به من نوبت داده بودند که بروم دیدنش وقتی رسیدم ، وحید هاشمیان آنجا بود ، کاشانی گفت بنشین کار وحید را انجام بدهم ، بعد در یکی دو دقیقه کارت را حل می کنم. من گفتم کارم دو دقیقه ای حل نمی شود و او گفت با قالیباف جلسه دارد. گفت یک قرار دیگر می گذارد و بعد از این هم دیگر خبری از ایشان نشده. راستش من نمی دانم چه جرمی مرتکب شدم که این رفتار را می کنند. من بازیکن تیم بودم ، بازی کردم و حالا که فوتبالم تمام شده ، می خواهم تسویه حساب کنم ، همین.

فکر می کنی سرانجام کارت می کشد به کمیته انضباطی؟

من که نمی خواهم این کار را کنم اما آخرش چی؟ این طوری که نمی شود. وقتی حتی جواب تلفنم را نمی دهند چه کار باید بکنم؟ مگر من چیز زیادی از کسی می خواهم؟ با من که کریم باقری هستم وقتی این برخورد می شود ، با دیگران چه رفتاری خواهد شد؟ واقعا نمی دانم چه باید بگویم. فعلا که فوتبال ما تمام شده و انگار دیگر دوران مان سر آمده. الان شعر درباره ما زیاد می شود گفت از قهرمان زنده تا 1000 تا مثال دیگر. منتهی مهم این است که فعلا به کریم باقری فرصتی برای دیدار نمی رسد.

منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1189

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 790

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2563

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2914

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3014

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3175

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3047

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4078