خدمات سایت


متن کامل خبر

ابراهیم زاده:امشب برای افتخار فوتبال اصفهان می جنگیم

آرشیو
منصور ابراهیم زاده و امیر قلعه نویی صبح امروز درباره مسابقه ای که قرار است تیم هایشان امشب مقابل هم برگزار کنند حرف زدند.
1390/05/16 03:29:03 ق.ظ

منصور ابراهیم‌زاده صبح امروز در نشست خبری پیش از دیدارهای ذوب‌آهن تراکتورسازی در جمع خبرنگاران گفت:« طی سال‌های گذشته بازی‌های ذوب‌آهن با تراکتورسازی دشوار بوده و اگرچه تراکتور در فصل جاری تغییرات زیادی داشته و با تفکرات خاصی به میدان می‌آید اما همچنان تیم قدرتمندی است. مطمئن باشید در بازی امشب برای افتخار فوتبال اصفهان بازی می‌کنیم و تلاش می‌کنیم که ۳ امتیاز بازی را به دست بیاوریم.»

سرمربی ذوب‌آهن در مورد نبود بازیکنان ملی‌پوش ذوب‌آهن در تمرینات این تیم گفت: «در تمرینات پیش از آغاز فصل خود ‌۴ ملی‌پوش و هوار را در اختیار نداشتیم و اگرچه بازیکنان ملی‌پوش با هم هماهنگ‌اند اما کار کردن آنها با بازیکنان جدید زمان می‌برد. مطمئنم در هفته‌های آینده هماهنگ تر می‌شویم و اوج هماهنگی در بازی‌های آسیایی و بازی ذوب‌آهن مقابل سون سامسونگ خواهد بود. »

وی در مورد غیبت هوار در بازی امشب گفت:« هوار بعد از بازی عراق و یمن بیماری سختی گرفت و پزشکان تیم تلاش کردند که در بازی راه‌آهن بتواند چند دقیقه بازی کند؛ او اکنون برای اینکه با خانواده‌اش به ایران برگردد مرخصی گرفته و به اربیل رفته اما از فردا در تمرینات شرکت می‌کند. »

ابراهیم زاده در حالی این حرف ها را می زند که امیر قلعه نویی سرمربی تراکتورسازی هم اعتراف می کند در اصفهان کار سختی پیش رو دارند.او با اشاره به اینکه ذوب آهن تیم خوبی است می گوید: « ذوب آهن تیم بسیار خوبی است که چند سالی است شاکله تیمی خود را حفظ کرده و ما امشب یک بازی بسیار سخت را مقابل این تیم داریم. ابراهیم زاده مربی بسیار خبره‌ای است و ذوب آهن تشکیلات بسیار خوبی دارد، اما باید بگویم که ما آماده‌ایم که هر سه امتیاز بازی را بگیریم و من با توجه به افکار هجومی که دارم می‌خواهم با برد از زمین خارج شوم.»

قلعه نویی ادامه داد:« تیم تراکتورسازی با پشتوانه مردمی که دارد با قوت قلب خاصی در بازی‌ها حاضر می‌شود و من امیدوارم که در زدن ضربات آخر بهتر شویم و در هفته‌های آینده به رشد بهتری دست پیدا کنیم. ما به دنبال ایده‌های تاکتیکی هستیم و فوتبال در تبریز با همه جای ایران فرق می‌کند، چون هواداران زیادی به ورزشگاه می‌آیند و مردم تبریز عاشقانه تیمشان را دوست دارند.»

منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1186

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 787

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2560

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2913

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3012

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3170

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3045

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4073