خدمات سایت


متن کامل خبر

برتري استقلال مقابل داماش در اولين ديدار خانگي

آرشیو
ديدار تيم‌هاي استقلال و داماش گيلان با پيروزي يک بر صفر آبي‌پوشان به پايان رسيد.
1390/05/17 02:10:11 ب.ظ

تيم‌هاي فوتبال استقلال و داماش گيلان از هفته دوم رقابت‌هاي ليگ برتر از ساعت 22:30 امشب در ورزشگاه آزادي تهران در مقابل بيش از 70 هزار تماشاگر به مصاف هم رفتند که اين ديدار در نهايت با نيتجه يک بر صفر به سود استقلال به پايان رسيد.

دو تيم در دقايق ابتدايي نيمه اول بازي پاياپايي را برابر هم به نمايش گذاشتند و بارها فرصت‌هايي را روي دروازه يکديگر ايجاد کردند که هيچ‌کدام از آنها راه به جايي نبرد.

در ادامه نيمه اول اين ديدار فرهاد مجيدي، کاپيتان استقلال در دقيقه 32 از اشتباه خط دفاعي داماشي‌ها و توپي باد آورده بهترين استفاده را کرد و با ضربه‌اي فني دروازه محمد محمدي، دروازه‌بان فصل گذشته استقلال را باز کرد.

در دقايق پاياني اين نيمه داماشي‌ها در يک موقعيت که از روي نقطه کرنر ارسال شد، 2 بار پي در پي تير افقي دروازه استقلال را لرزه درآوردند اما اين توپ به گل تبديل نشد تا استقلالي‌ها در نيمه اول با برتري راهي رختکن شوند.

در نيمه دوم داماش که چيزي براي از دست دادن نداشت حملات زيادي را روي دروازه استقلال ترتيب داد، اما استقلالي‌ها هم پا عقب نگذاشته و در اين نيمه بيشتر چشم به ضد حملات داشتند.

در ادامه نيمه دوم و در دقيقه 80 داماش که براي رسيدن به گل بي محابا حمله مي‌کرد، روي يک ضربه کرنر ديگر دو بار پياپي دروازه استقلال را تهديد کرد که هر دو موقعيت با درخشش رحمتي از دست رفت.

در نهايت اين ديدار با نتيجه يک بر صفر به سود آبي‌پوشان به پايان رسيد.

يدالله جهانبازي قضاوت اين ديدار را بر عهده داشت. وي به آندرانيک تيموريان از استقلال کارت زرد نشان داد.

استقلال با اين پيروزي در پايان هفته دوم 4 امتيازي شد و با گل زده و خورده برابر با شاهيان بوشهر مشترکاً با اين تيم در رده چهارم جدول قرار گرفت. داماش نيز نخستين شکست فصلش را پس از صعود به ليگ برتر پذيرا شد.

*ترکيب استقلال:

سيدمهدي رحمتي - پژمان منتظري - جواد شيرزاد - کيانوش رحمتي - حنيف عمران‌زاده - آندرانيک تيموريان (88 - توحيد غلامي - مجتبي جباري - فرهاد مجيدي - وليد علي (69 - مهدي اميرآبادي) - آرش برهاني (92 - ميلاد ميداودي) - علي حمودي.

سرمربي: پرويز مظلومي

*ترکيب داماش:

محمد محمدي - مهدي مهدوي‌کيا (60 - حسين ابراهيمي) - محمد غلامي (58 - جهانگير عسگري) - ميلاد زنيدپور (84-مصطفي حاجتي) - محمدرضا مهدوي - سيد علي حسيني - جنيور آلوز - علي نظيف‌کار - ابوذر رحيمي - باتيستا داسيلوا - محمد آبشک.

سرمربي: مهدي دينورزاده

منبع : ورزش 3
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1192

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 798

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2567

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2918

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3019

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3185

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3052

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4081