خدمات سایت


متن کامل خبر

افشای رقم قرارداد بازیکن بی انضباط لیگ برتر

آرشیو
در صورت ارائه بازی های مناسب از سوی این بازیکن باشگاه به وی قول داده شده است که قرارداد وی را دوساله تمدید کند و در سال دوم نیز 20درصد بیشتر از مبلغ فعلی به وی پرداخت کند .
1390/05/20 01:12:23 ق.ظ

این روزها و در حالی که تنها دو هفته از لیگ برتر می گذرد بحث رعایت سقف قرارداد تعیین شده از سوی سازمان لیگ برای باشگاه های لیگ برتری شاید داغ ترین سوژه رسانه ها باشد که هرو روز هم خبرهای عجیب و غریبی از مبالغ کلان امضاشده توسط باشگاه ها و بازیکنان به گوش می رسد که البته برخی از آنان تکذیب و برخی دیگر به صورت تلویحی تایید می شود. علی رغم تاکید عزیز اله محمدی رئیس سازمان لیگ برای برخورد شدید با باشگاه هایی که سقف قرارداد 350 میلیونی فدراسیون فوتبال را زیرپا گذاشته اند اما برخی از باشگاه ها با بستن این قراردادها به صورت صوری الباقی مبلغ بازیکنان را به نحوی دیگر از قبال اهداء خانه و زمین و خرید ماشین و . . . جبران می کنند اما بسیاری هم تاکید می کنند که سقف را رعایت کرده اند.

یک منبع آگاه در نقل و انتقال بازیکنان خارجی گفت : متاسفانه در این فصل سقف قرارداد در بسیاری از باشگاه ها رعایت نشد و در این میان بازیکنان خارجی نیز به دلیل اینکه از رعایت سقف قرارداد ابلاغی سازمان لیگ مصون هستند به راحتی مبالغ کلانی را از باشگاه ها طلب می کنند که در این میان هوار ملا محمد بازیکن عراقی الاصل این فصل ذوب آهن اصفهان یکی از افرادی است که با بی انضباطی های زیادی که در سال های اخیر در فوتبال ایران داشته است اما باز هم به راحتی با استفاده از قانون تبعیض آمیز فدراسیون تنها برای یک سال قراردادی بالغ بر 600هزار دلار به امضاء رسانده است که 300 هزار دلار آن را هم به صورت نقد به عنوان پیش پرداخت دریافت کرده است .این در حالی است که مسئولان باشگاه ذوب آهن تاکید داشته اند قرارداد وی زیر سقف تعیینی فدراسیون بوده است.

وی در ادامه افزود: در صورت ارائه بازی های مناسب از سوی این بازیکن باشگاه به وی قول داده شده است که قرارداد وی را دوساله تمدید کند و در سال دوم نیز 20درصد بیشتر از مبلغ فعلی به وی پرداخت کند. این در حالی است که این بازیکن در هفته اول لیگ برتر تنها چند دقیقه به میدان رفته است و در هفته دوم نیز به دلیل مسافرت به عراق غائب بوده است و هم اکنون نیز در بغداد به سر می برد.

این مسائل در حالی است که هوار ملا محمد که در سال های گذشته در باشگاه های معروف پایتخت یعنی پرسپولیس و استقلال بازی کرده است از بی انظباط ترین بازیکنان خارجی بوده است که همیشه غیبت های غیر قابل توجیهی داشته و در کمیته انظباطی و باشگاه پیروزی پرونده دارد که در خصوص باشگاه تهرانی پرونده وی در در مرحله صدور رای قرار دارد.

از سوی دیگر معلوم نیست چرا باشگاه ذوب آهن برای این بازیکن خود چنین دست و دلبازی هایی می کند و در حالی که بازیکنان تیمش مبلغی را برای فصل جاری دریافت نکرده اند این بازیکن باید نصف مبلغ قراردادش را دریافت کند . همچنین چرا وی باید از قانون سقف قراردادها مصون بماند و در حالی که همه بازیکنان ایرانی مشمول این قانون هستند اما هوار ملا محمد و تعداد اندکی از بازیکنان خارجی لیگ باید از این قانون مستثنی باشند؟

موضوعی که به خوبی روشن است این است که قانون رعایت سقف قرارداد تنها یک بازی است که میان فدراسیون و باشگاه ها جریان دارد و در این میان رقم های عجیب و غریب فوتبال همچنان مانند گذشته در جریان است و این قانون هم که ظاهرا از طرف خود سازمان با جدیت پیگیری نمی شود نمی تواند جلوی میلیاردها تومانی که در فوتبال منتقل می شود را بگیرد اما به هرحال اگر به همان متن قانون هم دل خوش کنیم جدا دانستن بازیکنان خارجی از بازیکنان وطنی یک امر غیر قابل قبول است.

به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1178

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 776

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2553

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2905

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3002

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3161

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3035

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4063