خدمات سایت


متن کامل خبر

آزار دختر جوان توسط دو زورگير + عکس

آرشیو
اعضای اين باند كه سه مرد و يك زن بودند، از مسافران زورگيری می كردند...
1390/07/05 09:51:44 ق.ظ

زورگیران معتاد بعد از اینكه دختر جوانی را به عنوان مسافر سوار خودروشان كردند، او را به منطقه‌ای خلوت بردند و مورد آزار جنسی قرار دادند.

دختر جوانی نخستین روز مرداد ماه به دادسرای جنایی تهران رفت و علیه سه‌ مرد و یك زن پرایدسوار به اتهام زورگیری و آزار و اذیت شكایت كرد. پس از تشكیل این پرونده كارآگاهان پلیس آگاهی موظف شدند متهمان را شناسایی و دستگیر كنند.

شاكی ماجرا را این طور شرح داد: «ساعت 10صبح امروز- روز حادثه- به عنوان مسافر سوار یك پراید نقره‌ای رنگ با چهار سرنشین شدم. دو مرد در صندلی عقب و یك زن جوان نیز در صندلی جلو نشسته بود.

هنوز چند صد متری بیشتر نرفته بودیم كه ناگهان سرنشینان عقب ضمن تهدید با چاقو، من را كتك زدند و تمامی اموال همراهم را كه شامل مقادیری طلا و جواهرات، گوشی تلفن همراه، كارت عابر بانك به همراه رمز عبور و مبلغی پول بود، به زور گرفتند.

من كه دیگر هیچ چیزی برای سرقت نداشتم. از آنها خواهش كردم رهایم كنند اما دو نفر از آن مردان، مرا به منطقه‌ای خلوت در حاشیه شرقی تهران بردند و مورد آزار و اذیت قرار دادند.»

در شرایطی كه تحقیقات كارآگاهان در مراحل مقدماتی قرار داشت، زن و مرد جوانی با مراجعه به یك طلافروشی در خیابان پانزده خرداد، مقدار زیادي طلا را برای خرید انتخاب كردند و گفتند قیمت طلاها را از طریق عابربانك پرداخت می‌كنند از آنجا كه عابربانك به این زوج تعلق نداشت، مرد زرگر به آنها مشكوك شد ولی مشتریان ادعا كردند كارت برای یكی از نزدیكان‌شان است صاحب مغازه كه از ظاهر این زن و مرد حدس زده بود آنها به موادمخدر اعتیاد دارند، بعد از واریز شدن پول به حسابش، طلاها را به مشتریان تحویل نداد و گفت برای اطمینان باید كارت شناسایی صاحب عابر بانك را ببیند. دو مشتری نیز با این ادعا كه اوراق شناسایی صاحب حساب در خانه است از مغازه بیرون رفتند و قرار شد با مدارك برگردند، در این فاصله فروشنده با پلیس تماس گرفت و ماموران را در جریان ماجرا قرار داد.

ساعتی بعد وقتی مرد مشتری به تنهایی و با در دست داشتن مدارك صاحب‌حساب به آنجا بازگشت تا طلاهای خریداری شده را تحویل بگیرد، توسط ماموران دستگیر و به كلانتری منتقل شد. متهم 22ساله به نام وحید اعتراف كرد عابر بانك و مدارك شناسایی سرقتی است. به این ترتیب او در اختیار كارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت و معلوم شد این مرد یكی از چهار پرایدسوار تحت تعقیب است.

وحید اگرچه سرقت را قبول داشت ولی زیربار اتهام آزار دختر جوان نرفت و در اعترافاتش ضمن معرفی همدستانش گفت: «بعد از سرقت من همراه «ساناز» از ماشین پياده شدیم و به بازار تهران رفتیم تا با عابربانك طلا بخریم و من اطلاعی از آزار و اذیت آن دختر توسط «اصغر» و «علیرضا» – دو متهم دیگر- ندارم.»او ادامه داد: «زمانی‌كه به طلافروشی رفتیم و صاحب مغازه از ما كارت شناسایی صاحب عابر بانك را خواست، بلافاصله با اصغر تماس گرفتم و او گفت مدارك شناسایی را نیز همراه دیگر وسایل همراه او سرقت كرده است.

برای همین با او قرار ملاقات گذاشتم تا مدارك شناسایی مالباخته را تحویل بگیرم. وقتی به محل قرار رسیدیم، آنها مدعی شدند آن دختر را در خیابان رها كرده‌اند؛ پس از آن نیز ساناز دیگر به همراه من به بازار نیامد و به همراه اصغر و علیرضا به شهریار رفت و قرار شد من نیز طلاها را تحویل بگیرم و نزد آنها بروم.»كارآگاهان با توجه به اعترافات وحید و اطلاعات به دست آمده از متهم دو عضو دیگر «ساناز» - 17ساله – و «اصغر» - 28ساله- را در مخفیگاه‌شان دستگیر كردند و مطلع شدند دیگر عضو این گروه به نام علیرضا فاقد جا و مكان مشخص و «كارتن‌خواب» است.

«اصغر» وقتی تحت بازجویی قرار گرفت، ضمن اعتراف به زورگیری و آزار و اذیت زن جوان گفت: «من و دیگر اعضای گروه به شیشه اعتیاد داریم و برای تهیه مواد سرقت می‌كردیم. آن روز من و علیرضا شیشه زیادی كشیده بوديم و در حالت طبیعی نبودیم به همین علت وحید همراه من، برای فروش طلاهای سرقت شده از ما جدا شدند.

پس از آن ما تصمیم گرفتیم طعمه‌مان را مورد آزار قرار دهیم.» در شرایطی كه بازجویی‌ها از متهمان ادامه داشت، شكایت‌های مشابه دیگری درخصوص زورگیری توسط سرنشینان خودروهای پراید به پلیس آگاهی تهران اعلام شد. در بیشتر شكایات، مالباختگان زنان جوان بودند و همگی علاوه بر اشاره به حضور یك زن حدودا 20ساله در خودرو سارقان به خالكوبی «علامت دزدان دریایی» و حرف «K» روی دستان یكی از متهمان اشاره كردند و با توجه به این نشانه‌ها معلوم شد آنان نیز توسط همین باند هدف سرقت قرار گرفته‌اند.

یكی از مالباختگان در اظهارات خود به كارآگاهان گفت: «ساعت 21:20 روز 17فروردین در میدان میرداماد به مقصد سیدخندان سوار یك پراید شدم و از آنجایی‌كه در صندلی عقب خودرو نیز یك دختر جوان نشسته بود، به هیچ عنوان فكر نمی‌كردم هر چهار سرنشین خودرو با یكدیگر همدست هستند.

بعد از طی مسافتی كوتاه ناگهان آن دختر جوان، كیف‌دستی‌ام را گرفت و گفت «هرچه ‌داری زود بده» در همین لحظه پسر جواني كه در صندلی عقب پراید در كنار او نشسته بود و روی دستانش خالكوبی شبیه به تصویر «دزدان دریایی» داشت، به همراه سرنشین صندلی جلو با چاقو مرا تهدید كردند تا بدون هیچ‌گونه مقاومتی تمامی اموال باارزش خود را به آنها تحویل دهم و من نیز از ترس جانم تسلیم شدم و 200هزار تومان وجه‌نقد و سه عدد كارت عابر بانك و تلفن همراه خودم را به آنها دادم.

سارقان بعد از آنكه مطمئن شدند هیچ طلا و زیورآلات باارزشی همراه من نیست، مرا در خیابان خواجه عبدالله، در نزدیكی رودخانه به بیرون پرتاب كردند و به سرعت متواری شدند.»به این ترتیب بخش دیگری از اعمال مجرمانه این باند فاش شد.سرهنگ مهدی قزلباش، معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران، با تایید این خبر گفت: در حال حاضر رسیدگی به جرایم ارتكابی از سوی متهمان ادامه دارد.

به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




قوی‌ترین طوفان خورشیدی دو دهه اخیر به زمین رسید؛ پیدایش شفق قطبی در کشورهای مختلف image قوی‌ترین طوفان خورشیدی دو دهه اخیر به زمین رسید؛ پیدایش شفق قطبی در کشورهای مختلف 1403/02/23

به گفته ادارهٔ ملی اقیانوسی و جوی ایالات متحده آمریکا (NOAA)، این قدرتمندترین طوفان خورشیدی 20 سال گذشته است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 33

test sdf sd fsdf  image test sdf sd fsdf 1401/05/29

tsdf sdf sdf sdf

امتیاز:
تعداد بازدید: 0

فاجعه‌ای در توییتر، بزرگترین هک تاریخ توییتر رقم خورد! image فاجعه‌ای در توییتر، بزرگترین هک تاریخ توییتر رقم خورد! 1399/04/26

دقایقی پیش به شکل مرموزی حساب‌های کاربری توییتر اپل، ایلان ماسک، بیل گیتس، بایننس و... هک شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 7586

حادثه دلخراش در مرکز درمانی «سینا» به روایت تصویر image حادثه دلخراش در مرکز درمانی «سینا» به روایت تصویر 1399/04/11

مرکز پزشکی سینا واقع در خیابان شریعتی تهران، شامگاه سه‌شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ دچار آتش سوزی و انفجار شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 6521

تهران بار دیگر لرزید image تهران بار دیگر لرزید 1399/03/07

لحظاتی قبل زلزله تهران را لرزاند و در نقاطی از شهر این زلزله حس شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 7319

۱۰ نفر شهید و ۲۱ مجروح در حادثه تروریستی اهواز  image ۱۰ نفر شهید و ۲۱ مجروح در حادثه تروریستی اهواز 1397/06/31

معاون سیاسی استانداری خوزستان درباره آخرین وضعیت حادثه تروریستی صبح امروز در رژه نیروهای مسلح در اهواز گفت: تروریست ها 4 نفر بودند که در پی این حادثه 10 نفر شهید شدند و 21 نفر هم مجروح شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8362

 طوفان در البرز جان دو نفر را گرفت image طوفان در البرز جان دو نفر را گرفت 1397/06/28

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس البرز از فوت دو نفر بر اثر طوفان شب سه‌شنبه 27 شهریور در البرز خبر داد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8225

وقوع اولین قتل مرتبط با بیت کوین در ایران image وقوع اولین قتل مرتبط با بیت کوین در ایران 1397/06/24

مردی که برای فروش ارز مجازی (بیت کوین) به شکنجه گاهی در مشهد کشانده شده بود، برای فرار از چنگ افراد مسلح، دست به جنایت زد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8885

تصادف دردناک اتوبوس و تانکر سوخت در سنندج  image تصادف دردناک اتوبوس و تانکر سوخت در سنندج 1397/04/20

تصادف مرگبار تانکر حامل سوخت با یک اتوبوس در سنندج موجب کشته شدن ۱۳تن و زخمی شدن ۹ تن دیگر شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8731

راننده‌ اوبر مسافرش را به ضرب گلوله کشت image راننده‌ اوبر مسافرش را به ضرب گلوله کشت 1397/03/12

طی گزارش های اخیر یک راننده‌ اوبر به مسافرش شلیک کرده و او را به ضرب گلوله به قتل رسانده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8891