خدمات سایت


متن کامل خبر

صعود به فینال با فریادهای ۱۵ هزار زن و مرد / والیبال جور کش شب تلخ فوتبال مان شد

آرشیو
تیم ملی والیبال کشورمان با حمایت پرشور هوادارانش توانست راهی بازی فینال مسابقات قهرمانی آسیا شود.
1390/07/06 11:26:52 ق.ظ

پارک مات و مبهوت ایستاده بود و به داور نگاه می کرد درحالی که ورزشگاه غرق در شادی بود.

پارک نگاه می کرد و سری به نشانه تاسف نشان می داد. سرمربی تیم کره معتقد بود داور با یک اشتباه پوئن برتری ست دوم را به ایران داده است. نکته ای که شاید خیلی هم بی ربط نبود. علیرضا نادی در لحظه گذر از پیش روی سرمربی سابق تیم ملی لبخند می زد و دستی به شانه سرمربی سابقش کشید. امیر حسینی ، پاسور قدیمی تیم ملی در لحظه رسیدن سری به نشانه بی تقصیری نشان می دهد و پارک همچنان مبهوت است. تیم ایران که ست اول را باخته بود و ست دوم را هم 25 بر 23 و روی این امتیاز مشکوک آخر برده بود با همین تصمیم داور و فشار روانی جمعیتی که انگار پایانی بر خوشحالی شان نبود به یکباره از این رو به آن رو شد. انگار با همان ست پیروزی ترس بچه ها ریخت و فشار فریادهای جمعیت شد برای شان محرکی به سوی پیروزی . ست سوم که شروع شد ، کره ای ها تمام شده بودند. هر توپی برای ما پوئن بود. ولاسکو دیگر راحت بازی را نگاه می کرد و پارک بیچاره ، مثل همیشه در زمان درماندگی ، شده بود مردی یخی.

ایران در میان فریادهای « ایران ، ایران » بیش از 15 هزار نفر ، سب سوم را هم به راحتی آب خوردن و با نتیجه قاطع 25 بر14 به سود خود پایان برد تا سالن را آهنگ ریتم تند ؛« آروم آروم نگات توی نگام ...» و ریتم آهنگ ایران آرش و دی جی علی گیتور پر کند. جمعیت دست های شان را دور گردن حلقه کرده بودند . می پریدند خیلی موزون روی هوا و جشنی برپا بود. پرچم ایران به رقص درآمده بود که داشتیم می رفتیم فینال.

ولاسکو در آن هیاهو سعی می کرد چیزهایی به بچه هایش بگوید و برنامه ست آخر را برای شان تشریح کند و پارک تلاش می کرد راهی بیابد برای فرار از چاهی که در آن افتاده.

ایران ست چهارم را هم توفانی شروع کرد. توپ ها یک به یک می خوابیدند و اداهای همیشه جالب علیرضا نادی ، کاپیتان تیم ملی بود که انگار پایانی نداشتند. آقایان از یک سوی سالن فریاد می زدند:« 1، 2، 3» و از سوی دیگر خانم ها همنوایی می کردند :« ایران ، ایران ، ایران » و باز نوبت آقایان بود که بگویند:« 4، 5، 6» و خانم ها که فریاد می زدند:« همیشه قهرمان.»

ایران داشت به فینال می رفت و عجیب نبود که در ورزشگاه شعار « ایران قهرمان میشه ، خدا می دونه که حقشه را سر دهند. تیم ملی مدام ، 5 اختلاف امتیاز را در این ست هم حفظ کرده بود. ایران با این نتیجه داشت به بازی فینال می رسید تا حریف چینی باشد که به سختی از سد استرالیا گذشت. آنها درست به عکس ایران بودند که در تمام طول مسابقات تنها یک ست آن هم به همین کره داده بودند.

ایران ست چهارم را هم با اختلاف به پایان رساند درحالی که مردم یکصدا تنها نام کشورمان را فریاد می زدند. این بار در شبی که فوتبال مان با حذف نمایندگانش در لیگ قهرمانان آسیا داغدار بود ف والیبال که فضایی خانوادگی را در ورزشگاه سرپوشیده آزادی فراهم آورده بود و خانم ها بی هیچ مشکلی تیم ملی کشورشان را تشویق می کردند ، توانست شیرینی برد را به مردم کشورمان هدیه کند ایران وقتی در ست آخر به امتیاز 25 رسید که کره ای ها حتی به امتیاز 20 هم نرسیده بودند.

منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1180

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 779

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2554

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2906

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3004

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3161

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3037

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4065