خدمات سایت


متن کامل خبر

بازگشت ف.ک به لیگ برتر/فیروز کریمی سرمربی شاهین بوشهر شد

آرشیو
باشگاه شاهین بوشهر در ادامه تغییر و تحولات خود امروز سه اتفاق را در خود دید
1390/07/15 11:15:24 ق.ظ

نخست حمید درخشان با این تیم قطع همکاری کرد. سپس فیروز کریمی به جای درخشان سرمربی شاهین شد و در انتها علی دادگر که پیش از این هم یک بار مدیرعامل شاهین شده بود، برای بار دیگر از سوی هیات مدیره این باشگاه به عنوان مدیرعامل انتخاب شد.

سخنگوی باشگاه شاهین بوشهر درباره علت قطع همکاری این باشگاه با حمید درخشان اظهار کرد: متاسفانه درخشان به دلیل مشکلات شخصی‌ای که داشت و مسائلی که مربوط به گذشته می‌شد، باید زمان بیشتری را در تهران سپری می‌کرد، به همین خاطر شرایط دیگر به گونه‌ای نبود که بتوانیم به همکاری ادامه دهیم. به همین خاطر با توافق با یکدیگر به این همکاری پایان دادیم.

وی درباره انتخاب فیروز کریمی هم گفت: از آنجا که فیروز کریمی اشراف کاملی بر فوتبال ما دارد، تصمیم گرفتیم که از میان گزینه‌های موجود این مربی را انتخاب کنیم، هرچند درخشان هم در زمان حضور خود نتایج خوبی با شاهین گرفت و امیدواریم که حال با کریمی به نتایج دلخواه خود دست پیدا کنیم.

ابوالفتحی با اشاره به اینکه قرارداد فیروز کریمی با شاهین بوشهر دو ساله است، گفت: ما برای حضور کریمی در شاهین از سازمان لیگ استعلام گرفتیم و آن‌ها به ما گفتند که او برای نشستن روی نیمکت شاهین هیچ مشکلی ندارد. به هر حال هر کسی یک دوره محرومیتی دارد و این محرومیت یک روز تمام می‌شود.

سخنگوی باشگاه شاهین همچنین از دیگر تصمیم مهم اعضای هیات مدیره باشگاه در جلسه امروز خبر داد و گفت: امروز علی دادگر هم به عنوان مدیرعامل شاهین انتخاب شد. اصرار هیات مدیره بر این بود که فردی که به عنوان مدیرعامل انتخاب می‌شود، بومی باشد و ما با توجه به سابقه ورزشی دادگر او را به عنوان مدیرعامل انتخاب کرده‌ایم و امیدوارم که دیگر مدیرعامل عوض نشود.

***

فیروز کریمی می‌گوید دوست نداشته به جای حمید درخشان به شاهین بیاید و با دلش شاهین را انتخاب کرده است.

سرمربی جدید تیم فوتبال شاهین بوشهر درباره پیوستنش به این تیم اظهار کرد: طی صحبتی که با مسئولان هیات مدیره شاهین داشتم برای آمدن به این تیم به توافق رسیدم، من با رییس هیات مدیره شاهین پیش از این هم آشنایی داشتم و حتی در ابتدای فصل هم شاهین به من پیشنهاد داده بود اما من به خاطر گرفتاری‌های شخصی نمی‌توانستم جواب مثبت بدهم.

وی ادامه داد: خدا را شکر با توجه به دوستی‌ای که از قبل داشتیم به عنوان سرمربی انتخاب شدم. شاهین تیمی است که طرفداران بسیار خوبی دارد و مسئولان بوشهر هم همگی نسبت به این تیم یک نگاه مثبت دارند. مطمئن باشید با تعاملی که با اداره کل تربیت بدنی بوشهر و هیات فوتبال این شهر و سایر سازمان‌ها و نهادها خواهیم داشت، سعی می‌کنیم تیم جاندار و قدرتمندی را روانه میدان کنیم، تیمی که در شان این مردم باشد.

فیروز کریمی در پاسخ به این سوال که شما می‌توانید هدایت تیم را برعهده بگیرید؟ گفت: من نمی‌دانم که سازمان لیگ و عزیز محمدی دیگر چگونه باید اعلام کنند که فیروز کریمی برای حضور در یک تیم مشکلی ندارد. سازمان لیگ بارها از طریق تلویزیون، رادیو، مطبوعات و لیستی که در ابتدای فصل از مربیان داده بود، اعلام کرد که من مشکلی ندارم و حتی از اول هم هیچ مشکلی وجود نداشت.

سرمربی شاهین در پاسخ به این سوال که آیا دوست داشت به جای حمید درخشان به عنوان سرمربی شاهین انتخاب شود؟ گفت: اصلا دوست نداشتم جای مربی دیگری بروم. مربی‌ای که جای فرد دیگری برود نمی‌تواند نسبت به خواسته‌های خودش پایبند باشد. با این حال من پایبند عقاید خودم هستم و با توجه به شرایطی که برای تیم مردمی شاهین وجود داشت من این پست را قبول کردم. باید بگویم که من جای کسی نیامده‌ام. من به جایی آمده‌ام که مربی قبلی‌اش استعفا داده و رفته و روی این موضوع هم حساسیت خاصی داشتم.

کریمی با بیان اینکه برای آمدن به شاهین چند بار با درخشان تماس گرفته، گفت: پیش از آن که این پست را قبول کنم چندین بار با درخشان تماس گرفتم اما شاید او شماره من را نمی‌دانسته که پاسخ نداده است. حتی الان هم هنوز قرارداد امضا نکرده‌ام و اخلاق حکم می‌کند که پیش از آمدن با درخشان صحبت کنم. البته علاوه بر شاهین از سایر تیم‌های لیگ برتری و دسته یک 10 پیشنهاد داشتم اما از بین همه این پیشنهادها با دل خودم شاهین را انتخاب کردم و با این نیت آمدم که بتوانم به این تیم کمک کنم.

فیروز کریمی با بیان اینکه شاهین به لحاظ فنی هیچ مشکلی ندارد، گفت: من برای آمدن به شاهین صحبت‌های کاملی را انجام داده‌ام و می‌دانم که شاهین جزو تیم‌هایی است که بیشترین پرداختی را به بازیکنانش داشته است و به لحاظ فنی هم هیچ مشکلی ندارد. البته درخشان در این تیم بسیار خوب کار کرده بود و من هرجا رفتم این موضوع را گفتم که کار درخشان در شاهین خوب بود. البته نمی‌دانم که مشکل او چه بوده است که می‌خواسته از شاهین جدا شود.

وی در پایان درباره بازگشت خود به لیگ برتر پس از دو سال گفت: بعد از این دو سال مسلما فیروز کریمی تفاوت کرده، دو سال به سنم اضافه شده، یک کیلو به وزنم اضافه شده اما گذشته از شوخی امیدوارم که پس از دو سال بتوانم برای فوتبال کشورم مثمر ثمر باشم.

منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1178

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 775

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2552

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2903

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3002

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3159

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3035

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4062