خدمات سایت


متن کامل خبر

رضا مهماندوست از سرمربیگری تیم ملی تکواندو استعفا کرد

آرشیو
رضا مهماندوست از سرمربیگری تیم ملی تکواندو ایران استعفا کرد.
1390/07/16 04:20:30 ق.ظ

رضا مهماندوست سرمربی تیم ملی تکواندو که پرافتخارترین مربی این رشته در ایران محسوب می‌شود، به دلیل آنچه که نامهربانی مسئولان فدراسیون تکواندو خواند، از سمت خود استعفا کرد.

بنا به تصویب کمیته ملی المپیک قرار بود از فروردین سال 90 به مهماندوست به عنوان مربی بزرگ داخلی ماهیانه مبلغ 5 میلیون تومان از طرف کمیته پرداخت شود اما فدراسیون تکواندو در اقدامی، دستمزدی که از سوی فدراسیون به این مربی پرداخت می‌شد، را قطع کرد و اعلام کرد که مانند سایر فدراسیون‌ها فقط حقوق تعیین شده از سوی کمیته المپیک به این مربی پرداخت خواهد شد. مهماندوست پس از این اقدام فدراسیون استعفای خود را از سرمربیگری تیم ملی تکواندو اعلام کرد.

این در حالی است که هم اکنون فدراسیون‌های کشتی و وزنه برداری در کنار حقوق پرداختی از سوی کمیته المپیک، به مربیانشان هم حقوق می‌دهند.

رضا مهماندوست که پس از قهرمانی در تورنمنت منچستر به تازگی به کشور بازگشته امروز برای برداشت حقوق 6 ماهه خود که مبلغ حدود 30 میلیون تومان است، به بانک مراجعه کرده بود، اما به یکباره متوجه شد که فقط 17 میلیون تومان بابت 6 ماه فعالیت در راس تیم ملی به حسابش واریز شده است. او که برای پیگیری موضوع با بخش مالی فدراسیون تماس گرفته بود متوجه شد که به دستور محمدرضا پولادگر رییس فدراسیون تکواندو حقوق 6 ماه گذشته فدراسیون که مبلغی معادل 15 میلیون تومان است (ماهیانه 2.5 میلیون) از حسابش کسر شده و به حساب فدراسیون واریز شده است.

مهماندوست که از اقدام مسئولان فدراسیون تکواندو به شدت ناراحت بود، در گفت و گو با ایسنا با اعلام این خبر تاکید کرد: حقوق 5 میلیونی را قبول ندارم و تا زمانی که ماهیانه 7.5 میلیون تومان حقوق نگیرم به تیم ملی بر نمی‌گردم.

مهماندوست در مدت چهار سال حضور در راس تیم ملی تکواندو موفق شد افتخارات بزرگی از جمله نشان طلای هادی ساعی در 2008 المپیک پکن، قهرمانی بعد از 40 سال در رقابت‌های 2011 کره ، نایب قهرمانی جهان در سال 2010 ، یک دوره قهرمانی و یک عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های جام جهانی و دو دوره مقام قهرمانی آسیا را برای ایران کسب کند.

منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1186

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 788

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2560

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2913

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3012

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3170

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3045

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4073