خدمات سایت


متن کامل خبر

مظلومي: همه تيم هاي بزرگ حاشيه دارند

آرشیو
سرمربي تيم استقلال گفت: تيم بزرگي مثل استقلال نمي تواند بدون حاشيه زندگي کند و اگر حاشيه نداشته باشد برايش حاشيه‌سازي مي کنند.
1390/07/22 07:12:48 ق.ظ

پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از بازی با راه‌‌آهن اظهار داشت: امروز تمرین داشتیم ولی به احترام شما آمدم. اگر می‌بینید که بازیکنی از تیم همراهم نیست بخاطر این است که تمرین داریم. امیدوارم این جلسات را طوری برنامه‌ریزی کنند که به تمرینات تیم‌ها لطمه نخورد.

وی در مورد حاشیه‌های استقلال گفت: تعطیلی لیگ همیشه حاشیه دارد زیرا رسانه‌ها به حواشی توجه می‌کنند من نمی‌توانم حواشی را کتمان کنم. در هر تیمی حواشی هست اما نباید اجازه بدهیم که این حاشیه‌ها به تیم لطمه بزند. تیم بزرگی مثل استقلال نمی‌تواند بدون حاشیه زندگی کند و اگر هم حاشیه نداشته باشد برایش حاشیه می‌سازند. صحبت من با یک بازیکن که خیلی هم طبیعی است در رسانه‌ها انعکاس پیدا می‌کند و رسانه‌ها به این مسائل بها می‌دهند.

وی ادامه داد: در تعطیلی لیگ نمی‌توانستیم اردو داشته باشیم زیرا فقط با 12 بازیکن تمرین داشتیم. البته روزی 2 جلسه تمرین کردیم و بازیکنان با انگیزه کار می‌کردند. یک سری مشکلات هم داشتیم که مسئولان باشگاه درصدد برطرف کردن آن هستند. درصدی از این مشکلات به باشگاه برمی‌گردد که مسائل مالی حرف اول را در این زمینه می‌زند.

وی ادامه داد: از وقتی قانون تصویب شده که به باشگاه‌های دولتی مانند استقلال کمک مالی نشود، مشکلاتی پیش آمده است. اما تا زمانی که این قانون بخواهد جا بیفتد و راه‌هایی برای تامین بودجه به تیم‌هایی که خصوصی نیستند و زیر پوشش دولت قرار دارند، پیدا شود حواشی بوجود می‌آید.

مظلومی تاکید کرد: برخی حواشی مانند اینکه بازیکن تکل زد یا مربی فریاد کشید، حاشیه نیست. مسائل مالی حواشی است که انگیزه‌ها را از بین می‌برد. بازیکنان ما باوجود مسائلی که هست خوب کار کردند و تیم ما یکی از مدعیان است.

مظلومی در مورد اینکه گفته است ولید علی بازیکن کویتی را نمی‌خواهد گفت: طبق قانون، ما فقط باید 3 روز بازیکن را به تیم خارجی بدهیم اما این بازیکن 18 روز با تیم ملی کشورش و یک هفته بعد از بازی دوم در کره آمد و بهانه آورد که پاسپورتم تمام شده است. من به او گفتم وقتی در کویت بودی گذرنامه‌ات را تمدید می‌کردی نه اینکه حالا به ایران بیایی و چنین حرفی بزنی. این‌ها بهانه است ضمن اینکه من هرگز به این بازیکن نگفتم که او را نمی‌خواهم. این دروغ محض است که این بازیکن می‌گوید فقط به دلیل اینکه قبل بازی با پرسپولیس دیر آمد، در فهرست 18 نفره قرارش ندادم. بعد از آن بازی هم گفت من مشکل دارم و می‌خواهم از ایران بروم و بدون هماهنگی با من و باشگاه ایران را ترک کرد. او باید پاسخگو باشد و باشگاه نیز حق و حقوقی دارد که پیگیر این مسئله هم هستیم.

مظلومی در مورد اینکه چرا باشگاه فرهنگی استقلال بازیکن بداخلاقی مثل جاسم کرار را جذب کرد، گفت: او مسئله‌ای ایجاد نکرده است اما حساسیت‌ها بر روی او زیاد است. حتی حسین عسکری نیز با شهامت این مسئله را تایید کرد و گفت که داوران روی او حساس هستند و او اگر اشتباهی بکند با او صحبت می‌کنم تا اشتباهش را اصلاح کند، اما کرار بد کار نکرده است. با آنهمه خطایی که رویش می‌شود و یا مویش را می‌کشند در 2 بازی با پرسپولیس و سایپا داوران خطا روی او را نگرفتند. داوران همگی عزیز هستند اما نسبت به این بازیکن دیدگاه منفی دارند. او تمام تلاشش را برای استقلال می‌کند.

وی ادامه داد: در انزلی هم که عصبانی شد این عصبانیت به من ارتباطی پیدا نمی‌کرد. او به زبان عربی به علی حمودی می‌گفت، از این ناراحت است که چرا با او بد برخورد می‌کنند و انگار هنوز در دوران جنگ هستیم و او را دشمن خود می‌دانیم این درحالی است که ما با عراقی‌ها در صلح و صفا هستیم اما خوب نیست که یک عراقی در ایران اینگونه فکر کند و چنین برداشتی داشته باشد. به همین دلایل است که کرار به هم ریخته و آشفته است.

مظلومی تاکید کرد: کرار حتی بخاطر بازی استقلال برابر تراکتورسازی به تیم ملی کشورش نرفت و این لطف را در حق استقلال کرد. او مشکلاتی را هم دارد معامله‌ای را در عراق انجام داده که چکش برگشت خورده با این حال کرار بازیکن بزرگی است که در استقلال مسائل انضباطی را رعایت کرده است.

مظلومی در مورد انتشار خبر دریافت کمک 2 میلیاردی وزارت ورزش به باشگاه استقلال و اینکه اعضای هیئت مدیره این باشگاه معتقدند پولی هنوز به باشگاه نرسیده، گفت: مسائل مالی ربطی به من ندارد اما تبعاتش در تیم من ایجاد می‌شود. من با فتح‌الله زاده و امیری در ارتباط هستم تا بدانم کی این مشکل حل می‌شود و ما هم آرامش داشته باشیم. البته قول‌هایی داده شده، اما اینگونه نیست که پولی به باشگاه رسیده باشد و به بازیکن ندهیم. من هنوز نمی‌دانم که پولی را ریخته‌اند یا نه. من در مسائل مالی دخالت نمی‌کنم.

مظلومی در مورد دیدار با راه‌آهن گفت: بازی سختی با این تیم داریم. 2 هفته 5 بازیکن خود را در اختیار نداشتیم و 5 بازیکن ما در تیم ملی بازی کردند. حتی فصلی برای ریکاوری نداشتم. من با کی‌روش هم حرف زدم که او حق را به من داد.

وی ادامه داد: البته کی‌روش هم مسئولیت پذیرفته و توقع دارد که تیم را به جام جهانی ببرد اما از سازمان لیگ توقع داشتیم که بازی ما را دیرتر برگزار کند. بازیکنان ملی ما دیروز رسیده‌اند و خسته بودند و نای ریکاوری را هم نداشتند. میداودی و چند بازیکن، سه چهار دور دویدند و رفتند. امروز هم یک تمرین سبک 45 دقیقه‌ای داشتیم.

مظلومی تصریح کرد: این درحالی است که راه‌آهن حریف ما در کیش اردو زده و همه بازیکنان را در اختیار داشته، انواع و اقسام تاکتیک‌ها را کار کرده اما ما باید دیمی به میدان برویم و فردا با تمرینات تئوری بازی کنیم درحالی که فوتبال عملی است و باید کار کرد. از راه‌آهن و کادر فنی‌اش شناخت دارم و مورد احترام ما هستند. بازی با راه‌آهن حساسیت خودش را دارد.

مظلومی تصریح کرد: از راه‌آهن به عنوان گربه سیاه اسم برده می‌شود و ما می‌خواهیم 3 امتیاز را بگیریم تا صدر جدول را حفظ کنیم.

وی در مورد فریدون زندی گفت: او به شرایط بازی رسیده است.

مظلومی در مورد اینکه با هیئت مدیره استقلال مشکل دارد یا نه، گفت: من با هیئت مدیره مشکلی ندارم و اگر آنها صحبتی می‌کنند از سر دلسوزی است. فرزامی هم از پیشکسوتان استقلال است و یک هافبک خوب مانند مجتبی جباری بوده است. این را برای آنهایی می‌گویم که شاید سابقه او را ندانند. فرزامی و زرینچه اعضای فوتبالی هیئت مدیره هستند و اگر هیئت مدیره سؤال فوتبالی دارد می‌تواند سرمربی را دعوت کند و از او در این زمینه بپرسد. اگر صحبتی هم آنها کرده‌اند از سر دلسوزی بوده است.

مظلومی در مورد دیدار ایران و بحرین گفت: می‌خواستم برای دیدن این بازی به ورزشگاه بروم اما نشد. بحرین اگر 11 نفره هم بود باز هم برابر ایران شکست می‌خورد. البته 6 گل نمی‌زدیم اما این تیم را می‌بردیم. بازیکنان ملی انگیزه و فعل خواستن دارند و توانستیم پیروز شویم. این برد اتفاق بود که شاید دیگر تکرار نشود. بنابراین باید این بازی را فراموش کنیم و به بازی‌های سخت‌تر فکر کنیم. بحرین هم تیم همیشگی نبود.

وی ادامه داد: شاید 10 نفره شدن آنها در دقیقه یک و حضور در ورزشگاه آزادی و قرار گرفتن مقابل تماشاگران پرشور باعث شد که آنها تیم همیشگی نباشند. به عقیده من آنها کُپ کرده بودند و ما اگر دروازه‌بان هم نداشتیم آنها نمی‌توانستند گل بزنند. دیدید که چند بار توپ به دست مهدی رحمتی رسید.

سرمربی استقلال در مورد حضور زرینچه و فرزامی در کمیته اقتصادی باشگاه استقلال گفت: حتما فکری پشت این مسئله بوده و بی‌دلیل نبوده که از این 2 نفر در کمیته اقتصادی استفاده کردند. زرینچه اسم دارد و فرزامی هم در مسائل اقتصادی مدیریت داشته است. بودجه‌های دولت را هم که سایر اعضا می‌توانند جذب کند اما باید از سایر منابع پول جذب کرد؛ منابع خارج از کانال دولتی، ما اگر در مسیر درست حرکت کنیم هواداران استقلال می‌توانند به باشگاه کمک کنند. استقلال 20 میلیون هوادار دارد و 10 میلیون هوادار آن می‌توانند حداقل ماهی هزار تومان به باشگاه کمک کنند. اگر چارچوب درست باشد و در مسیر درست حرکت کنیم باشگاه استقلال می‌تواند پول جذب کند.

وی ادامه داد:‌ حتی از خارج از کشور هم با من تماس می‌گیرند و هواداران استقلال می‌گویند که ما می‌خواهیم به این تیم کمک کنیم چگونه می‌توانیم این کار را بکنیم و من می‌گویم به من چه؟ اسمش را هم نیاور زیرا فردا می‌گویند مظلومی خورد و برد. بنابراین باید بتوانیم چارچوب درستی تعیین کنیم. استقلال نیازی ندارد از کسی پولی بگیرد میلیون‌ها هوادار این تیم عاشق پیراهن این تیم هستند و می‌توان برای این باشگاه درآمدزایی کرد. بسیاری از باشگاه‌های دنیا از این طریق درآمدزایی می‌کنند نه اینکه همش بگویم کی دولت پول می‌دهد و اینگونه به مشکلات بر بخوریم.

وی با اشاره به شور و اشتیاق هواداران استقلال گفت: هواداران استقلال عاشق این تیم هستند. اگر من استقلالی نبودم 2 دقیقه در این تیم نمی‌ماندم. 9 ماه است که سرمربی پولی نگرفته کدام یک از آقایان حاضرند چنین کاری بکنند. کادر فنی من هم همینطور، عشق استقلال است که ما را کور کرده. از قبل از انقلاب هم همینگونه بوده است. راهش این نیست که بگوئیم دولت کی کمک می‌کند بلکه باید راهی برای درآمدزایی پیدا کنیم.

مظلومی در مورد اینکه چرا ارتباطش با خبرنگاران تیره و تار شده است، گفت: من هم اکنون هم رابطه خوبی با خبرنگاران دارم اما می‌گویم کاش یک روز جای من قرار بگیرید. همه این مسائل را از چشم سرمربی می‌بینند و کاری ندارند که چه اتفاقی رخ داده است. همه فشارها روی دوش مربی است من با خبرنگاران تعامل دارم البته گلایه هم دارم.

وی افزود: درب تمرینات ما بر روی همه باز است و حضور خبرنگاران را ممنوع نمی‌کنیم تا آنها هم اطلاع‌رسانی کنند زیرا ما با آنها عجین هستیم. اما وقتی خبرنگار و عکاسی که جایگاهش در ورزشگاه مشخص است و ما به او اعتماد می‌کنیم و کنار خط می‌آیند وقتی 2 کلام با بازیکنمان حرف می‌زنیم بلافاصله تیتر روزنامه‌ها می‌شود و نمی‌توانیم حرفی بزنیم زیرا حاشیه‌سازی می‌شود.

وی در مورد اینکه در انزلی به خبرنگاری اعتماد نکردید اما باز هم اخبار رختکن تیم شما در رسانه‌ها منتشر شد، گفت: گاهی اوقات خبر از خودمان درز کرده اما من دنبال این مسائل نمی‌روم ببینم که چه کسی بوده و این افراد را پیدا کنم اما اگر یک روز متوجه بشوم که متوجه هم می‌شوم با او برخورد می‌کنم. گاهی نیز بازیکنان با دوستانشان صحبت می‌کنند و اینگونه اخبار منتشر می‌شود و یا خود من با خبرنگاری صحبت می‌کنم و از دهانم حرفی می‌پرد که همان هم تیتر می‌شود مانند اینکه من در مصاحبه‌ای به شوخی گفتم نیم فصل از استقلال جدا می‌شوم که همان تیتر آن مجله شد. این واقعیت ندارد.

منبع : ورزش3
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1186

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 788

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2560

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2913

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3012

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3170

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3045

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4073