خدمات سایت


متن کامل خبر

حساب باشگاه پرسپوليس مسدود شده است

آرشیو
قائم مقام باشگاه پرسپوليس با بيان اينکه هواداران حق دارند ناراحت باشند، گفت: بحث تغيير کادر فني در دستور کار باشگاه نيست و استيلي به عنوان سرمربي به فعاليتش در تيم پرپسوليس ادامه مي‌دهد.
1390/07/26 08:21:32 ق.ظ

جمشید زارع در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد نشست روز دوشنبه باشگاه پرسپولیس با کادر فنی و بازیکنان این تیم ضمن بیان مطلب فوق گفت: برخلاف مسائل مطرح شده این جلسه نه احضار بود و نه اولتیماتوم، بلکه در فضایی دوستانه حرف‌های‌مان را بیان و نکاتی که مدنظرمان بود به بازیکنان مطرح کردیم. همچنین برای استفاده از دانش و تجربیات علی پروین و محمد پنجعلی آنها در این نشست حضور پیدا کردند.

وی با بیان اینکه پس از بازبینی و آنالیز فیلم بازی با مس کرمان دلایل بد بازی کردن و نقاط ضعف نفرات تیم شناسایی شد، افزود: خوشبختانه در این فضا صمیمی، واقعیت‌ها و دلایل شکست تیم در کرمان مشخص شد. ضمن اینکه پروین، استیلی، پنجعلی و بنده هم مواردی را بیان کردیم و در نهایت بازیکنان هم‌قسم شدند در بازی با نفت ضمن ارائه یک بازی زیبا و مردم پسند، صدرنشین لیگ را شکست داده و دل هواداران را شاد کنند.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس ادامه داد: بنده هم مسائل اخلاقی را به بازیکنان گوشزد کردم و به آنها گفتم باشگاه بزرگ، بازیکن بزرگ می‌خواهد که تفکر و اندیشه حرفه‌ای داشته باشد. همچنین وقتی بازیکن با باشگاه قرارداد حرفه‌ای منعقد می‌کند، باید رفتار حرفه‌ای هم داشته و کاملا در اختیار باشگاه باشد و مطابق هدفگذاری باشگاه پیش برود.

وی در مورد ناراحتی هواداران از نتیجه نگرفتن تیم اظهار داشت: هواداران حق دارند ناراحت باشند زیرا در هر دیداری انتظار پیروزی تیم محبوب خود را دارند. آنها در هر شرایطی تیم را تنها نمی‌گذارند و به همین دلیل بایستی از باخت تیم ناراحت شوند. ما هم تمام تلاش خود را به کار می‌بندیم تا بتوانیم با اقدامات خود و موفقیت پرسپولیس، باعث شادی هواداران پرسپولیس شویم.

زارع در مورد مسائل مطرح شده از سوی محمد پنجعلی در مورد احتمال تغییر کادرفنی پرسپولیس تاکید کرد: در جمع بندی صورت گرفته، به این نتیجه رسیدیم که استیلی به کارش ادامه دهد و بحث تغییر در کادر فنی در دستور کار باشگاه نیست. در شرایط کنونی باشگاه پرسپولیس حمایت خود را از حمید استیلی اعلام کرد و امروز هم در نشست هیئت مدیره در این خصوص و حمایت از کادرفنی و بازیکنان برای کسب نتایج بهتر در آینده بحث و بررسی خواهد شد.

وی در مورد مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس هم خاطرنشان کرد: مشکلات مالی زیادی داریم، درحال حاضر باشگاه 8 میلیارد بدهی دارد که هر روز هم به آن اضافه می‌شود. ضمن اینکه طلبکاران رقمی حدود 5-6 میلیارد هم چک بدست بوده و حکم توقیف اموال باشگاه را هم دارند.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در این خصوص اضافه کرد: همزمان با تغییرات مدیریتی در باشگاه، طلبکاران فکر می‌کنند منابع مالی به باشگاه تزریق شده و هر روز برای دریافت مطالباتشان به باشگاه می‌آیند. در این مدت هم فرصت پیدا نکرده‌‎ایم رقم دقیق بدهی‌ها را مشخص کنیم زیرا برخی از آنها ثبت نشده است.

وی با بیان اینکه حساب باشگاه مسدود شده و تنها 3 هزار تومان پول در آن وجود دارد، افزود: با توجه به مشکلات مالی باشگاه و در شرایطی که برابر فشار رسانه‌‌ای قرار داشته و باید انتظارات هواداران را هم برآورده کنیم، ضعیف بازی کردن تیم هم مزید بر علت شده و به ما اجازه نداده است برنامه‌ریزی لازم را انجام دهیم. البته بزودی در زمینه‌های فرهنگی، اقتصادی و ساختار تشکیلاتی قدم‌های مثبتی برخواهیم داشت تا بتوانیم پرسپولیس را به یک باشگاه حرفه‌ای تبدیل کنیم.

زارع در پایان گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی هیئت مدیره، حمایت مسئولان و تلاش کادرفنی و بازیکنان بسیار امیدواریم تا پایان نیم فصل نخست لیگ برتر، پرسپولیس به جایگاه واقعی‌اش در جدول رده‌بندی لیگ برتر برسد و در نیم فصل دوم هم با قدرت بیشتری در مسابقات به میدان برود و در نهایت با کسب نتایج ارزشمند، انتظارات هواداران را برآورده کند.

پرسپولیس تهران در پایان هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر با کسب 12 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به تیم شاهین بوشهر در جایگاه دهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفته است.

منبع : ورزش 3
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




وقتی ورزش می‌کنیم، زمان کندتر از واقعیت می‌گذرد image وقتی ورزش می‌کنیم، زمان کندتر از واقعیت می‌گذرد 1403/02/29

ساعت‌ها به روال همیشگی، مشغول انجام وظیفه‌ی خودشان هستند. اما مطالعه‌ی جدیدی می‌گوید وقتی ورزش می‌کنیم، زمان در تصورات ما کمی از ساعت واقعی جلوتر است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 7

واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1199

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 812

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2581

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2925

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3030

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3205

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3065