خدمات سایت


متن کامل خبر

دفاع تمام قد کروش از فوتبال ایرانی در بحرین: سر و صدا کنید سالن را ترک می کنم/ یک گل شانسی زدید

آرشیو
« من و تیلور امشب بازی سختی را پشت سر گذاشتیم. ما در این دیدار شاهد دو سیستم گوناگون بودیم.
1390/08/21 12:31:14 ق.ظ

سرمربی تیم ملی در میان حملات تند خبرنگاران بحرینی به خوبی کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی را اداره کرد.

کارلوس کروش در این کنفرانس مطبوعاتی گفت: « من و تیلور امشب بازی سختی را پشت سر گذاشتیم. ما در این دیدار شاهد دو سیستم گوناگون بودیم. ایران با پاسهای کوتاه و کنترل شده و بازی روی زمین سعی در رسیدن به دروازه بحرین داشت اما تیم حریف بازی مستقیم و ارسال های بلند را در دستور کار داشت.در نیمه نخست هیچکدام از دو تیم نسبت به یکدیگر برتری نداشتند و اگر یک اشتباه فردی نبود، ما گل را هم دریافت نمی کردیم. نیمه دوم چالشی جدی برای تیم ما بود و فرصتی بود تا تیم ایران یاد بگیرد که چنانچه در نیمه اول عقب افتاد چگونه در نیمه دوم خود را بازبیابد و نتیجه را تغییر دهد. در این نیمه ما کنترل بازی را در دست گرفتیم و با تغییر آهنگ بازی و تعویض هایی که انجام دادیم، توانستیم گل بزنیم. به نظر من هر دو تیم خوب بازی کردند و نتیجه حاصله، منصفانه بود.»

او سپس به چند سوال خبرنگاران حاضر در جلسه پاسخ داد و گفت:« در نیمه دوم بدون شک ایران بهتر بازی کرد و تیم برتر میدان بود. بحرین در این نیمه سعی در دفاع و دفع توپ داشت اما ما بهتر بودیم و گل هم زدیم.»

کروش همچنین گفت: «من در کنفرانس پیش از بازی هم گفته بودم که بحرین یکی از بهترین تیم های این گروه است. بازیکنان خوب و باتجربه و مربی بزرگی دارد. کار این گروه هنوز تمام نشده و بحرین می تواند با نتیجه گرفتن در دیدارهای بعدی خود بخت صعود داشته باشد.»

سرمربی تیم ملی ایران گل بحرین را شانسی دانست که همین مسأله واکنش یک خبرنگار بحرینی را در پی داشت. او خطاب به کی‌روش گفت:«آیا این گل حقیقی نبود؟ ما با چند پاس به گل رسیدیم و بازیکنان ما تکنیک خودشان در این صحنه نشان دادند.»

کروش در پاسخ به این خبرنگار گفت:« نمی‌گویم گل شما زیبا نبود، این گل خوبی بود و مثل گل ما در یک منطقه کوچک با پاس‌های زیاد به ثمر رسید اما باز هم تأکید می‌کنم که گل بحرین روی اشتباه فردی ما و شانس تیم شما به دست آمد.»

خبرنگار بحرینی قصد ادامه بحث را داشت که کروش به او واکنش نشان داد و سپس با تمجید از جنگندگی تیم ملی فوتبال ایران در نود دقیقه گفت: «در نیمه دوم ایران بازی کرد و بحرین به دفاع پرداخت هر دو تیم خوب بودند ولی من بیشتر به بازیکنان خودم تبریک می‌گویم.»

او در پاسخ به این سوال که تعویض‌های خوبی داشتید هم جواب داد:« نوع بازی بحرین به من سیگنال‌هایی فرستاد تا من بتوانم تاکتیک خودمان را پیش ببرم. بازی بحرین برای من قابل پیش‌بینی بود و ما با تاکتیک خودمان بازی را گرفتیم. اگر دقت کرده باشید خط هافبک این تیم در نیمه دوم از کار افتاد.»

در این لحظه یک خبرنگار بحرینی گفت: «اگر ما کارآیی نداشتیم پس چرا در آستانه برد قرار گرفتیم. کروش در پاسخ گفت:« با من بحث نکنید. بحث‌های فنی مربوط به تیم‌تان را از آقای تیلور بپرسید ولی اگر اذیتم کنید مصاحبه را قطع می‌کنم.»

در این لحظه یک خبرنگار دیگر بلندگو را در دست گرفت و با تعریف از تیم ملی ایران گفت: بازی دو تیم سطح بالا بوده است که کی‌روش از این جمله خوشش آمد و گفت اکسلنت(عالی) و ادامه داد:« این تجربه خوب برای فوتبال ایران است ما در لحظات پایانی بازی باخته را مساوی کردیم.»

منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1186

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 788

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2560

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2913

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3012

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3170

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3045

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4073