خدمات سایت


متن کامل خبر

نتایج ضعیف کشتی فرنگی ایران در مسابقات آزمایشی المپیک

آرشیو
یک طلا و یک برنز، حاصل تلاش تیم ۶ نفره محمد بنا
1390/09/19 11:17:42 ب.ظ

در پایان رقابتهای کشتی فرنگی آزمایشی المپیک 2012 که شنبه در سالن اکسل شهر لندن برگزار شد، تیم شش نفره ایران با کسب یک مدال طلای قاسم رضایی در وزن 96 کیلوگرم و یک مدال برنز سامان عبدولی در وزن 55 کیلوگرم به کار خود پایان داد.

در پایان این مسابقات تیم روسیه با کسب 46 امتیاز اول شد، ایران با 40 امتیاز به مقام دوم رسید، اوکراین با 35 امتیاز سوم شد، کره جنوبی با 28 امتیاز چهارم شد، کشورهای لیتوانی و سوئد با 24 امتیاز مشترکا به مقام پنجم رسیدند و چین با 23 امتیاز هفتم شد. کشتی گیرانی از 30 کشور دنیا در این مسابقات حضور داشتند.

- نتایج کشتی گیران کشورمان در این رقابتها بشرح زیر است:

*قاسم رضایی در وزن 96 کیلوگرم در دور اول الو توم از استونی را با نتیجه یک بر صفر و یک بر صفر شکست داد. وی در دور دوم مقابل اصلان بیک خوشتوف کشتی گیر سرشناس روس با نتایج مشابه یک بر صفر به پیروزی رسید. رضایی در مرحله نیمه نهایی مقابل رامی آنترو هیتانمی از فنلاند با نتیجه صفر بر 2، 3 بر یک و 4 بر یک به پیروزی رسید و راهی دیدار فینال شد. وی در دیدار نهایی با نتیجه مشابه یک بر صفر تیمونسینی از ایتالیا را مغلوب کرد و به مقام قهرمانی رسید. گئورگی ریزماجر از مجارستان و رامی هیتانمی از فنلاند مشترکا در این وزن سوم شدند.

*در وزن 55 کیلوگرم که 6 کشتی گیر حضور دارند، سامان عبدولی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم و در مرحله نیمه نهایی مقابل چوی گیو جین دارنده مدال نقره جهان از کره جنوبی با نتیجه 2 بر صفر و یک بر صفر مغلوب شد و به مدال برنز رسید. چوی گیو جین از کره جنوبی با شکست ایوان بلاتسیف از روسیه قهرمان این وزن شد.لی شیا جین از چین دیگر مدال برنز این وزن را بدست آورد.

*حمید سوریان در وزن 60 کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست در دور دوم وینچنزو ماستری از ایتالیا را با نتیجه 2 بر صفر و 3 بر صفر شکست داد. وی در مرحله نیمه نهایی مقابل ارسلان عبدلین از روسیه با نتیجه یک بر صفر، صفر بر 4 و صفر بر 2 مغلوب شد. سوریان در دیدار رده بندی مقابل وو سئونگ جائه از کره جنوبی با نتیجه یک بر صفر، صفر بر یک و صفر بر 4 شکست خورد و به مقام پنجم رسید.ارسلان عبدلین از روسیه و بلمادانی از فرانسه در این وزن اول و دوم شدند و کشتی گیر کره جنوبی به همراه اریک نی بلوم از دانمارک مشترکا به مقام سوم رسیدند. روشن بایراموف آذربایجانی نیز در این مسابقات با شکست مقابل کشتی گیرانی از فرانسه و دانمارک به مقام پنجم رسید.

*در وزن 66 کیلوگرم امید نوروزی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم ژن ژی از چین را با نتیجه 2 بر صفر و 3 بر صفر مغلوب کرد. وی در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 3 بر صفر، صفر بر یک و صفر بریک مقابل آدام کوراک از روسیه شکست خورد. نوروزی در دیدار رده بندی مقابل آرتاک مارگاریان از فرانسه با نتیجه مشابه صفر بر 3 شکست خورد و به مقام پنجم رسید. کیم هیون وو از کره جنوبی با شکست آدام کوراک از روسیه در این وزن قهرمان شد. جارکو هایکا از فنلادند و کشتی گیر فرانسوی در این وزن به مقام سوم مشترک رسیدند.

*محسن قاسمی در وزن 74 کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست در دور دوم سه سا کاسینن از فنلاند را با ضربه فنی شکست داد، قاسمی در مرحله نیمه نهایی مقابل الکساندر چخیرکین از روسیه با نتیجه 2 بر صفر، صفر بر 2 و صفر بر 3 مغلوب شد. وی برای کسب مدال برنز مقابل چانگ از چین با نتیجه صفر بر 2، 3 بر 2 و صفر بر 3 شکست خورد و پنجم شد. الکساندرچخرکین از روسیه و دیمیترو پیشکوف از اوکراین در این وزن اول و دوم شدند. الکساندر کازاکویچ از لیتوانی دیگر مدال برنز این وزن را بدست آورد.

*در وزن 120 کیلوگرم بشیر باباجان زاده در دور نخست مقابل هیکی نابی از استونی با نتیجه صفر بر 2، 2 بر صفر و یک برصفر به پیروزی رسید . وی در دور دوم مقابل یوهان یورن از سوئد با نتایج مشابه 2 بر صفر شکست خورد و با توجه به پیروزی رضا کایالپ ترکیه ای مقابل حریف سوئدی باباجان زاده از دور رقابتها کنار رفت. کشتی گیران ترکیه و یونان بترتیب در این وزن اول و دوم شدند.

تیم ایران در این رقابتها در وزن 84 کیلوگرم نماینده ای نداشت. در این وزن سامان طهماسبی از آذربایجان و راچیبا از اوکراین به ترتیب اول و دوم شدند.

مسابقات کشتی آزاد آزمایشی المپیک 2012 یکشنبه در شهر لندن برگزار می شود و تیم ایران با سه نماینده در این رقابتها شرکت می کند.

منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1183

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 783

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2557

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2908

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3009

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3166

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3041

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4069