خدمات سایت


متن کامل خبر

پژمان نوری: صالح‌نیا گفت برو به زندگی‌ات برس، می‌خواهی بیایی انزلی چه کار؟/ گدا نیستم که از طریق خیریه برایم پول جمع کنند

آرشیو
معلوم است صالح‌نیا فشار زیادی را تحمل می‌کند و خواسته با این حرف‌ها رفع تکلیف کند. اما این هم درست نیست که توپ را بیندازد به زمین ما...
1390/10/21 07:47:01 ق.ظ

پژمان نوری در مقابل صحبت‌های بهمن صالح‌نیا، از خودش، مازیار زارع و سید جلال حسینی دفاع می‌کند.

به گزارش خبرآنلاین؛ بهمن صالح‌نیا در برنامه نود گفت که پژمان نوری، مازیار زارع و سید جلال حسینی با وجود پیشنهاد 750 میلیون تومانی که از ملوان داشته‌اند، حاضر نشده‌اند به این تیم برگردند. اما از آن طرف این بازیکنان هم حرف‌های خودشان را می‌زنند و می‌گویند روزی پیشنهاد ملوان را دریافت کرده‌اند که قراردادهایشان را بسته بودند و عملا امکان بازگشت به ملوان وجود نداشته. پژمان نوری در گفت‌وگو با خبرآنلاین صحت گفته‌های بهمن صالح‌نیا مدیرعامل ملوان را زیر سوال می‌برد و می‌گوید هنوز هم دنبال این است که به ملوان برگردد.

*چرا برنامه نود تمام حرف‌هایت را پخش نکرد؟

وقتی که برای من در نظر گرفته بودند خیلی بد بود. حرف‌هایم رفت توی قسمت پایانی برنامه و حرف‌هایم قاطی شد و نتوانستم حرف بزنم تا مردم بفهممند که چه اتفاقاتی افتاده.

*پس حرف‌های صالح‌نیا را قبول نداری؟

نمی دانم صالح‌نیا چه حرف‌هایی بود که آمد زد. ملوان بازیکنان فداکاری دارد. تنها تیمی است که 30 درصد از قرارداد پارسال مانده. پول سال قبل را 30 درصد نداده‌اند اما می‌آیند و می‌گویند که 10 درصد از قرارداد امسال را داده‌ایم. بچه ها ریسک کرده‌اند و برای ثبت قراردادشان یک امضای صوری داده‌اند. فقط به این خاطر که در ملوان بازی کنند. خود من 180 میلیون از ملوان طلب دارم اما یک بار هم به زبان نیاورده‌ام. حتی بازی اول که بازی پرسپولیس و ملوان بود رفتم توی رختکن و پورغلامی هم به مسئولان تیم گفت پول پژمان را بدهید که من گفتم نه، اول پول بچه‌های این فصل را بدهد.

*پس صالح‌نیا در فصل نقل و انتقالات با شما تماس نگرفت که به ملوان بروید؟

متاسفم که صالح‌نیا این حرف‌ها را می‌زند. یک بار در اردوی تیم ملی بودیم که صالح‌نیا زنگ زد و گفت بیایید با شما صحبت کنم. ما در یک شرایطی قرار گرفته بودیم که امکان برگشت نبود. من با الامارات بسته بودم و مازیار زارع هم با پرسپولیس و جلال حسینی هم با سپاهان بسته بود. من اول فصل این روز ملوان را می‌دیدم ولی هیچ کسی به فکر ملوان نبود. دیدم این طوری است گفتم برویم به زندگی خودمان برسیم. بعد از اینکه ما قراردادمان را بسته بودیم و در روز آخر نقل و انتقالات گفت با شما صحبت می‌کنیم. جالب اینجاست که آقای صالح‌نیا دو دقیقه با ما صحبت کرد و بعد به آقای پورغلامی گفت من خوابم می‌آید!

*پس ملوان پیشنهادش را داده اما شما برنگشتید.

پیشنهاد دادند. اما چه زمانی؟ وقتی که فهمیدند ما قراردادهایمان را بسته‌ایم. آقای صالح‌نیا به رفیق مشترکی که داریم گفته بود پژمان برای چه می‌خواهد به انزلی بیاید؟ برو به زندگی‌ات برس. چرا می‌خواهی بیایی اینجا؟ بعد هم می‌آیند به مردم می‌گویند ما می‌خواستیم با پژمان قرارداد سفید امضا ببندیم و 700 میلیون بدهیم اما خودشان نیامدند. این در حالی است که من فصل اول از ملوان 250 میلیون گرفتم و فصل دوم 300 میلیون که از آن پول هنوز 180 میلیون طلب دارم. البته بحث من اصلا مالی نبود. روزی که آن‌ها آمدند جلو، ما قراردادمان را بسته بودیم و امکان این وجود نداشت که قرارداد را فسخ کنیم. مگر من گفتم پول می‌خواهم؟ اصلا مگر من گدا هستم که بحث مالی را پیش می‌کشند؟

*الان نمی‌توانی از الامارات جدا شوی؟

من این قدر به مسئولان الامارات گفتم می‌خواهم برگردم که می‌گویند پژمان خودش را زده به مصدومیت و به من مشکوک شده‌اند. امسال فقط فرهاد پورغلامی بود که دنبال مشکلات تیم می‌دوید. ما هم امکان بازگشتمان نبود. الان هم متاسفم که صالح نیا بحث صندوق جمع آوری پول از طریق خیریه را پیش می‌کشد. مگر ما گدا هستیم که می‌خواهند پول جمع کنند از خیریه؟ من بازیکن شیرازی یا اصفهانی نیستم که خبر نداشته باشم از وضعیت ملوان. یکی از مسئولان ملوان گفته که پژمان هم خبر از جیب ما دارد هم می‌داند ما چند تا شلوار داریم. پس من می‌دانم چه مشکلاتی دارند. جالب است که تا نیم فصل هم کاری نکرده‌اند برای ما. من خودم دنبال این هستم که بیایم بیرون یا اخراج شوم. هیچ کدام از مسئولان ملوان کاری نکرده که من به تیم برگردم و اگر الان بحث بازگشتم مطرح است، به خاطر تلاش‌های خودم است.

*هنوز از الامارات اخراج نشده‌ای؟

هنوز اخراج نشده‌ام. هر کاری از دستم بربیاید انجام می‌دهم که اخراج شوم. همه کار کردم که آزادم کنند. حتی شماره تلفن هم دادم از خلعتبری و اولادی که بیایند به جای من با این بازیکنان مذاکره کنند تا به من رضایتنامه بدهند.

*ولی می‌گویند لیست ملوان پر است؟

نه. می‌توانند یک بازیکن آزاد بگیرند. من اگر برگردم، به عنوان بازیکن آزاد برمی‌گردم.

*از دست صالح‌نیا ناراحت نیستی که این حرف‌ها را زده؟

خدا شاهد است من هیچ وقت با بزرگ‌تر از خودم بد صحبت نکرده‌ام ولی معلوم است صالح‌نیا فشار زیادی را تحمل می‌کند و خواسته با این حرف‌ها رفع تکلیف کند. اما این هم درست نیست که توپ را بیندازد به زمین ما. او پدر فوتبال گیلان است اما درست نیست که ما را خراب کند. وقتی ما قراردادمان را بستیم چطوری باید از تیم‌هایمان جدا می‌شدیم؟ خنده‌دار است واقعا.

منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1178

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 776

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2552

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2904

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3002

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3160

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3035

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4062