خدمات سایت


متن کامل خبر

راهنمای خرید تلویزیون در سال 2018

آرشیو
در گذشته، برای خرید تلویزیون لازم بود کمی قدم بزنیم و تنها چیزی که مورد نیاز بود انتخاب بزرگترین صفحه ای بود که توان پرداخت هزینه ش را داشتیم. امروزه همه چیز کاملا متفاوت است و ...
1397/06/12 03:50:52 ب.ظ

در گذشته، برای خرید تلویزیون لازم بود کمی قدم بزنیم و تنها چیزی که مورد نیاز بود انتخاب بزرگترین صفحه ای بود که توان پرداخت هزینه ش را داشتیم. امروزه همه چیز کاملا متفاوت است و با اصطلاحات زیادی مانند 4K، OLED، HDR، نقطه های کوانتومی و SUHD، انتخاب تلویزیون مناسب به عنوان یک کار سخت و دشوار است که شما ممکن است اشتباه کنید. علاوه بر این، قیمت ها می توانند برای تلویزیون هایی با صفحه نمایش یکسان متفاوت باشند و زمانی که شما از فروشنده علت را سوال می کنید، آنها در پاسخ خواهند گفت که ویژگی ها و فن آوری های متفاوتی باعث اختلاف قیمت شده است.

ما در وسط سال 2018 هستیم و در این زمان، تلویزیون های جدید وارد بازار شده اند اما احتمالا بسیار گران هستند و به شما توصیه می کنیم اگر عجله ندارید کمی صبر کنید تا زمانی که قیمت ها پایین بیاید و در غیر اینصورت به شما پیشنهاد می دهیم که از تلویزیون های سال 2017 استفاده کنید ولی اگر شما همچنان مصمم هستید که از تازه ترین نسخه های تلویزیون با فناوری های جدید استفاده کنید، نسخه ی 2018 تلویزیون به نیازهای شما پاسخ می دهد.

انتخاب اندازه صفحه نمایش تلویزیون
در حال حاضر کیفیت تلویزیون ها به طور نمادین بهبود می یابد. با توجه به این موضوع، اندازه صفحه نمایش تلویزیون شما اهمیت دارد و به همین دلیل اطرافیان شما، شما را برای خرید یک تلویزیون با صفحه نمایش بزرگ تشویق می کنند. بر اساس تجربه صفحه نمایش بزرگتر یعنی مشاهده و تماشای بهتر. بنابراین، توصیه می کنیم اندازه صفحه نمایش برای اتاق خواب حداقل 40 اینچ و برای اتاق نشیمن حداقل 55 اینچ باشد.

واقعیت این است که تلویزیون دارای بسیاری از ویژگی های شگفت انگیز هوشمند است، اما اندازه صفحه نمایش مهم ترین است.

تلویزیون های 4K , HDR

تلویزیون هایی با رزولوشن4K   دارای پیکسل هایی هستند که تخمین زده می شود که چهار برابر بیشتر از تلویزیون های استاندارد 1080پیکسل، وضوح بالاتر و کیفیت تصویر واضح تری دارند. این قطعا چیزی است که هنگام خرید تلویزیون مورد نظر شماست، اما به سختی می توان تفاوت بین تلویزیون HDTV قدیمی و تلویزیون4K  را تشخیص داد. اکثر تلویزیون های 4K دارای سازگاری با دامنه دینامیکی بالا (HDR) می باشند که کنتراست، رنگ ها و روشنایی را افزایش می دهد و در مقایسه با تلویزیون های معمولی HDTV شما متوجه بهبود تصویر خواهید شد.

انتخاب تلویزیون بر اساس تکنولوژی جدید
فناوری در حال حاضر در بهترین حالت ممکن است و رقابت سختی برای تبدیل دستگاهها به دستگاههای کوچکتر مانند تبلت و گوشی های هوشمند است و در نتیجه فشار زیادی روی تولید کنندگان تلویزیون برای بهبود تجربه کاربران می آورد. از این رو، سرمایه گذاری بر روی تلویزیون بر اساس تکنولوژی مهم است.

تلویزیون های هوشمند: بر خلاف چند سال پیش که تلویزیون فقط یک صفحه نمایش بود، امروز ویژگی های متفاوتی هستند و اگر شما قصد خرید یک تلویزیون را دارید که قابلیت های هوشمندانه ای ندارد، مطمئنا به زودی پشیمان خواهید شد.  یک تلویزیون هوشمند به شما این امکان را می دهد که به جای تلویزیون یک کامپیوتر داشته باشید، زیرا شما اجازه دسترسی به مرورگرها، برنامه ها، بازی های آنلاین و سیستم عامل های اجتماعی را دارید.


صفحه نمایش های منحنی: قبل از اینکه سرمایه ی خود را صرف خرید یک تلویزیون کنید، عاقلانه به دنبال چیزی باشید که برای شما و خانواده تان مزایای زیادی داشته باشد مانند کنتراست سازنده از هر زاویه، زاویه دید گسترده و یک اثر 3D که توسط انحنای صفحه نمایش تولید شده. این ویژگی ها می تواند مختص یک تلویزیون با صفحه نمایش منحنی باشد که به شما امکان امکان تماشای فیلم ها در 4kUHD  یا HDR را میدهد که باعث می شود تجربه بهتری از تماشای یک فیلم داشته باشید.

کیفیت عکس
وقتی به دنبال یک تلویزیون برای خرید هستید، به دنبال چیزی با کیفیت تصویر استثنایی هستید. تلویزیون یکی از دارایی هایی هست که شما به عنوان یک سرمایه وارد منزل خود می کنید.با این حال، یک تلویزیون با کیفیت عکس عالی ممکن است دارای یک برچسب قیمت بالایی هم باشد.اگر شما به دنبال یک تصویر با کیفیت بالا نیستید به راحتی می توانید انواع مختلفی را در محدوده قیمت مورد نظر خود پیدا کنید.

کنترل صدا
فناوری هر روز صبح بهتر می شود و تلویزیون ها از پیشرفت فناوری ها عقب نماندند. شما می توانید از راه دور تلویزیونی با قابلیت "push to talk" پیدا کنید.

. در سال 2018، جدیدترین چیزی در شهر که اکثر مردم در مورد آن صحبت می کنند، ادغام بین گوگل و آمازون و تلویزیون است. تلویزیون های LG 2018 همراه با دستیار گوگل ساخته شده اند که به شما امکان استفاده از کنترل های صوتی را برای جستجوی کانال های مورد علاقه خود، بازی و موسیقی، سفارش پیتزا وتنظیم نور ​​و کنترل دیگر دستگاه های هوشمند در اطراف شما می دهد.


اتصالاتHDMI
HDMI
اتصال به تلویزیون را به یک کار آسان تبدیل کرده است و همه ی شما نیاز به گرفتن تعداد واقعی دستگاه هایی که می خواهید برای اتصال و جستجوی یک تلویزیون با همان یا تعداد بیشتری از پورت های  HDMIدارید.  

اکثر تلویزیون های 4K  دارای اتصالات کافی و قوی HDMI می باشند که می توانند متفاوت کار کنند. به احتمال زیاد شما در حال حاضر آخرین استاندارد HDMI 2.1 را در بازار پیدا نخواهید کرد، اما کابل HDMI به راحتی در دسترس است.

برای مشاهده مشخصات فنی و  لیست قیمت خرید تلویزیون در سایت میهن مارکت اینجا کلیک کنید

سوالات متداول (FAQ) در تلویزیون
بهترین مارک های تلویزیونی چیست؟ توصیه می کنیم برای انتخاب مارک ابتدا سیستم های هوشمند تلویزیون یا نیازهای خود را مد نظر بگیرید و بر آن اساس برند مورد نظر را انتخاب کنید.
بهترین تلویزیون برای بازی و ورزش چیست؟ بعضی از مردم تلویزیون را تماشا نمی کنند، بلکه به عنوان یک مانیتور برای بازی استفاده می کنند. اگر شما در این دسته هستید، صفحه نمایش را با تصاویر با کیفیت بالا جستجو کنید و می توانید از ویژگی های عملکرد استاندارد و سطح رنگ و صفحه نمایش بزرگ البته استفاده کنید.
چه لوازم جانبی باید خرید کنم؟ قبل از اینکه حتی یک تلویزیون بخرید، باید بدانید که تمام کابل های HDMI مشابه هستند
 
آیا می توانم تلویزیون خود را به عنوان مانیتور کامپیوتر استفاده کنم؟با وجود پیشرفت تکنولوژی امروزه، اگر تعجب نکنید پاسخ شما بله است. مخصوصا در صورتی که تلویزیون انتخابی شما دارای رزولوشن 4K است.



منبع :
به این خبر امتیاز بدهید :
کلمات کلیدی :
  • راهنمای خرید,
  • خرید تلویزیون,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




بهترین هتل‌های نزدیک حرم حضرت معصومه (س) image بهترین هتل‌های نزدیک حرم حضرت معصومه (س) 1403/02/03

شهر قم دومین شهر مذهبی کشور ماست که همه‌روزه عده زیادی از افراد به آن سفر می‌کنند تا روح خود را در بارگاه ملکوتی حضرت معصومه (س) به پرواز درآورند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 25

یادگیری زبان فرانسوی چقدر طول می کشد؟ image یادگیری زبان فرانسوی چقدر طول می کشد؟ 1403/01/27

یادگیری زبان فرانسه یک تجربه فوق العاده است. با بیش از 220 میلیون سخنران در سراسر جهان، دانستن این زبان خارجی بسیار مفید است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 62

فرودگاه بین‌ المللی با فرودگاه داخلی چه تفاوتی دارد؟ image فرودگاه بین‌ المللی با فرودگاه داخلی چه تفاوتی دارد؟ 1403/01/17

فرودگاه های بین المللی امکانات و سرگرمی ‌های بیشتری در مقایسه با فرودگاه‌های داخلی دارند. برای آشنایی با امکانات رفاهی و تفریحی فرودگاه های داخلی و بین المللی تا پایان این مطلب را مطالعه کنید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 50

تلویزیون 4K پیشرفته جدید A4E با قیمت باورنکردنی از راه رسید image تلویزیون 4K پیشرفته جدید A4E با قیمت باورنکردنی از راه رسید 1403/01/14

تلویزیون‌های جدید Skyworth با ویژگی‌های جذاب مثل نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و قیمت رقابتی در ابعاد متنوع از راه رسیدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 54

مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج image مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج 1402/12/15

یکی از مراکز معتبر پخش ابزار ساختمانی در کرج فروشگاه فتاحیان می‌باشد؛ این فروشگاه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش لوازم ساختمانی در کرج و اطراف آن شناخته شده و نمایندگی برندهای معتبری همچون ورتکس، الکترود میکا، آروا و... می‌باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 71

لباسشویی پاکشوما بهتر است یا جی پلاس؟ image لباسشویی پاکشوما بهتر است یا جی پلاس؟ 1402/11/17

موقع خرید لباسشویی از برندهای خوب ایرانی پاکشوما و جی پلاس، این مقایسه ذهنی در اذهان ما شکل می‌گیرد که سراغ کدام یک از این دو برند برویم؟

امتیاز:
تعداد بازدید: 246

اولین تلویزیون QDEL دنیا بی‌سروصدا رونمایی شد image اولین تلویزیون QDEL دنیا بی‌سروصدا رونمایی شد 1402/10/26

فناوری QDEL تلویزیون شارپ مزیت‌های OLED را با برخی ویژگی‌های جذاب دیگر یکجا ارائه می‌دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 107

4 مزیت قالیشویی برای فضاهای تجاری image 4 مزیت قالیشویی برای فضاهای تجاری 1402/10/24

بر کسی پوشیده نیست که فرش؛ زیبایی و جذابیت فضاهای تجاری و ادارات را افزایش می دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 543

سامسونگ از نسل جدید تلویزیون‌های خود در نمایشگاه CES 2024 رونمایی کرد image سامسونگ از نسل جدید تلویزیون‌های خود در نمایشگاه CES 2024 رونمایی کرد 1402/10/18

تلویزیون‌های 2024 سامسونگ با فناوری‌های OLED و QLED و رزولوشن‌های 4K و 8K روانه بازار می‌شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 91

رونمایی از مدل ۲۰۲۴ تلویزیون های اولد ال جی با نمایشگر شفاف‌تر و پردازنده سریع‌تر image رونمایی از مدل ۲۰۲۴ تلویزیون های اولد ال جی با نمایشگر شفاف‌تر و پردازنده سریع‌تر 1402/10/13

مدل ۲۰۲۴ تلویزیون های اولد ال جی در خانواده‌های LG M4، G4، C4 و B4 با تکنولوژی‌های روز، پردازنده‌های جدید و نرخ رفرش ۱۴۴ هرتزی رونمایی شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 100