خدمات سایت


متن کامل خبر

صنایع شیشه ایمنی دماوند تولید شیشه لمینت و ضد گلوله

آرشیو
صنایع شیشه ایمنی دماوند فعالیت خود را در سال ۱۳۷۴ با نوآوری و بهره گیری از ایده های جدید در تولید شیشه های ساختمانی و امنیتی و همچنین تولید شیشه ضد گلوله آغاز کرد.
1402/06/13 02:31:13 ب.ظ

این شرکت تولید کننده با توجه به تحول عظیمی که در صنعت ساختمان به ویژه به کارگیری شیشه دوجداره ایجاد شده است، برای همسویی با تحولات در بازار مصرف، تولید شیشه دوجداره را به شکل صنعتی در دستور کار خود قرار داد.
صنایع شیشه ایمنی دماوند در راستای همکاری با سازمان بهینه سازی مصرف سوخت و جلوگیری از اتلاف انرژی در ساختمان، به تولید و ارائه خدمات در زمینه شیشه های ساختمانی، شیشه لمینت و امنیتی، شیشه سکوریت و درب های الکترونیکی پرداخته است.  


این شرکت با تولید و ساخت شیشه لمینت شیشه های تخصصی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و همچنین ارائه مشاوره و اجرای پروژه های تخصصی به سازمان ها و نهادهای مختلف، کارنامه درخشانی را در سابقه کاری خود دارد.


از جمله مشتریان این شرکت می توان به صنایع دفاع جمهوری اسلامی ایران (صا ایران)، پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی، برخی سفارت خانه ها، مرکز مین زدایی کشور، سازمان بسیج مستضعفین، دانشگاه آزاد اسلامی، شرکت سکوهای نفتی ایران و دیگر مراکز اشاره کرد.
صنایع شیشه ایمنی دماوند به منظور تامین امنیت، زیبایی و نوآوری و از همه مهمتر، رضایتمندی مشتریان خود از تجربه و دانش تیم تخصصی و فنی خود بهره گرفته و خدمات باکیفیتی ارائه می کند.



تولید و ساخت شیشه ضد گلوله
شیشه ضد گلوله برای بسیاری از فضاها که به امنیت بیشتری نیاز دارند، مانند بانک، طلا فروشی، آنتیک فروشی، صرافی، ادارات دولتی حساس، موزه و سایر مکان های خاص که اشیای گران قیمت در آنها نگهداری می شود، کاربرد دارد.
شیشه ضد گلوله در رنگ های مختلف و با ضخامت های متنوع تولید و ارائه می شود امکان چاپ طرح یا لوگوی شرکت روی آن نیز وجود دارد. این نوع شیشه کمی گرانتر است و استفاده از آن در شیشه های ساختمانی به صرفه نیست.


افراد با شنیدن نام شیشه ضد گلوله تصور می کنند نوعی شیشه محکم و نشکن صرفا برای ساخت شیشه خودروها به کار برده می شود و با اصابت گلوله نمی شکند.
شیشه ضد گلوله مانند شیشه لمینت و امنیتی ساختاری چند لایه دارد که می تواند بخش زیادی از نیرو و شتاب گلوله را کم کند؛ بنابراین این نوع شیشه مقاوم در برابر گلوله است.
شیشه‌ ضد گلوله مانعی در برابر صدمات متفاوت است و برای ویترین های طلا فروشی یا وسایل نقلیه نظامی، ماشین های حمل پول، خودروهای شخصی برخی از افراد مهم و … استفاده می شود.


مقاومت این نوع شیشه بالاست؛ همان طور که شیشه سکوریت چهار برابر بیشتر از شیشه معمولی مقاوم است و در اثر شکستن شیشه به تکه‌ ها و ذرات کوچک و ریزی تبدیل می شود که فاقد لبه‌ های تیز و خطرناک است.



انواع شیشه ضد گلوله
سال‌ ها پیش شیشه‌ ضد گلوله از چندین لایه شیشه همراه با پلی وینیل بوتريال PVB ساخته می شد. اما امروزه بیشتر از پلی کربنات و اکریلیک استفاده می شود، چون ساختار بسیار مقاوم و سطح شفافیت نوری بالایی دارند و همچنین مقرون به صرفه‌ ترند.


این نوع شیشه از چند شیشه تشکیل شده و در ابعاد مختلف تولید می شوند. با قرار گرفتن طلق های امنیتی در بین آن  مانند شیشه لمینت و امنیتی به این شکل که شیشه ها بدون هوا بوده و مانع از عبور گلوله خواهند شد.
شیشه ضد گلوله اکریلیک یکی از انواع شیشه ضد گلوله است که برای سطح امنیت معمولی و متوسط مورد استفاده قرار می‌ گیرد و دارای یک لایه ورق اکریلیک با ضخامت 3.1 سانتی متر (1.25 اینچ) است.
شیشه‌ با لایه‌ های پلی کربنات ساخته شده که نوع دیگری از شیشه‌ ضد گلوله است که در میان آن‌ ها چند لایه از پلی یورتان هم وجود دارد. یک ورق از این نوع شیشه ساخته شده از پلی کربنات می تواند در برابر اصابت چند گلوله 9 میلیمتری مقاوم باشد.



راز مقاومت شیشه ضد گلوله
بد نیست بدانید شیشه ضد گلوله از نظر ظاهری تفاوت زیادی با شیشه‌ های معمولی ندارد و مواد پلاستیکی که در ساختار آن وجود دارد موجب می شود در برابر ضربه مقاوم بوده و ترکیب آن با شیشه باعث ایجاد شیشه ضدگلوله می شود.
هنگام برخورد گلوله، لایه اول می‌ شکند و برخورد آن با چسب یا همان لایه پلی کربنات مقداری از سرعت آن گرفته‌ شده و سپس لایه دوم تا حدی آسیب می بیند. گلوله به سایر لایه‌ها برخورد نکرده و شیشه به‌ طور کامل نمی شکند.
وقتی صحبت از امنیت و استحکام به میان بیاید، شیشه سکوریت با توجه به مقاومت بالایی که داراست، بسیار مورد توجه قرار گرفته و روز به روز کاربردهای جدیدی را در زندگی مدرن به خود اختصاص  داده است.
شیشه ضد گلوله یا ضد سرقت در قرن بیستم توسط یک شیمیدان فرانسوی به طور اتفاقی کشف شد. در حین کار در آزمایشگاه بشر شیشه ای از دست وی افتاد و در کمال تعجب دید که شیشه نمی شکند.
او پس از بررسی شیشه به این نتیجه می‌ رسد که مواد موجود در شیشه بشر حاوی کربن بوده و راز مقاومت شیشه ضد گلوله نیز همین است.
برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به آدرس وب سایت www.damavandglass.com  مراجعه کرده یا از طریق شماره های   ۰۲۱۵۵۶۲۵۸۸۶ - ۰۹۱۲۲۰۶۶۲۲۱ و ۰۹۱۲۱۴۳۷۶۵۸ با کارشناسان صنایع شیشه ایمنی دماوند در ارتباط باشید.

    
منبع :
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
کلمات کلیدی :
  • ایمنی,
  • شیشه ضدگلوله,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




بهترین هتل‌های نزدیک حرم حضرت معصومه (س) image بهترین هتل‌های نزدیک حرم حضرت معصومه (س) 1403/02/03

شهر قم دومین شهر مذهبی کشور ماست که همه‌روزه عده زیادی از افراد به آن سفر می‌کنند تا روح خود را در بارگاه ملکوتی حضرت معصومه (س) به پرواز درآورند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 26

یادگیری زبان فرانسوی چقدر طول می کشد؟ image یادگیری زبان فرانسوی چقدر طول می کشد؟ 1403/01/27

یادگیری زبان فرانسه یک تجربه فوق العاده است. با بیش از 220 میلیون سخنران در سراسر جهان، دانستن این زبان خارجی بسیار مفید است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 63

فرودگاه بین‌ المللی با فرودگاه داخلی چه تفاوتی دارد؟ image فرودگاه بین‌ المللی با فرودگاه داخلی چه تفاوتی دارد؟ 1403/01/17

فرودگاه های بین المللی امکانات و سرگرمی ‌های بیشتری در مقایسه با فرودگاه‌های داخلی دارند. برای آشنایی با امکانات رفاهی و تفریحی فرودگاه های داخلی و بین المللی تا پایان این مطلب را مطالعه کنید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 50

مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج image مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج 1402/12/15

یکی از مراکز معتبر پخش ابزار ساختمانی در کرج فروشگاه فتاحیان می‌باشد؛ این فروشگاه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش لوازم ساختمانی در کرج و اطراف آن شناخته شده و نمایندگی برندهای معتبری همچون ورتکس، الکترود میکا، آروا و... می‌باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 74

لباسشویی پاکشوما بهتر است یا جی پلاس؟ image لباسشویی پاکشوما بهتر است یا جی پلاس؟ 1402/11/17

موقع خرید لباسشویی از برندهای خوب ایرانی پاکشوما و جی پلاس، این مقایسه ذهنی در اذهان ما شکل می‌گیرد که سراغ کدام یک از این دو برند برویم؟

امتیاز:
تعداد بازدید: 249

4 مزیت قالیشویی برای فضاهای تجاری image 4 مزیت قالیشویی برای فضاهای تجاری 1402/10/24

بر کسی پوشیده نیست که فرش؛ زیبایی و جذابیت فضاهای تجاری و ادارات را افزایش می دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 544

انواع کفش بوت زنانه image انواع کفش بوت زنانه 1402/10/04

یکی از پراستفاده‌ترین انواع کفش برای فصل‌های سرد، بوت و نیم بوت زنانه / دخترانه است. بسته به ویژگی‌های متفاوت، انواع بوت را می‌توان از لحاظ ارتفاع ساق، نوع پاشنه و جنس دسته‌بندی کرد...

امتیاز:
تعداد بازدید: 98

چه بازی هایی باعث افزایش آمادگی جسمی کودکان می شود؟ image چه بازی هایی باعث افزایش آمادگی جسمی کودکان می شود؟ 1402/09/29

بازی ‌های حرکتی به کودکان کمک می ‌کنند تا انرژی خود را تخلیه کرده و سلامتی بدنی خود را بهبود بخشند. این بازی‌ ها علاوه بر آمادگی جسمانی کودکان و ...

امتیاز:
تعداد بازدید: 266

جوراب مچی زنانه چیست؟ image جوراب مچی زنانه چیست؟ 1402/09/27

جوراب مچی زنانه یکی از اجزای مهم پوشاک خانم ها است، جوراب های زنانه در گذشته فقط به عنوان پوششی برای محافظت از پا استفاده می شدند امروزه با پیشرفت علم و دستگاه های جوراب بافی در اندازه های مختلف و طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شود و به شدت روی استایل افراد تاثیر گذار هستند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 158