خدمات سایت


متن کامل خبر

جلالی : فردوسی پور شده خط دهنده فوتبال ایران

آرشیو
مجید جلالی می‌گوید به شدت از دست عادل فردوسی‌پور ناراحت است.
1392/10/05 10:47:46 ق.ظ

راکتورسازی در یک بحران گرفتار شده اما مجید جلالی معتقد است به زودی این بحران را کنار زده و تیمش را صدرنشین خواهد کرد. با او که از عادل فردوسی پور حسابی عصبانی است، دیروز تماس گرفتیم که حرف هایش را می خوانید:
*تساوی مقابل مس در کرمان، آن هم تیمی که در قعرجدول حضور دارد نشان دهنده وحود بحران در تراکتور نیست؟
بله متاسفانه. در واقع تیم من ریتم بازی اش را از دست داده و به همین خاطر است که امتیاز از دست می دهیم.
*از چه زمانی این اتفاق رخ داد؟
تراکتور داشت خوب بازی می کرد و عالی پیش می رفت تا اینکه در دقیقه 90 بازی با ذوب آهن، آن توپ عجیب و غریب وارد دروازه مان شد. یک گل به خودی دقیقه 90 که همه چیز را به هم ریخت. از آن به بعد خودم هم احساس کردم که تراکتور دچار یک تنش روحی شد. در این مورد با بازیکنان خیلی حرف زدم ولی به نظرم می آید که باید راه را عوض کنیم. شاید هم به خاطر آب و هوای تبریز بود. آنجا به شدت هوا سرد است و برودت زیاد در تبریز، بازیکنان را آزار می دهد.
*فکر می کنید چه کاری باید برای نجات تراکتور انجام داد؟
اولین اقدام این بود که تراکتور را بعد از بازی با مس کرمان، به تهران بیاوریم و تمرینات را اینجا دنبال کنیم. یک بخشِ از دست رفتن ریتم بازی های مان به علت شرایط روحی است، بخش دیگر به مسائل فیزیکی بازیکنان برمی گردد. با تمرین داخل سالن نمی توانیم کار خاصی انجام دهیم ولی حالا در تهران چند روزی می مانیم و کارمان را دنبال می کنیم تا بازیکنان به شرایط اول برگردند.
*منظورتان چه زمانی است؟
شرایط قبل از تقابل با استقلال در پایان نیم فصل اول. آن زمان خیلی خوب و آماده بودیم که توانستیم صدرنشین شویم ولی بعد از بازی با ذوب آهن، همه چیز خراب شد و کار رسید به اینجا که می بینید.
*شاید بزرگ ترین مشکل تراکتورسازی از دست رفتن مقاومت تدافعی باشد. چرا راحت تر از نیم فصل اول گل می خورید؟
حرف شما را قبول دارم اما این موضوع نیز به ریتم تاکتیکی مان برمی گردد. وقتی تیم دچار تنش روحی باشد، معلوم است که مقاومتی در خط هافبک و دفاع باقی نمی ماند. من برنامه ریزی هایی کرده ام تا شرایط را تغییر دهم. مسئولیت این تیم و وضعیتی که دارد با من است و از مردم هم می خواهم در کوتاه ترین زمان ممکن، تراکتور را برگردانم به روزهای خوبش. ان شالله از بازی بعدی، تیم واقعی مرا ببینید.
*پرسپولیس و نفت به مصاف هم می روند و این امکان وجود دارد که امتیازی از دست بدهند. تراکتور هم با فجر بازی دارد، آیا با این شرایط صدرنشین می شوید؟
اگر از من می پرسید، با اطمینان می گویم به زودی صدر جدول را در اختیار می گیریم. هیچ شک و تردیدی در این مورد ندارم. مطمئن باشید تراکتور به روزهای خوبش برمی گردد فقط به شرط اینکه حواشی مان را کم کنیم و تمرینات را با تمرکز بیشتری ادامه دهیم.
*برنامه 90 دوشنبه شب را دیدید؟
بله. چطور؟
*عادل فردوسی پور با حرف هایش مدام قصد داشت شما را وارد دعوای علی دایی و سایر مربیان با کمیته انضباطی کند. چه نظری در این مورد دارید؟
متاسفانه باید بگویم فعلا عادل فردوسی پور با برنامه اش دارد به همه خط می دهد و شده خط دهنده فوتبال ایران. خودش را جریان ساز فوتبال می داند و هیچ کس هم جلودارش نیست.
*به نظر می رسد از دستش ناراحتید؟
بله به شدت.
*با توجه به رفاقت قدیمی که بین شما و فردوسی پور وجود دارد، با عادل تماس گرفته اید تا میزان عصبانیت و دلایل آن را با او در میان بگذارید؟
نه، کاری با عادل ندارم که بخواهم با او تماس بگیرم.

منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




ثبت درخواست کارت سوخت در آستانه محدودیت‌های جدید با اختلال مواجه شد image ثبت درخواست کارت سوخت در آستانه محدودیت‌های جدید با اختلال مواجه شد 1403/01/20

در حالی که چند روز تا ایجاد محدودیت‌های جدید برای سوخت‌گیری در پمپ بنزین‌ها زمان داریم، ثبت درخواست کارت سوخت با اختلال مواجه شده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 54

شکست اپل و نتفلیکس در اسکار ۲۰۲۴؛ اوپنهایمر جایزه‌ها را درو کرد image شکست اپل و نتفلیکس در اسکار ۲۰۲۴؛ اوپنهایمر جایزه‌ها را درو کرد 1402/12/21

اپل و نتفلیکس بودجه‌ی سنگینی به فیلم‌های جدیدشان اختصاص دادند اما در مراسم اسکار ۲۰۲۴ عملکرد ناامید‌کننده‌ای داشتند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 79

پلیس فتا با فروشندگان مواد محترقه در فضای مجازی برخورد می‌کند image پلیس فتا با فروشندگان مواد محترقه در فضای مجازی برخورد می‌کند 1402/12/19

رییس پلیس فتا تهران: بر اساس قانون خرید، فروش و آموزش ساخت مواد محترقه و منفجره در فضای مجازی ممنوع است و پلیس با افراد متخلف قاطعانه برخورد می‌کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 56

رانندگان تاکسی‌های اینترنتی بیمه می‌شوند image رانندگان تاکسی‌های اینترنتی بیمه می‌شوند 1402/08/28

طبق مصوبه مجلس، ارائه‌دهندگان خدمات حمل و نقل بار و مسافر که از طریق سکوهای مجازی به فعالیت مشغول بوده و بیمه بازنشستگی ندارند، مجاز به بیمه کردن خود نزد سازمان تأمین اجتماعی هستند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 178

امضای الکترونیکی برای تمام خدمات ثبتی اجباری شد image امضای الکترونیکی برای تمام خدمات ثبتی اجباری شد 1402/08/16

با تصویب مجلس، احراز هویت اشخاصی که امضای آن‌ها برای دریافت تمامی خدمات ثبتی لازم است، منوط به اخذ گواهی امضای الکترونیکی می‌شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 149

حضور مسئولان در رسانه‌های اجتماعی زیر ذره‌بین مرکز ملی فضای مجازی image حضور مسئولان در رسانه‌های اجتماعی زیر ذره‌بین مرکز ملی فضای مجازی 1402/01/20

معاون مرکز ملی فضای مجازی می‌گوید این مرکز طرحی برای ضابطه‌مند کردن حضور و فعالیت مسئولان و دستگاه‌های اجرایی در رسانه‌های اجتماعی تدوین کرده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 346

امارات از ابتدای 2024 استفاده از کیسه‌های خرید پلاستیکی یک‌بار‌مصرف را ممنوع می‌کند image امارات از ابتدای 2024 استفاده از کیسه‌های خرید پلاستیکی یک‌بار‌مصرف را ممنوع می‌کند 1401/10/21

امارات از سال آینده قانونی را اجرا می‌کند که خود مقدمه‌ساز قانون بزرگ‌تری برای مقابله با تولید زباله‌های پلاستیکی است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 336

غیرحضوری شدن مدارس؛ اسماً آنلاین، رسماً تعطیل image غیرحضوری شدن مدارس؛ اسماً آنلاین، رسماً تعطیل 1401/09/23

«شاد» کند است، پلتفرم‌های بین‌المللی اختلال دارند، سرعت اینترنت کم شده و دانلود و آپلود کردن زمان‌بر؛ در این شرایط چطور می‌شود کلاس آنلاین برگزار کرد؟

امتیاز:
تعداد بازدید: 383

فعالیت در فضای مجازی زیر ذره‌بین کمیته انضباطی دانشگاه image فعالیت در فضای مجازی زیر ذره‌بین کمیته انضباطی دانشگاه 1401/09/07

توییتر تلگرام شیوه‌نامه‌ی انضباطی جدید دانشجویان با تبصره‌هایی که فعالیت‌های آن‌ها را به‌ویژه در فضای مجازی محدودتر و جرم‌انگاری کرده ابلاغ شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 350

سوال مهم قبل از پرواز خارجی/ چگونه متوجه شویم که ممنوع‌الخروج هستیم؟ image سوال مهم قبل از پرواز خارجی/ چگونه متوجه شویم که ممنوع‌الخروج هستیم؟ 1401/08/02

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا توضیحاتی درباره نحوه اطلاع از ممنوع‌الخروج بودن از کشور ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 215