خدمات سایت


متن کامل خبر

آمار بازيکنان سرخابي در آستانه دربي

آرشیو
حساس ترين بازي هفته بيست و سوم ليگ برتر فوتبال ايران جام خليج هميشه فارس جمعه 27 ديماه ساعت 14:30 در ورزشگاه آزادي برگزار خواهد شد که طي آن تيم پرسپوليس ميزبان آبي پوشان پايتخت است
1392/10/24 04:43:55 ب.ظ

اين هفتاد و هفتمین دربي اين دو تيم به حساب مي آيد. تيم هاي استقلال و پرسپوليس تهران تا کنون 76 بار به مصاف هم رفته اند که 24 بار استقلال موفق به برد ، 18 بار پرسپوليس و 34 بار نيز به تساوي دست پيدا کرده اند. با توجه به آمار مسابقات دو تيم سرخ آبي پايتخت، تاکنون 9 بار در دي ماه مقابل يکديگر صف آرايي کرده اند که هر 9 ديدار با نتيجه تساوي خاتمه يافته اما تيم استقلال در دو ديدار با راي کميته انضباطي برابر رقيب ديرينه خود به برتري رسيده است.استقلال و پرسپوليس 27 بار نيز در فصل زمستان به مصاف هم رفته اند که حاصل اين ديدارها، 7 برتري براي استقلال، 5 پيروزي براي پرسپوليس و 15 بازي نيز با نتيجه تساوي خاتمه يافته است.


دربي 77 درحالي برگزار خواهد شد استقلال با 44 امتياز در صدر و پرسپوليس با 40 امتياز در رده سوم جدول رده بندي قرار دارند.در اين مسابقه دست سرمربيان دو تيم براي ترکيب کردن تيم باز است و در هر دو تيم ستاره هاي زياد با آمار فوق العاده وجود دارند.


آمار دروازبانها:


شماره يک استقلال سيد مهدي رحمتي که در اين فصل بازوبند کاپتاني را هم به بازو بسته است با 11 کلين شيت يکي از دروازبان هاي موفق اين فصل ليگ برتر به حساب مي آيد.


نيلسون کوره‌آ جونيور دروازبان 37 ساله برزيلي که در اين فصل با 14 بار بسته نگه داشتن دروازه تيم خود رکورد دار کلين شيت در اين فصل به حساب مي آيد ،دوست دارد همچنان رکوردار باقي بماند.


آمار خط دفاعي:


خط دفاعي پرسپوليس: خط دفاعي تيم علي دايي تشکيل شده از سيد جلال حسيني،محسن بنگر،ميثم حسيني و حسين ماهيني است.خط دفاع اين تيم تا هفته بيست و سوم با خوردن تنها 10 گل عنوان بهترين خط دفاع ليگ را به خود اختصاص داده است که سهم نيم فصل اول 6گل و نيم فصل دوم تا اينجاي کار 4 گل بوده است و يکي از نقاط قوت قرمزپوشان پايتخت حساب مي آيد.


خط دفاعي استقلال : امير حسين صادقي،حنيف عمران زاده،هاشم بيگ زاده،خسروحيدري.خط دفاعي که با رفتن پژمان منتظري مدافع ملي پوش خود تنها با دريافت يک گل مقابل صباي قم آمار خيره کننده اي را در نيم فصل دوم از خود به جا گذاشته است.در اين پست مجيد غلام نژاد،نيکبخت و پژمان نوري هم توانايي بازي دارند.


خط هافبک:


خط هافبک استقلال: با شوکي که به استقلال با رفتن کاپيتان تيم ملي جواد نکونام وارد شد باز هم دست امير قلعه نوعي در اين پست باز است. پستي که در آن آندرانيک تيموريان، ساموئل، پژمان نوري، سياوش اکبرپور، مجيد غلام نژاد ، ايمان باصفا، نيکبخت واحدي و حتي خسرو حيدري و هاشم بيگ زاده و بازيکن برزيلي اين تيم کارواليو مي توانند در ترکيب اصلي قرار بگيرند.


خط هافبک پرسپوليس: علي دايي هم در اين پست با مشکل رو برو نخواهد بود.پستي که مي تواند با بازيکناني مثل قاسم دهنوي، ، محمد نوري، اميد عاليشاه و مهرداد پولادي که به تازگي از بند مصدوميت رها شده اند ، محمد رضا خلعتبري و رضا حقيقي پر شود.


خط حمله:


خط حمله پرسپوليس: مهدي سيد صالحي،فرزاد حاتمي، پيام صادقيان، محسن مسلمان و حتي محمد رضا خلعتبري.خط حمله اي که در اين فصل با 24 گل زده که11گل آن فقط در نيم فصل دوم زده شده است آمار نسبتا خوبي از خود به جاي گذاشته اند.


خط حمله استقلال: آرش برهاني،محمد مهدي نظري،محمد قاضي،مهرداد اولادي.پستي که در آن جدال و خط حمله استقلال در اين فصل با به ثمر ساندن 26 گل به همراه ملوان چهارمين خط حمله خطرناک ليگ هستند.


جدال فرزاد حاتمي مهاجم فصل قبل استقلال، محمد قاضي آماده که در فصل نقل و انتقالات از پرسپوليس به آبي پوشان پيوست و در ترکيب اصلي امير قلعه نوعي جاي دارد و مهرداد اولادي مهاجم اسبق پرسپوليس مي تواند تماشايي باشد.

منبع : ورزش 3
به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1199

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 810

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2579

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2925

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3028

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3202

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3063

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4092