خدمات سایت


متن کامل خبر

رونمایی ال‌جی از ماشین ظرف‌شویی با جدیدترین قابلیت‌ها در نمایشگاه CES 2016

آرشیو
شرکت ال‌جی الکترونیکس (LG) از پیشرفته‌ترین ماشین‌ظرفشویی خود، مدل LDT8786ST با قابلیت‌های TrueSteam و MultiMotion برای لکه‌‌زدایی و شستن تمیز ظرف‌ها، در نمایشگاه CES 2016 رونمایی می‌کند.
1394/10/09 05:44:23 ب.ظ

فناوری منحصر به فرد TrueSteam ظرف‌ها را در معرض ابری از بخار داغ قرار می‌دهد تا ظرف‌ها تمیزتر شوند و لکه‌های آب کمتری روی آنها به جا بماند. قابلیت TrueSteam برای از بین بردن ذرات باقیمانده غذا مانند پنیر سوخته، زرده تخم‌مرغ و چربی گوشت خشکیده طراحی شده است. همچنین، با قدرت بخار دیگر نگران اثر انگشت روی لیوان نباشید.

ویژگی دیگر LDT8786ST قابلیت MultiMotion است که از یک بازوی شستشوی مبتکرانه برای سریعتر و قدرتمندتر کردن سیکل شستشو استفاده می‌کند. این بازوی شستشوی رباتیک حرکت رفت و برگشتی آب را با حرکت دورانی دوجهته ترکیب می‌کند تا به منظور شستشوی تمیز ظرف‌ها فارغ از شکل و محل آنها، آب به همه جهت‌ها بپاشد. MultiMotion در زمان هم صرفه‌جویی می‌کند و کل سیکل شستشو را در ۵۹ دقیقه انجام می‌دهد.

ماشین ظرفشویی LDT8786ST با موتور بدون تسمه ال‌جی همان قدرت شویندگی مورد نظر کاربران را فراهم می‌آورد و با ۱۰ سال گارانتی پشتیبانی می‌شود. موتور اینورتر بدون تسمه به دستگاه قابلیت Dual Zone می‌دهد که شدت پاشش آب را در هر طبقه تنظیم می‌کند. این قابلیت باعث می‌شود تا لیوان‌های شکننده به آرامی در قفسه بالایی شسته شوند، در حالی‌که ماهی‌تابه‌ها و قابلمه‌های کثیف در قفسه پایینی با فشار بالای آب شسته می‌شوند.

جدیدترین ماشین ظرفشویی ال‌جی به قابلیت EasyRack™ Plus مجهز شده است که می‌توان چینش قفسه‌های آن را تغییر داد. این قابلیت انعطاف‌پذیری شگفت‌انگیزی ایجاد می‌کند. EasyRack™ Plus فضای قابل استفاده قفسه را به حداکثر می‌رساند و باعث می‌شود در شستن ظروف بزرگ یا با شکل‌های نامتعارف مشکلی پیش نیاید. هر سه طبقه برای ظروف خاصی طراحی شده است: طبقه پایین برای بشقاب‌ها، کاسه‌ها، ماهی‌تابه‌ها و قابلمه‌ها؛ طبقه وسط برای لیوان‌ها و فنجان‌ها؛ و طبقه سوم برای وسایل آشپزخانه. تنها با یک لمس ساده، ارتفاع طبقه بالایی می‌تواند تنظیم شود تا فضای بیشتری برای وسایل بزرگتر ایجاد شود.

قابلیت‌های هوشمند این دستگاه به مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهد تا از وبسایت ال‌جی برنامه‌های شستشوی شخصی‌سازی شده را دانلود کنند. همچنین، زمانی که LDT8786ST نیاز به تمیزکردن داشت به کاربران اطلاع می‌دهد. این ماشین‌ ظرفشویی با قابلیت عیب‌یابی هوشمند ارائه می‌شود تا شرکت خدمات مشتریان بتواند از راه دور، بدون هزینه و در زمان کم از دستگاه رفع عیب کند.

LDT8786ST از استیل ضدزنگ شیک مشکی رنگ ساخته شده است که ظاهری مدرن به آشپزخانه شما می‌دهد. زمانی که ماشین‌ظرفشویی خاموش است، نمایشگر میکرو LED به طور کامل پنهان است و به ماشین ظرفشویی ظاهری زیبا و مینیمال می‌بخشد.

سئونگ جین جو، رئیس و مدیر اجرایی شرکت لوازم خانگی و تهویه مطبوع ال‌جی می‌گوید:

ما برای ارائه یک ماشین ظرفشویی که آرامش خاطر مورد انتظار از محصولات ال‌جی را برای مصرف‌کنندگان به ارمغان بیاورد راه درازی پیموده‌ایم. با LDT8786ST، خیال مردم از لوازم و ظروف آشپزخانه‌شان راحت خواهد بود. ما در پذیرفتن این مسئولیت اهمال نکرده‌ایم، برای این است که ال‌جی برند پیشگام لوازم خانگی جهان است.
ماشین ظرفشویی جدید ال‌جی در غرفه این شرکت در نمایشگاه CES واقع در لاس‌وگاس، سالن مرکزی، شماره 8204 از ششم تا نهم ژانویه به نمایش در خواهد آمد.
منبع : زومیت
به این خبر امتیاز بدهید :
کلمات کلیدی :
  • ال جی,
  • ظرفشویی,
  • لوازم خانگی,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




کاربران به مشکلات استفاده از ویژن پرو اشاره می‌کنند؛ از سردرد تا کبودی دور چشم image کاربران به مشکلات استفاده از ویژن پرو اشاره می‌کنند؛ از سردرد تا کبودی دور چشم 1403/01/22

کاربران به مواردی از جمله سردرد، خستگی چشم و درد ناشی از وزن دستگاه اشاره کرده‌اند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 54

هواوی احتمالاً 23 فروردین‌ماه از خودرو و کامپیوترهای جدید خود رونمایی می‌کند image هواوی احتمالاً 23 فروردین‌ماه از خودرو و کامپیوترهای جدید خود رونمایی می‌کند 1403/01/20

هواوی ظاهراً قصد دارد در تاریخ ۲۳ فروردین‌ماه (۱۱ آوریل)‌ از محصولات جدید خود ازجمله خودروی جدید و کامپیوترهای شخصی رونمایی کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 45

قیمت غذاساز پارس خزر چند؟ image قیمت غذاساز پارس خزر چند؟ 1403/01/18

آنچه در زیر می‌آید جدول قیمت روز انواع غذاساز براساس آخرین قیمت در سایت‌های فروش اینترنتی است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 33

مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج image مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج 1402/12/15

یکی از مراکز معتبر پخش ابزار ساختمانی در کرج فروشگاه فتاحیان می‌باشد؛ این فروشگاه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش لوازم ساختمانی در کرج و اطراف آن شناخته شده و نمایندگی برندهای معتبری همچون ورتکس، الکترود میکا، آروا و... می‌باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 67

شیائومی با پنکه هوشمند خود به استقبال بهار می‌رود image شیائومی با پنکه هوشمند خود به استقبال بهار می‌رود 1402/12/13

شیائومی از یک پنکه هوشمند جدید رونمایی کرده که با قابلیت‌های خود می‌تواند شما را شگفت‌زده کند. در ادامه با Xiaomi Mijia Fan آشنا شوید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 54

پیچیده‌ترین ساعت در گران‌ترین خودروی جهان image پیچیده‌ترین ساعت در گران‌ترین خودروی جهان 1402/12/12

در مجموع، بیش از ۸۰۰۰ ساعت زمان برای کار توسعه جزئیات چوبی صرف شده است. در حالی که این کار در حال انجام بود، تیم دیگری پنج ماه را صرف مونتاژ پیچیده‌ترین صفحه ساعتی که تا به حال روی یک رولزرویس نصب شده، کرد!

امتیاز:
تعداد بازدید: 64

لیست قیمت انواع هواپز image لیست قیمت انواع هواپز 1402/12/08

هواپز یکی از لوازم خانگی برقی کاربردی در آشپزخانه است که از هوای گرم برای پخت غذا استفاده می‌کند. در این روش ...

امتیاز:
تعداد بازدید: 79

اولین کامپیوتر شخصی تاریخ هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شد image اولین کامپیوتر شخصی تاریخ هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شد 1402/12/01

دو کامپیوتر شخصی رومیزی بسیار کمیاب با پردازنده‌ی ۸۰۰۸ اینتل هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 86

اپل ویژن پرو حالا بیش‌ از ۱۰۰۰ اپلیکیشن کاملاً اختصاصی دارد image اپل ویژن پرو حالا بیش‌ از ۱۰۰۰ اپلیکیشن کاملاً اختصاصی دارد 1402/11/25

از زمان عرضه‌ی ویژن پرو به بازار ۴۰۰ اپلیکیشن اختصاصی جدید برای این هدست ساخته شده‌ است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 78

تویوتا کرولا هیبرید توسط سایپا به کشور وارد شد image تویوتا کرولا هیبرید توسط سایپا به کشور وارد شد 1402/11/23

سایپا که قصد عرضه نسخه هیبرید تویوتا کرولا در بازار تا انتهای امسال را دارد، نمونه‌های اولیه این سدان وارداتی ژاپنی را به ایران آورده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 129