خدمات سایت


متن کامل خبر

انتشار اطلاعات تازه در خصوص تبلت 2 در یک اندرویدی لنوو

آرشیو
در چند سال اخیر لنوو یکی از اصلی ترین تولیدکنندگان تبلت های قابل تبدیل دو در یک ویندوزی بوده است؛ طرحی نسبتا جدید که در کنار تبلت های سرفس مایکروسافت به درجه بالایی از محبوبیت رسیده و توجه بسیاری را به خود جلب نموده.
1395/01/18 11:58:34 ق.ظ



اما نکته جالب در این باره آنکه برپایه برخی اخبار و شایعات جدید، لنوو ممکن است قصد ارائه یک مجصول قابل تبدیل دو در یک مبتنی بر اندروید را داشته باشد.

تا به الان از نام یوگا بوک برای توصیف این محصول استفاده گردیده و اینطور به نظر می آید که دستگاه یاد شده درست مانند اغلب تبلت های ویندوزی 2 در یک این شرکت از همان لولای ظریف و اختصاصی سری یوگا بهره می برد که امکان استفاده از آن به شکل های مختلف شامل لپ تاپ، تبلت، خیمه ای و ایستاده را فراهم می کند.

متاسفانه تا الان خبر یا اطلاعات رسمی در مورد عرضه یوگا بوک منتشر نشده است اما اوایل همین هفته، وبسایت مربوط به «رد دات اوارد» که همه ساله برترین محصولات به لحاظ طراحی را مورد تقدیر قرار می دهد توضیحات مختصری را در مورد طراحی این دستگاه منتشر کرد که بهتر دیدیم با شما در میان بگذاریم.

آنطور که در این منبع ذکر شده است یوگا بوک لنوو از یک لولای سه مجوره بهره می برد که به نمایشگر آن امکان می دهد چرخشی 360 درجه را در اطراف محورهایش داشته باشد. درست مانند دیگر مدل های یوگا بوک که البته لولایی مشابه به این دارند، این محصول نیز از طراحی اختصاصی کیبوردهای یوگا بهره می برد، بدان معنا که با چرخاندن کیبورد به قسمت پشت نمایشگر، دکمه های آن به صورت مسطح در می آیند و دیگر امکان فشردن آنها وجود ندارد تا از انتخاب ناخواسته آنها جلوگیری شود.

در سایت متعلق به «رد دات اوارد» همچنین ذکر شده که این محصول عمر باتری 15 ساعته دارد و قطر بدنه آن نیز از 9. میلیمتر تجاوز نمی کند. البته این منبع هیچ اطلاعات دیگری را در مورد دستگاه مورد بحث به میان نیاورده است.


به این خبر امتیاز بدهید :
کلمات کلیدی :
  • تبلت,
  • لنوو,
  • یوگا بوک,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




اپل از یک پارچه‌ ۱۹ دلاری برای تمیز کردن محصولاتش معرفی کرد image اپل از یک پارچه‌ ۱۹ دلاری برای تمیز کردن محصولاتش معرفی کرد 1400/07/27

اپل بعد از رویداد معرفی نسل جدید مک بوک پرو،‌ تراشه‌های M1‌ پرو M1 مکس و نسل سوم ایرپاد، از عرضه پارچه مخصوص تمیز کردن محصولات خود با قیمت ۱۹ دلار خبر داد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 713

بهترین تبلت برای کودکان کدام است؟ image بهترین تبلت برای کودکان کدام است؟ 1397/11/25

این روزها خریدن یا نخریدن تبلت و گوشی تلفن همراه برای کودکان چالش بزرگی ‌برای والدین محسوب می‌شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3490

با تبلت جدید گوگل آشنا شوید image با تبلت جدید گوگل آشنا شوید 1397/07/15

گوگل هنوز نتوانسته بر مشکل لو رفتن ویژگی ها و مشخصات محصولات تازه اش غلبه کند و در تازه ترین رویداد از این دست عکس ها و مشخصات تبلت جدید کروم این شرکت لو رفته است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 1639

آشنایی با ویژگی های بک لینک و اهمیت رپرتاژهای دائمی در بهبود سئو سایتها image آشنایی با ویژگی های بک لینک و اهمیت رپرتاژهای دائمی در بهبود سئو سایتها 1397/06/18

با توجه به الگوریتم های جدید گوگل ، قطعا بک لینک به عنوان چیزی که معروف است نه تنها برای سئو مفید نیست ، بلکه مضر هم هست و از نظر گوگل ، اسپم شناخته میشود که این موضوع دلایل مختلفی دارد اما ...

امتیاز:
تعداد بازدید: 4232

امکان رصد و پایش انواع تشعشعات و پارازیت برای شهروندان تهران و شیراز مهیا شد image امکان رصد و پایش انواع تشعشعات و پارازیت برای شهروندان تهران و شیراز مهیا شد 1397/06/05

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی از راه‌اندازی سامانه اندازه‌گیری اثر تجمعی شدت میدان امواج الکترومغناطیسی بر روی پایگاه اینترنتی این سازمان خبر داد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4964

طرح رجیستری تبلت ها هم فرا رسید image طرح رجیستری تبلت ها هم فرا رسید 1397/05/28

پس از تکمیل طرح رجیستری گوشی‌های موبایل، حالا نوبت به تبلت‌هایی رسیده که از سیم‌کارت پشتیبانی می‌کنند. به‌گفته‌ی سخنگوی طرح رجیستری، بستر اجرای طرح رجیستری تبلت‌ها آماده شده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3089

کاهش ۱۳ درصدی عرضه جهانی تبلت  image کاهش ۱۳ درصدی عرضه جهانی تبلت 1397/05/13

آیا صنعت تبلت در حال نابودی است؟ آمار نشان می‌دهد عرضه تبلت از 2017 بدین سو بیش از 13.5 درصد کاهش داشته است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2302

آشنایی با تاریخچه لوگوی اپل image آشنایی با تاریخچه لوگوی اپل 1397/04/26

اپل شرکت آمریکایی ست که در حوزه فناوری فعالیت می‌کند و مقر اصلی آن در شهر کالیفرنیا می‌باشد. اپل طراحی، تولید و فروش محصولات الکترونیکی نظیر لپ‌تاپ، گوشی موبایل ونیز ارائه خدمات آنلاین را بر عهده دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4167

تصویری از گلکسی تب اس 4 با قلم S Pen و کیبورد جدید فاش شد  image تصویری از گلکسی تب اس 4 با قلم S Pen و کیبورد جدید فاش شد 1397/04/20

براساس تصویری غیر رسمی، گلکسی تب اس ۴ سامسونگ با قلم S Pen و صفحه کلید جدیدی قابل سفارش خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2224

جزئیاتی از سرفیس جیبی مایکروسافت با دو اسکرین  image جزئیاتی از سرفیس جیبی مایکروسافت با دو اسکرین 1397/04/09

تبلت مجهز به دو اسکرین که در جیب جا می‌شود، به‌زودی با نام اندرومدا توسط مایکروسافت معرفی می‌شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 1762