خدمات سایت


متن کامل خبر

درز اطلاعات از تبلت ThinkPad لنوو

آرشیو
گویا لنوو در مخفی نگهداشتن اطلاعات مربوط به تبلت جدیدش، موفق نبوده. پرزنتیشن معرفی این تبلت به بیرون درز کرده و این روز ها تقریبا دست هر کسی پیدا می شود...
1390/02/07 01:53:55 ق.ظ

از همین فایل پیداست که این یک تبلت اندرویدی هانی کام است و بازار هدفش فعالان تجاری و مدیران آی.تی می باشند. لوازمی مانند قلم (اختیاری)، و همچنین keyboard portfolio case که یک کاور مخصوص می باشد، هم به همراه آن ارائه می شوند. نمایشگر IPS و پردازنده دوهستی تگرا 2 هم، از مهم ترین مشخصات این تبلت هستند. اما تمام این ها جزئیاتی بیش نبودند و وقتی به مشخصات کامل این تبلت نگاه می کنیم به قدرت آن پی می بریم. پس با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

- مشخصات سخت افزاری:

مانند اکثر تبلت های مبتنی بر هانی کام، ThinkPad هم از پردازنده دو هسته ای تگرا 2 استفاده می کند، به دو دوربین عقب و جلو مجهز شده است و در ظرفیت های 16، 32 و 64 گیگابایتی موجود خواهد بود. اما چیز های جالب تر، بیشتر در بیرون این تبلت 1.6 پوندی یافت می شوند:

دوربین های جلو و عقب نیز می توانند علاوه بر عکس برداری و فیلمبرداری، برای مقاصدی چون اسکن کردن پرونده ها یا اسکن کردن بار کد نیز به کار برود.

لنوو پورت هایی مثل USB 2.0، میکرو یو.اس.بی و mini HDMI را در این تبلت گنجانده است.البته باید با ضخامت 0.55 اینچی هم کنار بیایید. با وجود قابلیت ارتباط با شبکه های نسل سوم و نسل چهارم، این تبلت به یکی از قوی ترین گزینه ها در تبلت های هانی کامی بدل خواهد گردید.

در تصاویر لو رفته، اطلاعات زیادی درباره کیبرد آشکار نیست. اما با وجود کیس-کیبرد (keyboard Portfolio Case) استفاده از کیبرد سخت افزاری و تاچ پد، امکان پذیر خواهد بود. این کیبرد در نگارش متن های بلند تر و تایپ سریع تر به شما کمک شایانی خواهد نمود. البته وجود کیبرد لمسی on-screen هم از این تبلت انتظار می رود.

- نرم افزار:

نمی توانیم با اطمینان بگوییم که این تبلت از همان روز اول، هانی کام خواهد بود. اما از تصاویر پیدا است که تلاش های زیادی برای ساخت اینترفیسی اختصاصی و پخته روی این تبلت، انجام گرفته است. پس لنوو اینترفیس هانی کامی خودش را دارد که فعلا Lenovo Family UI نامیده می شود. البته مشابه این اینترفیس را روی LePad هم دیده بودیم. اما لنوو تاکید بسیاری بر قابلیت های تجاری و امنیت نرم افزاری اش کرده است. و قول یک پارچه سازی بدون نقص با زیرساخت های IT موجود هم داده شده است.

این تبلت از نرم افزار enterprise سیسکو پشتیبانی می کند و همراه آن: Symantec، MacAfee، Computrace و چندین اپلیکیشن امنیتی دیگر ارائه خواهند شد. لنوو همچنین روی امکان دسترسی امن به اپلیکیشن ها و پرونده های تحت Cloud هم مانور داده است. امکان کنترل امن و دسترسی به PC هم به طور بومی (بدون نیاز به نصب اپلیکیشن های شخص ثالث) در دسترس می باشد. امکاناتی نظیر کد گذاری کارت SD و نرم افزار ضد سرقت نیز وجود خواهند داشت. اگر از این که لنوو چگونه توانسته است توانایی خود را در گسترش نرم افزار های امنیتی بالا ببرد، تعجب زده شده اید، باید بدانید که این شرکت وقت بسیار زیادی را صرف توسعه این سیستم ها کرده و سرمایه گذاری های زیادی در این زمینه روی تبلت اش انجام داده است.

- قيمت گذاری و زمان عرضه:

این تبلت چه زمانی در دسترس خواهد بود؟ سوال خوبی است! اما جواب خوبی برایش وجود ندارد. در پرونده لو رفته، زمان عرضه آگوست اعلام شده است اما اشارات کوچکی هم به ماه July دیده می شود. بعضی مطمئن هستند که این گجت سپتامبر وارد می شود و برخی هم از ژوئن صحبت می کنند!

اما اگر از زمان عرضه بگذریم، منابع خبر از قیمت 499 دلاری برای این تبلت می دهند. و تقریبا مطمئن هستیم که کیس-کیبرد و قلم این تبلت به عنوان لوازم جانبی عرضه شده و باید بابت داشتن آن ها، متحمل هزینه بیشتری هم بشوید.

به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




باگ عجیب یوتیوب موزیک صدای کاربران آیفون را درآورد image باگ عجیب یوتیوب موزیک صدای کاربران آیفون را درآورد 1403/02/05

برخی کاربران نسخه‌ی iOS یوتیوب موزیک با باگ آزاردهنده‌ای در این برنامه مواجه شده‌اند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8

مجلس سنای آمریکا سرانجام لایحه «ممنوعیت یا فروش تیک تاک» را تصویب کرد image مجلس سنای آمریکا سرانجام لایحه «ممنوعیت یا فروش تیک تاک» را تصویب کرد 1403/02/05

اکنون «جو بایدن»، رئیس جمهور آمریکا برای قانونی‌شدن لایحه، باید آن را امضا کند و ByteDance یک سال فرصت دارد تا تیک‌تاک را بفروشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 12

در آستانه رونمایی آیپد ایر ۲۰۲۴، موجودی مدل فعلی کاهش یافت image در آستانه رونمایی آیپد ایر ۲۰۲۴، موجودی مدل فعلی کاهش یافت 1403/02/04

موجودی مدل‌های فعلی آیپد در فروشگاه‌های اپل کاهش یافته است تا جای خود را به مدل‌های جدید بدهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 15

بیلی آیلیش به بازی فورتنایت می‌آید image بیلی آیلیش به بازی فورتنایت می‌آید 1403/02/04

طرفداران بیلی آیلیش به‌زودی آهنگ خواننده‌ی محبوبشان را در قالب بازی فورتنایت می‌شوند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 16

مدل آزمایشی بسیار کمیاب GTX 2070 به تصویر کشیده شد image مدل آزمایشی بسیار کمیاب GTX 2070 به تصویر کشیده شد 1403/02/03

یکی از نمونه‌های آزمایشی کارت گرافیک GTX 2070 پس از ۶ سال به نمایش درآمد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 31

اسپیکر عرضه‌نشده اپل در دست بسکتبالیست معروف‌ دیده شد image اسپیکر عرضه‌نشده اپل در دست بسکتبالیست معروف‌ دیده شد 1403/02/02

ظاهراً اپل در حال احیای یکی از اسپیکرهای نمادین و معروف برند بیتس است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 30

نرم‌افزار گوگل چت احتمالاً به اسلک و مایکروسافت تیمز متصل می‌شود image نرم‌افزار گوگل چت احتمالاً به اسلک و مایکروسافت تیمز متصل می‌شود 1403/02/02

گوگل چت قرار است با نرم‌افزارهای مایکروسافت تیمز و اسلک ارتباط برقرار کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 25

OMODA & JAECOO از اولین ربات بیونیک و Gait-walking جهان رونمایی می‌کند image OMODA & JAECOO از اولین ربات بیونیک و Gait-walking جهان رونمایی می‌کند 1403/02/01

در ۲۵ آوریل و همزمان با نمایشگاه بین المللی خودرو پکن، از سبک جدیدی از هارمونی نوآوری در خانواده سریNew Energy رونمایی خواهد شد، محصولی که می تواند نُت جدیدی در سمفونی "محصول جدید + فن آوری نو+ اکوسیستم پویا" باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 32

کوتاه‌تر شدن مراحل درخواست خودرو در تپسی image کوتاه‌تر شدن مراحل درخواست خودرو در تپسی 1403/02/01

شرکت تپسی در اولین اقدام خود در سال ۱۴۰۳ از قابلیت جدیدی در مرحله‌ی درخواست خودرو رونمایی کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 31

پلتفرم جایگزین توییتر، Post News برای همیشه تعطیل خواهد شد image پلتفرم جایگزین توییتر، Post News برای همیشه تعطیل خواهد شد 1403/02/01

«پست‎ نیوز» شبکه‌ای اجتماعی است که بدون نمایش هیچ تبلیغاتی، محتوای پولی نشریه‌هایی ازجمله Business Insider و Wired را در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 23