خدمات سایت


متن کامل خبر

فروش اسناد پزشکی 10 میلیون بیمار امریکایی توسط یک هکر جنجالی شد

آرشیو
هکری که مدعی است 9 میلیون 300 هزار سند پزشکی مربوط به بیماران آمریکایی را در اختیار دارد، قصد فروش آنها را به قیمت 750 بیت کوئین معادل 486 هزار دلار دارد.
1395/04/08 12:36:30 ب.ظ

اطلاعات شامل نام، آدرس بیمار، ایمیل، شماره تلفن، تاریخ تولد و شماره تأمین اجتماعی کاربر می‌شود که در وب تاریک به بالاترین پیشنهاد فروخته می‌شود.

فروشنده خود را تحت نام «thedarkoverlord» شناسانده است و اعلام کرده تا دوشنبه هفته بعد در دسترس نخواهد بود!

سایت مادربرد در تماس با مدعیان از صحت اطلاعات مذکور نوشت و اینکه هکر با استفاده از اکسپلویتی روی RDP توانسته است اطلاعات را به سرقت ببرد.

ابتدای امسال نیز هکر دیگری با روش مشابه توانست اطلاعات پزشکی بیماران آمریکایی را پس از سرقت روی اینترنت منتشر کند که این موضوع جنجال‌برانگیز شده است که چرا کارمندان بهداشت و درمان از نرم‌افزارهای دسترسی از راه دور با باگ استفاده می‌کنند که باعث سرقت دیتای کاربران می‌شود؟

هم‌زمان در وب تاریک دیگری اطلاعات 207 هزار بیمار آمریکایی به قیمت 170 بیت کوئین معادل 110100 دلار به فروش می‌رود. فروشنده ادعا می‌کند که اطلاعات 397 هزار بیمار آتلانتایی را نیز دارد که 300 بیت کوئین معادل 194 هزار دلار می‌فروشد.

در مورد دیگری اطلاعات 47800 بیمار اهل فرمینگتون میسوری به قیمت 60 بیت کوئین معادل 39 هزار دلار در معرض فروش قرار داده‌شده و هکر مدعی شده است که اطلاعات را به‌صورت Plaintxt از روی یک رایانه با دسترسی داخلی به‌دست آورده است.

اخیراً سیستم‌های بهداشت و درمان آمریکا به‌عنوان قربانی شماره یک، مورد آماج حملات هکری قرارگرفته و هکرها از این راه پول‌های خوبی به جیب زده‌اند!

منبع : خبر آنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
کلمات کلیدی :
  • هکرها,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




کلاهبرداری اینترنتی با پوشش قالیشویی در اینستاگرام! image کلاهبرداری اینترنتی با پوشش قالیشویی در اینستاگرام! 1402/12/23

رییس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری یک کلاهبردار اینستاگرامی که تحت عنوان قالیشویی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کرد، خبر داد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 269

شاتل موبایل به مناسبت روز پدر تا ۷۰ درصد تخفیف برای خرید سیم‌کارت هوشمند و بسته‌های اینترنت ارائه می‌کند image شاتل موبایل به مناسبت روز پدر تا ۷۰ درصد تخفیف برای خرید سیم‌کارت هوشمند و بسته‌های اینترنت ارائه می‌کند 1402/11/04

شاتل موبایل به مناسبت فرارسیدن روز گرامیداشت مقام مرد و پدر، برای خرید سیم‌کارت هوشمند و بسته‌های اینترنت تا ۷۰ درصد تخفیف ارائه می‌کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 110

اینترنت ایران ۳۰ درصد گران می‌شود؛ فقط تصویب رگولاتوری مانده است image اینترنت ایران ۳۰ درصد گران می‌شود؛ فقط تصویب رگولاتوری مانده است 1402/09/22

طبق جدیدترین اخبار منتشر شده و با وجود تکذیب‌های وزارت ارتباطات، ظاهرا اینترنت ایران به‌زودی ۳۰ درصد گران می‌شود و فقط تصویب رگولاتوری باقی مانده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 115

رئیس رگولاتوری: شرکت مخابرات متعهد به ایجاد ۷ میلیون ظرفیت فیبر نوری در کشور شد image رئیس رگولاتوری: شرکت مخابرات متعهد به ایجاد ۷ میلیون ظرفیت فیبر نوری در کشور شد 1402/08/03

دولت سیزدهم توسعه اینترنت فیبر نوری را در دستور‌کار خود قرار داده و برای ایجاد ۲۰ میلیون پوشش فیبر نوری هدف‌گذاری کرده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 257

وزیر ارتباطات: براساس آمار اسپیدتست، رتبه سرعت اینترنت ما کشور آخر نیست، بلکه شصت‌و‌پنجم هستیم image وزیر ارتباطات: براساس آمار اسپیدتست، رتبه سرعت اینترنت ما کشور آخر نیست، بلکه شصت‌و‌پنجم هستیم 1402/04/27

زارع‌پور باز هم برای توجیه وضعیت ارتباطی کشور به آمارهای اسپید تست استناد کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 253

زارع‌پور: عدم تجمیع شبکه اینترنت توسط شرکت مخابرات باعث اشباع شبکه و ایجاد مشکل برای مردم می‌شود image زارع‌پور: عدم تجمیع شبکه اینترنت توسط شرکت مخابرات باعث اشباع شبکه و ایجاد مشکل برای مردم می‌شود 1402/04/14

وزیر ارتباطات با اشاره به برخی کم‌کاری‌ها از سوی شرکت‌های خصوصی، از جمله شرکت مخابرات، خواستار ورود مرکز ملی فضای مجازی به موضوع حاکمیت شرکتی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 181

وزیر ارتباطات: دولت به اپراتورها برای ایجاد پوشش فیبر نوری یارانه می‌دهد image وزیر ارتباطات: دولت به اپراتورها برای ایجاد پوشش فیبر نوری یارانه می‌دهد 1402/02/19

بنابر اعلام زارع‌پور، مردم برای دسترسی به فیبر نوری تنها هزینه مودم و اشتراک را پرداخت خواهند کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 213

ایران؛ دومین کشور دارای بیشترین محدودیت اینترنت در سال ۲۰۲۲ image ایران؛ دومین کشور دارای بیشترین محدودیت اینترنت در سال ۲۰۲۲ 1401/11/02

ایران در سال ۲۰۲۲ مجموعا ۱۱ مورد محدودیت اینترنتی را تجربه کرده که شامل فیلترینگ دو شبکه اجتماعی، ۵ قطعی سراسری و ۴ قطعی منطقه‌ای اینترنت بوده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 354

وزیر ارتباطات: دیگر اینترنت را برای کنکور قطع نمی‌کنیم image وزیر ارتباطات: دیگر اینترنت را برای کنکور قطع نمی‌کنیم 1401/11/01

به گفته زارع‌پور، تلاش شد تا قطع اینترنت فقط در محدوده‌های برگزاری کنکور باشد، اما در مناطق دورتر نیز این قطعی صورت پذیرفت.

امتیاز:
تعداد بازدید: 254

کاهش سرعت اینترنت داخلی کشور نسبت به ماه گذشته image کاهش سرعت اینترنت داخلی کشور نسبت به ماه گذشته 1401/10/28

آخرین گزارش اسپید تست نشان از سقوط رتبه ایران در میانگین سرعت اینترنت موبایل و ثابت دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 321