خدمات سایت


متن کامل خبر

دختران شایسته جهان بدون آرایش چه شکلی هستند؟

آرشیو
شصت و چهارمین مراسم دختر شایسته جهان در تاریخ ۲۹ ژانویه ۲۰۱۷ میلادی مصادف با ۳:۳۰ صبح ۱۱ بهمن ماه خورشیدی، با شکوه زیادی برگزار شد.
1395/11/12 01:07:43 ب.ظ

شصت و چهارمین مراسم دختر شایسته جهان در تاریخ ۲۹ ژانویه ۲۰۱۷ میلادی مصادف با ۳:۳۰ صبح ۱۱ بهمن ماه خورشیدی، با شکوه زیادی برگزار شد.

سازمان میس یونیورس، پیش از برگزاری مراسم، تصاویر بسیار زیادی از شرکت کننده ها و تورهای آن ها در سراسر جهان را منتشر کرده بود. از میان تمامی تصاویر منتشر شده، بهترین عکس ها به صورت های بدون آرایش شرکت کننده ها در مسابقات دختر شایسته تعلق داشت.

لازم به ذکر است که این دوره از مسابقات دختر شایسته جهان با حضور ۸۶ شرکت کننده از سراسر جهان در تالار آسیا آرنا در شهر مایل پایتخت کشور فیلیپین برگزار شد و دختر های حاضر در مسابقه نیز به نمایندگی از کشورهای خود در این مراسم حضور داشتند.

صورت های بدون آرایش گرایش جدیدی که در سال های اخیر با استقبال زیادی از طرف زنان و حتی سلبریتی ها مواجه شده. هنرمندانی همانند آلیشیا کیز یا جنیفر لوپز در حمایت از این طرح، تصاویر خود بدون میک آپ را در دنیای مجازی منتشر کرده اند.

در ادامه هم می توانید صورت های بدون آرایش برخی از شرکت کننده های مسابقه دختر شایسته جهان را ببینید.

جوهانا اکز – ۲۴ ساله از آلمان

B5R8Q3ONXEJohanna Acs

بدون آرایش

1-1

«برای من داشتن اعتماد به نفس یعنی در درون خودم احساس آرامش داشته باشم. من یاد گرفته ام که خودم را دوست داشته باشم و به آن چه هستم افتخار کنم. با خودم همان گونه رفتار کنم که با دیگران رفتار می کنم. به این ترتیب در انتهای روز، یک حامی و پشتیبان بزرگ خواهم داشت.»

کانی جیمِنِز – ۲۱ ساله از اکوادور

2

بدون آرایش

2-1

«هر کسی زیبایی منحصر به خودش را دارد، اما گاهی داشتن اعتماد به نفس بسیار دشوار به نظر می رسد. کلید متعمد به نفس بودن این است که نسبت به خود و کارهایی که انجام می دهید احساس خوب داشته باشید و به وجود خودتان افتخار کنید. هیچ انسانی کامل نیست و با پذیرفتن این باور می توانیم حس بهتری به خود و زندگی خود داشته باشیم.»

Ntandoyenkosi Kunene – بیست و چهار ساله از آفریقای جنوبی

3

بدون آرایش

3-1

«من می دانم که انسان کاملی نیستم اما به توانائی های خود ایمان دارم و به پشتوانه فرهنگی خود افتخار می کنم. رویاها و آرزوهای من برای آینده باعث می شوند تا احساس اعتماد به نفس بیشتری داشته باشم و به این لحاظ به خودم افتخار کنم.»

روشمیتا هاریمورتی – ۲۲ ساله از هند

4

بدون آرایش

4-1

«شناخت خود و اعتماد داشتن به خود باعث شده تا احساس اعتماد به نفس داشته باشم. تنها کسی که مالک بدن من است، من هستم و این مساله به من قدرت زیادی می بخشد.»

راکوئل پلیسیر – ۲۵ ساله از هایتی

5

بدون آرایش

5-1

«من اعتماد به نفس دارم زیرا می دانم که هیچ کسی کامل نیست و من نیز از این قاعده مستثنا نیستم. من برای منحصربه فرد بودن خودم ارزش بسیاری قائل هستم. دوست دارم الهام بخش زنان سراسر دنیا باشم و این پیام را به آن ها بدهم که با تحصیل و کسب دانش می توانند بسیار قدرتمند باشند.»

هیلدور ماریا لایفسدوتیر – ۲۴ ساله از ایسلند

6

بدون آرایش

6-1

«افتخار کشور باعث اعتماد به نفس من است. هرکسی از کشور با زمینه فرهنگی خاص خود در این رقابت شرکت می کند، بنابراین بسیار مهم است قبول کنیم که چه کسی هستیم و از کجا آمده ایم.»

منبع : روزیاتو
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
کلمات کلیدی :
  • زنان,
  • زنان و دختران,
  • دختر شایسته,

نظرات ثبت شده برای این خبر

افشین موحد
(1395/11/13)
از یه نفر میپرسند لوازم آرایش میدونی چیه ؟ میگه وسیله ایست که به یکباره لولو رو تبدیل به هلو میکنه :) :) حالا حکایت این دوستان ماست

Captcha




ساعت اجرای طرح ترافیک تغییر کرد  image ساعت اجرای طرح ترافیک تغییر کرد 1400/04/19

شیوع کرونا طی یکسال گذشته بر اجرای بسیاری از قوانین و شرایط تردد تاثیر گذاشته و حالا نیز تصویب شده طرح ترافیک تهران از فردا تا اطلاع ثانوی لغو شود تا از فشار بر حمل و نقل عمومی و شلوغی مترو و اتوبوس به این شیوه کاسته شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 665

وزیر نیرو بابت قطع برق از مردم عذرخواهی کرد image وزیر نیرو بابت قطع برق از مردم عذرخواهی کرد 1400/03/04

وزیر نیرو با اشاره به گرمای زودهنگام هوا و کاهش بارندگی به‌عنوان دلیل اصلی قطع برق، بابت خاموشی‌های اخیر از مردم عذرخواهی کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 666

محدودیت‌های کرونایی تا کی ادامه دارد؟ image محدودیت‌های کرونایی تا کی ادامه دارد؟ 1400/01/29

معاون بهداشت وزارت بهداشت و سخنگوی ستاد ملی کرونا با بیان اینکه فعلا از وضعیت قرمز خارج نخواهیم شد، گفت: حدود ۲۱ هزار نفر هم افرادی بودند که مثبت بودند و سفر رفتند و نقض قرنطینه کردند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 461

چگونه مجوز تردد بین‎ شهری بگیریم؟ image چگونه مجوز تردد بین‎ شهری بگیریم؟ 1399/10/20

افرادی که قصد دارند با خودرو شخصی به شهرهای وضعیت نارنجی و قرمز وارد شوند و از این شهرها نیز خارج شوند، نیاز به دریافت مجوز تردد بین شهری دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 656

کاهش حقوق بازنشستگان به دلیل استفاده از طرح خرید لوازم خانگی image کاهش حقوق بازنشستگان به دلیل استفاده از طرح خرید لوازم خانگی 1399/10/10

مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: بازنشستگانی که یک میلیون از حقوقشان کسر شده است به دلیل استفاده از طرح خرید لوازم خانگی است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 800

مناظره انتخاباتی مجازی آمریکا به دلیل امتناع ترامپ از شرکت در آن لغو شد image مناظره انتخاباتی مجازی آمریکا به دلیل امتناع ترامپ از شرکت در آن لغو شد 1399/07/19

دومین مناظره انتخابات ریاست جهوری ۲۰۲۰ آمریکا که قرار بود روز پنج شنبه این هفته برگزار شود، لغو شد. این مناظره قرار بود به خاطر کرونا به شکل مجازی برگزار شود ولی دونالد ترامپ گفت در مناظره مجازی شرکت نمی‌کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2006

برنده یک مسابقه تلویزیونی سال ۲۰۲۳ به ایستگاه فضایی بین‌المللی می‌رود image برنده یک مسابقه تلویزیونی سال ۲۰۲۳ به ایستگاه فضایی بین‌المللی می‌رود 1399/06/28

یک تهیه‌کننده برنامه‌های تلویزیونی می‌خواهد برنده شوی تلویزیونی را در سفری ۱۰ روزه به ایستگاه فضایی بین المللی ببرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2993

احمد پورمخبر درگذشت image احمد پورمخبر درگذشت 1399/04/30

احمد پورمخبر که با بازی در سریال‌های طنز رضا عطاران به شهرت رسید، در ۸۰ سالگی از دنیا رفت.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2722

آموزش مجازی، روشی جدید برای یادگیری یا سوزاندن سال تحصیلی؟ image آموزش مجازی، روشی جدید برای یادگیری یا سوزاندن سال تحصیلی؟ 1399/03/18

با وجود اینکه اغلب والدین به آموزش مجازی خوشبین نیستند و حتی سال تحصیلی را با پیش آمدن بحران کرونا و خانه نشینی فرزندانشان از دست رفته می‌بینند، اما دانش‌آموزان نظر متفاوتی دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2296

روشدن دست سامسونگ بعداز دروغگویی درباره ساعت هوشمندش image روشدن دست سامسونگ بعداز دروغگویی درباره ساعت هوشمندش 1392/09/01

کمپانی کره ای اگر ذره ای صداقت اپل را داشت، شاید اندکی در دل تکنولوژیست های واقعی جای می گرفت.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8790