خدمات سایت


متن کامل خبر

بهترین ماشین ظرفشویی کدام است؟

آرشیو
نکته‌ی مهمی که هنگام خرید باید مد نظر داشت این است که هزینه بیشتر برای خرید، لزوما تضمین‌کننده‌ی مناسب‌ترین ماشین ظرف‌شویی نیست.
1397/08/14 08:36:38 ب.ظ

بیشتر ماشین‌های ظرفشویی با قیمت متوسط، کارایی و مشخصاتشان با ماشین‌های گران قیمت برابری می‌کند. به عنوان مثال خیلی از مشتریان محترم اظهار می‌کنند که پس از استفاده از یک برند لوکس، تقاوت چندانی با بهترین مدل از برندهای معمولی مشاهده نکرده‌اند در حالی که قیمت برند لوکس بیش از دو برابر بیشتر از مدل معمولی بوده است.

 مهمترین اصل قبل از خرید تعیین دقیق نیاز شما به عنوان مصرف‌کننده‌ ی کالا خواهد بود در نظر داشته باشید شما با بودجه‌ای معقول براحتی می‌توانید یک مدل رو با مشخصات مناسب خریداری کنید و لزوما نیازی به پرداخت هزینه‌های بالا برای خرید یک برند لوکس نیست.

بنابراین مشخص کنید هدف اصلی شما از خرید ماشین ظرفشویی چیست؟ قاعدتا تمام افراد جهت شست وشوی ظروف از این ماشین استفاده  می‌کنند. پاسخ به این سوال به شما کمک می‌کند که مدلی که عمل شست وشوی ظروف را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد را انتخاب کنید.

تهیه‌ی یک چک لیست مناسب می‌تواند بسیار کمک کننده باشد.

ماشین ظرفشویی ها دارای امکانات مختلفی هستند مثلا:

تعداد بازوی‌های آب‌پاش

چرخه دمای بالا

 گرمکن آب داخلی

 قابلیت دفع موادغذایی

مطمئن شوید که گزینه‌های اضافی برای کارکرد شما مناسب هستند یا نه.  مثلا آیا ارتفاع قفسه‌ها و قابل تنظیم بودن آنها برای شما مهم است؟ یا مثلا از حالت آبکشی و غوطه وری ظروف در آب می‌خواهید استفاده کنید؟

ماشین ظرف شویی‌های با تعداد بازوهای آب پاش بیشتر، برای شست وشوی مناسب در اولویت هستند. مدل‌های با قیمت پایین فقط یک بازوی آب‌پاش دارند در حالی که مدل‌های با قیمت بالاتر دو و یا سه بازوی آب‌پاش دارند. هم چنین یکی دیگر از نکات مهم دمای آب هنگام شست وشوی ظروف است. بیشتر کارشناسان بر این باورند که برای تاثیر موادشوینده باید دمای آب حدودا ۶۵ درجه و بالاتر باشد بنابراین هنگام خرید این نکته را مدنظر داشته باشد.

با توجه به وضعیت موجود برای مصرف برق بیشتر افراد دنبال کاهش مصرف انرژی هستند بنابراین باید مدلی را انتخاب کنید که دارای سیستم شست وشوی با تاخیر باشد و بصورت اتوماتیک و در ساعات بهینه روشن شود و با کمترین میزان مصرف انرژی، شست وشوی ظروف انجام شود.

ایجاد آلودگی صوتی نیز مهم است و اگر با سر و صدای ماشین مشکلی دارید و یا باعث بهم زدن آرامش شما می شود حتما مدل‌های دارای عایق صوتی و کم صدا را انتخاب کنید.

اگر میزان استفاده شما از ماشین ظرف‌شویی به حدی است که در طول روز مجبور به چند بار استفاده از آن هستید مدلی را انتخاب کنید که داری سیستم شست وشوی سریع باشد و توانایی خشک کردن ظروف در حداقل زمان ممکن را داشته باشد تا بتواند پاسخگوی نیاز شما باشد. اما اگر در طول هفته فقط چند بار ظرفیت ماشین شما تکمیل می‌شود مدل‌های دارای برنامه نیمه شور و یا نیمه ظرفیت را انتخاب نمایید و در این حالت نیازی به سیستم شست وشوی سریع ظروف نیست.

گارانتی ماشین را هم به دقت چک کنید و در مورد آن اطمینان حاصل نمایید که همه جزئیات در آن مشخص شده باشد.  بیشتر ماشین ظرفشویی ها  دارای یک سال گارانتی  هستند که شامل قطعات وتعمیرات می شود. برخی از مدل‌ها هم گارانتی دو ساله دارند، بعضی از کارخانجات هم مدت‌های طولانی‌تر مثلا سه تا پنج سال را جهت اطمینان مشتریان از ضمانت محصول خود در نظر می‌گیرند.

به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
کلمات کلیدی :
  • لوازم خانگی,
  • ماشین ظرفشویی,
  • بهترین ماشین ظرفشویی,
  • خرید ماشین ظرفشویی,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج image مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج 1402/12/15

یکی از مراکز معتبر پخش ابزار ساختمانی در کرج فروشگاه فتاحیان می‌باشد؛ این فروشگاه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش لوازم ساختمانی در کرج و اطراف آن شناخته شده و نمایندگی برندهای معتبری همچون ورتکس، الکترود میکا، آروا و... می‌باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 55

پیچیده‌ترین ساعت در گران‌ترین خودروی جهان image پیچیده‌ترین ساعت در گران‌ترین خودروی جهان 1402/12/12

در مجموع، بیش از ۸۰۰۰ ساعت زمان برای کار توسعه جزئیات چوبی صرف شده است. در حالی که این کار در حال انجام بود، تیم دیگری پنج ماه را صرف مونتاژ پیچیده‌ترین صفحه ساعتی که تا به حال روی یک رولزرویس نصب شده، کرد!

امتیاز:
تعداد بازدید: 47

اولین کامپیوتر شخصی تاریخ هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شد image اولین کامپیوتر شخصی تاریخ هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شد 1402/12/01

دو کامپیوتر شخصی رومیزی بسیار کمیاب با پردازنده‌ی ۸۰۰۸ اینتل هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 56

اپل ویژن پرو حالا بیش‌ از ۱۰۰۰ اپلیکیشن کاملاً اختصاصی دارد image اپل ویژن پرو حالا بیش‌ از ۱۰۰۰ اپلیکیشن کاملاً اختصاصی دارد 1402/11/25

از زمان عرضه‌ی ویژن پرو به بازار ۴۰۰ اپلیکیشن اختصاصی جدید برای این هدست ساخته شده‌ است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 52

تویوتا کرولا هیبرید توسط سایپا به کشور وارد شد image تویوتا کرولا هیبرید توسط سایپا به کشور وارد شد 1402/11/23

سایپا که قصد عرضه نسخه هیبرید تویوتا کرولا در بازار تا انتهای امسال را دارد، نمونه‌های اولیه این سدان وارداتی ژاپنی را به ایران آورده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 69

بازگشت اینتل به جایگاه اول؛ سامسونگ دیگر بزرگ‌ترین تراشه‌ساز جهان نیست image بازگشت اینتل به جایگاه اول؛ سامسونگ دیگر بزرگ‌ترین تراشه‌ساز جهان نیست 1402/11/09

درآمد سامسونگ در بخش تراشه‌های خود از 70.2 میلیارد دلار در سال 2022 به 43.4 میلیارد دلار در سال 2023 کاهش یافته است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 163

دستورالعمل مقابله با کلاهبرداری از طریق شماره تلفن همراه ابلاغ شد image دستورالعمل مقابله با کلاهبرداری از طریق شماره تلفن همراه ابلاغ شد 1402/11/09

مرکز ملی فضای مجازی دستورالعمل مقابله با کلاهبرداری از طریق شماره تلفن همراه را ابلاغ کرد

امتیاز:
تعداد بازدید: 79

آیپد ۱۴ ساله شد؛ میراث استیو جابز برای اپل image آیپد ۱۴ ساله شد؛ میراث استیو جابز برای اپل 1402/11/08

استیو جابز ۱۴ سال قبل با معرفی اولین نسل آیپد، پایه‌های عرضه‌ی گسترده‌ی تبلت‌ها را بنیان‌گذاری کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 100

افزایش قیمت دوج کوین image افزایش قیمت دوج کوین 1402/11/02

دوج‌کوین همزمان با شایعاتی که در بستر شبکه اجتماعی ایکس دست به دست می‌شود، به بازدهی روزانه ۱۰ درصدی رسید

امتیاز:
تعداد بازدید: 109