خدمات سایت


متن کامل خبر

ده ویدئو پروژکتور برتر کلاسی سال 2019

آرشیو
ویدئو پروژکتورهای کلاسی یا آموزشی معمولاً به آن دسته از ویدئو پروژکتورهایی اطلاق می‌شود که مناسب کلاس‌های درس دانشگاه، مدارس و یا اتاق‌های کنفرانس شرکت‌ها وادارات هست. ویژگی بارز این ویدئو پروژکتورها کیفیت مناسب در کنار قیمت منطقی می‌باشد.
1398/04/22 11:57:53 ق.ظ


در این مقاله سعی کرده‌ایم بهترین ویدئو پروژکتورهای کلاسی را خدمتتان معرفی کنیم. با توجه به نوسان قیمت‌ها سعی کرده‌ایم قیمت کالاها ذکر نشود اما درصورتی‌که نیاز به اطلاع از قیمت ویدئو پروژکتورها داشته باشید یکی از بهترین سایت ها جهت بررسی مشخصات و قیمت ویدئو پروژکتور وب‌سایت آی پروژکتور می‌باشد.

 

1- ویدئو پروژکتورESPON EB-X41

ویدئو پروژکتور اپسون مدل X41 با برخورداری از 3600 انسی لومن روشنایی، کیفیت تصویر XGA و بهره‌مندی از تکنولوژی 3LCD از نگاه اکثر کارشناسان بهترین ویدئو پروژکتور کلاسی در سال2019  بوده است.

2-ویدئو پروژکتور PANASONIC LB385

رتبه دوم در اختیار ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل LB385 است این ویدئو پروژکتور تقریباً گران‌ترین دستگاهی است که در این مقاله بررسی‌شده و با روشنایی 3800 انسی لومن مناسب فضاهایی است که روشنایی و متراژ بالایی دارند، این دستگاه با داشتن پورت شبکه مناسب برای مکان‌هایی که نیاز است چند نفر به‌صورت شبکه از ویدئو پروژکتور استفاده کنند.

3-ویدئو پروژکتور ESPON EB-X05

ویدئو پروژکتور بعدی باز هم از برند خوش‌نام اپسون و مدل X05 است که در سال‌های 97 و 98 یکی از پرفروش‌ترین ویدئو پروژکتورهای کلاسی بوده است. این دستگاه 3300 انسی لومن روشنایی و کیفیت تصویر XGA یا 1024*768 را دارا است. این ویدئو پروژکتور از نظر کیفیت دقیقا مشابه مدل X41 اپسون است و با توجه به اختلاف قیمتی که دارد گزینه خرید هوشمندانه ای به حساب می آید.

4-ویدئو پروژکتور BENQ MX550

رتبه چهارم را یک ویدئو پروژکتور روشنایی بالای دیگر از برند تایوانی بنکیو به خود اختصاص داده است. بنکیو مدل MX550 با روشنایی 3600 انسی لومن و کیفیت تصویر XGA تقریباً برای هر کلاس درسی مناسب است و کیفیت بسیار مطلوبی را نیز ارائه می‌دهد. شاخصه اصلی این دستگاه روشنایی بالای آن است ضمن اینکه کیفیت تصویر آن نیز بالاست. این دستگاه دارای 2 پورت HDMI و یک پورت VGA است.

5-ویدئو پروژکتور SONY DX221

معمولا سونی همواره طرفداران خاص خود را دارد و این میسر نشده جز سابقه خوب این برند ژاپنی که برا اکثر افراد تداعی کننده کیفیت و ماندگاری است. در عالم ویدئو پروژکتور هم سونی جزء برندهای مطرح محسوب می شود و رده پنجم بهترین ویدئو پروژکتورهای کلاسی به سونی مدل DX221 رسیده است، این ویدئو پروژکتور محبوب با داشتن 2800 انسی لومن روشنایی و بهره‌مندی از رزولوشن یا کیفیت تصویر XGA یکی از پرفروش‌ترین ویدئو پروژکتورهای کلاسی بازار بوده است.

6-ویدئو پروژکتورOPTOMA X343e

در رده ششم ویدئو پروژکتور جدید اپتما یعنی مدل X343e قرار دارد، این ویدئو پروژکتور به جهت طراحی جدید و روشنایی 3600 انسی لومن با توجه به قیمت مناسب موردتوجه زیادی قرارگرفته است.

این کالا در بازار با دو گارانتی مادیران و دیتوس عرضه‌شده که هر دو جزو گارانتی‌های معتبر ویدئو پروژکتور می‌باشند. با توجه به روشنایی بالای این پروژکتور با خیال راحت می توان از آن در هر کلاس درسی استفاده نمود

7-ویدئو پروژکتورBENQ MX532

رده هفتم را محصول دیگری از شرکت معتبر بنکیو یعنی مدل MX532 به خود اختصاص داده است.

این مدل با داشتن 3200 انسی لومن روشنایی، رزولوشن XGA و بهره‌مندی از تکنولوژی DLP یکی از پرفروش‌ترین ویدئو پروژکتورهای کلاسی است. ویدئو پروژکتور بنکیو MX532 طراحی بسیار زیبایی دارد و نسبت به مدل های قبلی بنکیو به روز تر شده است. از تفاوت های دیگر این مدل با سری های قبلی بنکیو می توان به تعبیه شدن 2 پورت HDMI در این دستگاه اشاره کرد که شما می توانید به صورت همزمان دو دستگاه مختلف را متصل کرده و یا یک رایانه به همراه دانگل واریرلس را به صورت همزمان به پروژکتور وصل کنید.

8-ویدئو پروژکتور LB305 PANASONIC

دومین ویدئو پروژکتور پاناسونیکو یکی از معروف‌ترین ویدئو پروژکتورهای کلاسی LB-303 است. متأسفانه این مدل علیرغم کیفیت مناسب به علت بالاتر بودن قیمت نسبت به رقبای خود فروش کمتری را نسبت به سال‌های گذشته تجربه کرد .البته ورود سری جدید این دستگاه یعنی پاناسونیک مدل LB-305 هم بی تاثیر نیست. این مدل در اواسط سال 2019 وارد بازار شده و پیش بینی می شود سهم خوبی از بازار ویدئو پروژکتور های کلاسی را به خود اختصاص دهد.

9-ویدئو پروژکتور EPSON S05ویدئو پروژکتور اپسون مدل S05 علیرغم داشتن رزولوشن SVGA از روشنایی قابل‌قبول و صدالبته برندی معتبر همچون اپسون برخوردار است. رزولوشن SVGA معمولاً در مراکز آموزشی که مایل به هزینه کمتر نسبت به ویدئو پروژکتور‌های XGA هستند رایج‌تر است.

اما کیفیت ساخت بالا به همراه روشنایی قابل‌قبول و گارانتی معتبر باعث شده این مدل در این دسته‌بندی قرار بگیرد.

10-ویدئو پروژکتور BENQ MS506

بنکیو مدل MS506 با داشتن رزولوشن SVGA شاید ویدئو پروژکتور کیفیت بالایی نباشد اما روشنایی قابل‌قبول و کیفیت ساخت مناسبی دارد ضمن اینکه گارانتی آن معتبر بوده و از همه مهم‌تر تقریباً ارزان‌ترین ویدئو پروژکتور کلاسی موجود در بازار است. BENQ MS506دارای 3200 انسی لومن روشنایی، رزولوشن 800 در 600  و 10000 ساعت عمر لامپ می باشد. همین مشخصات در کنار قیمت مناسب و گارانتی معتبر باعث فروش بالای این پروژکتور کلاسی در بازار شده است.

منبع :
به این خبر امتیاز بدهید :
کلمات کلیدی :
  • اپسون,
  • ویدئو پروژکتور,
  • بنکیو,
  • ویدئو پروژکتور برتر,
  • ویدئو پروژکتور کلاسی,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج image مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج 1402/12/15

یکی از مراکز معتبر پخش ابزار ساختمانی در کرج فروشگاه فتاحیان می‌باشد؛ این فروشگاه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش لوازم ساختمانی در کرج و اطراف آن شناخته شده و نمایندگی برندهای معتبری همچون ورتکس، الکترود میکا، آروا و... می‌باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 55

لباسشویی پاکشوما بهتر است یا جی پلاس؟ image لباسشویی پاکشوما بهتر است یا جی پلاس؟ 1402/11/17

موقع خرید لباسشویی از برندهای خوب ایرانی پاکشوما و جی پلاس، این مقایسه ذهنی در اذهان ما شکل می‌گیرد که سراغ کدام یک از این دو برند برویم؟

امتیاز:
تعداد بازدید: 172

4 مزیت قالیشویی برای فضاهای تجاری image 4 مزیت قالیشویی برای فضاهای تجاری 1402/10/24

بر کسی پوشیده نیست که فرش؛ زیبایی و جذابیت فضاهای تجاری و ادارات را افزایش می دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 510

انواع کفش بوت زنانه image انواع کفش بوت زنانه 1402/10/04

یکی از پراستفاده‌ترین انواع کفش برای فصل‌های سرد، بوت و نیم بوت زنانه / دخترانه است. بسته به ویژگی‌های متفاوت، انواع بوت را می‌توان از لحاظ ارتفاع ساق، نوع پاشنه و جنس دسته‌بندی کرد...

امتیاز:
تعداد بازدید: 86

چه بازی هایی باعث افزایش آمادگی جسمی کودکان می شود؟ image چه بازی هایی باعث افزایش آمادگی جسمی کودکان می شود؟ 1402/09/29

بازی ‌های حرکتی به کودکان کمک می ‌کنند تا انرژی خود را تخلیه کرده و سلامتی بدنی خود را بهبود بخشند. این بازی‌ ها علاوه بر آمادگی جسمانی کودکان و ...

امتیاز:
تعداد بازدید: 228

جوراب مچی زنانه چیست؟ image جوراب مچی زنانه چیست؟ 1402/09/27

جوراب مچی زنانه یکی از اجزای مهم پوشاک خانم ها است، جوراب های زنانه در گذشته فقط به عنوان پوششی برای محافظت از پا استفاده می شدند امروزه با پیشرفت علم و دستگاه های جوراب بافی در اندازه های مختلف و طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شود و به شدت روی استایل افراد تاثیر گذار هستند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 131

پرفروش ترین سرخ کن های بدون روغن فیلیپس image پرفروش ترین سرخ کن های بدون روغن فیلیپس 1402/09/25

فیلیپس (Philips) محصولات متنوعی در زمینه سرخ کن بدون روغن تولید کرده است. این محصولات با توجه به نیازها و مخاطبان مختلف، انواع و مدل‌های مختلفی دارند. در زیر به برخی از مدل‌های سرخ کن بدون روغن که توسط نمایندگی فیلیپس ارائه شده‌اند، اشاره شده است

امتیاز:
تعداد بازدید: 239

هتل های نزدیک مرکز خرید پردیس کیش image هتل های نزدیک مرکز خرید پردیس کیش 1402/08/15

مرکز خرید پردیس کیش، مهم ترین مرکز خرید کیش است. مسافران این جزیره در قدم اول برای گشت و گذار در بازارهای کیش، ترجیح می‌دهند این مرکز خرید را انتخاب کنند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 280