خدمات سایت


متن کامل خبر

خرید از خارج داریم؛ برای حراجی بلک فرایدی آماده شوید

آرشیو
Black Friday 2019 در 8 آذر (29 Novamber) برگزار می‌گردد و سایت چارسوق برای شما ساکنان ایران این امکان را فراهم می‌کند تا از بزرگترین حراجی دنیا که در کشورهایی مانند آمریکا، انگلیس، امارات و ... برگزار می‌گردد خرید داشته باشید.
1398/08/18 11:11:50 ق.ظ

charsooq

به گزارش میهن مارکت به نقل از سایت چارسوق؛ وقتی در خرید کالایی حرف از ارزانی و حراجی می‌شود معمولا ذهن افراد به این سمت پیش می‌رود که احتمالا قرار نیست کالایی با کیفیت و اصل به فروش برسد و اینجاست که خیلی‌‌ها تمایلی به شرکت در این گونه حراجی‌ها نشان نمی‌دهند. این عدم تمایل از آنجایی سرچشمه می‌گیرد که بسیاری از فروشندگان کالاهای قدیمی خود را به حراج می‌گذارند و حتی بعضی از آنها با وجود درج قیمت با تخفیف بر روی کالا، باز هم گران‌تر از حالت طبیعی می‌فروشند.

با این حال همیشه هم نمی‌توان همه را به چشم بدبینی دید چرا که بعضی از فروشگاه‌ها نیز به علت تغییر شغل و یا دلایل دیگر، تخفیف‌های خوبی روی کالاهای ارزشمند می‌دهند.

چه کسانی می‌توانند در بلک فرایدی خرید کنند؟

قطعا برای همه افراد، تخفیف شگفت‌انگیز آن هم به صرف داشتن کالایی که خرید آن با قیمت اصلی‌اش برای آنها مقدور نبوده اما دوست داشتند که آن را داشته باشند بسیار جذاب خواهد بود به علاوه اینکه خرید در حراجی به کاهش هزینه‌ها هم کمک می‌کند. این تخفیف را در بلک فرایدی با خرید از آمازون یا دیگر فروشگاه‌های اینترنتی سراسر دنیا می‌توان تجربه کرد.

بلک فرایدی یا عنوان جمعه سیاه در کشورهای خارجی و فردای روز شکرگزاری شناخته شده است که فروشنده‌ها با تخفیف‌های قابل توجه حتی تا 80 درصد اقدام به فروش انواع و اقسام کالاهای خود می‌کنند و خریداران هم بسیار علاقمند به تهیه کالاهای لازم برای شروع کریسمس خود هستند. آنقدر این روز برای تعدادی از آنها مهم است که برخی شرکت‌ها به کارمندان خود مرخصی می‌دهند زیرا بسیاری از افراد ساعاتی قبل از شروع زمان حراجی به درب فروشگاه‌ها رفته و صف می‌کشند تا جایی که این روز حتی کشته و زخمی هم داشته و این موضوعی بسیار عادی قلمداد می‌کند. کسی در این روز موفق به خریدهای عالی و ارزشمند می‌شود که سرعت عمل بالایی داشته باشد.

اما باید بدانید که این تخفیف مختص مغازه‌ها و فروشگاه‌ها نیست و سایت‌های خارجی فروش آنلاین هم در این حراجی شرکت می‌کنند که سایت آمازون و eBay بالاترین فروش و برترین تخفیف‌های این روز را به خود اختصاص می‌دهند چرا که خریدارانی از سراسر دنیا حتی ایران به این سایت‌ها سر زده و کالاهای خوبی را با قیمت‌های باور نکردنی خریداری می‌کنند. شاید کمی عجیب باشد که با وجود اینکه پرداخت ارزی و ارسال پستی آمریکا یا برخی از دیگر کشورها برای ایرانیان امکان‌پذیر نیست اما باز هم می‌توان از داخل کشور در بلک فرایدی کشورهای خارجی شرکت کرد. چگونگی خرید در بلک فرایدی را در ادامه توضیح داده‌ایم.

نکات مهم برای خرید در روز بلک فرایدی

ابتدا باید قبل از شروع این روز، کالاهایی که لازم دارید را از نظر نوع، مدل و بودجه خود انتخاب کرده و بررسی کنید که قصد خرید از کدام فروشگاه اینترنتی را دارید. آمازون یکی از سایت‌هایی است که با داشتن چندین شعبه در کشورهایی مانند آمریکا (.com)، انگلیس (.co.uk)، امارات (.ae)، کانادا (.ca) و ... یکی از پرمخاطب‌ترین‌های بلک فرایدی است.

سایت بعدی که باید برای جمعه سیاه در نظر داشته باشید Ebayاست. خرید از ایبی در بلک فرایدی هم می‌تواند سود زیادی برای شما به همراه داشته باشد چرا که لوازم الکترونیکی و دیجیتال، پوشاک، اسباب بازی و بسیاری از کالاهای دیگر در این روز تخفیف دارند که در خرید عادی باید برای آنها هزینه زیادی را بپردازید.

اما یادتان باشد که خرید از علی اکسپرس، خرید از ترکیه و فروشگاه‌های اینترنتی که دارد و بسیاری از سایت‌های خارجی را می‌توانید برای روز جمعه سیاه در نظر داشته باشید و به آنها سر بزنید. فقط گستردگی سایت‌ها نباید باعث شود که سردرگم شده و در آخر هم از تخفیف‌ها جا بمانید. مزیت مهم سایت‌های اینترنتی برای بلک فرایدی این است که چندین روز را برای ارائه تخفیف در نظر می‌گیرند و محدود به یک روز نمی‌شود.

نحوه شرکت در بلک فرایدی 2019 از ایران

shopping amazon

بلک فرایدی سال 98 یا به عبارتی Black Friday 2019 در 8 آذر (29 Novamber) برگزار می‌گردد و سایت چارسوق برای شما ساکنان ایران این امکان را فراهم می‌کند تا از بزرگترین حراجی دنیا که در کشورهایی مانند آمریکا، انگلیس، امارات و ... برگزار می‌گردد خرید داشته باشید.

لازم نیست شما بابت پرداخت ارزی، داشتن آدرس در خارج کشور و موارد گمرکی نگران باشید. فقط قبل از آغاز حراجی، در سایت چارسوق یک حساب کاربری ایجاد کنید تا سرعت عمل بالاتری برای خرید از بلک فرایدی داشته باشید. سپس در روز مورد نظر، تنها کافیست لینک کالایی که انتخاب کرده‌اید را درون چارسوق، ثبت سفارش کنید و باقی کارها را تا تحویل گرفتن محصول درب منزلتان به ما بسپارید.

فراموش نکنید که سایت چارسوق چند روز قبل از آغاز بلک فرایدی (BLACK FRIDAY)، در تمامی شبکه‌های اجتماعی خود کالاهای مهم و ارزشمندی که در روز مورد نظر تخفیف‌های خوبی دارند را معرفی کرده و به شما در انتخاب و خریدی بهتر کمک می‌کند.

منبع : چارسوق
به این خبر امتیاز بدهید :
کلمات کلیدی :
  • بلک فرایدی,
  • خرید از آمازون,
  • خرید از خارج,
  • خرید از آمازون در ایران,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج image مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج 1402/12/15

یکی از مراکز معتبر پخش ابزار ساختمانی در کرج فروشگاه فتاحیان می‌باشد؛ این فروشگاه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش لوازم ساختمانی در کرج و اطراف آن شناخته شده و نمایندگی برندهای معتبری همچون ورتکس، الکترود میکا، آروا و... می‌باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 55

لباسشویی پاکشوما بهتر است یا جی پلاس؟ image لباسشویی پاکشوما بهتر است یا جی پلاس؟ 1402/11/17

موقع خرید لباسشویی از برندهای خوب ایرانی پاکشوما و جی پلاس، این مقایسه ذهنی در اذهان ما شکل می‌گیرد که سراغ کدام یک از این دو برند برویم؟

امتیاز:
تعداد بازدید: 179

4 مزیت قالیشویی برای فضاهای تجاری image 4 مزیت قالیشویی برای فضاهای تجاری 1402/10/24

بر کسی پوشیده نیست که فرش؛ زیبایی و جذابیت فضاهای تجاری و ادارات را افزایش می دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 510

انواع کفش بوت زنانه image انواع کفش بوت زنانه 1402/10/04

یکی از پراستفاده‌ترین انواع کفش برای فصل‌های سرد، بوت و نیم بوت زنانه / دخترانه است. بسته به ویژگی‌های متفاوت، انواع بوت را می‌توان از لحاظ ارتفاع ساق، نوع پاشنه و جنس دسته‌بندی کرد...

امتیاز:
تعداد بازدید: 86

چه بازی هایی باعث افزایش آمادگی جسمی کودکان می شود؟ image چه بازی هایی باعث افزایش آمادگی جسمی کودکان می شود؟ 1402/09/29

بازی ‌های حرکتی به کودکان کمک می ‌کنند تا انرژی خود را تخلیه کرده و سلامتی بدنی خود را بهبود بخشند. این بازی‌ ها علاوه بر آمادگی جسمانی کودکان و ...

امتیاز:
تعداد بازدید: 228

جوراب مچی زنانه چیست؟ image جوراب مچی زنانه چیست؟ 1402/09/27

جوراب مچی زنانه یکی از اجزای مهم پوشاک خانم ها است، جوراب های زنانه در گذشته فقط به عنوان پوششی برای محافظت از پا استفاده می شدند امروزه با پیشرفت علم و دستگاه های جوراب بافی در اندازه های مختلف و طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شود و به شدت روی استایل افراد تاثیر گذار هستند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 132

پرفروش ترین سرخ کن های بدون روغن فیلیپس image پرفروش ترین سرخ کن های بدون روغن فیلیپس 1402/09/25

فیلیپس (Philips) محصولات متنوعی در زمینه سرخ کن بدون روغن تولید کرده است. این محصولات با توجه به نیازها و مخاطبان مختلف، انواع و مدل‌های مختلفی دارند. در زیر به برخی از مدل‌های سرخ کن بدون روغن که توسط نمایندگی فیلیپس ارائه شده‌اند، اشاره شده است

امتیاز:
تعداد بازدید: 240

هتل های نزدیک مرکز خرید پردیس کیش image هتل های نزدیک مرکز خرید پردیس کیش 1402/08/15

مرکز خرید پردیس کیش، مهم ترین مرکز خرید کیش است. مسافران این جزیره در قدم اول برای گشت و گذار در بازارهای کیش، ترجیح می‌دهند این مرکز خرید را انتخاب کنند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 281

معرفی انواع محصولات پوستی گیاهی و ارگانیک image معرفی انواع محصولات پوستی گیاهی و ارگانیک 1402/08/13

محصولات پوستی گیاهی و ارگانیک، محصولاتی هستند که از مواد طبیعی تهیه شده‌اند که فاقد مواد شیمیایی و مضر بوده و برای محیط زیست سازگار هستند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 102

درآمد یک تدوینگر فیلم چقدر است؟ image درآمد یک تدوینگر فیلم چقدر است؟ 1402/07/25

هنر تدوین و تدوینگری یکی از هنرهای سینمایی بسیار جذاب و ایده‌آل است. شما برای پیشرفت و کسب درآمد عالی از این هنر باید قبل از هر چیزی آموزش تدوین فیلم را آغاز کنید و ...

امتیاز:
تعداد بازدید: 396