خدمات سایت


متن کامل خبر

راهنمای خرید بلیط اتوبوس از سایت علی بابا

آرشیو
آیا می‌خواهید با دانستن اینکه بلیط‌های آنلاین گزینه مناسبی برای خرید بلیط به خصوص از لحاظ قیمت وقابلیت مقایسه هستند، سفر خود را با خرید بلیط اتوبوس از سایت انجام دهید و با اتوبوس به مسافت طولانی سفر کنید.
1398/12/06 02:05:19 ب.ظ

آیا می‌خواهید با دانستن اینکه بلیط‌های آنلاین گزینه مناسبی برای خرید بلیط به خصوص از لحاظ قیمت وقابلیت مقایسه هستند، سفر خود را با خرید بلیط اتوبوس از سایت انجام دهید و با اتوبوس به مسافت طولانی سفر کنید. با این حال ممکن است شما قبلاً هرگز بلیط آنلاین را برای سفر با اتوبوس بین شهری رزرو نکرده باشید و کمی نسبت به خرید آن مطمئن نباشید.

در ادامه می‌توانید گزینه‌های مختلفی برای رزرو بلیط مسافرتی اتوبوس بین شهری از سایت علی بابا پیدا کنید:

 

خرید بلیط اتوبوس را بصورت آنلاین انجام دهید

سریعترین، ارزان‌ترین و آسان‌ترین راه برای تهیه بلیط، خدمات رزرو آنلاین است. به عنوان مثال، در سایت علی بابا، وقتی نتایج جستجوی شما نمایش داده می‌شود، می‌توانید بلافاصله این خرید را انجام دهید. فقط بر روی دکمه "جستجو" کلیک کنید و به طور خودکار به انوع ارائه دهندگان اتوبوس از راه دور مربوطه هدایت می‌شوید، جایی که می‌توانید بلیط اتوبوس خود را از میان انواع اتوبوس و تعاونی‌ها به صورت آنلاین انتخاب و خریداری کنید. پرداخت آنلاین به طور کلی با استفاده از کارت اعتباری انجام می‌شود.

بلیط را از طریق تلفن یا آژانس مسافرتی رزرو کنید

در بیشتر مواقع شما امکان رزرو بلیط اتوبوس از راه دور از طریق تماس با علی بابا را نیز دارید. علاوه بر این شما می‌توانید بلیط را در آژانس‌های طرف قرارداد علی بابا خرید و دریافت کنید. این خصوصاً در مورد ارائه دهندگان کوچک که هنوز سرویس آنلاین ارائه نمی‌دهند به چشم می‌خورد. بلیط شما از طریق تلفن خریداری شده و فقط کافی است شما به پنل کاربری خود بروید و آن را چاپ کنید. خط تلفن خدمات در وب سایت علی بابا آماده پاسخگویی است. حتی اگر خط‌های آن مشغول باشد، اپراتورها در کمترین زمان ممکن خودشان با شما تماس خواهند گرفت و مشکلتان را حل می‌کنند.

از کجا بلیط اتوبوس بخریم؟

خرید آنلاین مزایای بسیاری نسبت به خرید حضوری دارد

اگر تصمیم دارید سفر کنید، می‌توانید بلیط خود را از تعاونی اتوبوس با پرداخت قیمت استاندارد خریداری کنید، مشروط بر اینکه صندلی‌ها باقی مانده باشد. با این حال، توجه داشته باشید که بیشتر اوقات قیمت استاندارد بطور قابل توجهی گرانتر از قیمت بلیط آنلاین است. علاوه بر این، بلیط‌های از قبل رزرو شده به صورت آنلاین همیشه در اولویت قرار دارند. برای خرید بلیط اتوبوس خود به صورت حضوری، باید حداقل یک هفته قبل اقدام کنید، زیرا ممکن است بلیط گیرتان نیاید.

در ادامه برخی از مزایای خرید آنلاین بلیط اتوبوس را در قالب سوال و جواب مطرح می کنیم:

مزایا خرید آنلاین بلیط اتوبوس

1. آیا بلیط اتوبوس که به صورت آنلاین رزرو می‌شود که قابل تعویض یا قابل استرداد است؟

اگر 100٪ مطمئن نیستید که می‌توانید بلیط یک اتوبوس خاص را بدست آورید یا احتمالاً برنامه‌های شما تغییر می‌کند، بررسی کنید که آیا بلیط قبل از خرید شما قابل استرداد یا قابل تعویض است. بلیط اکثر ارائه دهندگان اتوبوس از نظر تاریخ و زمان مشخص است. با این وجود، غالباً امکان تغییر زمان و تاریخ بلیط شما وجود دارد. همچنین، اگر برخی از برنامه سفر شما تغییر کند و شما دیگر نتوانید سفر کنید، برخی از اپراتورهای اتوبوس نیز بازپرداخت ارائه می‌دهند. در شرکت علی بابا این امکان وجود دارد که شما در زمان کنسلی مبلغ خود را دریافت کنید اما میزان و درصد این مبلغ بسته به زمان اعلام کنسلی از طرف شما و هزینه بلیطتان دارد.

دریابید که شرایط دقیق برای چنین تغییراتی چیست و چه مقدار از قبل و در کجا باید درخواست خود را ارائه دهید. در مورد شرکت‌ها باید بدانید که با برخی از شرکت‌های اتوبوسرانی می‌توانید بلیط خود را تا اواخر 30 دقیقه قبل از عزیمت تغییر دهید. با برخی دیگر نیز، شما باید این کار را دو هفته قبل انجام دهید!

جای نگرانی نیست ، تمام این اطلاعات  قبل از رزرو بلیط خود در سایت علی بابا در دسترس است! قبل از انتخاب نوع سفر، روی "جزئیات" کلیک کنید:

2. آیا من نیاز به چاپ بلیط اتوبوس خود دارم؟

برخی از ارائه دهندگان اتوبوس فقط بلیط‌های چاپی را می‌پذیرند. اما در برخی دیگر اگر فقط شماره تأیید خود را یادداشت کنید، سایر افراد مشکلی ندارند. توصیه می‌کنیم قبل از عزیمت به ایستگاه، شرایط و ضوابط خرید خود را با دقت بخوانید. این مورد در سایت علی بابا قبل از اتمام خرید شما موجود است!

4- آیا می‌توانم برای دوست خود بلیط اتوبوس آنلاین بخرم؟

قصد خرید بلیط برای شخص دیگری را دارید؟ مشکلی نیست! به سادگی هنگام خرید بلیط نام مسافر را به جای نام خود وارد کنید. همچنین اطلاعات شناسایی او را در قسمت مشخص درج کنید. با انجام این کار هیچ فرقی نمی‌کند شما ثبت نام کرده‌اید یا دوستتان، بلیط به ایمیل مشخص شده از طرف شما ارسال خواهد شد.

5. مدت زمان کمتری در ایستگاه معطل خواهید شد

با رزرو بلیط اتوبوس به صورت آنلاین، در واقع شما صندلی خود را  رزرو کرده‌اید. با این حال، برخی از اتوبوس‌ها غالباً هنگام حرکت هم بلیط می‌فروشند. اما مزیت شما بر دیگر مسافران این است که به دلیل خرید آنلاین به محض مراجعت می‌توانید سوار اتوبوستان شوید و لازم نیست در ترمینال سرگردان باشید. برخی که خرید خود را به صورت حضوری و دقیقه 90 ضرر می‌کنند. این بدان معنی است که هر کس دیرتر از سایرین وارد می‌شود مجبور است هر صندلی که باقی مانده را یا حتی اتوبوس موجود بعدی را قبول کند.

رزرو آنلاین اتوبوس به راحتی شما بسیار کمک می‌کند پس هم اکنون آن را انجام دهید.

منبع :
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
کلمات کلیدی :
  • علی بابا,
  • خرید آنلاین بلیط,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




یادگیری زبان فرانسوی چقدر طول می کشد؟ image یادگیری زبان فرانسوی چقدر طول می کشد؟ 1403/01/27

یادگیری زبان فرانسه یک تجربه فوق العاده است. با بیش از 220 میلیون سخنران در سراسر جهان، دانستن این زبان خارجی بسیار مفید است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 39

فرودگاه بین‌ المللی با فرودگاه داخلی چه تفاوتی دارد؟ image فرودگاه بین‌ المللی با فرودگاه داخلی چه تفاوتی دارد؟ 1403/01/17

فرودگاه های بین المللی امکانات و سرگرمی ‌های بیشتری در مقایسه با فرودگاه‌های داخلی دارند. برای آشنایی با امکانات رفاهی و تفریحی فرودگاه های داخلی و بین المللی تا پایان این مطلب را مطالعه کنید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 45

مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج image مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج 1402/12/15

یکی از مراکز معتبر پخش ابزار ساختمانی در کرج فروشگاه فتاحیان می‌باشد؛ این فروشگاه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش لوازم ساختمانی در کرج و اطراف آن شناخته شده و نمایندگی برندهای معتبری همچون ورتکس، الکترود میکا، آروا و... می‌باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 66

لباسشویی پاکشوما بهتر است یا جی پلاس؟ image لباسشویی پاکشوما بهتر است یا جی پلاس؟ 1402/11/17

موقع خرید لباسشویی از برندهای خوب ایرانی پاکشوما و جی پلاس، این مقایسه ذهنی در اذهان ما شکل می‌گیرد که سراغ کدام یک از این دو برند برویم؟

امتیاز:
تعداد بازدید: 241

4 مزیت قالیشویی برای فضاهای تجاری image 4 مزیت قالیشویی برای فضاهای تجاری 1402/10/24

بر کسی پوشیده نیست که فرش؛ زیبایی و جذابیت فضاهای تجاری و ادارات را افزایش می دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 535

انواع کفش بوت زنانه image انواع کفش بوت زنانه 1402/10/04

یکی از پراستفاده‌ترین انواع کفش برای فصل‌های سرد، بوت و نیم بوت زنانه / دخترانه است. بسته به ویژگی‌های متفاوت، انواع بوت را می‌توان از لحاظ ارتفاع ساق، نوع پاشنه و جنس دسته‌بندی کرد...

امتیاز:
تعداد بازدید: 93

چه بازی هایی باعث افزایش آمادگی جسمی کودکان می شود؟ image چه بازی هایی باعث افزایش آمادگی جسمی کودکان می شود؟ 1402/09/29

بازی ‌های حرکتی به کودکان کمک می ‌کنند تا انرژی خود را تخلیه کرده و سلامتی بدنی خود را بهبود بخشند. این بازی‌ ها علاوه بر آمادگی جسمانی کودکان و ...

امتیاز:
تعداد بازدید: 251

جوراب مچی زنانه چیست؟ image جوراب مچی زنانه چیست؟ 1402/09/27

جوراب مچی زنانه یکی از اجزای مهم پوشاک خانم ها است، جوراب های زنانه در گذشته فقط به عنوان پوششی برای محافظت از پا استفاده می شدند امروزه با پیشرفت علم و دستگاه های جوراب بافی در اندازه های مختلف و طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شود و به شدت روی استایل افراد تاثیر گذار هستند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 149

پرفروش ترین سرخ کن های بدون روغن فیلیپس image پرفروش ترین سرخ کن های بدون روغن فیلیپس 1402/09/25

فیلیپس (Philips) محصولات متنوعی در زمینه سرخ کن بدون روغن تولید کرده است. این محصولات با توجه به نیازها و مخاطبان مختلف، انواع و مدل‌های مختلفی دارند. در زیر به برخی از مدل‌های سرخ کن بدون روغن که توسط نمایندگی فیلیپس ارائه شده‌اند، اشاره شده است

امتیاز:
تعداد بازدید: 252

هتل های نزدیک مرکز خرید پردیس کیش image هتل های نزدیک مرکز خرید پردیس کیش 1402/08/15

مرکز خرید پردیس کیش، مهم ترین مرکز خرید کیش است. مسافران این جزیره در قدم اول برای گشت و گذار در بازارهای کیش، ترجیح می‌دهند این مرکز خرید را انتخاب کنند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 300