خدمات سایت


متن کامل خبر

بهترین ویدئو پروژکتورهای خانگی

آرشیو
5 ویدئو پروژکتور خانگی برتر سال 2019 در بازار ایران
1398/12/06 06:06:59 ب.ظ

امروزه استفاده از ویدئو پروژکتور در سرتاسر دنیا و در ایران بسیار رایج شده است. بسیاری از افرادی که عشق فیلم و فوتبال هستند ترجیح می دهند به جای تماشای تلویزیون 50 تا 60 اینچی از ویدئوپروژکتورهای خانگی با تصاویر بزرگ 150 اینچی استفاده کنند و حس سینما را در منزل تجربه کنند. ضمن اینکه با افزایش قیمت سرسام آور تلویزیون های اینچ بالا عملا استفاده از ویدئو پروژکتور های خانگی نسبت به قبل مقرون به صرفه تر شده است.

ویدئو پروژکتورهای خانگی، ویدئو پروژکتورهایی هستند که صرفاً جهت مصارف خانگی ساخته می‌شوند، ویدئو پروژکتورهای خانگی معمولاً دارای کیفیت FULL HD و 4K هستند، در ضمن باید از کنتراست مناسبی نیز برخوردار باشند.

برخلاف تصور عموم لزوماً هر ویدئو پروژکتور FULL HD یک ویدئو پروژکتور خانگی نیست. به‌عنوان‌مثال سری U ویدئو پروژکتور اپسون باوجود اینکه کیفیت تصویر FULL HD دارند لزوماً جزء دسته‌بندی خانگی قرار نمی‌گیرند و در اصل به‌عنوان یک ویدئو پروژکتور تجاری باکیفیت دسته‌بندی می‌شوند.

در این مقاله سعی کردیم به‌اختصار 5 ویدئو پروژکتور خانگی برتر سال 2019 بازار ایران را معرفی نماییم. شما نیز تجربیات خود را در این مورد با ما در میان بگذارید.

حقیقت این است که قیمت باکیفیت رابطه مستقیمی دارد، برای همین اگر بخواهیم قضاوت دقیق‌تری داشته باشیم باید ویدئو پروژکتور ها را در بازه های قیمتی مختلف مقایسه کنیم. در این مقاله ویدئو پروژکتورهای خانگی برتر در بازه قیمتی کمتر از 15 میلیون تومان را معرفی کرده ایم.

ویدئو پروژکتور EPSON TW5600

اپسون TW5600 در سال‌های 97 و 98 یکی از پرفروش‌ترین ویدئو پروژکتورهای بازار ایران بوده است. این ویدئو پروژکتور با بهره‌گیری از فنّاوری 3LCD رنگ‌های فوق‌العاده درخشان و شفافی را ایجاد می‌کند. میزان روشنایی این ویدئو پروژکتور 2500 انسی لومن است که برای استفاده در منزل و با نور لایت مناسب هست. از نقاط ضعف این مدل می‌توان به کنتراست نسبتاً پایین 35000:1 اشاره کرد .  عمر لامپ این مدل 7500 ساعت در حالت اقتصادی است.


 

ویدئو پروژکتور OPTOMA HD144X

دیتا پروژکتور اپتما مدل HD144X باوجود قیمت مناسب، یک ویدئو پروژکتور پرفروش و محبوب است. این ویدئو پروژکتور خانگی باکیفیت تصویر FULL HD، روشنایی 3200 انسی لومن و کنتراست 23000:1 تصاویر درخشان و با تراکم پیکسل بالا ایجاد می‌کند.

اپتما HD144 از مدل‌هایی که در سایت‌های معتبر خارجی ازجمله PROJECORCENTRAL نیز نقدها و امتیازهای بسیار خوبی گرفته است. برای افرادی که می‌خواهند با یک بودجه مناسب یک ویدئو پرژکتور خوب و باکیفیت داشته باشند، این مدل توصیه می‌شود.



ویدئو پروژکتور EPSON TW610

اپسون TW610 یک ویدئو پروژکتور FULL HD است که می‌توان آن را هم در رده خانگی و هم اداری دسته‌بندی کرد. این مدل دارای فنّاوری تولید تصویر 3LCD با روشنایی 3000 انسی لومن و کنتراست نه‌چندان خوب 16000:1 اشاره کرد. نقطه‌ضعف اصلی این مدل کنتراست پایین می باشدو در مقابل مزایایی مانند روشنایی قابل‌قبول، و وجود وایرلس داخلی، توانسته در لیست بهترین‌های این رده قیمتی قرار می‌گیرد.


ویدئو پروژکتور OPTOMA HD39 Darbee

شرکت اپتما همواره ویدئو پروژکتورهای خانگی باکیفیتی روانه بازار کرده است. مدل hd39 این برند با بهره‌گیری از روشنایی بسیار خوب 3500 انسی لومن، کنتراست متوسط 32000:1 و عمر لامپ قابل‌قبول 15000 ساعت در حالت اقتصادی یکی از بهترین ویدئو پروژکتورهای خانگی در این رده قیمتی هست. این محصول از قابلیت‌های خوبی مانند لنز شیفت، زوم 1.6 برابری، پشتیبانی از mhl و قابلیت پخش تصاویر سه‌بعدی رادار است.

ویدئو پروژکتور Benq th683

ویدئو پروژکتور بنکیو مدل TH683 با تکنولوژی dlp و روشنایی 3200 انسی لومن توانسته تصاویر شفاف و قابل‌قبول ایجاد کرده و به لطف همین کیفیت در لیست بهترین‌های ویدئو پروژکتور خانگی قرار بگیرد. نقطه‌ضعف این مدل کنتراست تقریباً پایین 10000:1 و عمر لامپ اقتصادی 7000 ساعت است اما در کل این مدل با توجه به قیمت از ویدئو پروژکتورهایی است که ارزش خرید بالایی دارد.

منبع :
به این خبر امتیاز بدهید :
کلمات کلیدی :
  • ویدئو پروژکتور,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج image مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج 1402/12/15

یکی از مراکز معتبر پخش ابزار ساختمانی در کرج فروشگاه فتاحیان می‌باشد؛ این فروشگاه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش لوازم ساختمانی در کرج و اطراف آن شناخته شده و نمایندگی برندهای معتبری همچون ورتکس، الکترود میکا، آروا و... می‌باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 55

پیچیده‌ترین ساعت در گران‌ترین خودروی جهان image پیچیده‌ترین ساعت در گران‌ترین خودروی جهان 1402/12/12

در مجموع، بیش از ۸۰۰۰ ساعت زمان برای کار توسعه جزئیات چوبی صرف شده است. در حالی که این کار در حال انجام بود، تیم دیگری پنج ماه را صرف مونتاژ پیچیده‌ترین صفحه ساعتی که تا به حال روی یک رولزرویس نصب شده، کرد!

امتیاز:
تعداد بازدید: 45

اولین کامپیوتر شخصی تاریخ هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شد image اولین کامپیوتر شخصی تاریخ هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شد 1402/12/01

دو کامپیوتر شخصی رومیزی بسیار کمیاب با پردازنده‌ی ۸۰۰۸ اینتل هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 55

تویوتا کرولا هیبرید توسط سایپا به کشور وارد شد image تویوتا کرولا هیبرید توسط سایپا به کشور وارد شد 1402/11/23

سایپا که قصد عرضه نسخه هیبرید تویوتا کرولا در بازار تا انتهای امسال را دارد، نمونه‌های اولیه این سدان وارداتی ژاپنی را به ایران آورده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 68

لباسشویی پاکشوما بهتر است یا جی پلاس؟ image لباسشویی پاکشوما بهتر است یا جی پلاس؟ 1402/11/17

موقع خرید لباسشویی از برندهای خوب ایرانی پاکشوما و جی پلاس، این مقایسه ذهنی در اذهان ما شکل می‌گیرد که سراغ کدام یک از این دو برند برویم؟

امتیاز:
تعداد بازدید: 174

بازگشت اینتل به جایگاه اول؛ سامسونگ دیگر بزرگ‌ترین تراشه‌ساز جهان نیست image بازگشت اینتل به جایگاه اول؛ سامسونگ دیگر بزرگ‌ترین تراشه‌ساز جهان نیست 1402/11/09

درآمد سامسونگ در بخش تراشه‌های خود از 70.2 میلیارد دلار در سال 2022 به 43.4 میلیارد دلار در سال 2023 کاهش یافته است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 160

دستورالعمل مقابله با کلاهبرداری از طریق شماره تلفن همراه ابلاغ شد image دستورالعمل مقابله با کلاهبرداری از طریق شماره تلفن همراه ابلاغ شد 1402/11/09

مرکز ملی فضای مجازی دستورالعمل مقابله با کلاهبرداری از طریق شماره تلفن همراه را ابلاغ کرد

امتیاز:
تعداد بازدید: 75

سم آلتمن به‌دنبال جذب میلیاردها دلار سرمایه برای ساخت تراشه‌های هوش مصنوعی است image سم آلتمن به‌دنبال جذب میلیاردها دلار سرمایه برای ساخت تراشه‌های هوش مصنوعی است 1402/10/30

سم آلتمن می‌خواهد با جذب میلیاردها دلار سرمایه و ساخت تراشه‌های هوش مصنوعی وابستگی خود به انویدیا را کاهش دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 108

4 مزیت قالیشویی برای فضاهای تجاری image 4 مزیت قالیشویی برای فضاهای تجاری 1402/10/24

بر کسی پوشیده نیست که فرش؛ زیبایی و جذابیت فضاهای تجاری و ادارات را افزایش می دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 510