خدمات سایت


متن کامل خبر

سایزهای مختلف تلویزیون سونی به همراه قیمت تلویزیون سونی 55 اینچ در نمایندگی

آرشیو
شرکت های مختلفی در زمینه تولید لوازم صوتی و تصویری در جهان فعالیت می کنند که در این میان شرکت سونی در رتبه های نخست سه شرکت معتبر جهانی قرار دارد که طی سالهای فعالیت خود با ارائه محصولات متنوع و با کیفیت و ...
1399/05/01 11:44:59 ق.ظ

شرکت های مختلفی در زمینه تولید لوازم صوتی و تصویری در جهان فعالیت می کنند که در این میان شرکت سونی در رتبه های نخست سه شرکت معتبر جهانی قرار دارد که طی سالهای فعالیت خود با ارائه محصولات متنوع و با کیفیت و همچنین با ارائه ضمانت نامه و گارانتی معتبر توانسته رضایت مشتریان خود را به دست بیاورد و به یک برند جهانی معتبر تبدیل شود که در مناطق مختلف دارای نمایندگی است. از برندهای پر فروش تلویزیون می توان به تلویزیون سونی اشاره نمود که در سایزها و مدلهای مختلفی تولید و عرضه می شود، که دارای قاب باریکی است که می توانید از آن در محیط کار، خانه، ویلا، بیمارستان و ... استفاده کنید.

تلویزیون نقش مهمی در پر کردن اوقات فراغت افراد مختلف فارغ از سن و سال دارد چرا که دارای برنامه های متنوعی از کودک تا بزرگسال و همچنین برنامه های هیجانی، مستند، فوتبال و ... است، بر همین اساس و با توجه به گستردگی دسترسی به شبکه های مختلف سیما و همچنین دسترسی به اینترنت می توانید ساعتها با برنامه های مورد پخش اوقات فراغت خود را پر کنید و لحظات ناب و پر از خاطره و احساسی را رقم بزنید.



سایزهای مختلف صفحه نمایش تلویزیون سونی

تلویزیون سونی در سایزهای مختلف 32.40.43.49.50.55.65.75.85 اینچ و ... تولید و عرضه می شود که شما بسته به سلیقه و همچنین بودجه خود می توانید یکی از مدلها را انتخاب و خرید خود را انجام دهید. به هنگام خرید توجه داشته باشید که هر سایز مدلهای مختلفی را شامل می شود و اینگونه نیست که فقط یک مدل را شامل شود و این تقسیم بندی مدلها بیشتر به خاطر داشتن امکانات و آپشن هایی است که در تلویزیون سونی به کار رفته است به همین دلیل است که قیمت تلویزیون سونی در یک سایز با یکدیگر متفاوت است.

در تولید این محصول از بهترین مواد و متریال ها استفاده شده است. از مزایای تلویزیون سونی می توان به برچسب انرژی پایین، قیمت مناسب، کیفیت صدا و تصویر بالا، گارانتی، ضمانت نامه، خدمات پس از فروش، بلندگو، حافظه داخلی، دسترسی به اینترنت، طراحی زیبا، داشتن چندین ورودی و خروجی، گیرنده دیجیتال، کیفیت تصاویر سه بعدی و ... اشاره نمود. توجه داشته باشید که شما می توانید در تلویزیون هوشمند سونی برنامه های متنوعی را نصب و اجرا کنید علاوه بر این فناوری به کار رفته در این تلویزیون به گونه ای است که به شما این اجازه را می دهد تا برنامه های قدیمی و ویدئوهای خاطره انگیز خود را کیفیت بالاتر از گذشته تماشا کنید و خاطرات برگشت ناپذیر خود را دوباره مرور کنید. سیستم صوتی تلویزیون سونی توان خروجی 20 وات صدا را در کنار دیگر برنامه های پیشرفته ای که باعث افزایش کیفیت صدا می شود را داراست. از محتویات جعبه تلویزیون سونی می توان به سیستم برق، آداپتور، باتری، کنترل از راه دور، پایه ایستاده، راهنمای تنظیم سریع به اضافه دستورالعمل های عملیاتی اشاره نمود.

پر طرفدارترین مدل تلویزیون 55 اینچ سونی

از سایزهای پر فروش و پر طرفدار تلویزیون سونی که قابلیت استفاده در خانه، اداره و محل کار و ... را دارد می توان تلویزیون 55 اینچ سونی را نام برد که مدلهای مختلفی را شامل می شود، که از مدلهای پر فروش و پر طرفدار آن می توان به موارد زیر اشاره نمود.

تلویزیون 55 اینچ سونی مدل 55X7000G دارای تکنولوژی ال ای دی است که در سال 2019 میلادی تولید شده است.

 تلویزیون 55 اینچ سونی مدل 55X8000Gکیفیت وضوح تصویر بالایی دارد که تصاویر واقعی ای را به نمایش می گذارد.

تلویزیون 55 اینچ سونی مدل 55X8500 دارای فناوری پیشرفته ای همچون دسترسی به اینترنت به اضافه نصب برنامه های مختلف و ... است.

تلویزیون 55 اینچ سونی مدل55X9500G دارای دو بلند گوی 20 واتی با کیفیت تصاویر فورکی است.

قیمت تلویزیون سونی 55 اینچ بسته به مدلهای مختلفی که دارد متغیر است به همین دلیل برای اطلاع از لیست آخرین قیمت با ما تماس بگیرید تا کارشناسان فروش ما شما را راهنمایی کنند. شرکت سونی بسته به نیاز بازار مصرف مدلهای مختلفی تلویزیون را تولید و عرضه می کند. نصب آسانی دارد که به راحتی در محیط اداره و کار می توانید آن را بر دیوار نصب و از تماشای برنامه های مختلف آن لذت ببرید.


محصولات صوتی و تصویری در خانه سونی

شرکت نامدار سونی محصولات صوتی و تصویری خود به خصوص تلویزیون را با استفاده از آخرین فناوری و تکنولوژی تولید می کند طوریکه مادالعمر برای شما کار می کند و به دلیل امکاناتی که در آن بکار رفته به عنوان یک تکنولوژی مدرن از آن استفاده های مختلفی می شود. خانه سونی نمایندگی تلویزیون سونی در تهران این امکان را برای مشتریان خود فراهم نموده است تا بتوانند محصولات اصل سونی را با قیمت مناسب و به دو صورت حضوری و اینترنتی تهیه کنند.

توجه داشته باشید با توجه به گسترش بیماری کرونا و خطرناک بودن آن خانه سونی امکان خرید اینترنتی را برای مشتریان خود فراهم نموده است تا بدون مراجعه حضوری و در درب منزل خود بتوانند کالا خریداری شده خود را تحویل بگیرند، اصلاً نگران نباشید چرا که تمامی محصولات ما دارای گارانتی و خدمات پس از فروش و همچنین بیمه بار هستند، پس با اطمینان خرید خود را انجام دهید چرا که در صورت بروز کوچکترین نقص و خرابی ای می توانید از گارانتی محصول استفاده کنید که این خدمات کاملاً رایگان هستند.


منبع :
به این خبر امتیاز بدهید :
کلمات کلیدی :
  • سونی,
  • تلویزیون,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




یادگیری زبان فرانسوی چقدر طول می کشد؟ image یادگیری زبان فرانسوی چقدر طول می کشد؟ 1403/01/27

یادگیری زبان فرانسه یک تجربه فوق العاده است. با بیش از 220 میلیون سخنران در سراسر جهان، دانستن این زبان خارجی بسیار مفید است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 43

فرودگاه بین‌ المللی با فرودگاه داخلی چه تفاوتی دارد؟ image فرودگاه بین‌ المللی با فرودگاه داخلی چه تفاوتی دارد؟ 1403/01/17

فرودگاه های بین المللی امکانات و سرگرمی ‌های بیشتری در مقایسه با فرودگاه‌های داخلی دارند. برای آشنایی با امکانات رفاهی و تفریحی فرودگاه های داخلی و بین المللی تا پایان این مطلب را مطالعه کنید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 46

تلویزیون 4K پیشرفته جدید A4E با قیمت باورنکردنی از راه رسید image تلویزیون 4K پیشرفته جدید A4E با قیمت باورنکردنی از راه رسید 1403/01/14

تلویزیون‌های جدید Skyworth با ویژگی‌های جذاب مثل نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و قیمت رقابتی در ابعاد متنوع از راه رسیدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 43

مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج image مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج 1402/12/15

یکی از مراکز معتبر پخش ابزار ساختمانی در کرج فروشگاه فتاحیان می‌باشد؛ این فروشگاه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش لوازم ساختمانی در کرج و اطراف آن شناخته شده و نمایندگی برندهای معتبری همچون ورتکس، الکترود میکا، آروا و... می‌باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 66

لباسشویی پاکشوما بهتر است یا جی پلاس؟ image لباسشویی پاکشوما بهتر است یا جی پلاس؟ 1402/11/17

موقع خرید لباسشویی از برندهای خوب ایرانی پاکشوما و جی پلاس، این مقایسه ذهنی در اذهان ما شکل می‌گیرد که سراغ کدام یک از این دو برند برویم؟

امتیاز:
تعداد بازدید: 241

اولین تلویزیون QDEL دنیا بی‌سروصدا رونمایی شد image اولین تلویزیون QDEL دنیا بی‌سروصدا رونمایی شد 1402/10/26

فناوری QDEL تلویزیون شارپ مزیت‌های OLED را با برخی ویژگی‌های جذاب دیگر یکجا ارائه می‌دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 104

4 مزیت قالیشویی برای فضاهای تجاری image 4 مزیت قالیشویی برای فضاهای تجاری 1402/10/24

بر کسی پوشیده نیست که فرش؛ زیبایی و جذابیت فضاهای تجاری و ادارات را افزایش می دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 536

سامسونگ از نسل جدید تلویزیون‌های خود در نمایشگاه CES 2024 رونمایی کرد image سامسونگ از نسل جدید تلویزیون‌های خود در نمایشگاه CES 2024 رونمایی کرد 1402/10/18

تلویزیون‌های 2024 سامسونگ با فناوری‌های OLED و QLED و رزولوشن‌های 4K و 8K روانه بازار می‌شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 87

رونمایی از مدل ۲۰۲۴ تلویزیون های اولد ال جی با نمایشگر شفاف‌تر و پردازنده سریع‌تر image رونمایی از مدل ۲۰۲۴ تلویزیون های اولد ال جی با نمایشگر شفاف‌تر و پردازنده سریع‌تر 1402/10/13

مدل ۲۰۲۴ تلویزیون های اولد ال جی در خانواده‌های LG M4، G4، C4 و B4 با تکنولوژی‌های روز، پردازنده‌های جدید و نرخ رفرش ۱۴۴ هرتزی رونمایی شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 94

انواع کفش بوت زنانه image انواع کفش بوت زنانه 1402/10/04

یکی از پراستفاده‌ترین انواع کفش برای فصل‌های سرد، بوت و نیم بوت زنانه / دخترانه است. بسته به ویژگی‌های متفاوت، انواع بوت را می‌توان از لحاظ ارتفاع ساق، نوع پاشنه و جنس دسته‌بندی کرد...

امتیاز:
تعداد بازدید: 93