خدمات سایت


متن کامل خبر

پارتیشن شیشه ای؛ جلوه ای از زیبایی، کارایی و مدرنیته

آرشیو
پارتیشن شیشه­ ای به یکی از محبوب­ترین جداکننده برای فضاسازی محیط­ های امروزی تبدیل شده است. فرقی نمی­ کند منزل باشد یا محیط کار. متریال شیشه همیشه به دلیل شفافیت و انعکاس جذابیت ­های خاص خود را دارد.
1399/08/14 12:19:11 ب.ظ

پارتیشن شیشه­ ای به یکی از محبوب­ترین جداکننده برای فضاسازی محیط­ های امروزی تبدیل شده است. فرقی نمی­ کند منزل باشد یا محیط کار. متریال شیشه همیشه به دلیل شفافیت و انعکاس جذابیت ­های خاص خود را دارد. اگر شما هم به دنبال خرید درب اتوماتیک شیشه ای هستید یا می­ خواهید از قیمت شیشه بالکن مطلع شوید تا یک گلخانه کوچک در بالکن شیشه ای بسازید و یا پارتیشن شیشه ای چشمتان را گرفته، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

فضای کار و اداره و شرکت همیشه از تعامل مستقیم همکاران تشکیل می‌شود. هر چقدر که کارمندان بدانند بیشتر در معرض دید مدیر قرار دارند، تلاششان بیشتر می­شود، از طرفی حفظ آرامش و سکوت برای بیشتر کارها لازم و ضروری است.

به نظر شما چطور می‌توان هم کارمندان یک اداره را دور هم در فضایی صمیمی و دوستانه جمع کرد و هم برای هر یک محیطی با آرامش ساخت؟ اینجاست که بسیاری از مدیران سراغ پارتیشن بندی محیط شرکت خود می‌روند. کارشناسان حوزه معماری داخلی و طراحی دکوراسیون برای چنین موقعیت‌هایی، پارتیشن‌ شیشه ای را توصیه می‌کنند. پارتیشن‌ شیشه ای مزایای فراوانی دارد که اگر مایلید از آن ها آگاه شوید از خواندن ادامه مطلب غافل نشوید.

چرا باید پارتیشن‌ شیشه ای را جایگزین پارتیشن‌های چوبی کنیم؟

پارتیشن‌های چوبی همواره ارتفاعی در حدود 2.5 متر دارند و در اغلب اوقات فضای آزادی بالای آن ها باقی می‌ماند. این فضای خالی می‌تواند منشا اصلی انتقال سر و صدا باشد. یعنی اگرچه که مدیر سعی کرده حریم خصوصی شما را در اتاقی از جنس چوب حفظ کند، اما نتوانسته با این مخارجی که بابت پارتیشن چوبی انجام داده، آرامش و سکوت را برای شما به ارمغان بیاورد. پارتیشن‌ شیشه ای به این علت که معمولا تا سقف ادامه پیدا می‌کند، عایق بهتری در برابر صدا بوده و به راحتی می‌تواند هرگونه سر و صدای مزاحم را از کارمند دور نگه دارد.

انواع جدا کننده‌هایی از جنس شیشه کدامند؟

این روزها استفاده از جداکننده‌های شیشه‌ای، دیگر محدود به ادارات و پارتیشن‌ شیشه ای نیست. حالا اگر به هر خانه نوساز سری بزنید ملاحظه می‌کنید که در داخل حمام با استفاده از شیشه، پارتیشن شیشه‌ای ساخته‌اند. حس خوب استفاده از شیشه در معماری به عنوان جداکننده‌ای آرامش بخش و عایق، به خانه‌هایی که سال ساخت قدیمی‌تری هم دارند سرایت کرده و به راحتی می‌توان شیشه بالکن ها را در سطح شهر دید.

البته در کنار خانه‌هایی که بالکن شیشه ای دارند، این مغازه‌ها، شرکت‌ها و فروشگاه‌ها هم هستند که از درب اتوماتیک شیشه ای بهره می‌گیرند. جنس مناسب شیشه در درب اتوماتیک به فروشندگان و صاحبان مغازه کمک می‌کند تا هم مشکلات باز و بسته کردن در را از دوش خریدار بردارند و هم با استفاده از دید صد در صدی فضای فروشگاه خود را از پس درب اتوماتیک شیشه ای به مردم و عابران نشان دهند.


پارتیشن‌ شیشه ای خوب را از کجا بخریم؟

تا اینجا که با گوشه‌ای از مزایای پارتیشن‌ شیشه ای آشنا شدید، جا دارد منبعی مورد وثوق و دارای اجناس برتر هم به شما معرفی شود، تا مسیر پرس‌وجو در بازاری که شاید اطلاع زیادی از آن نداشته باشید بر شما هموار شود.

رامادُر (ramadoor.co) شرکتی است که محصولاتش تمام مزایای عنوان شده در مطالب بالا را داراست و البته سابقه درخشانی هم در حوزه طراحی داخلی دارد.

شرکت رامادُر با استفاده از 15 گروه برای نصب و اجرا می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن، بزرگترین پروژه‌ها و عملیات‌های مربوطه را به انجام برساند تا با ارزش‌ترین ثروت هر کس یعنی وقت، را تلف نکند.

مزایای استفاده از پارتیشن‌ شیشه ای چیست؟

نخستین مزیت استفاده از جداکننده‌های شیشه‌ای اعم از پارتیشن‌ شیشه ای و یا بالکن شیشه ای و درب اتوماتیک شیشه ای، صرفه جویی در مصرف منابع تامین نور و روشنایی است. شرکت و اداره‌ای که اتاق‌هایش پارتیشن‌ شیشه ای دارند، برای تامین نور مناسب به لامپ و چراغ‌های کمتری نیاز دارد.

از طرف دیگر استفاده از پارتیشن‌ شیشه ای و دیگر جداکننده‌های شیشه‌ای نظیر بالکن شیشه ای و درب اتوماتیک شیشه ای باعث کاهش هدر رفت انرژی هم می‌شود. جنس شیشه به کار رفته در این جداکننده‌ها آنقدر مطلوب است که همچون عایقی در برابر انتقال حرارت عمل کرده و در چهار فصل سال محیطی مطبوع و مطلوب را برای کارمندان فراهم می‌آورد.

 تنوع گسترده در پارتیشن‌ شیشه ای


پارتیشن‌ شیشه ای به عنوان جداکننده بیشتر در محیط‌های کاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. محیط‌های اداری، محیط‌های صنعتی، نمایشگاه‌های ماشین و گالری‌ها از جمله فضاهایی هستند که اغلب مشتریان ثابت استفاده از پارتیشن‌ شیشه ای هستند.

این نوع جداکننده فضا یعنی پارتیشن‌ شیشه ای، انواع گوناگونی دارد که باعث می‌شود مشتری از سبدی پر از گزینه‌های گوناگون دست به انتخاب زده و بهترین گزینه مطابق سلیقه خود را برای دکور محیط کارش انتخاب کند.

تنوع پارتیشن‌ شیشه ای را می‌توان در دو حوزه شیشه و قاب دور آن دسته بندی کرد. شیشه‌ای که در پارتیشن‌ شیشه ای شما مورد استفاده قرار می‌گیرد می‌تواند مات باشد و یا کاملا شفاف بوده و نور را از خود عبور دهد. همچنین این شیشه ممکن است تک­جداره یا دوجداره باشد.

اما آنچه در بحث تنوع پارتیشن‌ شیشه ای حائز اهمیت است قاب دور شیشه است. پارتیشن‌ شیشه ای شما ممکن است اصطلاحا فریم‌لس باشد، همان بدون فریم خودمان. این نوع پارتیشن‌ شیشه ای درست شبیه همان عینک‌های بدون فریم و فریم‌لس هستند. یک تکه شیشه در کنار تکه‌ای دیگر تا انتها، نمای اداره و شرکت شما را بسیار جذاب و جالب می‌کند.

در کنار فریم‌لس‌ها البته قالب‌های دیگری برای دورتا دور شیشه مربوط به پارتیشن‌ شیشه ای هم وجود دارد. پارتیشن‌ شیشه ای شما ممکن است با قالب‌های فلزی و یا طرح چوب عرضه شوند. همچنین برای پارتیشن‌ شیشه ای با این قالب چهارچوب‌هایی که ذکر شد می‌توان از درب‌های چوبی و یا فلزی هم بهره برد.

رامادُر با سایتی جامع و کامل و به همراه تصاویر مناسب و با کیفیت، شما را با انواع پارتیشن‌ شیشه ای، درب اتوماتیک شیشه ای، بالکن شیشه ای، درب اتوماتیک و شیشه بالکن آشنا می‌کند.

البته در این روزهای کرونایی که همه بر بیرون نرفتن از خانه و کاهش حضور در اجتماع صحبت می‌کنند سفارش تلفنی رامادُر، مزیتی فوق العاده برای این شرکت به شمار می‌آید. پس اگر قصد خرید و یا صرفا آشنایی بیشتری با انواع جداکننده‌های شیشه‌ای از جمله پارتیشن‌ شیشه ای ، درب اتوماتیک شیشه ای، بالکن شیشه ای، درب اتوماتیک و شیشه بالکن را دارید، همین الان به سایت رامادر سری بزنید و از مشاوره‌های تلفنی کارشناسان آن هم بهره مند شوید.

منبع :
به این خبر امتیاز بدهید :
کلمات کلیدی :
  • پارتیشن شیشه ای,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




بهترین هتل‌های نزدیک حرم حضرت معصومه (س) image بهترین هتل‌های نزدیک حرم حضرت معصومه (س) 1403/02/03

شهر قم دومین شهر مذهبی کشور ماست که همه‌روزه عده زیادی از افراد به آن سفر می‌کنند تا روح خود را در بارگاه ملکوتی حضرت معصومه (س) به پرواز درآورند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 25

یادگیری زبان فرانسوی چقدر طول می کشد؟ image یادگیری زبان فرانسوی چقدر طول می کشد؟ 1403/01/27

یادگیری زبان فرانسه یک تجربه فوق العاده است. با بیش از 220 میلیون سخنران در سراسر جهان، دانستن این زبان خارجی بسیار مفید است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 62

فرودگاه بین‌ المللی با فرودگاه داخلی چه تفاوتی دارد؟ image فرودگاه بین‌ المللی با فرودگاه داخلی چه تفاوتی دارد؟ 1403/01/17

فرودگاه های بین المللی امکانات و سرگرمی ‌های بیشتری در مقایسه با فرودگاه‌های داخلی دارند. برای آشنایی با امکانات رفاهی و تفریحی فرودگاه های داخلی و بین المللی تا پایان این مطلب را مطالعه کنید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 50

مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج image مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج 1402/12/15

یکی از مراکز معتبر پخش ابزار ساختمانی در کرج فروشگاه فتاحیان می‌باشد؛ این فروشگاه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش لوازم ساختمانی در کرج و اطراف آن شناخته شده و نمایندگی برندهای معتبری همچون ورتکس، الکترود میکا، آروا و... می‌باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 71

لباسشویی پاکشوما بهتر است یا جی پلاس؟ image لباسشویی پاکشوما بهتر است یا جی پلاس؟ 1402/11/17

موقع خرید لباسشویی از برندهای خوب ایرانی پاکشوما و جی پلاس، این مقایسه ذهنی در اذهان ما شکل می‌گیرد که سراغ کدام یک از این دو برند برویم؟

امتیاز:
تعداد بازدید: 246

4 مزیت قالیشویی برای فضاهای تجاری image 4 مزیت قالیشویی برای فضاهای تجاری 1402/10/24

بر کسی پوشیده نیست که فرش؛ زیبایی و جذابیت فضاهای تجاری و ادارات را افزایش می دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 543

انواع کفش بوت زنانه image انواع کفش بوت زنانه 1402/10/04

یکی از پراستفاده‌ترین انواع کفش برای فصل‌های سرد، بوت و نیم بوت زنانه / دخترانه است. بسته به ویژگی‌های متفاوت، انواع بوت را می‌توان از لحاظ ارتفاع ساق، نوع پاشنه و جنس دسته‌بندی کرد...

امتیاز:
تعداد بازدید: 97

چه بازی هایی باعث افزایش آمادگی جسمی کودکان می شود؟ image چه بازی هایی باعث افزایش آمادگی جسمی کودکان می شود؟ 1402/09/29

بازی ‌های حرکتی به کودکان کمک می ‌کنند تا انرژی خود را تخلیه کرده و سلامتی بدنی خود را بهبود بخشند. این بازی‌ ها علاوه بر آمادگی جسمانی کودکان و ...

امتیاز:
تعداد بازدید: 264

جوراب مچی زنانه چیست؟ image جوراب مچی زنانه چیست؟ 1402/09/27

جوراب مچی زنانه یکی از اجزای مهم پوشاک خانم ها است، جوراب های زنانه در گذشته فقط به عنوان پوششی برای محافظت از پا استفاده می شدند امروزه با پیشرفت علم و دستگاه های جوراب بافی در اندازه های مختلف و طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شود و به شدت روی استایل افراد تاثیر گذار هستند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 157