خدمات سایت


متن کامل خبر

توییت ایلان ماسک ارزش رمزارز دوج کوین را ۵۹ درصد افزایش داد

آرشیو
ارزش دوج کوین (Dogecoin) پس از توییت ایلان ماسک در حمایت از این رمزارز با افزایش خیره کننده ۵۹ درصدی مواجه شد که حتی در دنیای دیوانه‌وار رمزارزها نیز کم سابقه است.
1399/11/18 10:59:19 ق.ظ

دوج‌کوین با نماد Ð رمزارزی است که امکان تراکنش‌های همتابه‌همتا (P2P) را از طریق یک شبکه غیرمتمرکز فراهم می‌کند. این رمزارز که نام خود را از یک میم اینترنتی وام گرفته و تا همین چند وقت بیشتر به چشم یک شوخی به آن نگریسته می‌شد، به لطف چند توییت پشت سر هم از ایلان ماسک حالا به شدت مورد توجه قرار گرفته است.

ارزش دوج‌کوین چندی پیش طی ۲۴ ساعت با افزایش قیمت ۶۰۰ درصدی مواجه شده بود و اخیرا هم ایلان ماسک با یک توییت باعث شد بهای هر واحد آن با افزایش ۵۹ درصدی تنها در ۲۴ ساعت به ۰.۰۵۹ دلار برسد. هرچند ارزش آن با فروکش هیجانات کمی کاسته شد اما برخی سرمایه‌گذاران ادعا کرده‌اند تا زمانی که قیمت به هدف اصلی یعنی ۱ دلار نرسد، فروشنده نخواهند بود.

ماسک که از این افزایش قیمت خوشحال است دیروز تصویری ویرایش شده از فیلم محبوب «شیر شاه» را پست کرد که وی را در حال بالا گرفتن مبم دوج کوین نشان می‌دهد. وی در توییت‌های دیگری نوشت: «دوح کوین کریپتوی مردم است» و «نه بالا نه پایین، فقط دوج کوین.»

توییت‌های ایلان ماسک تنها به افزایش ارزش ابزارهای مالی منجر نشده‌اند و چندی پیش هم پشتیبانی وی از پیام‌رسان سیگنال باعث شد ارزش سهام آن به شدت افزایش پیدا کند. همین مساله برای فروشگاه لوازم دست‌ساز «Ets» پس از تعریف ماسک از آن روی داد. این مساله چندان جای تعجبی ندارد چرا که ماسک نه تنها از محبوبیت بالایی برخوردار است بلکه عنوان ثروتمندترین فرد دنیا را یدک می‌کشد و بسیاری روی توصیه‌ها و نظرات وی برای خرید سهام حساب می‌کنند.

منبع : دیجیاتو
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
کلمات کلیدی :
  • ایلان ماسک,
  • ارز دیجیتالی,
  • دوج‌کوین,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




بیت کوین رکورد زد image بیت کوین رکورد زد 1403/02/04

صندوق قابل معامله در بورس بیت‌کوین بلک راک در آستانه شکستن نقطه عطف بزرگ پس از جریان ورودی ۶۹ روزه قرار گرفته است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 15

سقوط سنگین ارزش بیت کوین و اتریوم image سقوط سنگین ارزش بیت کوین و اتریوم 1403/01/25

ارزش اتریوم حدود ۱۰ درصد و بیت‌کوین تقریبا پنج درصد سقوط کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 48

خلافکاران عاشق این ارز دیجیتال هستند image خلافکاران عاشق این ارز دیجیتال هستند 1403/01/22

کارشناسان بازارهای مالی همیشه نسبت به احتمال سوءاستفاده خلافکاران از انواع ارز دیجیتال هشدار داده بودند و حالا به‌نظر می‌رسد این نگرانی به واقعیت بدل شده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 55

هواوی احتمالاً 23 فروردین‌ماه از خودرو و کامپیوترهای جدید خود رونمایی می‌کند image هواوی احتمالاً 23 فروردین‌ماه از خودرو و کامپیوترهای جدید خود رونمایی می‌کند 1403/01/20

هواوی ظاهراً قصد دارد در تاریخ ۲۳ فروردین‌ماه (۱۱ آوریل)‌ از محصولات جدید خود ازجمله خودروی جدید و کامپیوترهای شخصی رونمایی کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 54

زمان حذف دسته چک‌های کاغذی مشخص شد image زمان حذف دسته چک‌های کاغذی مشخص شد 1403/01/20

معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی از صدور ۲۳۰ هزار فقره چک الکترونیکی توسط مشتریان بانک‌ها خبر داد و گفت: برنامه بانک مرکزی تسهیل دسترسی آحاد جامعه به تسهیلات خرد است و این نیازمند نظام اعتبارسنجی است تا افراد بتوانند بدون نیاز به ضامن و... به تسهیلات خرد دسترسی داشته باشند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 53

قیمت ارز دیجیتال ۲۷ اسفند / بیت‌کوین سقوط کرد image قیمت ارز دیجیتال ۲۷ اسفند / بیت‌کوین سقوط کرد 1402/12/27

قیمت ارزهای دیجیتال یکی از موضوعات پرطرفدار و در حال تغییر است. شما میتوانید برای اطلاع از قیمت ارز دیجیتال به سایت اقتصاد آنلاین مراجعه کنید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 223

ارزش بازار بیت کوین از نقره بیشتر شد image ارزش بازار بیت کوین از نقره بیشتر شد 1402/12/22

ارزش بازار بیت کوین با عبور از قیمت تاریخی 71 هزار دلار، حالا بیشتر از نقره شده و هشتمین دارایی باارزش جهان محسوب می‌شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 76

بایننس دوباره به دردسر افتاد؛ متهم‌شدن بزرگترین صرافی رمزارز به نقض قوانین آمریکا image بایننس دوباره به دردسر افتاد؛ متهم‌شدن بزرگترین صرافی رمزارز به نقض قوانین آمریکا 1402/12/20

بایننس، بزرگترین صرافی رمزارز دنیا باری دیگر به دردسر افتاده؛ اما Binance دقیقاً به چه جرمی متهم شده و چه پاسخی در دفاع از خود داده است؟

امتیاز:
تعداد بازدید: 50

بیت کوین رکورد شکست قیمت شیبا دوبرابر شد! image بیت کوین رکورد شکست قیمت شیبا دوبرابر شد! 1402/12/15

بیت کوین به رقم شگفت انگیز ۶۸ هزار دلار رسید؛ بیت کوین در ۲۴ ساعت ۷.۵۲ درصد رشد داشته است همچنین قیمت این ارز محبوب در یک هفته نزدیک به ۲۷ درصد افزایش یافته است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 56

در آستانه هاوینگ بیت کوین، این ۱۰ رمزارز را زیر نظر بگیرید image در آستانه هاوینگ بیت کوین، این ۱۰ رمزارز را زیر نظر بگیرید 1402/12/13

بسیاری از کارشناسان شروع بول‌ران بیت کوین را اعلام کرده‌اند و باور دارند قبل‌ از رویداد هاوینگ می‌توان از برخی آلت‌کوین‌ها سود خوبی به‌دست ‌‌آورد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 43