خدمات سایت


متن کامل خبر

جلوتر از زمان: عصری جدید در نوآوری گوشی‌های هوشمند

آرشیو
وقتی الکساندر گراهام بل، مخترع تلفن در سال 1906 گفت «زمانی خواهد رسید که انسان بتواند کسی را که در دور دست با او صحبت می‌کند، ببیند».
1400/05/23 11:18:51 ق.ظ

هرچند اختراع تلفن این واقعیت را قابل پذیرش کرد که افرادی در دو شهر یا کشور دور از هم می‌توانند با یک دستگاه با هم صحبت کنند، اما اینکه بتوانید آن فرد را ببینید، هنوز قابل باور نبود.

امروزه و 145 سال بعد از آن اختراع مهم، جهان در عصر گوشی‌های هوشمند است. امروزه گوشی‌های هوشمند نه تنها امکان دیدن فرد مقابل را برای شما فراهم می‌کنند بلکه به شما امکان می‌دهند تا از طرق مختلف مانند صدا، ویدیو، متن و غیره با هم در تماس باشید. گوشی هوشمند امروزه به ابزاری مهم در زندگی روزمره ما تبدیل شده است.

تبدیل تلفن گراهام بل از یک ابزار الهام‌بخش به نیازی روزمره تا سال 1876 و رسیدن به دست 3.8 میلیارد نفر اتفاق افتاد. زمانی که 48.2 درصد از جمعیت جهان، با استفاده از همین ابزار با هم تماس برقرار می‌کردند.



این فناوری در طول سال‌های متمادی به سمت تکامل رفته و ما انسان‌ها سوار بر همین نوآوری‌های به دنبال زندگی پیشرفته‌تر بوده‌ایم. برای ما هیچ پاداشی بهتر از این واقعیت نیست که سامسونگ همواره در مرکز این روند تکامل بوده و همچنان تلاش داریم تا این نقش پیشتازی خود را حفظ کنیم.

ما افتخار می‌کنیم که با ارائه جدیدترین پیشرفت‌های فناوری، مجهز کردن گوشی‌هایمان به نوآوری‌هایی غیرقابل تصور، خلق محصولاتی با چشم‌اندازی روشن با هدف بهبود زندگی مصرف‌کنندگان، در تقویت صنعت گوشی‌های هوشمند نقش داشته‌ایم.

مدت‌ها قبل از آنکه اولین گوشی هوشمند واقعا فراگیر شود، مهندسان ما در سوآن کره جنوبی روی تحول تک‌تک بخش‌های گوشی موبایل کار و روندی را آغاز کردند که به تدریج فناوری موبایلی را به شکل امروزی آن درآورد.

سامسونگ مدت‌ها قبل از دیگر شرکتهای مخابراتی به پتانسیل تبدیل گوشی موبایل به یک دستگاه چندکاره باور داشت. عرضه تلویزیون موبایلی در سال 1999 توانست سرگرمی را به دستان کاربران بیاورد اما معرفی دوربین 10 مگاپیکسلی در گوشی B600 توانست امکان عکاسی باکیفیت را برای اولین بار به گوشی‌های موبایل برساند.

این سامسونگ بود که بهبود تجربه کاربر را یکی از اهداف محوری خود تعریف کرده و توانست با عرضه True Colour Phone اولین نمایشگر LCD ماتریس فعال را معرفی و مسیر را برای نوآوری‌هایی هموار کند که امروزه نمونه آنها را در سری گلکسی سامسونگ شاهد هستیم.

روند تغییرات فناوری امروز بسیار سریع است و هر قابلیت گوشی همراه که یک سال پیش بسیار ساختارشکنانه به نظر می‌آمد، دیگر جذابیتی ندارد و مصرف‌کنندگان همواره به دنبال چیزی بیشتر در دستگاه‌های بعدی هستند. بهرحال اگر گوشی هوشمند قرار باشد همیشه در کنار شما باشد، بهتر است بهترین مدل باشد و هر نسخه آن هم بهتر از قبل شود. نیاز به دسترسی سریع‌تر و روان‌تر به فناوری همواره رو به افزایش است و ما هرگز تلاش برای رسیدن به ایده‌ها و فناوری‌های نوآورانه را برای استفاده در گوشی‌های هوشمند خودمان کنار نگذاشته‌ایم.

با توجه به نامشخص بودن آینده روند سریع تغییرات جهان، فناوری‌های انعطاف‌پذیری که امکان جستجوی جهان را برای مردم فراهم کنند، نیاز اصلی امروز ما است. سامسونگ مردم را محور اصلی همه فعالیت‌هایش می‌داند. ما همواره به نظرات کاربران خودمان گوش می‌کنیم تا مطمئن شویم که هر دستگاه و تجربه جدیدی که عرضه می‌کنیم بتواند نوآوری مفیدی را همراه داشته باشد که بر زندگی مردم تاثیر گذاشته و آن را بهبود ببخشد.

در تمامی کارهایمان، از دوربین‌های هوشمند تا باتری‌های با عمر بالا و قابلیت‌های امنیتی، مردم را نقطه تمرکز خودمان می‌دانیم. یکی از قوی‌ترین ستون‌های این پیشرفت آن بوده است که هرگز از تغییر نترسیده‌ایم، بلکه از آن استقبال کرده‌ و آن را برای بهبود تجربه انسان و اطمینان از رساندن جدیدترین فناوری‌ها و نوآوری‌ها به دست کاربران استفاده می‌کنیم.

ما همچنان تلاش می‌کنیم تا با کمک فناوری و نوآوری، دنیای را جهای بهتری کنیم و اکنون همه در آستانه فصلی جدید از نوآوری گوشی هوشمند و تغییر تجربه کاربران از این دستگاه هستیم.

سامسونگ برای آنکه جلوتر از زمان حرکت کرده و آماده ورود به عصری جدید در نوآوری گوشی‌های هوشمند باشد، تلاش دارد با عرضه مجموعه‌ای از نوآوری‌ها و ارتقای عملکرد، قدرت و زیبایی گوشی همراه، به مصرف‌کنندگان نشان دهد که آنچه خوب است شاید به اندازه کافی خوب نباشد. محصولات جدید سامسونگ مسیر را برای نوآوری‌های جدید حوزه گوشی همراه در سال‌های آینده فراهم کرده است.

در همین راستا سامسونگ از شما دعوت می‌کند تا در مراسم رونمایی از محصولات جدید سامسونگ حضور پیدا کنید تا شاهد معرفی نسل آینده نوآوری‌های گوشی همراه برای کمک به بیشترین استفاده شما از تمامی لحظات‌تان، باشید.

به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
کلمات کلیدی :
  • سامسونگ,
  • موبایل,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




پوکو X6 Neo با دوربین 108 مگاپیکسلی و قیمت 240 دلاری معرفی شد image پوکو X6 Neo با دوربین 108 مگاپیکسلی و قیمت 240 دلاری معرفی شد 1402/12/23

پوکو X6 Neo از رفرش ریت 120 هرتزی پشتیبانی می‌کند و به پردازنده دایمنسیتی 6080 مدیاتک مجهز است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 103

بخشی از مشخصات فنی شیائومی میکس فولد 4 فاش شد image بخشی از مشخصات فنی شیائومی میکس فولد 4 فاش شد 1402/12/23

این گوشی احتمالاً در نمایشگر داخلی چین‌خوردگی کمتری خواهد داشت.

امتیاز:
تعداد بازدید: 95

تاریخ معرفی رسمی گوشی پوکو X۶ نئو مشخص شد image تاریخ معرفی رسمی گوشی پوکو X۶ نئو مشخص شد 1402/12/20

گوشی جدید پوکو شاید همان ردمی نوت ۱۳R پرو باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 38

اپلیکیشن اینستاگرام از نظر میزان دانلود، تیک‌تاک را پشت‌سر گذاشت image اپلیکیشن اینستاگرام از نظر میزان دانلود، تیک‌تاک را پشت‌سر گذاشت 1402/12/19

در بین سال‌های 2018 تا 2022، رتبه اول در اختیار تیک‌تاک بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 36

مشخصات و قیمت ایسوس ذن‌فون 11 اولترا فاش شد image مشخصات و قیمت ایسوس ذن‌فون 11 اولترا فاش شد 1402/12/19

ایسوس ذن‌فون 11 اولترا به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی مجهز می‌شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 31

۲ مشکل امنیتی بزرگ در آیفون؛ آپدیت iOS 17.4 را همین حالا نصب کنید image ۲ مشکل امنیتی بزرگ در آیفون؛ آپدیت iOS 17.4 را همین حالا نصب کنید 1402/12/16

اپل با انتشار iOS 17.4 و iPadOS 17.4 دو آسیب‌پذیری امنیتی مهم را در این سیستم‌های عامل برطرف کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 51

مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج image مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج 1402/12/15

یکی از مراکز معتبر پخش ابزار ساختمانی در کرج فروشگاه فتاحیان می‌باشد؛ این فروشگاه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش لوازم ساختمانی در کرج و اطراف آن شناخته شده و نمایندگی برندهای معتبری همچون ورتکس، الکترود میکا، آروا و... می‌باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 55

پیچیده‌ترین ساعت در گران‌ترین خودروی جهان image پیچیده‌ترین ساعت در گران‌ترین خودروی جهان 1402/12/12

در مجموع، بیش از ۸۰۰۰ ساعت زمان برای کار توسعه جزئیات چوبی صرف شده است. در حالی که این کار در حال انجام بود، تیم دیگری پنج ماه را صرف مونتاژ پیچیده‌ترین صفحه ساعتی که تا به حال روی یک رولزرویس نصب شده، کرد!

امتیاز:
تعداد بازدید: 45

آپدیت وان یو آی ۶.۱ سامسونگ برای این گوشی ها منتشر می‌شود + تاریخ عرضه image آپدیت وان یو آی ۶.۱ سامسونگ برای این گوشی ها منتشر می‌شود + تاریخ عرضه 1402/12/09

اگر یکی از گوشی های معرفی شده در این متن را در اختیار دارید، به‌زودی آپدیت وان یو آی ۶.۱ سامسونگ را دریافت خواهید کرد. اطلاعات تکمیلی را در ادامه مطالعه فرمایید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 63

آنر اولین گوشی تاشوی عمودی خود را در سال 2024 عرضه خواهد کرد image آنر اولین گوشی تاشوی عمودی خود را در سال 2024 عرضه خواهد کرد 1402/12/09

آنر قصد دارد در این گوشی از قابلیت‌های هوش مصنوعی نیز استفاده کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 45