خدمات سایت


متن کامل خبر

تلویزیون 4K شیائومی Mi TV EA70 2022 با قیمت ۵۱۸ دلار معرفی شد

آرشیو
شیائومی به‌تازگی در چین از تلویزیون هوشمند جدیدی به نام Mi TV EA70 2022 رونمایی کرده است...
1400/10/05 12:13:25 ب.ظ



شیائومی به‌تازگی در چین از تلویزیون هوشمند جدیدی به نام Mi TV EA70 2022 رونمایی کرده است. این محصول ۷۰ اینچی از فردا برای پیش خرید در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد و از ۱۰ دی ماه به‌صورت عمومی به فروش می‌رسد.

شیائومی می TV EA70 2022 از فریم تمام فلزی ۲ میلی‌متری با نسبت صفحه به بدنه ۹۷.۹ درصدی بهره می‌برد. این تلویزیون پنل ۷۰ اینچی 4K با وضوح ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل، نسبت تصویر ۱۶:۹، نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی و حداکثر روشنایی ۳۰۰ نیتی دارد. تلویزیون شیائومی با نسبت کنتراست ۴۰۰۰:۱ قادر به تولید ۱.۰۷ میلیارد رنگ است و از بلندگوی استریو استفاده می‌کند.

قلب تپنده شیائومی Mi EA70 2022 یک پردازنده چهار هسته‌ای با هسته‌های Cortex-A35 است که به همراه ۱.۵ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. نرم‌افزار این دستگاه MIUI for TV 3.0 است که بر اساس اندروید ساخته شده. به‌علاوه یک هوم سنتر هوشمند داخلی هم با این دستگاه عرضه می‌شود. تلویزیون شیائومی از سیستم فرمان صوتی و جستجوی صوتی هم پشتیبانی می‌کند.
می TV EA70 2022 از وای فای و بلوتوث برخوردار است. این دستگاه دو درگاه HDMI، دو درگاه USB و یک ورودی AV دارد. وزن تلویزیون شیائومی ۱۹.۵ کیلوگرم است و بدنه آن از پلاستیک ساخته شده است. زمان پاسخگویی دستگاه ۸ میلی‌ثانیه بوده و ۷۲ درصد طیف رنگی NTSC را پوشش می‌دهد. EA70 2022 از نرخ نوسازی متغیر یا HDR پشتیبانی نمی‌کند و با قیمت ۵۱۸ دلار روانه بازار می‌شود.

شیائومی در گذشته مدل‌های دیگری از سری EA 2022 را معرفی کرده بود. این شرکت تاکنون از مدل‌های ۳۲، ۴۰، ۴۳، ۵۰، ۵۵، ۶۵ و ۷۵ اینچی این تلویزیون رونمایی کرده است. با توجه به محبوبیت تلویزیون‌های 4K احتمالا این دستگاه هم با استقبال خوبی مواجه می‌شود. اما هنوز اعلام نشده که عرضه جهانی خواهد داشت یا نه.
منبع : دیجیاتو
به این خبر امتیاز بدهید :
کلمات کلیدی :
  • تلویزیون هوشمند,
  • شیائومی,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج image مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج 1402/12/15

یکی از مراکز معتبر پخش ابزار ساختمانی در کرج فروشگاه فتاحیان می‌باشد؛ این فروشگاه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش لوازم ساختمانی در کرج و اطراف آن شناخته شده و نمایندگی برندهای معتبری همچون ورتکس، الکترود میکا، آروا و... می‌باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 55

پیچیده‌ترین ساعت در گران‌ترین خودروی جهان image پیچیده‌ترین ساعت در گران‌ترین خودروی جهان 1402/12/12

در مجموع، بیش از ۸۰۰۰ ساعت زمان برای کار توسعه جزئیات چوبی صرف شده است. در حالی که این کار در حال انجام بود، تیم دیگری پنج ماه را صرف مونتاژ پیچیده‌ترین صفحه ساعتی که تا به حال روی یک رولزرویس نصب شده، کرد!

امتیاز:
تعداد بازدید: 45

اولین کامپیوتر شخصی تاریخ هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شد image اولین کامپیوتر شخصی تاریخ هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شد 1402/12/01

دو کامپیوتر شخصی رومیزی بسیار کمیاب با پردازنده‌ی ۸۰۰۸ اینتل هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 55

تویوتا کرولا هیبرید توسط سایپا به کشور وارد شد image تویوتا کرولا هیبرید توسط سایپا به کشور وارد شد 1402/11/23

سایپا که قصد عرضه نسخه هیبرید تویوتا کرولا در بازار تا انتهای امسال را دارد، نمونه‌های اولیه این سدان وارداتی ژاپنی را به ایران آورده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 68

بازگشت اینتل به جایگاه اول؛ سامسونگ دیگر بزرگ‌ترین تراشه‌ساز جهان نیست image بازگشت اینتل به جایگاه اول؛ سامسونگ دیگر بزرگ‌ترین تراشه‌ساز جهان نیست 1402/11/09

درآمد سامسونگ در بخش تراشه‌های خود از 70.2 میلیارد دلار در سال 2022 به 43.4 میلیارد دلار در سال 2023 کاهش یافته است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 161

دستورالعمل مقابله با کلاهبرداری از طریق شماره تلفن همراه ابلاغ شد image دستورالعمل مقابله با کلاهبرداری از طریق شماره تلفن همراه ابلاغ شد 1402/11/09

مرکز ملی فضای مجازی دستورالعمل مقابله با کلاهبرداری از طریق شماره تلفن همراه را ابلاغ کرد

امتیاز:
تعداد بازدید: 76

سم آلتمن به‌دنبال جذب میلیاردها دلار سرمایه برای ساخت تراشه‌های هوش مصنوعی است image سم آلتمن به‌دنبال جذب میلیاردها دلار سرمایه برای ساخت تراشه‌های هوش مصنوعی است 1402/10/30

سم آلتمن می‌خواهد با جذب میلیاردها دلار سرمایه و ساخت تراشه‌های هوش مصنوعی وابستگی خود به انویدیا را کاهش دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 110

اولین تلویزیون QDEL دنیا بی‌سروصدا رونمایی شد image اولین تلویزیون QDEL دنیا بی‌سروصدا رونمایی شد 1402/10/26

فناوری QDEL تلویزیون شارپ مزیت‌های OLED را با برخی ویژگی‌های جذاب دیگر یکجا ارائه می‌دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 95

ماشین ظرفشویی ال‌جی به کمک بخار ظروف را تمیز و ضدعفونی می‌کند image ماشین ظرفشویی ال‌جی به کمک بخار ظروف را تمیز و ضدعفونی می‌کند 1402/10/23

ماشین ظرف‌شویی XD3 با قابلیت TrueSteam، بازوی اسپری‌کننده آب چهارگانه و موتوری با قطعات متحرک کمتر، می‌تواند همراه خوبی برای شست‌وشوی ظروف باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 209

رنگ واتساپ تغییر می‌کند image رنگ واتساپ تغییر می‌کند 1402/10/19

واتساپ دیگر لازم نیست سبز بماند. گزینه‌های رنگی به‌زودی برای کاربران iOS ارائه می‌شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 82