خدمات سایت


متن کامل خبر

برای ساخت سایتی حرفه‌ای، چقدر هزینه کنیم؟

آرشیو
ساخت و طراحی سایت اولین و مهمترین قدم برای هر کسب و کار و خصوصا مشاغل اینترنتی است؛ به طوری که بدون داشتن آن، امکان فعالیت برای کسب‌وکار از بین می‌رود.
1400/12/14 10:39:19 ق.ظ

برای ساخت سایتی حرفه‌ای، چقدر هزینه کنیم؟

ساخت و طراحی سایت اولین و مهمترین قدم برای هر کسب و کار و خصوصا مشاغل اینترنتی است؛ به طوری که بدون داشتن آن، امکان فعالیت برای کسب‌وکار از بین می‌رود. اما یکی از مهم‌ترین چالش‌هایی که افراد قبل از ساخت سایت تجربه کرده و از آن احساس نگرانی می‌کنند، قیمت طراحی سایت است.

این هزینه در بسیاری از افراد باعث ایجاد نگرانی شده و حتی از کسب‌و کار هم منصرف شان می‌کند. در حالی که قطعا این اشخاص بدون هیچ گونه تحقیق و با مراجعه به اولین و سخت‌ترین راه برای ساخت سایت، به این نتیجه رسیده‌اند.

اگر قصد ساخت و طراحی سایت دارید و نگران هزینه‌های آن هستید، پیشنهاد می‌کنیم که قبل از جا زدن، ابتدا به درستی تحقیق کنید. سپس با جستجو در راه‌های مختلف ساخت سایت، کم هزینه‌ترین راه ایجاد سایت را انتخاب کنید. از همین رو در این مقاله انواع هزینه‌های لازم برای سایت را به شما معرفی می‌کنیم. سپس راه رسیدن به کم هزینه‌ترین راه طراحی سایت را به شما نشان می‌دهیم:

درباره هزینه‌های ساخت سایت فروشگاهی بیشتر بدانید

شما برای ساخت سایت به روش‌های عادی، نیاز به هزینه‌های مختلفی دارید. آن هزینه‌ها به شرح زیر است:

  1. هزینه خرید دامنه و آدرس

دامنه سایت به عنوان نام و نشانه آن در گوگل بوده که با پسوندهای مختلف نشان داده می‌شود. دامنه‌ها اصولا به صورت سالانه و یا پنج ساله اجاره داده شده و شما برای خرید آن باید هزینه کنید.

2. هزینه خرید هاست

بدون داشتن هاست، اطلاعاتتان به هیچ عنوان در سرتاسر جهان پخش نشده و امکان استفاده همه افراد را ایجاد نمی‌کند؛ از همین رو خرید هاست جزو مهم‌ترین نیازهای هر سایتی است.

هزینه هاست به صورت سالانه و یا ماهیانه حساب شده و با توجه به کیفیت و فضای مورد نیاز برای ذخیره سازی اطلاعات طبقه‌بندی می‌شود.

3. هزینه طراحی سایت

عمده‌ترین هزینه‌های ساخت سایت را می‌توان به قیمت طراحی آن اشاره کرد. امروزه طراحی سایت به شکل‌های مختلفی انجام شده که در تعیین قیمت طراحی سایت تاثیر زیادی دارد. مثلا قیمت طراح سایت نسبت به سایت سازهایی هم‌چون پرتال بسیار متفاوت است. توجه داشته باشید که حتی با گذراندن دوره‌های اموزش ایجاد سایت ، می‌توانید خود به تنهایی سایت‌تان را ساخته و هزینه این قسمت را پرداخت نکنید.

4. هزینه تولید محتوا

به هر میزان هم که برای طراحی سایت هزینه کرده و محیطی کامل و حرفه‌ای را ایجاد کنید، بدون وجود محتوای مناسب فایده‌ای ندارد. به همین جهت باید حتما به جنبه سئو و محتوایی هم توجه داشته باشید.

 از طرفی تولید محتوا جزو آن مهارت‌هایی بوده که هر کسی توانایی انجامش را ندارد؛ بنابراین باید با پرداخت هزینه به متخصصان محتوا نویس و یا کارشناس محتوا، سایت خود را در گوگل به رتبه‌های بالایی ببرید. قیمت‌گذاری در تولید محتوا به کارشناس محتوا بستگی داشته و با توجه به قدرت قلم محتوا نویس اندازه‌گیری می‌شود.

5. هزینه سئو سایت

شاید باورتان نشود اما گوگل درست مانند انسان‌ها دارای هوش مصنوعی بوده و تمامی اتفاقات رخ داده در فضایش را آنالیز می‌کند. سئو سایت یکی از مهم‌ترین اقداماتی بوده که هر سایتی برای نمایش بیش‌تر خود در گوگل، باید آن را اجرا کند.

سئو سایت با توجه به قالب و زبان برنامه‌نویسی سایت قیمت گذاری شده و به دست کارشناسان محتوا انجام می‌شود.

6. هزینه‌های پشتیبانی

ممکن است که سایتتان پس از گذشت مدت زمانی از نظر فنی دچار مشکل شود؛ بنابراین برای رفع این مشکلات، لازم به پرداخت هزینه به پشتیبانی فنی هستید. هزینه‌های پشتیبانی‌ برای هر سایتی متفاوت بوده و شامل موارد مختلفی هم‌چون بررسی روزانه، هفتگی و ماهانه گوگل، آپدیت کدنویسی‌ها، چک کردن خطاهای سایت و یا امنیت سایت می‌شود.

پیشنهاد ما به شما برای صرفه جویی در هزینه پشتیبانی، این است که به جای طی کردن راه‌های سخت، به سایت ساز پرتال مراجعه کنید.

کم هزینه‌ترین راه برای ساخت سایت کدام است؟

هزینه‌هایی که در قسمت قبل اشاره شده است، روی هم رفته بخش قابل توجهی از سرمایه‌تان را در بر گرفته و اکثرا به مبلغ‌های میلیونی هم می‌رسد؛ اما برخی از افراد توانایی پرداخت این هزینه‌ها را نداشته و به دنبال راه آسان‌تر برای ساخت سایت هستند.

پرتال یکی از همان آسان‌ترین و کم هزینه‌ترین روش‌هایی بوده که برای ساخت سایت می‌توان از آن استفاده کرد؛ چرا که علاوه بر تعرفه ارزان ساخت وبسایت، مراحل بسیار کوتاهی هم برای ساخت آن دارد.

در پرتال کافی است که اطلاعات اولیه‌تان را وارد کرده و بدون هیچ زحمتی، پس از چند دقیقه سایتتان را تحویل بگیرید. هم‌چنین پرتال به شما اجازه هفت روز استفاده از سایت را داده و در صورت رضایت، هزینه سالانه مقرون به صرفه‌ای را هم دریافت می‌کند. از طرفی سایت‌های ساخته شده با پرتال، تمامی هزینه‌ها را در برگرفته و در مصرف اکثر آن‌ها صرفه‌جویی می‌کند. مثلا در پرتال دیگر نیاز به هزینه اضافی برای پشتیبانی فنی وجود نداشته و با ساخت سایت، خود به خود پشتیبانی‌های دائمی انجام می‌شود.

از همین رو اگر شما هم قصد طراحی و ساخت سایت شخصی و یا کسب و کار خود را داشته و به دنبال بهترین راه برای ساخت آن هستید، حتما سایت ساز پرتال را فراموش نکنید. برای ارتباط با سایت ساز پرتال، کافی است که به وب‌سایت پرتال مراجعه کرده و یا با شماره 02163404 داخلی 2 تماس بگیرید.

منبع :
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
کلمات کلیدی :
  • طراحی سایت,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج image مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج 1402/12/15

یکی از مراکز معتبر پخش ابزار ساختمانی در کرج فروشگاه فتاحیان می‌باشد؛ این فروشگاه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش لوازم ساختمانی در کرج و اطراف آن شناخته شده و نمایندگی برندهای معتبری همچون ورتکس، الکترود میکا، آروا و... می‌باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 55

لباسشویی پاکشوما بهتر است یا جی پلاس؟ image لباسشویی پاکشوما بهتر است یا جی پلاس؟ 1402/11/17

موقع خرید لباسشویی از برندهای خوب ایرانی پاکشوما و جی پلاس، این مقایسه ذهنی در اذهان ما شکل می‌گیرد که سراغ کدام یک از این دو برند برویم؟

امتیاز:
تعداد بازدید: 179

4 مزیت قالیشویی برای فضاهای تجاری image 4 مزیت قالیشویی برای فضاهای تجاری 1402/10/24

بر کسی پوشیده نیست که فرش؛ زیبایی و جذابیت فضاهای تجاری و ادارات را افزایش می دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 510

انواع کفش بوت زنانه image انواع کفش بوت زنانه 1402/10/04

یکی از پراستفاده‌ترین انواع کفش برای فصل‌های سرد، بوت و نیم بوت زنانه / دخترانه است. بسته به ویژگی‌های متفاوت، انواع بوت را می‌توان از لحاظ ارتفاع ساق، نوع پاشنه و جنس دسته‌بندی کرد...

امتیاز:
تعداد بازدید: 86

چه بازی هایی باعث افزایش آمادگی جسمی کودکان می شود؟ image چه بازی هایی باعث افزایش آمادگی جسمی کودکان می شود؟ 1402/09/29

بازی ‌های حرکتی به کودکان کمک می ‌کنند تا انرژی خود را تخلیه کرده و سلامتی بدنی خود را بهبود بخشند. این بازی‌ ها علاوه بر آمادگی جسمانی کودکان و ...

امتیاز:
تعداد بازدید: 228

جوراب مچی زنانه چیست؟ image جوراب مچی زنانه چیست؟ 1402/09/27

جوراب مچی زنانه یکی از اجزای مهم پوشاک خانم ها است، جوراب های زنانه در گذشته فقط به عنوان پوششی برای محافظت از پا استفاده می شدند امروزه با پیشرفت علم و دستگاه های جوراب بافی در اندازه های مختلف و طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شود و به شدت روی استایل افراد تاثیر گذار هستند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 132

پرفروش ترین سرخ کن های بدون روغن فیلیپس image پرفروش ترین سرخ کن های بدون روغن فیلیپس 1402/09/25

فیلیپس (Philips) محصولات متنوعی در زمینه سرخ کن بدون روغن تولید کرده است. این محصولات با توجه به نیازها و مخاطبان مختلف، انواع و مدل‌های مختلفی دارند. در زیر به برخی از مدل‌های سرخ کن بدون روغن که توسط نمایندگی فیلیپس ارائه شده‌اند، اشاره شده است

امتیاز:
تعداد بازدید: 240

هتل های نزدیک مرکز خرید پردیس کیش image هتل های نزدیک مرکز خرید پردیس کیش 1402/08/15

مرکز خرید پردیس کیش، مهم ترین مرکز خرید کیش است. مسافران این جزیره در قدم اول برای گشت و گذار در بازارهای کیش، ترجیح می‌دهند این مرکز خرید را انتخاب کنند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 281

معرفی انواع محصولات پوستی گیاهی و ارگانیک image معرفی انواع محصولات پوستی گیاهی و ارگانیک 1402/08/13

محصولات پوستی گیاهی و ارگانیک، محصولاتی هستند که از مواد طبیعی تهیه شده‌اند که فاقد مواد شیمیایی و مضر بوده و برای محیط زیست سازگار هستند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 102

درآمد یک تدوینگر فیلم چقدر است؟ image درآمد یک تدوینگر فیلم چقدر است؟ 1402/07/25

هنر تدوین و تدوینگری یکی از هنرهای سینمایی بسیار جذاب و ایده‌آل است. شما برای پیشرفت و کسب درآمد عالی از این هنر باید قبل از هر چیزی آموزش تدوین فیلم را آغاز کنید و ...

امتیاز:
تعداد بازدید: 396