خدمات سایت


متن کامل خبر

خرید دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری

آرشیو
اگر شما هم دغدغه جمع‌آوری شماره مشتریان خود را دارید، این مقاله را از دست ندهید. در این مقاله به بررسی ویژگی‌های دستگاه ثبت و دخیره شماره خواهیم پرداخت.
1400/12/14 10:46:12 ق.ظ

دستگاه ثبت شماره دستگاهی است که به وسیله آن میتوانید شماره مشتریان حضوری خود را به صورت آنی ذخیره کنید. تا قبل از ارائه این دستگاه افراد و صاحبین کسب و کار ها محبور بودند که به حالت دستی شماره مشتریانی که به مغازه آنها رجوع میکردند را ثبت کنند. این مورد باعث میشد تا در زمان‌های اوج کاری با خطای بالایی همراه باشد. امروزه با خرید یک دستگاه ثبت شماره و نصب آن میتوانید از مشتریان بخواهید تا شماره خود را وارد کنند. و شماره ها در یک فایل دسته‌بندی خواهد شد.

به طور کلی، میتوان ویژگی‌ها و امکانات یک دستگاه ذخیره و ثبت شماره را به حالت زیر نام برد:

ذخیره شماره موبایل مشتریان

دیگر نیازی نیست به حالت دستی این کاررا انجام دهید. دستگاه ثبت شماره  سریعا شماره مشتری شمارا ثبت خواهد کرد. این کار باعث حفظ روابط شما و مشتری خواهد شد.

کارت ویزیت پیامکی

دیگر نیازی به چاپ کارت ویزیت‌های مقوایی نیست. تنها کافی است که شماره مشتری خود را وارد کنید. در لحظه میتوانید اس ام اسی حاوی لینک اینستاگرام، لینک وب‌سایت، شماره‌های پشتیبانی و.... در اختیارشان قرار دهید. با این کار میتوانید حساب‌های مجازی خود را هم گسترش دهید و بکمک کارت ویزیت پیامکی ارتباطتان را مشتریان قطع نکنید.

ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و اطلاع رسانی

با دستگاه ذخیره شماره میتوانید هرگونه پیامک اطلاع رسانی یاد بود‌ها، تبریکات تولد، ایام خاص و تبلیغاتی را به کاربرانتان ارسال کنید.

بالا بردن پرستیژکاری

خیلی از مشتریان از اعلام شماره موبایلشان در محیط غریبه که احتمالا به جز فروشنده چند نفر دیگر هم خواهند شنید، خوششان نمی آید. برای رفع این مشکل میتوانید یک دستگاه ثبت شماره موبایل خرید کنید. با این کار مشتری شما با خیال راحتتر شماره خود را در اختیار شما قرار خواهد داد و حریم شخصی ایشان هم حفظ خواهد شد.

چرا به دستگاه دخیره شماره موبایل نیاز داریم؟

همانطور که اعلام شد، دستگاه‌های ذخیره شماره موبایل کار کارفرماهارا بسیار آسان کرده اند. اما چرا از این دستگاه‌ها استفاده میکنیم؟ بله درست است. برای جمع آوری دیتا بیس مشتریان و ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و اطلاع رسانی به آنها.

آیا دستگاه ذخیره شماره برقی است؟

بله. دستگاه ذخیره شماره موبایل موبایل با برق کار میکند. شما میتوانید با یک کابل USB آنرا به یک منبع برقی وصل کرده و استفاده نمایید.

نکته مهم: در هنگام قطعی برق دستگاه میتواند با کمک حافظه داخلی خود تا 1000 شماره را ثبت کند.

نکته مهم: اگر مشکل دوری از منبع برق  دارید مهم نیست. میتوانید دستگاه را به پاور بانک‌ها و یا سیستم خود وصل کرده و از آنها برق بگیرید.

آیا دستگاه به اینترنت نیاز دارد؟

بله این دستگاه برای ارسال پیامک و ذخیره شماره ها به اینترنت نیاز دارد. در صورت قطعی برق، شماره ها ذخیره میشوند اما ارسال پیامکی صورت نمیگیرد. به محض دریافت اینترنت همه روال به حالت قبل برگشته و به شماره های ثبت شده در زمان قطعی هم ارسال صورت میگیرد.

دستگاه با اینترنت وای فای کار میکند. به همین دلیل حتی زمانیکه خارج از خانه هستید هم میتوانید با هات اسپات اینترنت از موبایل به کار خود ادامه دهید.

آیا بعد از ثبت شماره مشتریان میتوان به صورت اتوماتیک و آنی به آنها اس ام اس ارسال کرد؟

بله، همانطور که میدانید این دستگاه کار ذخیره شماره کاربران را انجام میدهد. برای ارسال پیامک به این شماره‌ها باید یک پنل پیامکی داشته باشید تا با مچ کردن پنل و دستگاه با هم ، ارسال‌های آنی انجام دهید و شماره مشتریانتان را ذخیره کنید.

چه کسانی مشتریان دستگاه ثبت شماره هستند؟

هر فردی که به دنبال تبلیغات کسب و کار خود است، میتواند یکی از دستگاه‌های ذخیره شماره موبایل را خریداری کند. امروزه افراد از اقشار مختلف مانند مغازه‌دار‌ها، بوتیک‌ها، فروشگاه‌ها، غرفه‌های نمایشگاهی و.... از این  دستگاهها استفاده میکنند

چه پیامک‌هایی را میتوان با دستگاه ثبت شماره ارسال کرد؟

این سوال خیلی از کاربران و داوطلبان دستگاه ثبت شماره می‌باشد. لطفا اشتباه نکنید، کار این دستگاه در واقع جمع‌آوری شماره مشتریان شماست. کار ارسال پیامک را پنل اس ام اسی انجام میدهد. شرکت مکث اس ام اس با کیفیت‌ترین دستگاه‌های ثبت شماره را با کمترین هزینه به فروش میرساند. همچنین میتوانید به ازای خرید دستگاه ثبت شماره، یک پنل رایگان هم از مکث اس ام اس دریافت کنید و دیگر هزینه خرید پنل ندهید.

مدل دستگاه ذخیره شماره تلفن چیست؟

 این دستگاه با مدل divert 2022 یا بعضا دایرکت direct در بازار شناخته میشود و با کیفیت ترین نوع دستگاه ذخیره ساز  شماره موبایل میباشد.

درصورت خرابی یا هرگونه مشکل، چه باید کرد؟

اصلا نگران نباشید. در صورت خرید دستگاه ذخیره شماره موبایل از شرکت مکث اس ام اس، گارانتی دوازده ماهه شامل خواهد شد. پس با خیال راحت خریدتان را انجام دهید

زمان تحویل دستگاه ثبت شماره

دستگاه‌های ذخیره شماره معمولا طی سه الی چهار روز کاری با پست پیشتاز به همه نقاط ایران ارسال میشوند. 

تنظیمات دستگاه ثبت شماره

تنظیمات دستگاه ثبت شماره معمولا باعث سردررگمی برخی از افراد میشود. خبر خوب اینکه همه دستگاه ‌های خریداری شده از مکث اس ام اس به حالت ست شده ارسال میشوند. و نیازی نیست که شما با این مورد درگیر شوید.

پشتیبانی

چنانچه در خصوص دستگاه ثبت شماره و یا ارسال پیامک سوالی داشتید میتوانید با پشتیبانی سامانه ارسال پیامک مکث اس ام اس ارتباط برقرار کنید. تیم حرفه ای مکث اس ام اس در سریعترین زمان پاسخگوی شما خواهد بود.

کلام آخر

احتمالا پس از خواندن این مقاله به کارایی و اهمیت دستگاه‌ ذخیره شماره موبایل پی برده باشید. این دستگاه‌ها روند کاری شمارا سرعت خواهد بخشید و کارتان و تبلیغاتتان هدفمندتر خواهد بود. دستگاه ثبت شماره مکث اس ام اس با کیفیت‌ترین دستگاه در بازار است. با توجه به سابقه دوازده ساله این برند، پیشنهاد ما به شما همکاری با مکث می‌باشد.

منبع :
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
کلمات کلیدی :
  • دستگاه ذخیره شماره,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




یادگیری زبان فرانسوی چقدر طول می کشد؟ image یادگیری زبان فرانسوی چقدر طول می کشد؟ 1403/01/27

یادگیری زبان فرانسه یک تجربه فوق العاده است. با بیش از 220 میلیون سخنران در سراسر جهان، دانستن این زبان خارجی بسیار مفید است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 13

فرودگاه بین‌ المللی با فرودگاه داخلی چه تفاوتی دارد؟ image فرودگاه بین‌ المللی با فرودگاه داخلی چه تفاوتی دارد؟ 1403/01/17

فرودگاه های بین المللی امکانات و سرگرمی ‌های بیشتری در مقایسه با فرودگاه‌های داخلی دارند. برای آشنایی با امکانات رفاهی و تفریحی فرودگاه های داخلی و بین المللی تا پایان این مطلب را مطالعه کنید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 44

مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج image مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج 1402/12/15

یکی از مراکز معتبر پخش ابزار ساختمانی در کرج فروشگاه فتاحیان می‌باشد؛ این فروشگاه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش لوازم ساختمانی در کرج و اطراف آن شناخته شده و نمایندگی برندهای معتبری همچون ورتکس، الکترود میکا، آروا و... می‌باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 63

لباسشویی پاکشوما بهتر است یا جی پلاس؟ image لباسشویی پاکشوما بهتر است یا جی پلاس؟ 1402/11/17

موقع خرید لباسشویی از برندهای خوب ایرانی پاکشوما و جی پلاس، این مقایسه ذهنی در اذهان ما شکل می‌گیرد که سراغ کدام یک از این دو برند برویم؟

امتیاز:
تعداد بازدید: 241

4 مزیت قالیشویی برای فضاهای تجاری image 4 مزیت قالیشویی برای فضاهای تجاری 1402/10/24

بر کسی پوشیده نیست که فرش؛ زیبایی و جذابیت فضاهای تجاری و ادارات را افزایش می دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 533

انواع کفش بوت زنانه image انواع کفش بوت زنانه 1402/10/04

یکی از پراستفاده‌ترین انواع کفش برای فصل‌های سرد، بوت و نیم بوت زنانه / دخترانه است. بسته به ویژگی‌های متفاوت، انواع بوت را می‌توان از لحاظ ارتفاع ساق، نوع پاشنه و جنس دسته‌بندی کرد...

امتیاز:
تعداد بازدید: 92

چه بازی هایی باعث افزایش آمادگی جسمی کودکان می شود؟ image چه بازی هایی باعث افزایش آمادگی جسمی کودکان می شود؟ 1402/09/29

بازی ‌های حرکتی به کودکان کمک می ‌کنند تا انرژی خود را تخلیه کرده و سلامتی بدنی خود را بهبود بخشند. این بازی‌ ها علاوه بر آمادگی جسمانی کودکان و ...

امتیاز:
تعداد بازدید: 247

جوراب مچی زنانه چیست؟ image جوراب مچی زنانه چیست؟ 1402/09/27

جوراب مچی زنانه یکی از اجزای مهم پوشاک خانم ها است، جوراب های زنانه در گذشته فقط به عنوان پوششی برای محافظت از پا استفاده می شدند امروزه با پیشرفت علم و دستگاه های جوراب بافی در اندازه های مختلف و طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شود و به شدت روی استایل افراد تاثیر گذار هستند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 149

پرفروش ترین سرخ کن های بدون روغن فیلیپس image پرفروش ترین سرخ کن های بدون روغن فیلیپس 1402/09/25

فیلیپس (Philips) محصولات متنوعی در زمینه سرخ کن بدون روغن تولید کرده است. این محصولات با توجه به نیازها و مخاطبان مختلف، انواع و مدل‌های مختلفی دارند. در زیر به برخی از مدل‌های سرخ کن بدون روغن که توسط نمایندگی فیلیپس ارائه شده‌اند، اشاره شده است

امتیاز:
تعداد بازدید: 251

هتل های نزدیک مرکز خرید پردیس کیش image هتل های نزدیک مرکز خرید پردیس کیش 1402/08/15

مرکز خرید پردیس کیش، مهم ترین مرکز خرید کیش است. مسافران این جزیره در قدم اول برای گشت و گذار در بازارهای کیش، ترجیح می‌دهند این مرکز خرید را انتخاب کنند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 299