خدمات سایت


متن کامل خبر

آشنایی با اتاق ‌های هتل مارینا پارک کیش

آرشیو
همان‌طور که می‌دانید جزیره کیش یکی از زیباترین و توریستی‌ترین جزیره‌های ایران بوده که در میان آب‌های نیلگون خلیج فارس قرار گرفته است. این جزیره پر از جاذبه‌های تاریخی و تفریحی است
1401/01/16 11:47:54 ق.ظ

همان‌طور که می‌دانید جزیره کیش یکی از زیباترین و توریستی‌ترین جزیره‌های ایران بوده که در میان آب‌های نیلگون خلیج فارس قرار گرفته است. این جزیره پر از جاذبه‌های تاریخی و تفریحی است؛ بنابراین چندان دور از انتظار نیست نیست که مسافران عاشق این جزیره باشند. در کیش اقامتگاه‌های فراوانی ساخته شده که یکی از دیگری جذاب‌تر و لوکس‌تر است. ازجمله خاص‌ترین هتل ‌های این جزیره می‌توان هتل مارینا پارک کیش را نام برد. هتل مارینا پارک با معماری خاص خود به صورت هتلی لنگرگاهی در مساحتی قریب به ۱۰ هکتار ساخته شده است. اتاق‌ های هتل مارینا پارک کیش بسیار متنوع بوده و این هتل دارای امکاناتی فوق‌العاده لاکچری است.

در این میان باید اشاره داشته باشیم که هتل مارینا جزو بهترین هتل ‌های کیش به حساب می‌آید که خود به تنهایی مانند یک جزیره تفریحی شناخته می‌شود. این هتل در نوار ساحلی جزیره کیش ساخته شده و دارای ساحل اختصاصی است. اگر می‌خواهید واحدهای اقامتی هتل مارینا پارک کیش را بهتر بشناسید و درباره امکانات داخلی‌اش بیشتر بدانید، در ادامه با ما همراه باشید.

آشنایی با هتل مارینا پارک کیش

چیزی که سبب محبوبیت هتل مارینا پارک کیش شده، وجود اسکله و ساحل اختصاصی داخل هتل است؛ همچنین هتل مارینا پارک دارای فضای سبز، باغی بزرگ و باصفا است. این هتل که در سال ۱۳۹۰ به بهره‌برداری رسیده، دارای انواع درختان و گیاهان بومی و غیربومی است و از همین رو رزرو هتل مارینا پارک کیش یک ایده عالی برای گذراندن تعطیلات است. هتل ۵ ستاره مارینا پارک امکانات تفریحی و رفاهی خوبی دارد که نظیر آن سالن ماساژ، سالن بدنسازی، جکوزی، سونا، استخر و کافی شاپ ۲۴ ساعته است.

از همه این‌ها گذشته موقعیت جغرافیایی هتل مارینا پارک کیش بسیار عالی است. این هتل در نوار ساحلی شرقی کیش قرار گرفته و تا اماکن دیدنی و جاذبه‌های گردشگری جزیره مانند پارک ساحلی، مراکز خرید پردیس ۱ و ۲، مروارید و مرجان فاصله اندکی دارد. اکثر مسافران در مورد رستوران ‌های هتل مارینا پارک کیش نظر مثبتی دارند؛ چراکه این رستوران‌ها غذاهای بسیار خوش‌طعم و باکیفیتی را ارائه می‌دهند و تنوع غذایی بالایی دارند.

انواع واحدهای اقامتی هتل مارینا پارک کیش

اگر تصاویر هتل مارینا پارک کیش را دیده باشید متوجه معماری جالب این هتل خواهید شد. هتلی که در ضلع‌های مختلف ساخته شده است. هر ضلع این هتل دارای دو طبقه بوده که در مجموع ۱۸۶ واحد اقامتی را در برمی‌گیرد. این واحدهای اقامتی بسیار مدرن و زیبا بوده و دارای امکانات رفاهی مطلوب برای اقامت هستند.

اتاق‌ های دو تخته استاندارد هتل مارینا پارک کیش

یکی از انواع اتاق‌ های هتل مارینا پارک کیش اتاق‌ های دو تخته استاندارد نام دارند که به متراژ ۲۳ مترمربع بوده و قابلیت نفر اضافه ندارند. از امکانات داخلی این اتاق‌ها می‌توان به پرده خاموشی، مینی بار، مبلمان، میز تحریر، دستگاه چای ساز، سرویس فرنگی، دوش، یخچال، کتری برقی، شبکه فیلم داخلی، ماهواره خبری، تلویزیون ال سی دی، میز کار، آباژور، اینترنت بی‌سیم رایگان، دمپایی در حمام، سیستم اطفاء حریق و نمای محوطه اشاره نمود.

اتاق‌ های دو تخته توئین رو به پارک

این اتاق‌ها قابلیت ۱ نفر اضافه را دارند. برخی از امکانات داخلی این اتاق‌ها عبارتنداز: آباژور، پرده خاموشی، مبلمان، میز تحریر، یخچال، دستگاه چای ساز، اینترنت بی‌سیم، تلفن، کمد لباس، ماهواره خبری، تلویزیون، میز کار و غیره. متراژ اتاق‌‌های دو تخته دبل رو به پارک هتل مارینا ۳۵ مترمربع است.

اتاق دو تخته دبل رو به دریا

در میان اتاق‌ های هتل مارینا پارک کیش اتاق دو تخته دبل رو به دریا نیز محبوب شناخته شده است. این واحد اقامتی امکانات مطلوبی دارد که نظیر آن سرویس اضافه به صورت تخت تاشو، پرده خاموشی، سیستم اطفاء حریق، سیستم سرمایشی و گرمایشی مرکزی، اینترنت بی‌سیم، دستگاه چای ساز، کمد لباس، میز کار، شبکه فیلم داخلی، آباژور و غیره است.

سوئیت یک خوابه جونیور برای دو نفر

سوئیت جونیور فضای دلباز و بزرگی دارد و به ظرفیت ۲ نفر است. معمولاً این سوئیت‌ها چشم‌اندازی بی‌بدیل رو به دریا و یا پارک دارند و متراژ آن‌ها چیزی حدود ۶۴ مترمربع است. این سوئیت‌ها قابلیت نفر اضافه نداشته و برای زوج‌های جوان مناسب هستند. سوئیت جونیور دارای یک نشیمن و اتاق خواب است و امکانات مطلوبی دارد. از قلم نیفتد که سوئیت یک خوابه یکی از بهترین سوئیت های هتل مارینا پارک کیش است.

سوئیت دو خوابه جونیور برای ۴ نفر

این سوئیت نیز به متراژ ۶۴ مترمربع بوده و قابلیت نفر اضافه ندارد. سوئیت دو خوابه جونیور هتل مارینا پارک دارای دو تخت یک نفره و یک تخت دونفره است؛ همچنین این سوئیت دارای سالن نشیمن بوده و امکانات رفاهی آن شامل وان، سشوار، سیستم تهویه مطبوع، کمد لباس، تلفن، میز کار، محل نشستن، آباژور، سرویس فرنگی، سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی، اینترنت بی‌سیم رایگان، شبکه فیلم داخلی، مبلمان، میز تحریر، مینی بار، دوش و غیره است.

سوئیت دو خوابه ویژه برای ۴ نفر

این سوئیت همان‌طور که از نامش پیدا است امکانات خاصی دارد. سوئیت دو خوابه ویژه به متراژ ۱۲۰ مترمربع بوده و قابلیت نفر اضافه ندارد. این سوئیت شیک و مدرن دارای یک سالن نشیمن و دو اتاق خواب است. در یکی از اتاق خواب‌ها یک تخت دو نفره و در دیگری دو تخت یک نفره قرار داده شده است. اکثراً سوئیت‌های دو خوابه ویژه رو به دریا بوده و امکانات ایده‌آلی برای اقامت دارند.

سوئیت رویال برای ۶ نفر

سوئیت رویال ۶ نفره بسیار بزرگ و دلباز است. این سوئیت‌ها ۱۴۵ مترمربع مساحت داشته و امکانات فوق‌العاده خوبی برای اقامت یک خانواده دارد. از امکانات داخلی این سوئیت‌های جذاب می‌توان به حوله حمام، سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی، سیستم اطفاء حریق، پرده خاموشی، وان، کمد لباس، تلفن، دراور، کتری برقی، یخچال، حمام، دستگاه چای ساز، اینترنت بی‌سیم رایگان، مبلمان شیک، قفل الکترونیک درب اتاق، مینی بار و غیره اشاره نمود.

سوئیت یک خوابه برای دو نفر

این سوئیت‌ها معمولاً دو سرویس اضافه داشته و امکانات خوبی نظیر اینترنت بی‌سیم رایگان، دمپایی، کفپوش موکت، میز کار، تلویزیون ال‌سی‌دی، تلفن، کمد لباس، حمام، دستگاه چای ساز، یخچال، دراور، پرده خاموشی، حوله حمام، قفل الکترونیکی درب اتاق، مبلمان، میز تحریر و نمای محوطه دارند. سوئیت یک خوابه مناسب خانواده‌های کم‌جمعیت است.

جمع‌بندی

هدف از این مطلب معرفی هتل مارینا پارک کیش؛ هتلی به بزرگی یک جزیره تفریحی بود. آشنایی با اتاق های هتل مارینا پارک کیش باعث می‌شود برای سفر به جزیره یاد شده انتخاب راحت‌تری داشته باشید. هتلی زیبا با امکانات لاکچری که قادر است خاطره‌ای خوش برای شما بسازد. برای رزرو هتل مارینا پارک کیش نیازی نیست به این جزیره بروید؛ بلکه از راه دور نیز می‌توانید این کار را انجام دهید. ایران هتل آنلاین بهترین وبسایت آنلاین برای رزرواسیون هتل مارینا پارک است و در این وبسایت معتبر می‌توانید تصاویر زیبای این اقامتگاه را دیده و از روی نقشه موقعیت جغرافیایی هتل را در جزیره کیش بررسی کنید.

اقتباس شده از: ایران هتل آنلاین

منبع :
به این خبر امتیاز بدهید :
کلمات کلیدی :
  • رپرتاژ,
  • ایران هتل آنلاین,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




بهترین هتل‌های نزدیک حرم حضرت معصومه (س) image بهترین هتل‌های نزدیک حرم حضرت معصومه (س) 1403/02/03

شهر قم دومین شهر مذهبی کشور ماست که همه‌روزه عده زیادی از افراد به آن سفر می‌کنند تا روح خود را در بارگاه ملکوتی حضرت معصومه (س) به پرواز درآورند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 14

یادگیری زبان فرانسوی چقدر طول می کشد؟ image یادگیری زبان فرانسوی چقدر طول می کشد؟ 1403/01/27

یادگیری زبان فرانسه یک تجربه فوق العاده است. با بیش از 220 میلیون سخنران در سراسر جهان، دانستن این زبان خارجی بسیار مفید است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 61

فرودگاه بین‌ المللی با فرودگاه داخلی چه تفاوتی دارد؟ image فرودگاه بین‌ المللی با فرودگاه داخلی چه تفاوتی دارد؟ 1403/01/17

فرودگاه های بین المللی امکانات و سرگرمی ‌های بیشتری در مقایسه با فرودگاه‌های داخلی دارند. برای آشنایی با امکانات رفاهی و تفریحی فرودگاه های داخلی و بین المللی تا پایان این مطلب را مطالعه کنید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 49

مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج image مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج 1402/12/15

یکی از مراکز معتبر پخش ابزار ساختمانی در کرج فروشگاه فتاحیان می‌باشد؛ این فروشگاه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش لوازم ساختمانی در کرج و اطراف آن شناخته شده و نمایندگی برندهای معتبری همچون ورتکس، الکترود میکا، آروا و... می‌باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 70

لباسشویی پاکشوما بهتر است یا جی پلاس؟ image لباسشویی پاکشوما بهتر است یا جی پلاس؟ 1402/11/17

موقع خرید لباسشویی از برندهای خوب ایرانی پاکشوما و جی پلاس، این مقایسه ذهنی در اذهان ما شکل می‌گیرد که سراغ کدام یک از این دو برند برویم؟

امتیاز:
تعداد بازدید: 244

4 مزیت قالیشویی برای فضاهای تجاری image 4 مزیت قالیشویی برای فضاهای تجاری 1402/10/24

بر کسی پوشیده نیست که فرش؛ زیبایی و جذابیت فضاهای تجاری و ادارات را افزایش می دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 542

انواع کفش بوت زنانه image انواع کفش بوت زنانه 1402/10/04

یکی از پراستفاده‌ترین انواع کفش برای فصل‌های سرد، بوت و نیم بوت زنانه / دخترانه است. بسته به ویژگی‌های متفاوت، انواع بوت را می‌توان از لحاظ ارتفاع ساق، نوع پاشنه و جنس دسته‌بندی کرد...

امتیاز:
تعداد بازدید: 95

چه بازی هایی باعث افزایش آمادگی جسمی کودکان می شود؟ image چه بازی هایی باعث افزایش آمادگی جسمی کودکان می شود؟ 1402/09/29

بازی ‌های حرکتی به کودکان کمک می ‌کنند تا انرژی خود را تخلیه کرده و سلامتی بدنی خود را بهبود بخشند. این بازی‌ ها علاوه بر آمادگی جسمانی کودکان و ...

امتیاز:
تعداد بازدید: 260

جوراب مچی زنانه چیست؟ image جوراب مچی زنانه چیست؟ 1402/09/27

جوراب مچی زنانه یکی از اجزای مهم پوشاک خانم ها است، جوراب های زنانه در گذشته فقط به عنوان پوششی برای محافظت از پا استفاده می شدند امروزه با پیشرفت علم و دستگاه های جوراب بافی در اندازه های مختلف و طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شود و به شدت روی استایل افراد تاثیر گذار هستند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 155

پرفروش ترین سرخ کن های بدون روغن فیلیپس image پرفروش ترین سرخ کن های بدون روغن فیلیپس 1402/09/25

فیلیپس (Philips) محصولات متنوعی در زمینه سرخ کن بدون روغن تولید کرده است. این محصولات با توجه به نیازها و مخاطبان مختلف، انواع و مدل‌های مختلفی دارند. در زیر به برخی از مدل‌های سرخ کن بدون روغن که توسط نمایندگی فیلیپس ارائه شده‌اند، اشاره شده است

امتیاز:
تعداد بازدید: 256