خدمات سایت


متن کامل خبر

7 نکته طلایی که در هنگام خرید UPS باید بدانید!

آرشیو
خرید UPS، یک دستگاه تولید برق بدون وقفه و در سال های اخیر با رشد بی سابقه ای همراه بوده که دلیل آن را می توان افرایش نوسانات مربوط به جریان برق شهری و همچنین افزایش سرسام آور قیمت وسایل برقی خانگی دانست.
1401/04/11 12:16:19 ب.ظ

دستگاه تأمین برق بدون وقفه (UPS) وسیله ای است که در زمان قطعی برق، افت یا افزایش ولتاژ، نوسانات شدید الکتریکی و همچنین فاصله زمانی تا تولید برق توسط ژنراتور یا منبع تغذیه اضطراری، از انواع وسایل و تأسیسات و تجیهزات الکترونیکی خانه و مراکز اداری و صنعتی پشتیبانی می کند. یو پی اس های آنلاین نوعی از این دستگاه ها هستند که از تجهیزات خروجی یو پی اس در برابر نوسانات برق نیز حفاظت می‌کند.

چرا استفاده از یوپی اس ضروری است؟

به دلیل شبکه برق ضعیف در کشور، افزایش تقاضای برق، آب و هوای نامناسب در مناطق مختلف، سیم کشی معیوب و پر اشکال و دستگاه های برهم زننده پایداری شبکه متصل به برق  هر خانه، تجهیزات مختلف به طور دائم در معرض تهدید مشکلات ناشی از برق هستند. جالب است بدانید از دست دادن مختصر توان یا افزایش لحظه ای هم می‌تواند منجر به خرابی و عیب در دستگاههای برقی و خرابی آن ها شود. و در فرآیندهای کاری و فعالیتهای روزانه موجب اختلال شود و یا باعث از دست رفتن داده های ضروری کسب و کارهای مختلف شود. وجود یک یو پی اس می تواند از این اتفاقات جلوگیری کند.

یوپی اس ها دارای 2 عملکرد حیاتی هستند:

  • ایجاد پشتیبان برق دهی در مواقع قطع برق از طریق باتری خود
  • محافظت از تجهیزات گوناگون برقی در برابر نوسانات و موجهای غیرعادی ولتاژ

ضمانت نامه یو پی اس خریداری شده

دوام UPS ها به طور معمول به اندازه باتری داخلی آن ها مربوط می شود که به طور کلی حدود دو تا سه سال می باشد. دلیل این امر خراب شدن تدریجی باتری ها است. به خصوص زمانی که کاملا شارژ می شوند. باتری های این دستگاه به طور پیش فرض  تمام مدت شارژ می شوند. ضمانت نامه این دستگاه ها تقریباً مربوط به عمر باتری ها است که حدوداً سه سال می باشد. مرکز فروش یو پی اس ها، این محصول را با قیمت های مناسب نسبت به دیگر رقبای خود به مشتریان عرضه می کند. از مرکز خرید یو پی اس می توان این محصول را به صورت عمده و با قیمت مناسب خریداری کرد.

 

نمایندگی فروش یو پی اس

گروه کیان صنعت با چندین دهه سابقه در عرضه سیستم های برق اضطراری از جمله یو پی اس، استابلایزر و ... یکی از  تخصصی ترین و معتبرترین مراکز فروش  UPS و خدمات پس از فروش دستگاه های یو پی اس است که خدمات گسترده ای را در این زمینه به مشتریان خود ارائه می دهد. این گروه نمایندگی فروش انواع برند های یو پی اس در تهران را دارد که به سراسر ایران خدمات خود را ارائه می دهند. برای اطلاع از انواع برند های یو پی اس موجود و توان های دستگاه ها علاقمندان می توانند با گروه کیان صنعت ارتباط برقرار کنند. برند فاران و فاراتل از معتبرترین و پرقدرت ترین شرکت های تولیدی داخلی در زمینه  کاری برق و الکترونیک هستند که توانسته اند خدمات منحصر فردی را به کاربران خود در کشور ارائه دهند و محصولاتی با کیفیت عالی را تولید کنند. 18 ماه گارانتی محصولات تولیدی و همچنین  5 سال خدمات  پس از فروش، پشتوانه تکنیکی و تأمین قطعات یدکی، برگزاری دوره های آموزشی، ارائه فرم نظر‏خواهی از  متقاضیان برای بررسی عملکرد نیروهای فاران جهت ارتقا کیفیت پشتیبانی محصولات تولیدی، ارائه سرویس های دوره‏ای همه از خدمات مجموعه فاران است.

تعمیر یو پی اس برند

اگر دستگاه یو پی اس  دچار ایراد شده باشد یا به عبارتی معیوب شود و قطعات ان  نیاز به تعمییر داشته باشند، نگرانی لازم نیست زیرا گروه کیان صنعت نمایندگی رسمی تعمیر انواع دستگاه های تولیدی داخلی و خارجی می باشد. افراد می توانند قطعات دستگاه یو پی اس را با ضمانت نامه و کیفیت اورجینال از این گروه خریداری کنند و یا برای تعمیر دستگاه خود با واحد تعمیر دستگاه یو پی اس مجموعه تماس حاصل کنند. یو پی اس فاران و یو پی اس فاراتل بهترین گزینه ها برای خرید یوپی اس اورجینال هستند.

 برای خرید یو پی اس باید چه نکاتی را مد نظر قرار داد؟

  • توان مورد نیاز و توان مصرفی : از مهم ترین نکات در جهت خرید یو پی اس که به آن باید توجه کرد این است که توان مصرفی دستگاه های برقی  که قرار است به یو پی اس به آن ها متصل شوند را حساب  کرد، برای این منظور باید توان هر یک از وسایل برقی را جداگانه و در نهایت مجموع آنها را حساب کرد. برای بیان توان وسایل برق از وات استفاده می شود. پس از آن باید یو پی اس هایی خریداری شود که دارای توانی بیشتر از توان تجهیزات باشد.
  • امکان تنظیم پارامترها :یو پی اس ها دارای پارامترهای مختلفی می باشند که برای عملکرد صحیح یو پی اس باید آن ها به درستی تنظیم شوند. این تنظیمات می تواند توسط کارخانه ایجاد شود یا توسط کاربر نهایی صورت گیرد.
  • میزان زمان پشتیبانی یا زمان  Backup: از یو پی اس برای کار کردن در زمان قطعی برق استفاده می شود به این ترتیب، یو پی اس مورد نظر باید دارای یک باتری مناسب برای پشتیبانی مناسب با انتظار خریدار باشد.
  • قابلیت باتری داخلی ( Internal ) یا خارجی ( External ): برای توان های بالا حجم باتری نیز بالا است. به این ترتیب باید آن ها را به صورت EXTERNAL یا خارجی نصب کرد که در این حالت به کابینت باتری نیاز است تا باطری ها دور از دسترس باشند.
  • انتخاب نوع یو پی اس آفلاین، لاین اینترکتیو یا آنلاین : برای توان های پایین بهتر است از یو پی اس آفلاین Off Line یا یو پی اسلاین اینترکتیو که دارای قیمت ارزان تر از یو پی اس آنلاین On Line هستند استفاده کرد.

سوالات متداول در رابطه با  یو پی اس ها

  1. خدمات و پشتیبانی برای خرید این دستگاه ها تا چه حد حیاتی است؟

هر وسیله برقی و الکترونیکی مستلزم  گارانتی و پشتیبانی است و این امر در دستگاه هایی که در کشورهای متعدد تولید می شوند دارای اهمیت بیشتری دارد، یو پی اس هایی تولید داخل کشور  دارای  گارانتی معتبرتری هستند.

  1. ارتباط محل نصب و شرایط محیطی بر نصب UPSبه چه صورت می باشد؟

از عوامل تاثیر گذار در انتخاب و خرید یو‌ پی اس و نصب و راه‌اندازی آن می توان به شرایط محیطی و محل نصب اشاره کرد. محل نصب این دستگاه باید دارای سیستم تهویه مناسب و فضای مناسب جهت تعمیر و نگهداری باشد.

  1. آیا خرید UPS یک سرمایه گذاری به صرفه ای محسوب می شود؟

با خرید بهترین مدل یو پی اس از مراکز معتبر فروش یو پی اس در مقایسه با هزینه‌ ضرر و زیان خسارت های ناشی از نوسان برق، شما می‌توانید از خسارت های سنگین احتمالی جلوگیری کنید. قیمت upsنسبت به وسایل خانگی مناسب تر است.

kianups.ir

منبع :
به این خبر امتیاز بدهید :
کلمات کلیدی :
  • یو پی اس,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج image مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج 1402/12/15

یکی از مراکز معتبر پخش ابزار ساختمانی در کرج فروشگاه فتاحیان می‌باشد؛ این فروشگاه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش لوازم ساختمانی در کرج و اطراف آن شناخته شده و نمایندگی برندهای معتبری همچون ورتکس، الکترود میکا، آروا و... می‌باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 55

لباسشویی پاکشوما بهتر است یا جی پلاس؟ image لباسشویی پاکشوما بهتر است یا جی پلاس؟ 1402/11/17

موقع خرید لباسشویی از برندهای خوب ایرانی پاکشوما و جی پلاس، این مقایسه ذهنی در اذهان ما شکل می‌گیرد که سراغ کدام یک از این دو برند برویم؟

امتیاز:
تعداد بازدید: 178

4 مزیت قالیشویی برای فضاهای تجاری image 4 مزیت قالیشویی برای فضاهای تجاری 1402/10/24

بر کسی پوشیده نیست که فرش؛ زیبایی و جذابیت فضاهای تجاری و ادارات را افزایش می دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 510

انواع کفش بوت زنانه image انواع کفش بوت زنانه 1402/10/04

یکی از پراستفاده‌ترین انواع کفش برای فصل‌های سرد، بوت و نیم بوت زنانه / دخترانه است. بسته به ویژگی‌های متفاوت، انواع بوت را می‌توان از لحاظ ارتفاع ساق، نوع پاشنه و جنس دسته‌بندی کرد...

امتیاز:
تعداد بازدید: 86

چه بازی هایی باعث افزایش آمادگی جسمی کودکان می شود؟ image چه بازی هایی باعث افزایش آمادگی جسمی کودکان می شود؟ 1402/09/29

بازی ‌های حرکتی به کودکان کمک می ‌کنند تا انرژی خود را تخلیه کرده و سلامتی بدنی خود را بهبود بخشند. این بازی‌ ها علاوه بر آمادگی جسمانی کودکان و ...

امتیاز:
تعداد بازدید: 228

جوراب مچی زنانه چیست؟ image جوراب مچی زنانه چیست؟ 1402/09/27

جوراب مچی زنانه یکی از اجزای مهم پوشاک خانم ها است، جوراب های زنانه در گذشته فقط به عنوان پوششی برای محافظت از پا استفاده می شدند امروزه با پیشرفت علم و دستگاه های جوراب بافی در اندازه های مختلف و طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شود و به شدت روی استایل افراد تاثیر گذار هستند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 132

پرفروش ترین سرخ کن های بدون روغن فیلیپس image پرفروش ترین سرخ کن های بدون روغن فیلیپس 1402/09/25

فیلیپس (Philips) محصولات متنوعی در زمینه سرخ کن بدون روغن تولید کرده است. این محصولات با توجه به نیازها و مخاطبان مختلف، انواع و مدل‌های مختلفی دارند. در زیر به برخی از مدل‌های سرخ کن بدون روغن که توسط نمایندگی فیلیپس ارائه شده‌اند، اشاره شده است

امتیاز:
تعداد بازدید: 240