خدمات سایت


متن کامل خبر

گزارش مزیت‌های فروش کالا در پلتفرم اسنپ‌اکسپرس

آرشیو
در سال‌های اخیر خیلی از کسب‌وکارها با درک شرایط و تحولات جدید به سمت اینترنتی شدن سوق پیدا کردند. امکان سفارش آنلاین، تحویل کالا مقابل منزل و شانس مقایسه کالاهای مختلف هم برای خریداران خب ویژگی‌های جذابی است.
1401/06/02 04:51:03 ب.ظ

هر دقیقه دو مشتری جدید در انتظار سوپرمارکت‌های آنلاین؟

عصر امپراتوری سوپرمارکت‌ها در اسنپ‌اکسپرس

در سال‌های اخیر خیلی از کسب‌وکارها با درک شرایط و تحولات جدید به سمت اینترنتی شدن سوق پیدا کردند. امکان سفارش آنلاین، تحویل کالا مقابل منزل و شانس مقایسه کالاهای مختلف هم برای خریداران خب ویژگی‌های جذابی است. با این حال بعضی اصناف برای این تغییر مسیر مجبور به پرداخت هزینه‌های هنگفتی می‌شوند. هرچند مشاغلی که امکان استفاده از ظرفیت پلتفرم‌های اینترنتی را دارند، می‌توانند بدون پرداخت هزینه‌های سرسام‌آور مشتریان جدیدی پیدا کنند. اسنپ‌اکسپرس یکی از همین پلتفرم‌هاست که یک مسیر میانبُر مقابل صاحبان سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای برای فروش اینترنتی کالا قرار داده. این شرکت در حقیقت سرویس تحویل فوری کالاهای سوپرمارکتی اسنپ محسوب می‌شود و سوپرمارکت‌های محلی، هایپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای می‌توانند محصولات خود با کمک اسنپ‌اکسپرس به فروش برسانند. به این ترتیب که کاربران به صورت اینترنتی سفارش خود را ثبت می‌کنند و پیک‌های موتوری اسنپ‌اکسپرس محصول را به دست آن‌ها می‌رسانند. حالا اضافه شدن سوپرمارکت‌ها به این گروه بزرگ چه مزیت‌هایی برای آن‌ها به همراه دارد؟

اولین نکته این است که سوپرمارکت‌ها به واسطه اسنپ‌اکسپرس می‌توانند کالاهای بیشتری را در معرض دید خریداران قرار بدهند. الان به طور متوسط هر سوپرمارکت بیش از 2200 قلم کالا روی اپلیکیشن اسنپ‌اکسپرس به مشتریان پیشنهاد می‌کند. کالاها در دسته‌بندی‌های مشخص با عکس و توضیحات عرضه می‌شوند و مشتری مجبور به انتخاب کالای مورد نظر از قفسه‌های انباشته از محصولات مختلف نیست. طبعا برای سوپرمارکت‌ها هم اینکه بتوانند در متراژ محدودتر، کالاهای بیشتری عرضه کنند، گزینه مقرون به صرفه‌تری است.

بررسی آمارهای اسنپ‌اکسپرس نشان می‌دهد صفحه مربوط به هر فروشگاه در اسنپ‌اکسپرس به طور میانگین 1920 بار در روز دیده می‌شود. به عبارت دیگر اگر یک سوپرمارکت 16 ساعت در طول شبانه‌روز باز باشد انگار در هر ساعت 120 نفر و در هر دقیقه دو نفر به صورت حضوری وارد مغازه شده، اجناس آنجا را دیدند و بررسی کردند. ضمن اینکه موقعیت مکانی فروشگاه هم اهمیتی در دیده شدن آن ندارد. سوپرمارکت‌های محلی شانس این را دارند مثل فروشگاه‌هایی که در تقاطع و خیابان‌های اصلی شهر واقع شدند، دیده شوند و منطقه اطراف خود را تحت پوشش قرار دهند. این رقابتی شدن فضا هم سود شیرینی عاید صاحبان سوپرمارکت‌ها می‌کند و هم رضایت خریداران را به دنبال دارد که دنبال خرید از نزدیک‌ترین سوپرمارکت به محل زندگی خود با بهترین قیمت و تحویل فوری هستند. با رشد سهم فروش آنلاین کالاهای سوپرمارکتی باید بگوییم عصر امپراتوری سوپرمارکت‌های آنلاین فرا رسیده است.

منبع :
به این خبر امتیاز بدهید :
کلمات کلیدی :
  • اسنپ اکسپرس,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




یادگیری زبان فرانسوی چقدر طول می کشد؟ image یادگیری زبان فرانسوی چقدر طول می کشد؟ 1403/01/27

یادگیری زبان فرانسه یک تجربه فوق العاده است. با بیش از 220 میلیون سخنران در سراسر جهان، دانستن این زبان خارجی بسیار مفید است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 44

تغییر سیاست اپل؛ آیفون حالا از نرم‌افزارهای شبیه‌ساز پشتیبانی می‌کند image تغییر سیاست اپل؛ آیفون حالا از نرم‌افزارهای شبیه‌ساز پشتیبانی می‌کند 1403/01/18

با تغییر سیاست‌های اپل، شبیه‌سازهای کنسول بازی به‌زودی به اپ‌ استور می‌آیند و در سرتاسر جهان دردسترس قرار می‌گیرند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 24

فرودگاه بین‌ المللی با فرودگاه داخلی چه تفاوتی دارد؟ image فرودگاه بین‌ المللی با فرودگاه داخلی چه تفاوتی دارد؟ 1403/01/17

فرودگاه های بین المللی امکانات و سرگرمی ‌های بیشتری در مقایسه با فرودگاه‌های داخلی دارند. برای آشنایی با امکانات رفاهی و تفریحی فرودگاه های داخلی و بین المللی تا پایان این مطلب را مطالعه کنید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 46

مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج image مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج 1402/12/15

یکی از مراکز معتبر پخش ابزار ساختمانی در کرج فروشگاه فتاحیان می‌باشد؛ این فروشگاه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش لوازم ساختمانی در کرج و اطراف آن شناخته شده و نمایندگی برندهای معتبری همچون ورتکس، الکترود میکا، آروا و... می‌باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 67

لباسشویی پاکشوما بهتر است یا جی پلاس؟ image لباسشویی پاکشوما بهتر است یا جی پلاس؟ 1402/11/17

موقع خرید لباسشویی از برندهای خوب ایرانی پاکشوما و جی پلاس، این مقایسه ذهنی در اذهان ما شکل می‌گیرد که سراغ کدام یک از این دو برند برویم؟

امتیاز:
تعداد بازدید: 241

4 مزیت قالیشویی برای فضاهای تجاری image 4 مزیت قالیشویی برای فضاهای تجاری 1402/10/24

بر کسی پوشیده نیست که فرش؛ زیبایی و جذابیت فضاهای تجاری و ادارات را افزایش می دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 536

انواع کفش بوت زنانه image انواع کفش بوت زنانه 1402/10/04

یکی از پراستفاده‌ترین انواع کفش برای فصل‌های سرد، بوت و نیم بوت زنانه / دخترانه است. بسته به ویژگی‌های متفاوت، انواع بوت را می‌توان از لحاظ ارتفاع ساق، نوع پاشنه و جنس دسته‌بندی کرد...

امتیاز:
تعداد بازدید: 93

چه بازی هایی باعث افزایش آمادگی جسمی کودکان می شود؟ image چه بازی هایی باعث افزایش آمادگی جسمی کودکان می شود؟ 1402/09/29

بازی ‌های حرکتی به کودکان کمک می ‌کنند تا انرژی خود را تخلیه کرده و سلامتی بدنی خود را بهبود بخشند. این بازی‌ ها علاوه بر آمادگی جسمانی کودکان و ...

امتیاز:
تعداد بازدید: 253

جوراب مچی زنانه چیست؟ image جوراب مچی زنانه چیست؟ 1402/09/27

جوراب مچی زنانه یکی از اجزای مهم پوشاک خانم ها است، جوراب های زنانه در گذشته فقط به عنوان پوششی برای محافظت از پا استفاده می شدند امروزه با پیشرفت علم و دستگاه های جوراب بافی در اندازه های مختلف و طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شود و به شدت روی استایل افراد تاثیر گذار هستند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 150

پرفروش ترین سرخ کن های بدون روغن فیلیپس image پرفروش ترین سرخ کن های بدون روغن فیلیپس 1402/09/25

فیلیپس (Philips) محصولات متنوعی در زمینه سرخ کن بدون روغن تولید کرده است. این محصولات با توجه به نیازها و مخاطبان مختلف، انواع و مدل‌های مختلفی دارند. در زیر به برخی از مدل‌های سرخ کن بدون روغن که توسط نمایندگی فیلیپس ارائه شده‌اند، اشاره شده است

امتیاز:
تعداد بازدید: 252