خدمات سایت


متن کامل خبر

نکات اساسی در خرید دوچرخه دخترانه کدام است

آرشیو
برای خرید دوچرخه دخترانه باید قبل از ظاهر دوچرخه به ایمنی، استحکام بدنه، کیفیت ساخت، سایز مناسب و غیره توجه کنید.
1401/10/19 11:23:41 ق.ظ

دوچرخه بچه گانه به انواع دوچرخه دخترانه و پسرانه دسته بندی می‌شود. این دوچرخه‌ها با توجه به رده سنی و قد کودک در سایزهای مختلف 12، 14، 16، 20 و 24 طراحی و تولید می‌شوند. در خرید دوچرخه کودک باید به نکات مهمی توجه شود، زیرا کودکان در بیان نیازهای خود و برطرف کردن آن‌ها ناتوان هستند. در نتیجه والدین در انتخاب و خرید یک دوچرخه برای کودکان باید دقت لازم را داشته باشند. والدین باید در نظر داشته باشند که در انتخاب و خرید دوچرخه، بحث ایمنی و سلامت کودک در اولویت است.

شما می‌توانید با بودجه‌ای کم، یک دوچرخه دخترانه خریداری کنید. اما یادتان باشد نمی‌توانید انتظار یک کیفیت سواری مطلوب، ایمنی بالا، کیفیت ساخت، تجهیزات پیشرفته و به روز و بدنه مقاوم با طول عمر بالا را از آن داشته باشید. پس برای خرید دوچرخه کودک باید هزینه کنید و برندهای معتبر را انتخاب کنید.

دوچرخه کودک


درباره دوچرخه دخترانه بیشتر بدانید

طراحی دوچرخه کودک دخترانه و پسرانه با یکدیگر متفاوت است. دوچرخه‌های دخترانه با توجه به آناتومی بدن و جثه آن‌ها طراحی شده و برای راحتی بیشتر دارای یک انحنا در میله بالایی هستند. این طراحی، کیفیت سواری دوچرخه بچه گانه را برای دختر بچه ها بالاتر می‌برد و بر راحتی و تسلط آن‌ها در حین دوچرخه سواری می‌افزاید. ظرافت طراحی دوچرخه‌های دخترانه بیشتر است. دوچرخه‌های پسرانه با توجه به بالاتر بودن میزان شیطنت پسر بچه ها و کنجکاوی آن‌ها، مقاوم‌تر ساخته شده‌اند.

شاید شکل ظاهری و تزئینات دوچرخه بچه گانه آخرین موضوعی است که باید به آن توجه شود. اما معمولاً اولین چیزی که کودکان جذب آن می‌شوند، زیبایی ظاهری دوچرخه است. دوچرخه‌های دخترانه دارای تزئینات فانتزی رنگی همچون تایرهای رنگی، استیکرها و گریپ‌های رنگارنگ هستند.

خرید دوچرخه دخترانه از بهترین برندها

در خرید دوچرخه دخترانه و پسرانه تفاوت چندانی وجود ندارد. باید برای خرید یک دوچرخه کودک، بهترین برندها را هدف قرار دهید. از بهترین برندهای تولید کننده دوچرخه بچه گانه می‌توان به برندهای مشهور قناری، ویوا، المپیا، اورلرد، تراویس و غیره اشاره کرد. هر یک از این برندها ده‌ها مدل دوچرخه کودک در طرح‌های دخترانه و پسرانه تولید و به بازار عرضه کرده‌اند. هر یک از این برندها از نظر کیفیت و ایمنی تولیدات خود در رقابت با دیگر برندهای مطرح جهان هستند تا بتوانند در این بازار از دیگری پیشی بگیرند. در نتیجه با خیالی آسوده می‌توانید بودجه خود را صرف خرید انواع دوچرخه کودک از بهترین برندها کنید. کیفیت متریال و سطح تجهیزات به کار رفته در ساخت این دوچرخه‌ها، بسیار بالا بوده و تعیین کننده میزان دوام و ماندگاری و راندمان آن‌ها است.

خرید دوچرخه دخترانه

قیمت دوچرخه‌ دخترانه

قیمت دوچرخه دخترانه نیز از دیگر مواردی است که به هنگام خرید باید به آن توجه کنید. بهتر است قبل از هر چیز بودجه‌ای که برای خرید دوچرخه کودک کنار گذاشته‌اید را تعیین کنید. تعیین بودجه مالی می‌تواند گستره انتخاب‌های شما را محدودتر کرده و انتخاب را برای شما آسان‌تر کند. سعی کنید اگر تخصص کافی در این زمینه ندارید از یک فرد متخصص کمک بگیرید. قیمت دوچرخه بچه گانه از برندهای معروف بالاتر از برندهای متفرقه است. توصیه می‌کنیم اگر بودجه محدودی برای خرید دوچرخه دارید، به جای خرید دوچرخه از برندهای متفرقه، یک دوچرخه دست دوم بچه گانه سالم از برندهای مشهور را خریداری کنید.

ایمنی دوچرخه کودک

فرقی نمی‌کند انتخاب شما یک دوچرخه دخترانه یا یک دوچرخه پسرانه است، در انتخاب و خرید دوچرخه بچه گانه باید ایمنی دوچرخه را به شدت مورد توجه قرار دهید. بهتر است بودجه خود را صرف خرید دوچرخه‌ای با دوام از بهترین برندهای مشهور جهان کنید. مهم‌ترین کاربرد دوچرخه‌های بچه گانه، آموزش دوچرخه سواری به کودکان است. در نتیجه کودکان بار ها به زمین می‌خورند و آزمون و خطا می‌کنند تا این مهارت را فرا گیرند. بنابراین ایمنی دوچرخه و استحکام آن بسیار اهمیت دارد. دوچرخه‌ای که ایمنی کمی دارد می‌تواند به کودک آسیب وارد کرده و سلامت او را به خطر اندازد.

برای یادگیری این مهارت دوچرخه کودک باید به بغل بند، پشتی، محافظ زنجیر چرخ، گلگیر و غیره مجهز باشد. بغل بند ها به حفظ تعادل کودک در هنگام دوچرخه سواری کمک کرده و قسمت پشتی فرصت استراحت را برای آن‌ها مهیا می‌کنند. پوششی که روی زنجیر چرخ قرار داده می‌شود از آسیب به پای کودک در هنگام دوچرخه سواری جلوگیری می‌کند.

تجهیزات جانبی دوچرخه بچه گانه

دوچرخه کودک معمولاً به تجهیزات جانبی مختلفی مجهز است. هر چند این تجهیزات جانبی بیشتر جنبه تبلیغاتی دارند و برای جذب مشتری روی دوچرخه‌ها قرار داده شده‌اند، اما بودن آن‌ها خالی از لطف نیست. برخی از برندهای تولید کننده، دوچرخه‌هایی با سبد خرید، باکس نگهداری وسایل، ترک بند، پشتی و غیره به بازار عرضه می‌کنند.

قیمت دوچرخه دخترانه

سایز دوچرخه کودک

دوچرخه دخترانه و پسرانه هر دو در سایزهای مختلفی تولید می‌شوند. هر چند سایز بندی این دوچرخه‌ها بر اساس رده سنی کودکان صورت می‌گیرد، اما بهتر است در خرید دوچرخه بچه گانه، تنها به قد کودک توجه شود. زیرا کودکان در یک سن مشترک، میزان رشد متفاوتی دارند و وزن و قد آن‌ها کاملاً متفاوت است. بنابراین بازه سنی معیار خوبی برای انتخاب سایز دوچرخه‌های بچه گانه نیست.

در صورتی که دوچرخه با قد کودک متناسب نباشد، می‌تواند ایمنی او را به خطر اندازد. کودک باید بعد از نشستن روی دوچرخه به راحتی روی رکاب‌ها و فرمان تسلط داشته باشد. همچنین باید بازه حرکتی مناسبی داشته باشد. زانوی کودک به هنگام رکاب زدن نباید بیش از حد خم شود یا کف پا از رکاب جدا شود. عدم کنترل کودک بر دوچرخه می‌تواند منجر به بروز حادثه شود. در نتیجه سایز دوچرخه باید با دقت انتخاب شود. برای خرید دوچرخه کودک بهتر است از جداول راهنمای سایز هر برند کمک بگیرید.

دوچرخه کودک سایز 12

سایز 12، کوچک‌ترین سایز دوچرخه کودک است. این سایز برای کودکان مبتدی (در رده سنی 2 تا 5 سال) با قد 89 تا 105 سانتی متر طراحی شده است.

دوچرخه بچه گانه سایز 14

سایز 14، بهترین انتخاب برای کودکانی با قد 92 تا 110 سانتی متر است. این دوچرخه دارای سایز استاندارد نبوده و به همین دلیل استفاده از آن رایج نیست.

دوچرخه کودک سایز 16

سایز 16، محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین سایز در میان دوچرخه‌های کودک است. این دوچرخه به صورت تک سرعته و بدون دنده برای کودکانی با قد 100 تا 115 سانتی متر ساخته شده است.

دوچرخه بچه گانه سایز 20

دوچرخه 20، بهترین انتخاب برای کودکانی (در رده سنی 6 تا 9 سال) با قد 112 تا 130 سانتی متر است. سایز 20 در انواع دنده دار و دنده‌ای تولید می‌شود.

دوچرخه کودک سایز 24

سایز 24، بهترین انتخاب برای کودکانی (در رده سنی 9 تا 12 سال) با قد 125 تا 145 سانتی متر تولید شده است. این سایز دوچرخه کودک کارایی بالاتری در مقایسه با سایر سایزها دارد و تنوع در آن بسیار زیاد است. همچنین اکثر مدل‌ها به صورت دنده‌ای تولید شده‌اند.

خرید اینترنتی انواع دوچرخه دخترانه و پسرانه

فروشگاه دوچرخه آریا چرخ بزرگ‌ترین مرکز فروش انواع دوچرخه کودک از بهترین برندها است. این فروشگاه تولیدات بهترین برندهای جهانی را به صورت حضوری و اینترنتی به مشتریان عرضه می‌کند. کلیه محصولات موجود در فروشگاه به همراه ضمانت نامه و خدمات پس از فروش به مشتریان عرضه می‌شوند. در این فروشگاه می‌توانید محصولاتی از برندهای معتبر راپیدو، قناری، ویوا، تراویس، المپیا، بلست و غیره را مشاهده و خریداری کنید. این مجموعه همچنین امکان دریافت مشاوره فنی قبل از خرید را نیز برای مشتریان خود در سراسر ایران میسر کرده است.

منبع :
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
کلمات کلیدی :
  • دوچرخه دخترانه,
  • دوچرخه کودک,
  • دوچرخه بچه گانه,

نظرات ثبت شده برای این خبر

mehdi
(1401/10/20)
واقعا خرید دوچرخه کودک کار سختیه، سلیقه بچه و مدلهای مختلفی که تو بازار هست واقعا کار رو سخت میکند.

nima-moradian
(1401/10/25)
با استفاده از مقاله ی بالا برای دخترم از سایت بسیار خوب شما دوچرخه دخترانه تهیه کردم خیلی عالی هستید واقعا ممنونم.

سعید بابایی
(1401/10/30)
ممنون از توضیحات کامل شما جسارتا میخواستم بپرسم خرید دوچرخه دنده ای برای کودکان رو پیشنهاد می دید یا میزان خرابی و مشکلش زیاده ؟ مایل هستم توصیه شما را بدونم

مهدی بهجتی
(1401/11/09)
مقاله خوبی بود ممنونم از شما دوچرخه سایز 14تو ایران هست ؟

رضا عباسی
(1401/11/13)
من دوچرخه ی دخترم رو از سایت آریا چرخ خریدم،20 قناری-جنی -عالی بود واقعا ممنونم

Captcha




مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج image مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج 1402/12/15

یکی از مراکز معتبر پخش ابزار ساختمانی در کرج فروشگاه فتاحیان می‌باشد؛ این فروشگاه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش لوازم ساختمانی در کرج و اطراف آن شناخته شده و نمایندگی برندهای معتبری همچون ورتکس، الکترود میکا، آروا و... می‌باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 55

لباسشویی پاکشوما بهتر است یا جی پلاس؟ image لباسشویی پاکشوما بهتر است یا جی پلاس؟ 1402/11/17

موقع خرید لباسشویی از برندهای خوب ایرانی پاکشوما و جی پلاس، این مقایسه ذهنی در اذهان ما شکل می‌گیرد که سراغ کدام یک از این دو برند برویم؟

امتیاز:
تعداد بازدید: 179

4 مزیت قالیشویی برای فضاهای تجاری image 4 مزیت قالیشویی برای فضاهای تجاری 1402/10/24

بر کسی پوشیده نیست که فرش؛ زیبایی و جذابیت فضاهای تجاری و ادارات را افزایش می دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 510

انواع کفش بوت زنانه image انواع کفش بوت زنانه 1402/10/04

یکی از پراستفاده‌ترین انواع کفش برای فصل‌های سرد، بوت و نیم بوت زنانه / دخترانه است. بسته به ویژگی‌های متفاوت، انواع بوت را می‌توان از لحاظ ارتفاع ساق، نوع پاشنه و جنس دسته‌بندی کرد...

امتیاز:
تعداد بازدید: 86

چه بازی هایی باعث افزایش آمادگی جسمی کودکان می شود؟ image چه بازی هایی باعث افزایش آمادگی جسمی کودکان می شود؟ 1402/09/29

بازی ‌های حرکتی به کودکان کمک می ‌کنند تا انرژی خود را تخلیه کرده و سلامتی بدنی خود را بهبود بخشند. این بازی‌ ها علاوه بر آمادگی جسمانی کودکان و ...

امتیاز:
تعداد بازدید: 228

جوراب مچی زنانه چیست؟ image جوراب مچی زنانه چیست؟ 1402/09/27

جوراب مچی زنانه یکی از اجزای مهم پوشاک خانم ها است، جوراب های زنانه در گذشته فقط به عنوان پوششی برای محافظت از پا استفاده می شدند امروزه با پیشرفت علم و دستگاه های جوراب بافی در اندازه های مختلف و طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شود و به شدت روی استایل افراد تاثیر گذار هستند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 132

پرفروش ترین سرخ کن های بدون روغن فیلیپس image پرفروش ترین سرخ کن های بدون روغن فیلیپس 1402/09/25

فیلیپس (Philips) محصولات متنوعی در زمینه سرخ کن بدون روغن تولید کرده است. این محصولات با توجه به نیازها و مخاطبان مختلف، انواع و مدل‌های مختلفی دارند. در زیر به برخی از مدل‌های سرخ کن بدون روغن که توسط نمایندگی فیلیپس ارائه شده‌اند، اشاره شده است

امتیاز:
تعداد بازدید: 240

هتل های نزدیک مرکز خرید پردیس کیش image هتل های نزدیک مرکز خرید پردیس کیش 1402/08/15

مرکز خرید پردیس کیش، مهم ترین مرکز خرید کیش است. مسافران این جزیره در قدم اول برای گشت و گذار در بازارهای کیش، ترجیح می‌دهند این مرکز خرید را انتخاب کنند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 281