خدمات سایت


متن کامل خبر

مرسدس AMG S 63 E پرفورمنس عرضه شد

آرشیو
قدرت این خودرو توسط یک موتور ۴ لیتری V8 دوتوربو در کنار یک موتور برقی و پک باتری ۱۳.۱ کیلووات ساعتی تأمین می‌شود.
1402/01/21 10:55:56 ق.ظ

قدرتمندترین مدل S کلاس پس از رونمایی در اوایل دسامبر سال گذشته حالا به بازار عرضه شده است. مرسدس AMG S 63 E پرفورمنس از یک پیشرانه V8 در کنار یک موتور برقی بهره می‌برد. این خودرو با وجود قدرت بیشتر نسبت به برخی از ابرخودروهای امروزی، همچنان یک سدان لوکس محسوب می‌شود.

قدرت این خودرو توسط یک موتور ۴ لیتری V8 دوتوربو در کنار یک موتور برقی و پک باتری ۱۳.۱ کیلووات ساعتی تأمین می‌شود. S 63 E پرفورمنس درمجموع توان ۷۹۱ اسب بخار و گشتاور ۱۰۵۵ نیوتن متر تولید می‌کند. این خودرو می‌تواند با پکیج راننده AMG به سرعت ۲۹۰ کیلومتر بر ساعت دست یابد. همچنین بدون آن به سرعت ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت برسد و شتاب ۰ تا ۹۷ کیلومتر بر ساعت آن ۳.۲ ثانیه طول می‌کشد.


سیستم چهارچرخ محرک +4Matic و جعبه‌دنده ۹ سرعته چندکلاچه نیز روی آن نصب شده‌اند. همچنین این سدان لوکس به سیستم تعلیق بادی، ترمزهای کامپوزیتی قدرتمند، فرمان برقی حساس به سرعت و سیستم رک و پینیون و مجموعه‌ای از سیستم‌های ایمنی مجهز است. امکاناتی مانند کمک ترمز فعال، دستیار حفظ مسیر فعال، تغییر مسیر فعال، فرمان‌دهی فعال، دستیار توقف اضطراری فعال و دستیار نقاط کور فعال در این پکیج گنجانده شده‌اند. پکیج کمک‌راننده، چراغ دیجیتال با قابلیت پروژکتور، پکیج ایر بالانس و سایر موارد استاندارد هستند.
آپشن‌های بیشتر برای مرسدس AMG S 63 E پرفورمنس، بدون پرداخت هزینه اضافه

مرسدس AMG همچنین به وجود چرخ‌های آلیاژی ۲۰ اینچی سبک، نورپردازی محیطی فعال، سیستم صوتی برمستر، کنترل تهویه پیش از ورود و نمایشگر مرکزی OLED اشاره کرده است. این تجهیزات بدون هزینه اضافی عرضه می‌شوند. در کنار این موارد، افراد علاقه‌مند به چرخ‌های ۲۱ اینچی، پکیج کربن، پکیج نایت، جلوپنجره مشکی، سانروف کشویی پانورامیک، تودوزی چرم ناپا به رنگ بژ یا خاکستری، ترمزهای کامپوزیتی سرامیکی (سازگار با چرخ‌های ۲۱ اینچی) و پکیج راننده AMG باید هزینه بیشتری برای این امکانات بپردازند. قیمت این مدل در آلمان از ۲۲۷,۶۴۸ دلار آغاز می‌شود.

نسخه AMG Edition 1 از مرسدس AMG S 63 E پرفورمنس برای مدت محدودی در بازار عرضه خواهد شد. این نسخه با رنگ خاکستری آلپاین، چرخ‌های ۲۱ اینچی و چرم اختصاصی ناپا با دوخت قرمز در دسترس خواهد بود. این نسخه به پکیج نایت AMG مجهز است و در داخل و خارج آن تغییرات ظاهری منحصربه‌فردی از جمله لوگوی Edition 1 روی کنسول مرکزی به چشم می‌خورد. هر خودرو با یک کاور با برند Edition 1 همراه است که از آن در برابر گردوغبار و خراش در گاراژ محافظت می‌کند.

تولید مرسدس AMG S 63 E پرفورمنس در کارخانه ۵۶ در سیندلفینگن آلمان انجام می‌شود؛ جایی که تمام نسخه‌های دیگر S کلاس، ازجمله نسخه هیبریدی و مایباخ نیز در آنجا ساخته می‌شوند و همچنین زادگاه EQS برقی محسوب می‌شود. 

منبع : دیجیاتو
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
کلمات کلیدی :
  • خودرو,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




ورود مجدد بلیزر برقی به بازار خودرو image ورود مجدد بلیزر برقی به بازار خودرو 1402/12/19

جنرال موتورز خودروی بلیزر برقی خود را بعد از برطرف کردن مشکلاتی که وجود داشت، آماده عرضه به مشتریان خود کرده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 34

دستگیری مردی که می‌خواست ماشین خودران گوگل را به‌سرقت ببرد! image دستگیری مردی که می‌خواست ماشین خودران گوگل را به‌سرقت ببرد! 1402/12/16

شخصی در ایالت کالیفرنیای آمریکا در تلاش بود یکی از خودروهای خودران گوگل را به‌سرقت ببرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 51

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا image قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا 1402/12/14

بررسی قیمت روز و جدید انواع خودروهای ایرانی در تاریخ ۱۴ اسفند. برای مشاهده قیمت صفر ماشین های ایرانی وارد سایت اقتصادآنلاین شوید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 34

پیچیده‌ترین ساعت در گران‌ترین خودروی جهان image پیچیده‌ترین ساعت در گران‌ترین خودروی جهان 1402/12/12

در مجموع، بیش از ۸۰۰۰ ساعت زمان برای کار توسعه جزئیات چوبی صرف شده است. در حالی که این کار در حال انجام بود، تیم دیگری پنج ماه را صرف مونتاژ پیچیده‌ترین صفحه ساعتی که تا به حال روی یک رولزرویس نصب شده، کرد!

امتیاز:
تعداد بازدید: 45

فروش خودروهای دنده دستی به‌طرز عجیبی افزایش یافته است! image فروش خودروهای دنده دستی به‌طرز عجیبی افزایش یافته است! 1402/12/08

شرایط در بازار خودرو جهان تغییر کرده و اکنون فروش خودروهای دنده دستی به طرز عجیبی در مقایسه با خودروهای اتوماتیک، افزایش یافته است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 53

 لیست قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا به‌روز شد image لیست قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا به‌روز شد 1402/11/29

بررسی قیمت روز و جدید انواع خودروهای ایرانی در تاریخ ۲۹ بهمن ماه. برای مشاهده قیمت صفر ماشین های ایرانی وارد سایت اقتصادآنلاین شوید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 55

تویوتا کرولا هیبرید توسط سایپا به کشور وارد شد image تویوتا کرولا هیبرید توسط سایپا به کشور وارد شد 1402/11/23

سایپا که قصد عرضه نسخه هیبرید تویوتا کرولا در بازار تا انتهای امسال را دارد، نمونه‌های اولیه این سدان وارداتی ژاپنی را به ایران آورده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 68

شرایط جدید فروش لاستیک دولتی اعلام شد image شرایط جدید فروش لاستیک دولتی اعلام شد 1402/11/21

سامانه جامع تجارت اعلام کرد: با هماهنگی صورت گرفته با فراجا برای استعلام اطلاعات خودرو، از تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۳ در زمان ثبت اسناد فروش به مصرف کننده تایر سواری، شماره برگ سبز خودرو و ۵ رقم انتهای شماره شاسی به صورت الزامی دریافت می شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 67

قیمت لیفان در بازار خودرو image قیمت لیفان در بازار خودرو 1402/11/18

بررسی قیمت روز و جدید انواع خودرو لیفان در تاریخ ۱۸ بهمن. برای مشاهده قیمت کارخانه ماشین لیفان وارد سایت اقتصادآنلاین شوید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 66

سونامی سرقت خودرو در کانادا؛ ماشین های دزدیده شده را به خاورمیانه می‌آورند image سونامی سرقت خودرو در کانادا؛ ماشین های دزدیده شده را به خاورمیانه می‌آورند 1402/11/15

موجی از سرقت خودرو در کانادا باعث نگرانی مسئولان دولت این کشور شده است. این خودروها پس از دزدیده شدن، به خاورمیانه و آفریقا آورده می‌شوند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 49