خدمات سایت


متن کامل خبر

رزرو هتل ارزان استانبول

آرشیو
برای رفتن به استانبول نیازی نیست حتما بودجه کلانی را در نظر بگیرید یا هزینه گزافی را برای بلیط تهران استانبول و هتل های مجلل کنار بگذارید. هتل هایی در استانبول وجود دارند که با قیمت مناسب و ارزان، خدمات و امکانات رفاهی خوبی ارائه می‌دهند.
1402/02/12 10:37:05 ق.ظ

برای رفتن به استانبول نیازی نیست حتما بودجه کلانی را در نظر بگیرید یا هزینه گزافی را برای بلیط تهران استانبول و هتل های مجلل کنار بگذارید. هتل هایی در استانبول وجود دارند که با قیمت مناسب و ارزان، خدمات و امکانات رفاهی خوبی ارائه می‌دهند. مدیریت کنترل هزینه در استانبول تا حد زیادی به خودتان بستگی دارد. اما با شناخت و رزرو هتل های ارزان استانبول می‌توانید هزینه های سفرتان را تا حد زیادی کاهش دهید. در ادامه همراه ما باشید، زیرا قصد داریم هتل های ارزان استانبول را به شما معرفی کنیم.
هتل امینه سلطان استانبول | Emine Sultan Hotel

هتل امینه سلطان در فاصله چند قدمی مرکز شهر و محیط های تاریخی در یک خیابان فرعی آرام واقع شده است. چه برای تجارت و چه برای تفریح به استانبول سفر کنید، بسیاری از بهترین جاذبه های استانبول در نزدیکی هتل امین سلطان هستند. فاصله هتل با دیگر جاذبه های گردشگری مهم استانبول، نظیر مسجد آبی و ایاصوفیه، کمتر از 10 دقیقه است.



تمام اتاق های هتل امینه سلطان مجهز به تسویه هوا، ماهواره، مینی بار، سشوار، روم سرویس، تلفن و سایر امکانات هستند. اتاق های هتل امینه سلطان استانبول به صورت دابل روم با چشم انداز دریا، دابل روم، اتاق توئین، اتاق سه تخته و سینگل روم قابل رزرو خواهند بود.
هتل بای مورات کراون | By Murat Crown Hotel

آنچه هتل بای مورات کراون را نسبت به سایر هتل های استانبول متمایز می‌کند، سبک طراحی داخلی و لوازم دکوراتیو به کار رفته در هتل بای مورات کروان است. از مهمترین ویژگی های هتل بای مورات کراون بوفه غذای ترکی است که می‌توانید صبحانه، نهار و شام خود را در رستوران هتل با چشم انداز بی نظیری به شهر دارد، میل کنید.

از امکانات هتل بای مورات کراون استانبول می‌توان به آسانسور، تلویزیون و ماهواره، کرایه خودرو، خدمات اتوشویی، مینی بار، اتاق چمدان، خدمات اینترنت و سایر امکانات اشاره کرد. اتاق های هتل بای مورات شامل اتاق تابل سوپریور و توئین، اتاق دلوکس با چشم انداز برج گالاتا و اتاق توئین و دابل می‌شود.
هتل تکسیم تاون | Taximtown

هتل تاکسیم تاون که در قلب شهر استانبول واقع شده، تنها یک قدم با میدان نمادین تکسیم فاصله دارد. این هتل با موقعیت عالی خود دسترسی آسان به بهترین جاذبه ها و فعالیت های استانبول را فراهم می کند. چه برای اولین بار به استانبول سفر کرده باشید و چه یک مسافر باتجربه، هتل تکسیم تاون بهترین انتخاب برای اقامت شما در استانبول است.

هتل تاکسیم تاون طیف گسترده ای از اتاق ها را متناسب با نیازهای هر مسافر ارائه می دهد. از اتاق های دنج یک نفره گرفته تا سوئیت های جادار، این هتل همه چیزهایی را که برای اقامتی راحت نیاز دارید، دارد. اتاق‌ها به زیبایی تزئین شده‌اند. هر اتاق مجهز به تمامی امکانات رفاهی از جمله تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت و دسترسی به اینترنت پرسرعت می باشد. اگر به دنبال اقامتی لوکس هستید، سوئیت های هتل اقامت راحت و مجلل تری را ارائه می دهند. سوئیت ها دارای قسمت نشیمن مجزا، مبلمان شیک و چشم اندازی خیره کننده از شهر هستند.
هتل بویوک کبان | Hotel Buyuk Keban

هتل بویوک کبان در شهر قدیمی استانبول در سال 1971 تاسیس شد. این هتل سالانه میزبان گردشگران و بازرگانان زیادی از سراسر جهان خواهد بود. موقعیت مرکزی هتل بازدید از محبوب ترین جاذبه های گردشگری استانبول را آسان می کند. معروف ترین جاهای دیدنی استانبول مانند بازار بزرگ، کاخ توپکاپی و ایاصوفیه به قدری نزدیک هستند که می توانید با چند دقیقه پیاده روی به آنها برسید.

چندین نوع اتاق در هتل خود برای هر نوع مهمان وجود دارد. این اتاق ها شامل، اتاق های یک نفره، اتاق های دو نفره، اتاق های توئین، اتاق های خانوادگی، اتاق های معلولین و اتاق های سوپریور می‌شود. اگر به دنبال اقامت در هتلی مقرون به صرفه در مرکز استانبول هستید، هتل بویوک کبان بهترین انتخاب است
هتل آدا استانبول | Ada Hotel Istanbul

یکی دیگر از هتل های ارزان استانبول، هتل آدا استانبول نام دارد. این هتل در منطقه تاریخی سلطان احمد قرار گرفته که دسترسی خوبی به جاهای دیدنی استانبول دارد. برخی از اتاق‌های هتل عایق صدا بوده و دارای بالکن، آشپزخانه کوچک، مبل و میز کار هستند. برخی از واحدهای هتل بزرگتر بوده و مجهز به یخچال مینی بار و امکانات اتو، اینترنت بی سیم رایگان و تلویزیون صفحه تخت هستند. چشم انداز هتل به دریا موجب می‌شود تا مسافران زیادی این هتل را برای اقامت انتخاب کنند.



رزرو متنوع ترین هتل های استانبول در فلای تودی

جاذبه های گردشگری و مراکز خرید استانبول موجب می‌شود تا سالانه گردشگران زیادی استانبول را برای سفر انتخاب کنند. اینکه شما بخواهید سفرتان لوکس و یا اقتصادی باشد، به خودتان بستگی دارد. اما باید به شما بگوییم هتل های قیمت مناسب زیادی در استانبول وجود دارند که در کاهش هزینه های سفرتان بسیار موثر هستند. هتل های استانبول، با توجه به نوع خدمات و امکاناتی که ارائه می‌دهند و همچنین تعداد ستاره، قیمت های مختلفی دارند.

برای رزرو هتل استانبول کافی است وارد سایت فلای تودی شوید. در بخش هتل های خارجی، شهر مقصد (استانبول) را انتخاب کرده و تاریخ ورود و خروج، تعداد نفرات و اتاق هایی که نیاز دارید را وارد کنید، سپس با کلیک روی گزینه جستجو، متنوع ترین هتل های استانبول از لوکس تا اقتصادی را مشاهده خواهید کرد. با کلیک بر روی گزینه رزرو هتل وارد صفحه درج اطلاعات و پرداخت می‌شوید که پس از نهایی کردن خرید، واچر هتل از طریق پیامک یا ایمیل برایتان ارسال خواهد شد.

منبع :
به این خبر امتیاز بدهید :
کلمات کلیدی :
  • رزرو هتل,
  • بلیط هواپیما,
  • فلای تودی,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




بهترین هتل‌های نزدیک حرم حضرت معصومه (س) image بهترین هتل‌های نزدیک حرم حضرت معصومه (س) 1403/02/03

شهر قم دومین شهر مذهبی کشور ماست که همه‌روزه عده زیادی از افراد به آن سفر می‌کنند تا روح خود را در بارگاه ملکوتی حضرت معصومه (س) به پرواز درآورند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 24

یادگیری زبان فرانسوی چقدر طول می کشد؟ image یادگیری زبان فرانسوی چقدر طول می کشد؟ 1403/01/27

یادگیری زبان فرانسه یک تجربه فوق العاده است. با بیش از 220 میلیون سخنران در سراسر جهان، دانستن این زبان خارجی بسیار مفید است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 62

فرودگاه بین‌ المللی با فرودگاه داخلی چه تفاوتی دارد؟ image فرودگاه بین‌ المللی با فرودگاه داخلی چه تفاوتی دارد؟ 1403/01/17

فرودگاه های بین المللی امکانات و سرگرمی ‌های بیشتری در مقایسه با فرودگاه‌های داخلی دارند. برای آشنایی با امکانات رفاهی و تفریحی فرودگاه های داخلی و بین المللی تا پایان این مطلب را مطالعه کنید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 50

مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج image مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج 1402/12/15

یکی از مراکز معتبر پخش ابزار ساختمانی در کرج فروشگاه فتاحیان می‌باشد؛ این فروشگاه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش لوازم ساختمانی در کرج و اطراف آن شناخته شده و نمایندگی برندهای معتبری همچون ورتکس، الکترود میکا، آروا و... می‌باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 71

لباسشویی پاکشوما بهتر است یا جی پلاس؟ image لباسشویی پاکشوما بهتر است یا جی پلاس؟ 1402/11/17

موقع خرید لباسشویی از برندهای خوب ایرانی پاکشوما و جی پلاس، این مقایسه ذهنی در اذهان ما شکل می‌گیرد که سراغ کدام یک از این دو برند برویم؟

امتیاز:
تعداد بازدید: 244

4 مزیت قالیشویی برای فضاهای تجاری image 4 مزیت قالیشویی برای فضاهای تجاری 1402/10/24

بر کسی پوشیده نیست که فرش؛ زیبایی و جذابیت فضاهای تجاری و ادارات را افزایش می دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 542

انواع کفش بوت زنانه image انواع کفش بوت زنانه 1402/10/04

یکی از پراستفاده‌ترین انواع کفش برای فصل‌های سرد، بوت و نیم بوت زنانه / دخترانه است. بسته به ویژگی‌های متفاوت، انواع بوت را می‌توان از لحاظ ارتفاع ساق، نوع پاشنه و جنس دسته‌بندی کرد...

امتیاز:
تعداد بازدید: 96

چه بازی هایی باعث افزایش آمادگی جسمی کودکان می شود؟ image چه بازی هایی باعث افزایش آمادگی جسمی کودکان می شود؟ 1402/09/29

بازی ‌های حرکتی به کودکان کمک می ‌کنند تا انرژی خود را تخلیه کرده و سلامتی بدنی خود را بهبود بخشند. این بازی‌ ها علاوه بر آمادگی جسمانی کودکان و ...

امتیاز:
تعداد بازدید: 261

جوراب مچی زنانه چیست؟ image جوراب مچی زنانه چیست؟ 1402/09/27

جوراب مچی زنانه یکی از اجزای مهم پوشاک خانم ها است، جوراب های زنانه در گذشته فقط به عنوان پوششی برای محافظت از پا استفاده می شدند امروزه با پیشرفت علم و دستگاه های جوراب بافی در اندازه های مختلف و طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شود و به شدت روی استایل افراد تاثیر گذار هستند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 156

پرفروش ترین سرخ کن های بدون روغن فیلیپس image پرفروش ترین سرخ کن های بدون روغن فیلیپس 1402/09/25

فیلیپس (Philips) محصولات متنوعی در زمینه سرخ کن بدون روغن تولید کرده است. این محصولات با توجه به نیازها و مخاطبان مختلف، انواع و مدل‌های مختلفی دارند. در زیر به برخی از مدل‌های سرخ کن بدون روغن که توسط نمایندگی فیلیپس ارائه شده‌اند، اشاره شده است

امتیاز:
تعداد بازدید: 257