خدمات سایت


متن کامل خبر

ایسوس از پروژکتور قابل‌حمل ZenBeam L2 رونمایی کرد

آرشیو
پروژکتور جدید ایسوس می‌‌تواند تا حداکثر 3.5 ساعت محتوا پخش کند و از اسپیکر هارمن کاردن بهره می‌برد.
1402/06/27 05:06:12 ب.ظ


پروژکتور ایسوس ZenBeam L2 معرفی شد؛ محصولی که با قیمت 722 دلار به فروش می‌رسد و می‌توان آن را با خود حمل کرد.


مشخصات و قیمت پروژکتور ایسوس ZenBeam L2

این محصول رزولوشن 1080p را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، بااین‌حال با 4K HDR سازگار است و روشنایی‌اش به 960 لومن می‌رسد. این پروژکتور گاموت رنگی sRGB را به‌صورت 120 درصدی پوشش می‌دهد تا با تصویری روشن و بازتولید رنگ دقیقی روبه‌رو شویم.

یکی از ویژگی‌های این محصول، لنز پرتاب کوتاه آن است که باعث می‌شود از فاصله یک متری بتوان به صفحه‌نمایش 40 اینچی دست پیدا کرد. در بالاترین حالت، این پروژکتور می‌تواند از فاصله 3.1 متری، تصویر 120 اینچی در اختیارتان قرار دهد.

پروژکتور ایسوس می‌تواند تصاویر را در حالت افقی و عمودی به‌صورت خودکار تنظیم کند، از فوکوس خودکار پشتیبانی می‌کند و همچنین می‌تواند از موانع دوری کند.

ایسوس برای محصول خود یک اسپیکر 10 واتی هارمن کاردن درنظر گرفته است که از فناوری Smart Amp پشتیبانی می‌کند تا کیفیت صوتی مناسبی را در اختیار کاربران قرار دهد. این پروژکتور به‌طور پیش‌فرض به اندروید تی‌وی 12 مجهز شده است و برنامه‌هایی مانند نتفلیکس روی آن نصب شده‌اند.

ایسوس ZenBeam L2 از کروم‌کست و دستیار صوتی گوگل اسیستنت پشتیبانی می‌کند. از آنجایی‌ که با یک پروژکتور قابل‌حمل روبه‌رو هستیم، دسته آن باید کیفیت مناسبی داشته باشد و به همین دلیل ایسوس از دسته چرمی برای آن استفاده کرده است.

این پروژکتور ایسوس به یک باتری 65 وات‌ساعتی مجهز شده که می‌تواند تا 3.5 ساعت شارژدهی داشته باشد. در بسته‌بندی این محصول از مواد دوست‌دار محیط‌زیست استفاده شده است و همچنین از LEDهای فاقد جیوه بهره می‌برد.

ایسوس ZenBeam L2 از 11 اکتبر با قیمت 722 دلار روانه بازار خواهد شد.

منبع : دیجیاتو
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
کلمات کلیدی :
  • ایسوس,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




مدل جدید پروژکتور ال‌ جی ProBeam با نسبت‌ تصویر ۲۱:۹ و وضوح 4K معرفی شد image مدل جدید پروژکتور ال‌ جی ProBeam با نسبت‌ تصویر ۲۱:۹ و وضوح 4K معرفی شد 1402/02/23

پروژکتور لیزری جدید ال‌جی ProBeam BU60PSM از وضوح 4K بهره می‌برد و امکان نمایش محتوا با ابعاد حداکثر ۳۰۰ اینچ را ارائه می‌دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 291

پروژکتور لیزری PX1-PRO هایسنس با پشتیبانی از سیستم عامل اندروید معرفی شد image پروژکتور لیزری PX1-PRO هایسنس با پشتیبانی از سیستم عامل اندروید معرفی شد 1401/05/18

هایسنس دامنه محصولاتش را با عرضه پروژکتور لیزری PX1-PRO توسعه می دهد، بر خلاف تلویزیون های لیزری قبلی هایسنس، این محصول با صفحه نمایش همراه نیست.

امتیاز:
تعداد بازدید: 835

چگونه ویدئووال‌ها جایگزین پروژکتورها شدند؟ image چگونه ویدئووال‌ها جایگزین پروژکتورها شدند؟ 1401/05/03

ویدئو پروژکتورها تا یک دهه پیش در فضاهای تجاری، آموزشی، اداری و… تسلط کاملی داشتند و در این مکان‌ها ارائه‌ مطالب بدون پروژکتورها ممکن نبود. با ورود نمایشگرهای حرفه‌ای LED مثل ویدئووال‌ها (Video Wall) این فضا به تدریج تغییر کرد و حالا دیگر تسلط ویدئوال‌ها و LEDها بر اتاق‌های جلسات، کلاس‌های درس، لابی ساختمان‌ها، نمایشگاه‌ها و… را شاهد هستیم.

امتیاز:
تعداد بازدید: 574

اولین پروژکتور 4k مولتی کالر در جهان توسط هایسنس معرفی شد image اولین پروژکتور 4k مولتی کالر در جهان توسط هایسنس معرفی شد 1401/03/16

شرکت الکترونیکی چینی هایسنس از جدید ترین محصول خود به نام Hisense Vidda C1 رونمایی کرده است. Vidda C1 به عنوان محصولی پیشرو در بین پروژکتور های بازار دیده می شود زیرا اولین پروژکتور 4k مولتی کالر در جهان به شمار می آید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 561

ویدیو پروژکتور YOGA T500 لنوو به بازار راه پیدا کرد image ویدیو پروژکتور YOGA T500 لنوو به بازار راه پیدا کرد 1400/09/21

پس از عرضه موفقیت آمیز پروژکتور هوشمند T500 در ماه سپتامبر، اکنون دومین پروژکتور هوشمند با نام ویدیو پروژکتور YOGA T500 لنوو Play Edition در چین عرضه شده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 923

پروژکتور هوشمند قابل حمل WooBloo Smash image پروژکتور هوشمند قابل حمل WooBloo Smash 1399/11/01

پروژکتور هوشمند قابل حمل WooBloo Smash این دستگاه سرگرم کننده هوشمند بوده که همه در یک جعبه جمع شده است. تا به حال به بلندگوی هوشمند مجهز به آمازون الکسا خود نگاه کرده اید و گفته اید که ای کاش می توانست کارهای بیشتری انجام دهد؟ می توانم این نوید را به شما بدهم که آرزوی شما برآورده شده زیرا این پروژکتور هوشمند از آمازون الکسا بهره مند شده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2256

راهنمای خرید گاو صندوق image راهنمای خرید گاو صندوق 1398/09/15

حفاظت و نگهداری از اشیای قیمتی از نیازهای اولیه بشر بوده و همواره اشیای و مدارک ارزشمند از چشم سارقین دور نبوده است. مراقبت از آن ها در گذشته کار بسیار دشوار ی تلقی می شد اما ...

امتیاز:
تعداد بازدید: 2754

نکاتی مفید حین خرید ویدئو پروژکتور، و چند مزیت ویدئو پروژکتورهای اپسون image نکاتی مفید حین خرید ویدئو پروژکتور، و چند مزیت ویدئو پروژکتورهای اپسون 1398/09/04

دیتاپروژکتورها ( ویدئو پروژکتورها ) بنا بر کاربردی که دارند معمولا دارای ویژگی های متفاوتی میباشند، که بهتر است برای خریدی صحیح، برخی از این نکات را در نظر بگیریم.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4642

ویدئوپروژکتورهای لیزری چه تفاوتی با مدلهای معمولی دارند؟ image ویدئوپروژکتورهای لیزری چه تفاوتی با مدلهای معمولی دارند؟ 1398/07/09

تفاوت ویدئو پروژکتورهای معمولی چیست و چرا ترجیح میدهیم از ویدیوپروژکتورهای لیزری استفاده کنیم؟

امتیاز:
تعداد بازدید: 3199

ده ویدئو پروژکتور برتر کلاسی سال 2019 image ده ویدئو پروژکتور برتر کلاسی سال 2019 1398/04/22

ویدئو پروژکتورهای کلاسی یا آموزشی معمولاً به آن دسته از ویدئو پروژکتورهایی اطلاق می‌شود که مناسب کلاس‌های درس دانشگاه، مدارس و یا اتاق‌های کنفرانس شرکت‌ها وادارات هست. ویژگی بارز این ویدئو پروژکتورها کیفیت مناسب در کنار قیمت منطقی می‌باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 6063