خدمات سایت


متن کامل خبر

خرید فرش ترند از قالی فرشان

این روزها در مبحث طراحی داخلی و دکوراسیون فضا، فرش از آیتم هایی است که تا حد زیادی باعث جذابیت و زیبایی بصری می شود...
1403/05/29 03:02:36 ب.ظ

خرید فرش ترند، طرح و نقش

این روزها در مبحث طراحی داخلی و دکوراسیون فضا، فرش از آیتم هایی است که تا حد زیادی باعث جذابیت و زیبایی بصری می شود. گرچه در دنیای مدرن سلیقه فردی و شخصی سازی فضا حرف اول را می زند، یعنی افراد به تناسب سلیقه خود می توانند ابتکاراتی در فضا ایجاد کنند: آیتم های سنتی را در دکوراسیون مدرن به کار گیرند، از الگوهای مینیمالیست و ماکسیمالیست استفاده کنند و چندین آیتم و سبک گوناگون را با هم تلفیق میکنند.

ما در این بخش به سراغ طرح های پیشنهادی می رویم: فرش های پرفروش و محبوبی که پیش بینی می شود در سال 2024 نیز ترند شوند و به شکل برجسته تغییر و تحولی شگرف در صنعت طراحی و دکوراسیون داخلی ایجاد کنند. شما با توجه به نیاز و تخصصتان، اگر یک خانه دار ساده هستید و قصد خرید فرش برای منزل را دارید یا طراح داخلی هستید، می توانید به سادگی ایده ها را بررسی و برای انجام یک خرید مناسب انتخاب کنید یا اینکه با الهام از گستره طرح و رنگ فرش های ترند فرش خود را طراحی کرده و سفارش دهید.

فرش های ایرانی

گستردگی فرش ایرانی چه در نوع دستباف و چه در نوع ماشینی بسیار زیاد است. ایران همیشه در اثر بافت و تولید فرش صاحب سبک بوده ایت و فرش ایرانی هرجای دنیا محبوب و معروف است و به اصطلاح اجر و قرب دارد. از فرش های سنتی ایرانی که با هر دکوراسیونی سازگار است و همواره ترند، می توان به فرش ابریشم در طرح های افشان، لچک ترنج و گلدان درختی اشاره کرد.

طرح‌ های ساده و هندسی

استفاده از فرش‌ هایی با طرح‌ هندسی و خطوط ساده در دکوراسیون مدرن، با نورپردازی قوی و اثاثیه کم نیز ترکیب بی نظیری می سازد. این طرح‌ ها در عین سادگی فضا را لوکس می کنند و اتمسفر آن را مناسب ریلکس و تمرکز می سازد. دقیقا پناهگاهی که بعد از یک روز شلوغ کاری به آن نیاز دارید.

فرش وینتیج یا کهنه نما

 

طرح طبیعت

طرح های گل و بوته و طبیعت نیز از جمله ترند های محبوب سال هستند که حس آرامش به فضا می دهند.

در نهایت، هرچه کیفیت فرش بیشتر باشد، از مواد اولیه مرغوب تهیه شده و با فناوری پیشرفته تولید شده باشد، ترند تر و محبوب تر است. استفاده از الیاف مصنوعی رنگ ثابت و مواد مقاوم در برابر لکه و سایش، دوام و کیفیت بالایی در فرش ها ایجاد می کند.

پالت رنگی فرش های ترند

در 2023 کفپوش ها و فرش ها با تناژ نود و رنگ های بژ و شیری، همینطور طوسی، نقره ای طلایی و شکلاتی بسیار مورد توجه بودند و همچنان در صدر جدول خرید افراد قرار دارند. علاوه بر این، رنگ‌ های زنده و پرانرژی مانند آبی، صورتی، زرد و سبز در که در بسیاری طرح‌ ها به کار می‌ روند بسیار محبوب اند. این رنگ‌ ها به فضای شما انرژی و جذابیت می‌ بخشند و آن را از سایر فضاها متمایز می کنند.

معرفی فرش های ترند 2024

با این ترندهای جذاب و متنوع، فرش‌ سال 2024 به خانه‌ تان روح زندگی و زیبایی می‌ بخشد. پیشنهاد می شود دیگر مقالات مجله قالیفرشان را نیز مطالعه کنید و با انواع فرش ها در دکوراسیون داخلی، نکات انتخاب و خرید فرش، نگهداری و نظافت فرش و صدها مطلب مفید دیگر آشنا شوید.

با مراجعه به فروشگاه آنلاین قالیفرشان می‌ توانید از کالکشن متنوع فرش‌ های ترند 2024 دیدن کنید و فضای خانه‌ تان را به شکلی منحصر به فرد تزیین کنید.

از کالکشن فرش کاشان در فروشگاه قالیفرشان دیدن کنید و محیط خود را با فرش های ترند 2024 جذابیت جاویدان ببخشید!

فروشگاه قالیفرشان با ارائه بیش از 500 مدل فرش از کالکشن نفیس فرش کاشان، در انواع ماشینی و وینتیج،
آماده خدمتگزاری به مشتریان گرامی در سرتاسر ایران و جهان می باشد.
تیم پشتیبانی قالیفرشان 0 تا 100 خرید فرش را کنار شماست!

خرید آنلاین در فروشگاه قالی فرشان

تماس با کارشناس فروش:

09132641068

منبع :
به این خبر امتیاز بدهید :
کلمات کلیدی :
  • فرش فرشان,
  • قالی فرشان,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




در چه فضاهایی از پارتیشن شیشه ای دوجداره استفاده کنیم؟ image در چه فضاهایی از پارتیشن شیشه ای دوجداره استفاده کنیم؟ 1403/05/15

پارتیشن‌های شیشه ای دوجداره به عنوان یکی از راهکارهای مدرن و کارآمد برای تقسیم‌بندی و پارتیشن بندی فضاهای داخلی شناخته می‌شوند. این پارتیشن‌ها به دلیل ظاهر زیبا، کارایی بالا و توانایی بهره‌گیری از نور طبیعی، جایگزین مناسبی برای دیوارهای سنتی هستند...

امتیاز:
تعداد بازدید: 91

چگونگی ثبت شرکت و اخذ جواز تاسیس یا کسب در نیک پارس image چگونگی ثبت شرکت و اخذ جواز تاسیس یا کسب در نیک پارس 1403/04/19

تشکیل یک شرکت و راه‌اندازی کسب‌و‌کار مراحل قانونی و اداری خاصی می‌طلبد. این مراحل شامل ثبت شرکت و اخذ جواز کسب و تاسیس است که هر دوی آن‌ها نقش مهمی در ایجاد اعتبار و اطمینان حقوقی بین شرکای مشارکت‌کننده دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 386

پارتیشن شیشه ای مطب راه حلی مدرن برای تفکیک فضا image پارتیشن شیشه ای مطب راه حلی مدرن برای تفکیک فضا 1403/03/27

استفاده از پارتیشن شیشه ای مطب به عنوان یک راه‌حل مدرن برای تفکیک فضا، روز به روز محبوب‌تر می‌شود. این پارتیشن‌ها نه تنها به زیبایی و شیک بودن محیط کمک می‌کنند، بلکه با ویژگی‌های متعددی که دارند به بهبود عملکرد و بهره‌وری فضا نیز می‌انجامند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 361

بهترین هتل‌های نزدیک حرم حضرت معصومه (س) image بهترین هتل‌های نزدیک حرم حضرت معصومه (س) 1403/02/03

شهر قم دومین شهر مذهبی کشور ماست که همه‌روزه عده زیادی از افراد به آن سفر می‌کنند تا روح خود را در بارگاه ملکوتی حضرت معصومه (س) به پرواز درآورند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 118

یادگیری زبان فرانسوی چقدر طول می کشد؟ image یادگیری زبان فرانسوی چقدر طول می کشد؟ 1403/01/27

یادگیری زبان فرانسه یک تجربه فوق العاده است. با بیش از 220 میلیون سخنران در سراسر جهان، دانستن این زبان خارجی بسیار مفید است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 216

فرودگاه بین‌ المللی با فرودگاه داخلی چه تفاوتی دارد؟ image فرودگاه بین‌ المللی با فرودگاه داخلی چه تفاوتی دارد؟ 1403/01/17

فرودگاه های بین المللی امکانات و سرگرمی ‌های بیشتری در مقایسه با فرودگاه‌های داخلی دارند. برای آشنایی با امکانات رفاهی و تفریحی فرودگاه های داخلی و بین المللی تا پایان این مطلب را مطالعه کنید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 139

مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج image مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج 1402/12/15

یکی از مراکز معتبر پخش ابزار ساختمانی در کرج فروشگاه فتاحیان می‌باشد؛ این فروشگاه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش لوازم ساختمانی در کرج و اطراف آن شناخته شده و نمایندگی برندهای معتبری همچون ورتکس، الکترود میکا، آروا و... می‌باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 222

لباسشویی پاکشوما بهتر است یا جی پلاس؟ image لباسشویی پاکشوما بهتر است یا جی پلاس؟ 1402/11/17

موقع خرید لباسشویی از برندهای خوب ایرانی پاکشوما و جی پلاس، این مقایسه ذهنی در اذهان ما شکل می‌گیرد که سراغ کدام یک از این دو برند برویم؟

امتیاز:
تعداد بازدید: 335

4 مزیت قالیشویی برای فضاهای تجاری image 4 مزیت قالیشویی برای فضاهای تجاری 1402/10/24

بر کسی پوشیده نیست که فرش؛ زیبایی و جذابیت فضاهای تجاری و ادارات را افزایش می دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 708

انواع کفش بوت زنانه image انواع کفش بوت زنانه 1402/10/04

یکی از پراستفاده‌ترین انواع کفش برای فصل‌های سرد، بوت و نیم بوت زنانه / دخترانه است. بسته به ویژگی‌های متفاوت، انواع بوت را می‌توان از لحاظ ارتفاع ساق، نوع پاشنه و جنس دسته‌بندی کرد...

امتیاز:
تعداد بازدید: 154