خدمات سایت


متن کامل خبر

رای منفی مجلس به حبيب کاشانی برای وزارت ورزش

آرشیو
رئيس فراكسيون ورزش های رزمی خاطرنشان كرد: در امر ورزش اگر متصدی وزارتخانه ورزش وابسته به حزب و گروه و فرقه ای خاص باشد ديگر ارگان های ورزشی ارتباط خود با وزارتخانه كه هسته اصلی ورزش در كشور به شمار می‌رود را قطع خواهند كرد.
1390/03/10 01:30:08 ب.ظ

نمایندگان مجلس شورای اسلامی، با تاكید بر تشكیل وزارت ورزش بدور از حاشیه سیاسی كاری، حبیب كاشانی را به دلیل وابستگی به جریان انحرافی و عدم تجربه مدیریتی كلان،شایسته كرسی نشینی این وزارتخانه ندانسته و سعیدلو را گزینه مناسب برای تصدی این سمت معرفی كردند.

* سعیدلو گزینه مناسب تری نسبت به كاشانی برای تصدی وزارت ورزش می‌باشد

در همین ارتباط رئیس فراكسیون ورزش های رزمی مجلس با بیان اینكه وزیر ورزش باید ثبات مدیریتی داشته باشد گفت: با توجه به این كه سعیدلو در امر مدیریتی تجربیات مفیدی را در اختیار دارد نسبت به كاشانی گزینه مناسب تری برای تصدی وزارتخانه ورزش می باشد.

حسین گروسی نماینده مردم شهریار و شهر قدس در بهارستان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با اشاره به كسب مقام چهارمی ایران در بازی های آسیایی گفت: سرپرست تربیت بدنی به دلیل داشتن تجربه مفید مدیریتی، گزینه مناسبی برای تصدی ورزش می باشد.

وی با بیان این مطلب كه فردی كه سابقه مدیریتی كلان را نداشته باشد نمی‌تواند وزارت ورزش را برعهده بگیرد افزود: رشد همه جانبه ورزش باید مهمترین هدف وزیر ورزش باشد لذا باید در این زمینه از تمامی ابزارها و امكانات برای رسیدن به جایگاه اصلی ورزش و پیشی گرفتن از دیگر كشورها استفاده نماید.

گروسی با تاكید بر گستردگی ارگان های ورزش تصریح كرد: به دلیل این كه در امر ورزش جوانان و نوجوانان بسیاری از حوزه آموزش و پرورش و آموزش های عالی فعالیت می‌كنند لذا شخصی كه می‌خواهد تصدی ورزش را برعهده بگیرد نباید تابع هیچ حزب، گروه و فرقه ای باشد.

وی افزود: نمایندگان مجلس برای تائید وزیر معرفی شده از سوی دولت نیازمند اقدامات كارشناسی می‌باشد تا گزینه ای را تائید نمایند كه سطح ورزش در كشور و جهان را ارتقا دهد.

رئیس فراكسیون ورزش های رزمی خاطرنشان كرد: در امر ورزش اگر متصدی وزارتخانه ورزش وابسته به حزب و گروه و فرقه ای خاص باشد دیگر ارگان های ورزشی ارتباط خود با وزارتخانه كه هسته اصلی ورزش در كشور به شمار می‌رود را قطع خواهند كرد.

عضو كمیسیون صنایع و معادن تصریح كرد: با توجه به اینكه كاشانی با جریان انحرافی ارتباط نزدیكی دارد لذا نمی‌تواند گزینه مناسبی برای تصدی وزارتخانه ورزش باشد چرا كه با تصدی كاشانی در وزارتخانه ورزش این وزارتخانه به حاشیه كشیده خواهد شد.

* وابستگی كاشانی به جریان انحرافی در تعیین صلاحیت وی احراز خواهد شد

همچنین عضو دیگر فراكسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت معرفی حبیب كاشانی از سوی دولت برای ریاست وزارت ورزش، وابستگی وی به جریان انحرافی و عدم تخصص وی در امور مربوطه به جوانان در تعیین صلاحیت وی احراز خواهد شد.

غلامرضا اسدالهی نماینده مردم تربت جام و تایباد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: در بررسی پرونده کاری حبیب کاشانی، میزان تعهد وی به نظام و انقلاب ولایت مداری وی و دوری از جریان انحرافی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: در صورت احراز همکاری حبیب کاشانی با جریان انحرافی نمایندگان وی را رد صلاحیت خواهند کرد.

اسداللهی خاطرنشان کرد: در بررسی پرونده کاری حبیب کاشانی ویژگی های شخصیتی و قانون مداری از اهمیت بیشتری برخوردار خواهد بود.

* کاشانی صلاحیت کرسی نشینی وزارت ورزش را ندارد

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت ورزش نیازی به حاشیه سازی سیاسی ندارد و در این راستا کاشانی صلاحیت کرسی نشینی وزارت ورزش را ندارد.

سید جلال یحیی زاده فیروزآباد، نماینده تفت و میبد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: متولیان وزارت ورزش از هرگونه فعالیت سیاسی باید بدور باشند چرا که این وزراتخانه نیاز به ارتقاء پیشرفت از طریق یک فرد متخصص و آگاه به حوزه ورزش دارد.

وی تصریح کرد: فعالیت های گذشته حبیب کاشانی تأثیر زیادی در رد صلاحیت شدن وی از سوی نمایندگان دارد.

یحیی زاده، خاطرنشان کرد: حبیب کاشانی توانایی اداره یک وزارتخانه به این گستردگی را ندارد، چرا که در گذشته وی حتی نتوانسته با چندین بازیکن ورزشی کنار بیاید.

* سعیدلو برترین گزینه برای تصدی وزارتخانه ورزش می باشد

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی نیز در همین ارتباط گفت: با توجه به این که سعیدلو تجربیات مفیدی در امر مدیریتی در اختیار دارد نسبت به کاشانی بهترین گزینه برای تصدی وزارت ورزش و امور جوانان به شمار می رود.

حجت الاسلام سید علی میرخلیلی نماینده مردم جاسک میناب در خانه ملت در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان این که در حیطه ورزش، جوانان و نوجوانان بسیاری فعالیت های ورزشی انجام می دهند، گفت: برای تصدی گری وزارت ورزش نمایندگان باید دقت فراوانی انجام دهند تا مبادا فردی به حوزه ورزش کشور ورود پیدا کند که وابسته به جریان انحرافی باشد.

وی افزود: کاشانی به دلیل این که با لیدرهای اصلی جریان انحرافی ارتباط نزدیکی دارد با حضورش در وزارتخانه ورزش این وزراتخانه را به حاشیه خواهند کشاند.

میرخلیلی، در ادامه با بیان این که جریان انحرافی در تلاش است تا از طریقی به افکار و اذهان جوانان و نوجوانان نفوذ نماید، تصریح کرد: نمایندگان برای تأیید گزینه متصدی وزارتخانه ورزش باید به تمامی ظواهر و نشانه های گزینه انتخابی از سوی دولت توجه نمایند.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس خاطرنشان کرد: فردی که می خواهد به عنوان متصدی وزارتخانه ورزش انتخاب شود باید تجربیات مفید مدیریتی کلان را نیز داشته باشد.

وی گفت: سعیدلو به لحاظ اینکه چندین سال تجربه مدیریتی سازمان تربیت بدنی را به عهده دارد و با تمامی گروه های ورزشی ارتباط نزدیک برقرار کرده بهترین گزینه برای تصدی گری وزارتخانه ورزش می باشد.

به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1158

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 755

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2516

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2876

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2962

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3109

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3010

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4042