خدمات سایت


متن کامل خبر

ابن نکات را قبل از خرید ماشین ظرفشویی در نظر داشته باشید

آرشیو
معمولا خرید هرگونه وسیله ای نیاز به اندکی تخصص دارد. حال اگر این خرید مروبط به وسایل خانه باشد باید حتما پیش از خرید اندکی اطلاعات در خصوص اینکه چه چیزی میخواهید بخرید، داشته باشید.
1398/02/19 04:52:08 ب.ظ

معمولا خرید هرگونه وسیله ای نیاز به اندکی تخصص دارد. حال اگر این خرید مروبط به وسایل خانه باشد باید حتما پیش از خرید اندکی اطلاعات در خصوص اینکه چه چیزی میخواهید بخرید، داشته باشید.

نکاتی که باید هنگام خرید ماشین ظرفشویی رعایت کنید

بازوی آبپاش

اگر قصد خرید دارید دنبال ماشین‌های ظرفشویی‌ که دارای بیشترین بازوی آبپاش هستند بگردید. مدل‌های مناسب‌تر یک بازوی آبپاش دارند درحالی‌که مدل‌های مناسب‌تر بیش از سه بازوی آبپاش دارند.

استاندارد

به استاندارد بودن توجه كنید اگر هنگام خرید ماشین ظرفشویی پول بیشتری بپردازید و دستگاهی بخرید که حداقل انرژی را مصرف می کند و برچسب انرژی دارد، در این صورت نیازی نیست بابت بالارفتن هزینه آب و برق نگرانی داشته باشید.

کم مصرف

میزان مصرف برق ماشین های ظرفشویی بیشتر از همه به تکنولوژی به کار گرفته شده در آن بستگی دارد. هزینه های انرژی مصرفی، تعمیر و نگهداری هم نکته دیگری است که باید به آنها توجه کنید.

انتخاب یک دستگاه غیر استاندارد ممکن است در اولین پله برای تان ارزان تر تمام شود اما هزینه های جانبی آن گران تر است و باید هر ماه بابت انرژی مصرفی پول بیشتری پرداخت کنید. پس اگر در حال حاضر برای خرید ماشین مناسب بودجه کمی  دارید، خرید تان را به چند ماه بعد موکول کنید و دستگاه کامل و مناسبی را به خانه بیاورید.

ظرفشوهایی با کنترل گرهای حسی و لمسی

اخیرا سعی شده که در طراحی ماشین های ظرفشویی نوآوری در ظاهر، کارایی ، اصول بهداشتی و بهینه سازی در مصرف انرژی در نظر گرفته شود. ماشین ظرفشویی های مختلفی در برندهای متفاوت در بازار وجود دارند که تنوع زیادی در کارایی و طراحی ظاهری دارند. ماشین ظرفشویی هایی با کنترل گرهای حسی و لمسی از انواع جدید ماشین ظرفشویی ها هستند که در انواع متفاوت در رنگ و طراحی درب وجود دارند.

وجود سنسور

ویژگی جدید به کار گرفته شده در ماشین ظرفشویی ها ، سنسورها هستند. نقش سنسور افزایش راندمان انرژی با تنظیم میزان آب مصرفی در ماشین ظرفشویی برای درجه ای از کثیفی ظروف می باشد. در بسیاری موارد این ویژگی تاثیری در گران شدن ماشین ظرفشویی ندارد.

کاهش صدا

ویژگی های جالب کاهش مصرف انرژی، شروع با تاخیر شستشو در برخی از مدلها هستند که به شما اجازه می دهند تا زمان هایی که نرخ انرژی پایین تر هست آنها را روشن کنید. این ویژگی همچنین باعث کاهش صدا در آشپزخانه می شود.

قابلیت ها

قابلیت هایی مثل قفسه های قابل تنظیم، قفسه بالایی متحرک و وجود فضاهای دندانه دار، تطبیق پذیری ماشین ظرفشویی را افزایش می دهد. بعلاوه، مدلهایی که سه کشو هستند نسبت به مدلهای قدیمی دو کشو برتری دارند. این طبقه کوتاه برای فنجانها یا سایر ظروفی که ارتفاع زیادی ندارند ایده آل است. بعضی از مدل ها طراحی بهتری برای سبد کارد و چنگال دارند که می توان سبد را برای استفاده بهتر از فضا به دو یا سه قسمت تقسیم کرد.

گارانتی

در مورد گارانتی ماشین ظرفشویی ها هم مطمئن شوید که همه جزییات در گارانتی در نظر گرفته شده باشد ، گارانتی اکثر ماشین ظرفشویی ها یک سال شامل قطعات و تعمیرات می شود. برخی از برندها هم گارانتی دو ساله ر ا در نظر می گیرند، حتی بعضی از کارخانجات هم مدت های طولانی تر مثلا سه تا پنج سال را برای ضمانت محصول خود در نظر می گیرند.

امکانات جانبی

امکانات جانبی ماشین ها با هم متفاوت بوده و هر شرکتی برای مقبول کردن کالای خود امکانات متفاوتی را روی آن قرار داده است. بعضی از این امکانات عبارتند از:

در بعضی ماشین ها بازوهای سبدی که ظرف ها را در آن می چینند متحرک است و این امکان برای شما وجود دارد که حالت قرار دادن این ظروف را در ماشین به دلخواه خودتان تغییر دهید.

بعضی ماشین ظرفشویی ها یک سیستم ویژه به نام براق کننده هم دارند؛ به این صورت که در مرحله آخر آبکشی، مایع براق کننده ای را روی ظروف می پاشند تا هم شست و شو کامل شود و هم ظرف ها برق بیفتند. این سیستم علاوه بر شفاف شدن ظرف ها باعث می شود آنها زودتر خشک شوند.

بعضی از ماشین ظرفشویی ها برای افزایش استحکام و ایمنی سبدها از ریل های جدیدی استفاده می کنند که می توان به وسیله آنها به آسانی و بدون هیچ مشکلی سبد را -حتی وقتی که کاملاً پر است- بیرون کشید؛ به این دلیل که ریل های پایینی عمیق تر هستند و همین عمق باعث می شود تا ثبات کامل سبد تضمین شود و دشواری بیرون کشیدن آن از بین برود.

بعضی ماشین ظرفشویی ها علاوه بر امکان شست و شوی بسیار داغ امکان آبکشی اضافی را هم برای مصرف کننده های وسواسی فراهم کرده اند.

بعضی ماشین ظرفشویی ها به سیستم تایمر تأخیری مجهزند؛ همان سیستمی که این روزها در بعضی از ماشین لباسشویی ها هم می بینیم. این سیستم به شما امکان می دهد تا زمان روشن شدن ماشین لباسشویی را هر وقت که خواستید تعیین کنید.بعضی ظرفشویی ها هم به سیستم تبادل گرما مجهزند.

به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
کلمات کلیدی :
  • لوازم آشپزخانه,
  • ماشین ظرفشویی,
  • راهنمای خرید ماشین ظرفشویی,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج image مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج 1402/12/15

یکی از مراکز معتبر پخش ابزار ساختمانی در کرج فروشگاه فتاحیان می‌باشد؛ این فروشگاه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش لوازم ساختمانی در کرج و اطراف آن شناخته شده و نمایندگی برندهای معتبری همچون ورتکس، الکترود میکا، آروا و... می‌باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 55

شیائومی با پنکه هوشمند خود به استقبال بهار می‌رود image شیائومی با پنکه هوشمند خود به استقبال بهار می‌رود 1402/12/13

شیائومی از یک پنکه هوشمند جدید رونمایی کرده که با قابلیت‌های خود می‌تواند شما را شگفت‌زده کند. در ادامه با Xiaomi Mijia Fan آشنا شوید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 42

پیچیده‌ترین ساعت در گران‌ترین خودروی جهان image پیچیده‌ترین ساعت در گران‌ترین خودروی جهان 1402/12/12

در مجموع، بیش از ۸۰۰۰ ساعت زمان برای کار توسعه جزئیات چوبی صرف شده است. در حالی که این کار در حال انجام بود، تیم دیگری پنج ماه را صرف مونتاژ پیچیده‌ترین صفحه ساعتی که تا به حال روی یک رولزرویس نصب شده، کرد!

امتیاز:
تعداد بازدید: 47

لیست قیمت انواع هواپز image لیست قیمت انواع هواپز 1402/12/08

هواپز یکی از لوازم خانگی برقی کاربردی در آشپزخانه است که از هوای گرم برای پخت غذا استفاده می‌کند. در این روش ...

امتیاز:
تعداد بازدید: 62

اولین کامپیوتر شخصی تاریخ هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شد image اولین کامپیوتر شخصی تاریخ هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شد 1402/12/01

دو کامپیوتر شخصی رومیزی بسیار کمیاب با پردازنده‌ی ۸۰۰۸ اینتل هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 56

اپل ویژن پرو حالا بیش‌ از ۱۰۰۰ اپلیکیشن کاملاً اختصاصی دارد image اپل ویژن پرو حالا بیش‌ از ۱۰۰۰ اپلیکیشن کاملاً اختصاصی دارد 1402/11/25

از زمان عرضه‌ی ویژن پرو به بازار ۴۰۰ اپلیکیشن اختصاصی جدید برای این هدست ساخته شده‌ است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 52

تویوتا کرولا هیبرید توسط سایپا به کشور وارد شد image تویوتا کرولا هیبرید توسط سایپا به کشور وارد شد 1402/11/23

سایپا که قصد عرضه نسخه هیبرید تویوتا کرولا در بازار تا انتهای امسال را دارد، نمونه‌های اولیه این سدان وارداتی ژاپنی را به ایران آورده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 69

بازگشت اینتل به جایگاه اول؛ سامسونگ دیگر بزرگ‌ترین تراشه‌ساز جهان نیست image بازگشت اینتل به جایگاه اول؛ سامسونگ دیگر بزرگ‌ترین تراشه‌ساز جهان نیست 1402/11/09

درآمد سامسونگ در بخش تراشه‌های خود از 70.2 میلیارد دلار در سال 2022 به 43.4 میلیارد دلار در سال 2023 کاهش یافته است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 163

دستورالعمل مقابله با کلاهبرداری از طریق شماره تلفن همراه ابلاغ شد image دستورالعمل مقابله با کلاهبرداری از طریق شماره تلفن همراه ابلاغ شد 1402/11/09

مرکز ملی فضای مجازی دستورالعمل مقابله با کلاهبرداری از طریق شماره تلفن همراه را ابلاغ کرد

امتیاز:
تعداد بازدید: 79